tai sunku surasti miesta Europoje, kurio infrastruktura butu panasiai nudrozta kaip Vilniuje
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Baltijos valstybių sostinių palyginimas
Collapse
X
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąRygoje gal panašiai su infra. Bet Vilnius tikrai yra labiausiai apleistų Europos sostinių sąrašo viršuje.
- 1 patinka
Comment
-
Kai kuriomis prasmemis dar Skopje atrode gana nudrozta. Bet ten taip pasirode del apleistos mazosios infrastrukturos -yra apleistu apsvietimo stulpu, apluzusiu siuksliadeziu ir suoliuku. Tiesa, saligatviai ir keliai normalios kokybes, su Vilnium nepalyginsi. Autobusai irgi visi apynaujai, Cekoslovakijoje pagamintu nebera.
Saligatviu kokybe dar panasi buvo Bukareste, bet ne del isluzusiu plyteliu ir duobiu kaip Vilniuje, bet del kysanciu laidu ir visur priparkuotu automobiliu. Bet, aplamai infra kokybe geresne.
Del Rygos sutikciau - centre kokybe gera, bet "metras" i sona ir gatviu ir saligatviu kokybe tragiska, gal net prastesne nei Vilniuje
- 1 patinka
Comment
-
Man tai įdomu kas atsitiko, kad 90-aisiais ir 2000-aisiais infrastruktūra buvo taip nesirūpinta? Nesugebėta net kažkokių senų trinkelių pakeisti ar nors kažkiek daugiau gatvių išasfaltuoti?
Kone visi didieji miestai nuo to kentėjo.
Gal čia susiję su tuomet buvusiu neišsivysčiusiusiu ir komplikuotu savivaldybės aparatu?
Vien tik pinigais kažkaip nepaaiškinsi, nes smulki infra daug nekainuoja, tais laikais tuo labiau.
Aišku, 2010-2020 jaučiasi pagerėjimas, bet buv. 20+ metų atsilikimo taip lengvai neištrinsi. Mes dar kalbame, kad reikia aplinką ne tik sutvarkyti, bet ir humanizuoti, kad būtų jauki, o ne tiesiog pertrinkeliuota, perasfaltuota, kuo ypač pasižymėjo Kaunas.Paskutinis taisė PoDV; 2022.09.11, 14:47.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sapiensys Rodyti pranešimąžiūriu čia du su puse forumiečio Toliko Šarijaus "rolikų" persiveizdėjo. Paaiškinkit kokiam nors Šiaurės miestelyje gyvenančiam vilniečiui, kad Vilniuj infrastruktūra labiau nudrožta nei Buharešte.
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimąpakanka i kokia lakūnų gatvę nueiti ar į
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąMan tai įdomu kas atsitiko, kad 90-aisiais ir 2000-aisiais infrastruktūra buvo taip nesirūpinta? Nesugebėta net kažkokių senų trinkelių pakeisti ar nors kažkiek daugiau gatvių išasfaltuoti?
- 8 patinka
Comment
-
Infrastruktūra? Kokia infrastruktūra? Vilniaus keliai yra kiek geresni nei Rygos, tas - teisybė. Tačiau taip yra tik todėl, kad keliai yra viskas, ką šitas mikrorajoninis kaimas turi transporte. Kol Vilniaus post komunistiniai marozai 'sprendė kamščius' dešimtmečiais platindami kelius, tol Ryga investavo rimtus pinigus į viešąjį transportą. Vien Rygos autobusai ir troleibusai jau yra visiškai kitame lygyje nei Vilniaus. Ką jau bekalbėti apie 100km ilgio tramvajų tinklą ar rimtus priemiestinius maršrutus, kuriems Ryga neseniai nupirko naujų traukinių. Vilnius šiuo metu turi mažiau kilometrų pilna pirmumo teise važiuojančių VT linijų nei Daugpilis ar Liepoja ir tas skirtumas tuoj vėl padidės. Sugalvojo jie lygnitis su Ryga Gal dar pažiūrim kur geresnė infrastruktūra - Jurbarke ar Paryžiuje?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąInfrastruktūra? Kokia infrastruktūra? Vilniaus keliai yra kiek geresni nei Rygos, tas - teisybė. Tačiau taip yra tik todėl, kad keliai yra viskas, ką šitas mikrorajoninis kaimas turi transporte. Kol Vilniaus post komunistiniai marozai 'sprendė kamščius' dešimtmečiais platindami kelius, tol Ryga investavo rimtus pinigus į viešąjį transportą. Vien Rygos autobusai ir troleibusai jau yra visiškai kitame lygyje nei Vilniaus. Ką jau bekalbėti apie 100km ilgio tramvajų tinklą ar rimtus priemiestinius maršrutus, kuriems Ryga neseniai nupirko naujų traukinių. Vilnius šiuo metu turi mažiau kilometrų pilna pirmumo teise važiuojančių VT linijų nei Daugpilis ar Liepoja ir tas skirtumas tuoj vėl padidės. Sugalvojo jie lygnitis su Ryga Gal dar pažiūrim kur geresnė infrastruktūra - Jurbarke ar Paryžiuje?
VT laikyčiau kiek kita tema, ir čia sutinku, kad Vilnius dar neatsigavo.
Kaunas priekyje, nes labiau atnaujinęs savo parką, neturi wtf senumo troleibusų. Čia mano nedidelis pliusas Kaunui
Vyšnia ant torto būtų rimtesnis susirūpinimas dėl VT pirmumo sankryžose, bet čia dar niekur Lietuvoje nepradėta vystyti. Lieka įdomu tik kuris pirmas iš Lietuvos didžiųjų miestų tai susirūpins. Klaipėda atrodo priekyje su BRT, tik reikia pradėti įgyvendinti patį projektą.Paskutinis taisė PoDV; 2022.09.11, 17:43.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąInfrastruktūra? Kokia infrastruktūra? Vilniaus keliai yra kiek geresni nei Rygos, tas - teisybė. Tačiau taip yra tik todėl, kad keliai yra viskas, ką šitas mikrorajoninis kaimas turi transporte. Kol Vilniaus post komunistiniai marozai 'sprendė kamščius' dešimtmečiais platindami kelius, tol Ryga investavo rimtus pinigus į viešąjį transportą. Vien Rygos autobusai ir troleibusai jau yra visiškai kitame lygyje nei Vilniaus. Ką jau bekalbėti apie 100km ilgio tramvajų tinklą ar rimtus priemiestinius maršrutus, kuriems Ryga neseniai nupirko naujų traukinių. Vilnius šiuo metu turi mažiau kilometrų pilna pirmumo teise važiuojančių VT linijų nei Daugpilis ar Liepoja ir tas skirtumas tuoj vėl padidės. Sugalvojo jie lygnitis su Ryga Gal dar pažiūrim kur geresnė infrastruktūra - Jurbarke ar Paryžiuje?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimąRyga yra tokia pati šiknaskylė tiesiog tarybmčiu į daugiau buvo investuota ir tiek (plius vatnikų daugiau suvažiavo). Plius mirštanti šiknaskylė, Vilnius bent kažkokia minimalią vilti turi, ten visai amen.
Čia aišku, jei įgyvendins projektą.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Rail Baltica gali atgaivinti Rygą, ar nieko nesitikėt?
Čia aišku, jei įgyvendins projektą.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąKažin kiek km naujų tramvajaus linijų nutiesta Rygoje po 1990 metų?
- 5 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Liepoja atidarė naują pusantro kilometro sekciją tramvajaus 2013-aisiais. Tai yra daugiau nei Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys ir kiti Lietuvos 'miestai' kartu sudėjus.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Rail Baltica gali atgaivinti Rygą, ar nieko nesitikėt?
Čia aišku, jei įgyvendins projektą.Paskutinis taisė John; 2022.09.11, 19:49.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip tai niekas nedraudžia paleisti Rail Baltica kad ir kitą savaitę (su sąlyga, kad turi tam traukinių). Taip pat niekas netrukdo paleisti naktinių traukinių tarp Baltijos Sostinių ir Lenkijos, Vokietijos miestų. Rail Baltica teoriškai turėtų turėti labai didelę reikšmę, bet tas faktas, kad visiškai neišnaudojamas esamas transporto potencialas, daug vilčių į RB nedėčiau, nors ir labai norėčiau, kad būčiau neteisus. Bijau, kad RB yra svarbi tik tol, ko už jos statybą eina ES pinigai. Kai reiks pradėti traukinių eismą ir ES pinigų maršrutų subsidijavimui niekas nebeduos, o krivinių, tikėtina, nelabai bus. gali viskas baigtis tuo, kad bus dar vienas nenaudojamas geležinkelis, o į Rygą iš Vilniaus ir Kauno toliau važiuosim mašina.
- 1 patinka
Comment
Comment