Nyderlanduose zebrai ant dviračių takų nepiešiami, nes perteklinis reguliavimas reikalingas tik debilų visuomenėms. Tikiuosi tokie "išradimai" iki mūsų niekada neateis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Baltijos valstybių sostinių palyginimas
Collapse
X
-
Zebrai piešiami ant dviračių takų ten, kur naudojama atgyvenusi dviračių tako nupiešto ant važiuojamosios dalies koncepcija (Tallinne, Kopenhagoje ir pan.). Tai nėra tas kelias, kuriuo reiktų eiti. Gerai, kad ir neiname.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąPamenu Taline pėsčiųjų perėją per dvirtakį mačiau jau kokiais 2008ais. Dar keli dešimtmečiai ir iki mūsų ateis šitas išradimas.
Jau geriau suprojektuot taką, kad nereikėtų (ar minimizuoti poreikį) vesti pėsčiųjų papildomu ženklinimu.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Koks išradimas, praktiškai mano kieme yra tos dviračių takų pėsčiųjų perėjos Kurios velnei žino ar iš vis reikalingas. NL nenaudoja, ir manau Vilnius taip pat gerai daro, kad nepiešia. Nebent kur pėsčiųjų perėjos per automobilių gatvę, ir tiesiog zebro pratęsimas per perėją, berods ir NL tokius žymi.
Jau geriau suprojektuot taką, kad nereikėtų (ar minimizuoti poreikį) vesti pėsčiųjų papildomu ženklinimu.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ALV77 Rodyti pranešimąEsme pradeti daryti, o ne virkauti kaip cia dauguma matau megsta.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąNyderlanduose zebrai ant dviračių takų nepiešiami, nes perteklinis reguliavimas reikalingas tik debilų visuomenėms. Tikiuosi tokie "išradimai" iki mūsų niekada neateis.
Ir "piešiami", ir "nepiešiami"
https://www.google.com/maps/@52.3510...8192?entry=ttu
https://www.google.com/maps/@52.0955...8192?entry=ttu
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Ar manote, kad dabar visose tokiose gatvese reikia pripaisyt abiem pusem po viena A juosta? Ka turesime, miesta israizyta 6 juostu asfalto laukais, o A juostom vaziuos visi kas ne myznius?
As asmeniskai manau kad Narbuvo gatves vidury turi eiti tramvajus. Jis nuimtu masinu kieki piko metu, tuomet nebutu tiek kamsciu ir nereiketu troleibusams stoveti 10 minuciu kad pravaziuoti 500 metru.
Aš sutinku kad turi būti tramvajus, bet puikiai žinom kad to iki 2050 m. nebus.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Sakyčiau zebro reikia ne tiek pėstiesiems pereit, kiek dviratininkams priminti, kad toje vietoje didelė tikimybė pėsčiųjų Ir nekuriose vietose labai reiktų. Gal dar ir kokių gulinčių policininkų kaip Japonijoje.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Lappeenranta Rodyti pranešimąALV77 Įdomu skaityti Jūsų įžvalgas. O kartais čia ne Jūsų namas? Sakėt Taline gyvenat 11 metų
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Dabar kai susilygino gyventojų skaičius, Vilniaus centro mažumą kažkiek kompensuoja naujos statybos taškai ir tas faktas, kad naudoja imigracijos iš mažesnių miestų potencialą. Rygos centras jaučiasi, kad sensta, nevyksta gyvybė. Rygos NMC užuomazga kitam Daugavos krante irgi labai pasijaučia kokia neišnaudota, kai pagalvoji kokio dydžio Vilniaus NMC ir jo apimtis. Net Kaune visokių statybų ir atnaujinimų centre pasitaiko dažniau nei Rygos centre.
Dar kas nepatiko, kad Ryga labai car-centric, daug ploto automobiliams draskytis, ypač tas jaučiasi Centre. Vilnius irgi linkęs į car centric, bet Vilniaus centras kaip tik paliko įspūdį, kad nesijaučia visur plačios magistralės, tiesiog atskirų eismo juostų pločiai neadekvatūs ir eismas/parkavimas chaotiškas.
Tačiau didelis liuks Rygai už 19-20 a. Centrą ir tramvajus. Čia yra Rygos vertybė prieš Vilnių.
Senamiestis ir Bastėjos kalno parkas iš vis Vakarų Europos urbanizmo expierence, kurio niekur Lietuvoje neteko pajausti.Paskutinis taisė PoDV; 2023.10.28, 22:57.
Comment
-
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąhttps://www.youtube.com/watch?v=BmL6wrhEiJ4
Gana megijiskas vlogas, bet atkreipia demesi i problemas, daug kartu diskutuotas siame forume - pastatai Naujamiestyje atrodo "run down" (tipo patvirtina jo stereotipus pie Rytu Europa ir Lietuva). Jie taip aisku atrodo del zymiuju simasiniu zaliuju maisu ir apleistu fasadu. Jam tai asocijuojasi su nesaugumu (aisku, tai visiska neteisybe). Taip pat atkreipiama demesi,kad "in major city" nera daug transporto - tik autobusai. Manau, simboliska Vilniui, kad vlogas baigiamas ant Gelezinio Vilko ("Pedagoginio") tilto, kur atsidure sekdamas Google Maps kaip grizti i centra, kur ikalintas griuvanciame tilte and ypac siauro saligtavio ir autobano del milzinisko triuksmo vos prakalbeti gali (nors apie tai ir nieko nekomentuoja).
https://www.youtube.com/watch?v=SirS_worG2g
Nemanau, kad į tokius verta kreipti dėmesį.
- 2 patinka
Comment
-
Tokiem turistam kurie nesibasto po miesto pakraščius ir užkaborius o tik po centrą, Vilnius vs Riga pateiktas įspūdis labai teisingas. Išvis jausmas toks kad skirtingi kalibrai bet kurioj sritį. Ir tai turbūt liks visam laikui ir daugmaž turbūt visais atvejais: ir pvz jeigu atsirastų pinigų Naujamiestį iš šiukšlyno prikelt ir jeigu Vilniaus populiacija aplenktų Rygos(žinoma su jos priemiesčiais). Vistik 19amžiaus Vilnius daug mažiau turi. Tai kažin ar kas čia padės
Tiesiog, nesupykit bet šiai minutei Vilniaus centras prieš Rygą atrodo visiškas ... gal nepykdysiu čia forume ura-vilnius-patriotų jei tokių yra.Paskutinis taisė evvt; 2023.11.30, 00:09.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąTiesiog, nesupykit bet šiai minutei Vilniaus centras prieš Rygą atrodo visiškas ... gal nepykdysiu čia forume ura-vilnius-patriotų jei tokių yra.
Comment
Comment