Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Baltijos valstybių sostinių palyginimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    O tai kartais ne kokia esamo baisaus pastato rekonstrukcija? Nes naujo nu tikrai tokio jie negalėjo sugalvoti.
    Tu teisus: https://www.google.lt/maps/place/Kra...4.152498?hl=lt

    Comment


      Manau rimtai gal nereiktų vertinti šio objekto, nepanašu, kad ir patys latviai labai juo didžiuotųsi

      Kalbant apie platesnius reikalus tai šiandien žiūrėjau latvių NT sektoriaus statistiką ir panašu, jog karantinas stipriausiai paveikė Rygą, kur atsigavimas netgi lėtesnis negu Latvijos pakraščiuose (nors ten žinoma pardavimų daug niekad nebūdavo ir dabar situaciją gelbėja rekreaciniai objektai). Greičiausias atsigavimas Prierygoje ir panašu, jog ši krizė tik sustiprino kraustymosi į užmiestį tendencijas. Ryga pastaruosius kelis metus išgyvena tai, ką Vilnius tikiuosi jau pergyveno.

      Comment


        ir vieta nieko gero,jokiu viesbuciu netoliese,o mes dar sakom,kad Litexpo nekazka))

        Comment


          Šiandien latviai turėjo event'ą pavadinimu "Kodėl Ryga atsilieka nuo Vilniaus dešimčia metų?". Dalyvavo bent keli potencialūs kandidatai į būsimus Rygos merus ir verslo atstovai.

          https://www.facebook.com/events/308633863523671

          Comment


            Evento pavadinimas labai simboliškas:
            Kapec Riga atpaliek no Vilnas par 10 gadiem? Trumpai tariant, kapec Riga.

            Comment


              Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
              Evento pavadinimas labai simboliškas:
              Kapec Riga atpaliek no Vilnas par 10 gadiem? Trumpai tariant, kapec Riga.
              Challenge'inat latvių kalbą?
              "Kapec Vilnius aplenkė Rygą ir gal Kauną dešimčia metų?"


              Esą, gal gerai, kad pas mus yra "kodėl" o ne kažkoks "Kapiec"
              Paskutinis taisė PoDV; 2020.08.05, 23:12.

              Comment


                Rygai tikrai kapiec:

                https://worldpopulationreview.com/wo...iga-population

                Comment


                  Žiūrėsim žiūrėsim ar tikrai kapiec. Vilniui kažkaip labai sunkiai sekasi su stambiais projektais (stadionai, konferencijų centras ir t.t.). Iš dalies gal dėl to kad centrinė valdžia pjaunasi su VMS. O privatus verslas kaip ir neblogai gyvuoja. Aišku galima sakyti kad gal VMS nuopelnas kad sudaro geras sąlygas verslui? Kita vertus, tarkim Ryga įkrito į duobę (klausimas ar ilgai joje dar bus) ir todėl Vilnius atrodo geriau, bet paimkim Taliną ir pasilyginus su juo, neretai Vilnius atsilieka. Rygai galbūt dabar didesnis smūgis ir dėl jos planų tapti pagrindiniu Baltijos šalių transporto hubu, kažkaip net neproporcingai dideli resursai Latvijoje skiriami būtent šiai sričiai, užsiraukė šiek tiek dabar ši sritis dėl covido.

                  Comment


                    Parašė Edd Rodyti pranešimą
                    Žiūrėsim žiūrėsim ar tikrai kapiec. Vilniui kažkaip labai sunkiai sekasi su stambiais projektais (stadionai, konferencijų centras ir t.t.). Iš dalies gal dėl to kad centrinė valdžia pjaunasi su VMS. O privatus verslas kaip ir neblogai gyvuoja. Aišku galima sakyti kad gal VMS nuopelnas kad sudaro geras sąlygas verslui? Kita vertus, tarkim Ryga įkrito į duobę (klausimas ar ilgai joje dar bus) ir todėl Vilnius atrodo geriau, bet paimkim Taliną ir pasilyginus su juo, neretai Vilnius atsilieka. Rygai galbūt dabar didesnis smūgis ir dėl jos planų tapti pagrindiniu Baltijos šalių transporto hubu, kažkaip net neproporcingai dideli resursai Latvijoje skiriami būtent šiai sričiai, užsiraukė šiek tiek dabar ši sritis dėl covido.
                    Turi omeny aviacijos keleivių transporto? Nes krovinių transporto, ir ypač uostų, traukinys Latvijai jau seniai nuvažiavo. Beveik literaliai

                    Comment


                      Vienas geras incidentas Astravo AE ir kapiec Vilnius. Completely kapec.

                      Comment


                        Ar jau išsikasei bunkerį?

                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Turi omeny aviacijos keleivių transporto? Nes krovinių transporto, ir ypač uostų, traukinys Latvijai jau seniai nuvažiavo. Beveik literaliai
                        Taip, labiau turėjau omeny keleivius, oro uosto rimtas integravimas su railbaltica dar labiau padidins keleivių skrendančių per Rygą skaičių.

                        Comment


                          Parašė Edd Rodyti pranešimą
                          Ar jau išsikasei bunkerį?


                          Taip, labiau turėjau omeny keleivius, oro uosto rimtas integravimas su railbaltica dar labiau padidins keleivių skrendančių per Rygą skaičių.
                          Ir kas iš to? Su kažkokia bendra gerove tai menkai bekoreliuoja skaitmeniniame amžiuje. Didžiausio keleivių skaičiaus augimo metais Ryga patiria visišką stagnaciją, Latvijos GDP gap'as nuo Lietuvos ir Estijos toliau plečiasi, investicijų lygis žemas, naujus ofisų projektus galima ant vienos rankos pirštų suskaičiuoti.

                          Suprantu, jog avialinijos gali save pateisiti ir dirbdamos į minusą, bet žiūrint į kelių paskutinių metų net profitus ir kiek dabar tenka latviams merkti pinigų didžiulėje nežinomybėje, tai jie yra visiškam zugzvange dėl kurio braliukai dabar praktiškai subsidijuos mums oro susisiekimą, kol mes kursim ekonomikos dnr planus.

                          Ačiū jiems už tai ir aš nuoširdžiai linkiu jiems išgyventi šią krizę, nes net ir konkurenciniu požiūriu nematau jokios rizikos tame, kad Ryga ir toliau liks pagrindiniu Baltijos šalių oro hub'u.

                          Comment


                            Parašė themanual Rodyti pranešimą

                            Ir kas iš to? Su kažkokia bendra gerove tai menkai bekoreliuoja skaitmeniniame amžiuje. Didžiausio keleivių skaičiaus augimo metais Ryga patiria visišką stagnaciją, Latvijos GDP gap'as nuo Lietuvos ir Estijos toliau plečiasi, investicijų lygis žemas, naujus ofisų projektus galima ant vienos rankos pirštų suskaičiuoti.

                            Suprantu, jog avialinijos gali save pateisiti ir dirbdamos į minusą, bet žiūrint į kelių paskutinių metų net profitus ir kiek dabar tenka latviams merkti pinigų didžiulėje nežinomybėje, tai jie yra visiškam zugzvange dėl kurio braliukai dabar praktiškai subsidijuos mums oro susisiekimą, kol mes kursim ekonomikos dnr planus.

                            Ačiū jiems už tai ir aš nuoširdžiai linkiu jiems išgyventi šią krizę, nes net ir konkurenciniu požiūriu nematau jokios rizikos tame, kad Ryga ir toliau liks pagrindiniu Baltijos šalių oro hub'u.
                            Skaitmeniniame amžiuje visi vis dar keliauja fiziškai. Net užsienio investuotojams svarbu kad būtų geras susisiekimas (tiesiog kaip vienas iš kriterijų), o kalbant apie turistus, tai tikrai yra ta sritis kur Vilnius gerokai atsilieka nuo Rygos. Tingiu dabar ieškoti, bet iš per google rastų 15 min straipsnių: 2018 metais Rygą aplankė 3,5 mln turistų, o Vilnių tik 1,2mln (reiktų detaliau patikrinti ar vienodos skaičiavimų metodikos, bet bet kokiu atveju čia Vilnius atsilieka ir gerokai). Manau jie gal ir persistengė, ir išpūtė per didelį burbulą, kas jiems kainuoja, ypač dabar (dėl covid), bet tai kad Lietuva šioje srityje labai atsilieka - nieko gero, tiesiog Vilnius gyvuotų dar geriau, jei būtų geresnis susisiekimas, tiek užsienio investicijų sulauktų daugiau, tiek turistų.

                            Comment


                              Parašė themanual Rodyti pranešimą

                              Ir kas iš to? Su kažkokia bendra gerove tai menkai bekoreliuoja skaitmeniniame amžiuje. Didžiausio keleivių skaičiaus augimo metais Ryga patiria visišką stagnaciją, Latvijos GDP gap'as nuo Lietuvos ir Estijos toliau plečiasi, investicijų lygis žemas, naujus ofisų projektus galima ant vienos rankos pirštų suskaičiuoti.
                              Tai jeigu vertinsim oro susisiekimą, tai Rygos oro uoste 2019m. buvo 7,8mln. keleivių, o 2018m. - 7mln. Stagnaciją patiria Vilnius (2019m. - 5mln. keleivių, 2018m. - 4,9mln.)

                              Bet šiaip pritariu, keistai atrodo, kad kaimynai akcentuoja tik vieną sritį, o visas kitas apleidžia.

                              Comment


                                Teorijoje Ryga su savo geolokacija, uostu, AirBAltic, architektūriniu paveldu ir transporto sistema turėjo anihiliuoti tiek Vilnių, tiek Taliną, tiek bet kurį kitą regiono miestą. Praktikoje Ryga yra jau ištisus dešimtmečius stagnuojantis miestas, kur rengiamos rimtos konferencijos apie tai, kodėl Ryga 10 metų atsilieka nuo Vilniaus. Rygos atveju teorija bei potencialas truputį prasilenkė su praktika ir realybe.
                                Paskutinis taisė John; 2020.08.06, 18:00.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Teorijoje Ryga su savo geolokacija, uostu, AirBAltic, architektūriniu paveldu ir transporto sistema turėjo anihiliuoti tiek Vilnių, tiek Taliną, tiek bet kurį kitą regiono miestą. Praktikoje Ryga yra jau ištisus dešimtmečius stagnuojantis miestas, kur rengiamos rimtos konferencijos apie tai, kodėl Ryga 10 metų atsilieka nuo Vilniaus. Rygos atveju teorija bei potencialas truputį prasilenkė su praktika ir realybe.
                                  Ryga jau daug metų yra rusiškas forpostas Baltijos šalyse ir jos vystymasis yra dirbtinai stabdomas iš Kremliaus. Tas pats būtų ir su Vilniumi, jei jo meru porą kadencijų būtų koks Uspiskich...

                                  Comment


                                    Parašė Edd Rodyti pranešimą

                                    Skaitmeniniame amžiuje visi vis dar keliauja fiziškai. Net užsienio investuotojams svarbu kad būtų geras susisiekimas (tiesiog kaip vienas iš kriterijų), o kalbant apie turistus, tai tikrai yra ta sritis kur Vilnius gerokai atsilieka nuo Rygos. Tingiu dabar ieškoti, bet iš per google rastų 15 min straipsnių: 2018 metais Rygą aplankė 3,5 mln turistų, o Vilnių tik 1,2mln (reiktų detaliau patikrinti ar vienodos skaičiavimų metodikos, bet bet kokiu atveju čia Vilnius atsilieka ir gerokai). Manau jie gal ir persistengė, ir išpūtė per didelį burbulą, kas jiems kainuoja, ypač dabar (dėl covid), bet tai kad Lietuva šioje srityje labai atsilieka - nieko gero, tiesiog Vilnius gyvuotų dar geriau, jei būtų geresnis susisiekimas, tiek užsienio investicijų sulauktų daugiau, tiek turistų.
                                    JAV finansų ir technologijų centrų NY ir SF oro uostai irgi nėra tarp top 5 didžiausių JAV, Ryga yra kaip Baltijos šalių Atlanta (didžiausia oro uostas tiek tiek JAV, tiek visame pasaulyje), o Vilnius su Talinu NY ir SF.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Teorijoje Ryga su savo geolokacija, uostu, AirBAltic, architektūriniu paveldu ir transporto sistema turėjo anihiliuoti tiek Vilnių, tiek Taliną, tiek bet kurį kitą regiono miestą. Praktikoje Ryga yra jau ištisus dešimtmečius stagnuojantis miestas, kur rengiamos rimtos konferencijos apie tai, kodėl Ryga 10 metų atsilieka nuo Vilniaus. Rygos atveju teorija bei potencialas truputį prasilenkė su praktika ir realybe.
                                      Taip, geolokacija, uostas, airBaltic, architektūra, transportas didžiuliai Rygos pliusai, bet vien to neužtenka. Rygos gyventojai daug ką nulėmė (susiskaldymas, migracija), neturi tokių resursų augimui kaip Vilnius (Lietuva gan žymiai didesnė ir daug mažesnis gyventojų % susikoncentravęs Vilniuje, tai davė didelį postūmį Vilniui). O Talinas turi Suomiją... Kita vertus žiūrėsim tolimesnėje ateityje kaip bus, nėra viskas taip stabilu, situacija gali keistis.

                                      Comment


                                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                        Tai jeigu vertinsim oro susisiekimą, tai Rygos oro uoste 2019m. buvo 7,8mln. keleivių, o 2018m. - 7mln. Stagnaciją patiria Vilnius (2019m. - 5mln. keleivių, 2018m. - 4,9mln.)

                                        Bet šiaip pritariu, keistai atrodo, kad kaimynai akcentuoja tik vieną sritį, o visas kitas apleidžia.
                                        Neužmirškime, kas statistiškai kiekvienas tranzitinis RIX keleivis skaičiuojamas už du. Pvz.: VNO-RIX-ZRH keleivis bus skaičiuojamas už du, nors jo pridėtinė vertė Latvijos ekonomikai gal menka.
                                        RIX tokių keleivių yra apie 30%.
                                        VNO tranzitinių mažiau 1%.

                                        Comment


                                          Parašė Edd Rodyti pranešimą

                                          Taip, geolokacija, uostas, airBaltic, architektūra, transportas didžiuliai Rygos pliusai, bet vien to neužtenka. Rygos gyventojai daug ką nulėmė (susiskaldymas, migracija), neturi tokių resursų augimui kaip Vilnius (Lietuva gan žymiai didesnė ir daug mažesnis gyventojų % susikoncentravęs Vilniuje, tai davė didelį postūmį Vilniui). O Talinas turi Suomiją... Kita vertus žiūrėsim tolimesnėje ateityje kaip bus, nėra viskas taip stabilu, situacija gali keistis.
                                          Daug kas "gali" keistis. Gali Ameriką pralenkti Rusija arba Lukašenka pirmas nuskritsi į Marsą. Panašiai ir Ryga jau 30 metų "gali" pradėti vytis Vilnių. Bet vis nepradeda. O atsilikimas yra didelis ir užkurti investicijų ir diversifikuotos ekonomikos variklį bus vis sunkiau. Aišku miegoti ant laurų gal nereiktų, bet situacija yra gana stabili ir pokyčiai Vilniaus nenaudai yra ypač mažai tikėtini. Manau kur kas labiau tikėtina, kad Kaunas greičiau prisivys Rygą, nei Ryga prisivys Vilnių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X