Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Baltijos valstybių sostinių palyginimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Elis Rodyti pranešimą

    Jeigu Rail Baltica pasibaigtų tokiu unikaliu fiasko, kad pas mus atsirastų pirmoji pasaulyje apleista greitojo geležinkelio linija, tai jaučiu ES tiesiog taip užsuktų pinigų kranelius Baltijos šalims, kad visi pradėtų cypti kol bent pusė už projektą atsakingų asmenų nebūtų susodinta į zoną.
    Nebūtinai apleista. Gali, tarkim, važiuoti koks vienas traukinys per dieną vietoj žadėtų 6 ir viskas. O LTG įmetę durnių aiškins, kad "nėra poreikio" ar kokį panašų vaflį. Europoje yra ne vienas pavyzdys, kur net nauji geležinkeliai tarp skirtingų šalių yra nenaudojami arba naudojami ne taip, kaip buvo žadėta. Jon Worth šita tema padarė labai įdomų tyrimą ir jo nuomone RB yra didelės rizikos projektas šiuo požiūriu.

    Comment


      Parašė VLR Rodyti pranešimą

      Liepoja atidarė naują pusantro kilometro sekciją tramvajaus 2013-aisiais. Tai yra daugiau nei Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys ir kiti Lietuvos 'miestai' kartu sudėjus.
      Pas tamstą problemos su teksto suvokimu, ar su geografija ?
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Nebūtinai apleista. Gali, tarkim, važiuoti koks vienas traukinys per dieną vietoj žadėtų 6 ir viskas. O LTG įmetę durnių aiškins, kad "nėra poreikio" ar kokį panašų vaflį. Europoje yra ne vienas pavyzdys, kur net nauji geležinkeliai tarp skirtingų šalių yra nenaudojami arba naudojami ne taip, kaip buvo žadėta. Jon Worth šita tema padarė labai įdomų tyrimą ir jo nuomone RB yra didelės rizikos projektas šiuo požiūriu.
        Kiek pamenu, nelabai yra tokių pavyzdžių tarp greitųjų geležinkelių, tiek Beneliukse, tiek tarp Prancūzijos ir kaimyninių šalių jie normaliai naudojami, bet gal Rail Baltica bus tas apsitriedęs pionierius

        Comment


          Parašė Elis Rodyti pranešimą

          Kiek pamenu, nelabai yra tokių pavyzdžių tarp greitųjų geležinkelių, tiek Beneliukse, tiek tarp Prancūzijos ir kaimyninių šalių jie normaliai naudojami, bet gal Rail Baltica bus tas apsitriedęs pionierius
          manau svarbiausia Vilnių su Kaunų ir Kauną su Varšuva sujungtu, kitką kaip dievas duos.

          Comment


            Parašė Elis Rodyti pranešimą

            Kiek pamenu, nelabai yra tokių pavyzdžių tarp greitųjų geležinkelių, tiek Beneliukse, tiek tarp Prancūzijos ir kaimyninių šalių jie normaliai naudojami, bet gal Rail Baltica bus tas apsitriedęs pionierius
            Greitasis ar lėtasis nėra didelio skirtumo. Esmė ta, kad nacionalinės valdžios dažnai nevykdo pažadų tarptautinių maršrutų naudojime, nes ES nustoja vykdyti priežiūrą kai projektas yra užbaigiamas. Lietuva, pavyzdžiui, jau pasistatė praktiškai nenaudojamą geležinkelį nuo Lenkijos iki Kauno už 360 milijonų, bet ES ant to nusišvilpt.

            Comment


              Parašė Galys Rodyti pranešimą

              Megos prekybcentrio traukinukas daro kokių 700 metrų ratą, gal net ilgesnį. Tai būtų netoli Liepojos tramvajaus.
              Liepojos tramo bendras ilgis yra 8km, planuojama jį dvigubinti. Kaune, aišku, užteks ir Megos traukinuko su "BBD" numeriais ir krabų lazdelių reklama ant šono - kokia populiacija, toks ir miesto suvokimas, toks ir transportas.

              Comment


                Jei kalbam apie Megos traukinuką tai turbūt dar reiktų pridėti ir Kopgalio-Smiltynės liniją. Jau visai neblogai.

                Comment


                  Tie „traukinukai“ yra su padangomis. Juos lyginti galima tik su autobusais, o ne bėginėmis transporto priemonėmis.

                  Comment


                    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
                    Tie „traukinukai“ yra su padangomis. Juos lyginti galima tik su autobusais, o ne bėginėmis transporto priemonėmis.
                    Jūs rimtai?

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                      Kažin kiek km naujų tramvajaus linijų nutiesta Rygoje po 1990 metų?
                      Latvijoje 3 miestai, kurie turi normalų tramvajaus tinklą ir dar iki 1990, o kiek Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir apskritai visoje Lietuvoje nutiesta bėgių po 1990?
                      Flickr

                      Comment


                        Klausimas buvo ne apie tai.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                          Klausimas buvo ne apie tai.
                          Nelabai kam įdomu, apie ką tas 'klausimas' buvo ir niekas čia nesiruošia leistis į kažkokius keistus tangentus. Kam Rygai tiesti tramvajaus linijas, jei jie ir taip jų turi apie 100 km. kas tokio dydžio miestui yra labai neblogai? Užtenka tas linijas tiesiog rekonstruoti ir prižiūrėti. Ir iš kokios pozicijos čia yra klausiamas šitas klausimas? Lietuviškosios? Bandant pasakyti, kad lietuviai 'varo' geriau? Šalyje, kur tikrai reikalingi dalykai yra ignoruojami? Kiek pvz. geležinkelių tunelių nutiesė Kaunas per nepriklausomybę? Tunelio dvigubinimui yra milžiniškas poreikis, bet automobilizuoti kolūkiečiai to nesugebėjo suplanuoti net su 85% ES finansavimu, nes apie tai net nepagalvojo. Vietiniai boratai Lietuvoje nesugebėjo net RB linijos pro Kauno oro uostą suplanuoti ar suplanuoti jungtį į penktą pagal dydi miestą Panevėžį. Kai latviai tiek tiltą į centrinį mazgą (kokio Lietuvoje nėra nei vieno), tiek liniją į oro uostą pasidarė tvarkingai ir gerai. Latviai taip pat planuoja plėsti tramvajaus tinklą Liepojoje ir Daugpilyje kai lietuviai nesugeba suplanuoti nei vienos pirmumo teise viduriu gatvės einančios A juostos sostinėje ir didžiausiame Baltijos šalių mieste. Tai, kad šitas kaimas apskritai net galvoja lygintis su Latvija jau yra visiškai tragikomiška.

                          Comment


                            KO čia kiši kažkokią ŠIAUDINĘ baidyklę?
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Man atrodo čia kažkas kitas bando nukreipti dėmesį nuo diskusijos esmės užduodant kreivus ir temai neaktualius klausimus. Atsakymas į klausimą, 'kiek latviai pastatė tramvajaus Rygoje per nepriklausomybės laikotarpį' yra toks pat kaip ir atsakymas į klausimą 'kokia Rygos populiacijos dalis kalba rusiškai namie'. O jis yra 'koks skirtumas, vis tiek Vilnius yra kaimas lyginant su Ryga'.

                              Comment


                                Pradėkime nuo to, kad Rygoje iš dabar esančių 5 tramvajaus maršrutų tik du važiuoja dažniau negu 4 kartus per valandą. Šiaip sau dažnumas.

                                Bendrai paėmus, nors Rygoje ir yra tas ''big city feeling'' (turbūt dėl žyyyymiai didesnio Naujamiesčio), bet būnant Rygoje tiesiog nerealiai į akis krenta bendras miesto apleistumas. Senamiestyje to gal nesimato (nors irgi labai daug apleistų pastatų), bet vos nuvažiuoji 2-3 km nuo Stoties - ir matai kažkokį ES ir rusijos miksą. Vos ne visame mieste yra toks Naujininkų arba Naujosios Vilnios vaibelis. Pvz. tramvajaus stotelė ties jų Akropoliu lyg ir europietiška, bet vos pereini gatvę ir jau byrėti pradėję sovietiniai daugiabučiai nuteikia tikrai nekaip. Bandai važiuoti link Jūrmalos per Rygą - ir tada Vilnius pradeda atrodyti daug labiau europiškesnis palyginus su Latvija. Be abejo, Vilniuje labai norint irgi galima atrasti apleistų vietų (vien ką reiškia Sporto Rūmai ar takas prie CUP), bet Rygoje to yra keliskart daugiau.
                                Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.09.12, 20:56.

                                Comment


                                  Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                  Man atrodo čia kažkas kitas bando nukreipti dėmesį nuo diskusijos esmės užduodant kreivus ir temai neaktualius klausimus. Atsakymas į klausimą, 'kiek latviai pastatė tramvajaus Rygoje per nepriklausomybės laikotarpį' yra toks pat kaip ir atsakymas į klausimą 'kokia Rygos populiacijos dalis kalba rusiškai namie'. O jis yra 'koks skirtumas, vis tiek Vilnius yra kaimas lyginant su Ryga'.
                                  Vilnius turi geresnį universitetų tinklą, Vilnius augantis miestas, TUI didesnės, kapitalo rinką net su Vilniumi ir Talinų lyginant mirusi Rygoje, vidutiniai atlyginimai mažesnį. Rygą jei nebūtų per tatribmėtį spėję tramvajaus pastatyt dabar irgi nebūtų kaip ir Vilniuje nes ir ten mentalas, kad miestas turi atrodyti kaip JAV "bojevikose" . Vienintelis tikras pranašumas prieš Vilnių yra oro uostas/Air baltic.

                                  Comment


                                    Ir dar žinomumas užsienyje. Vis dar tenka sulaukti pastebėjimų, kad LT sostinė yra Ryga.

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      bet būnant Rygoje tiesiog nerealiai į akis krenta bendras miesto apleistumas
                                      Apibrėžiau (pridėtose nuotraukose) Vilniaus 'tradicinį' centrą, tada suradau Rygoje identiško dydžio teritoriją centre ir ją apibrėžiau. Gal paieškom apleistų vietų (šaligatvių, pastatų, parkofkių) tose vietose ir pasidaliname rezultatais? Aš galiu pradėti (čia per dvi minutes suradau, yra ir blogiau):

                                      https://goo.gl/maps/YRbiE2AoCjvtwDMS6
                                      https://goo.gl/maps/a5xLrA526Se2bvEQ6
                                      https://goo.gl/maps/Twqb7mzCBB5mwfSn7

                                      Būtų galima pažaisti ir kas gali surasti daugiau gerai sutvarkytų, vertingų pastatų. Ryga čia padėtų Vilnių į vietą kokiais penkiais kartais.

                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      bet vos nuvažiuoji 2-3 km nuo Stoties - ir matai kažkokį ES ir rusijos miksą.
                                      Tas taip, bet Vilniuje - lygiai tas pats. Aplink pilna visokių medinukų, kurie atrodo, lyg iš devyniolikto amžiaus Rusjios, nekalbant jau apie kraupius silikatinių plytų namiūkščius, neaiškius 'sodų' kvartalus, žemuosius panerius ir naująsias vilnias. Latviai bent jau parkavimą komiblokuose apsitvarkė, Vilnius nesugebėjo nei to.
                                      Attached Files

                                      Comment


                                        Tas argumentas apie Rygos (ne)tvarkingumą kiek juokingas prisimenant, kad Šanchajus vis dar stovi prie pat dangoraižių, o didelė dalis Naujamiesčio iki pastarųjų metų savo infrastruktūros ir "apsileidimo" būkle nedaug skyrėsi nuo vidutinio Rygos mikrorajono

                                        Comment


                                          Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                                          Vilnius turi geresnį universitetų tinklą, Vilnius augantis miestas, TUI didesnės, kapitalo rinką net su Vilniumi ir Talinų lyginant mirusi Rygoje, vidutiniai atlyginimai mažesnį. Rygą jei nebūtų per tatribmėtį spėję tramvajaus pastatyt dabar irgi nebūtų kaip ir Vilniuje nes ir ten mentalas, kad miestas turi atrodyti kaip JAV "bojevikose" . Vienintelis tikras pranašumas prieš Vilnių yra oro uostas/Air baltic.
                                          Dėl universitetų. Rygoje yra SSE, o tai yra šviesmečiais geriau nei visokie ten ISM'ai. Vilniaus universitetas mums yra gal ir wow, seniausias šiaurės rytų Europoje! Tik priminsiu, kad Upsalos įkurtas 1477, Kopenhagos 1475, jau nekalbant apie Boloniją ar Salamanką.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X