Parašė a_p
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Politika
Collapse
X
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąManau, kad jei krizės metu nebūtų buvę jokios valdžios, iš krizės būtume išlipę sparčiauO ta nepriklausomybė kol kas tik žodžiuose. Ar per keturis metus neįmanoma pastatyti dujų terminalo?Be to, tie visi energetikos projektai dar nereiškia pigesnių išteklių arba nepriklausomybėsPanašaus rezultato galima tikėtis ir turint dujų terminalą bei atominę elektrinę.
Panašu, kad kai kas gyvena labai plokščiame dvimačiame pasaulyje .
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąNagi, nagi kokios įdomios pas tamstą mintelės. Valstybė be valdžios - kažkas negirdėto.
1.Stipri nevalstybinė socialinė bendruomenė (bet kokia valdžia - blogis).
2.Visiška rinkos laisvė.
3.Visiška asmens laisvė.
Dėl požiūrio į privačią nuosavybę skriasi sindikalistai ir anarchokomunistai.
Šios ideologijos "gyvybiškumą" įrodo tai, kad tokių bendruomenių pasaulyje beveik nėra. Kažkas panašaus į Haitį po žemės drebėjimo. Iš dalies tai įmanoma uždarose bendruomenėse: kibucai, komūnos...
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąBet galutinis rezultatas vis tiek tas, kad Lietuvai (galutiniams vartotojams) jokios naudos iš to, kad šalyje yra naftos perdirbimo gamykla - latviai ir estai už degalus moka mažiau.
http://verslas.delfi.lt/automoto/nuo....d?id=32229031
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą???? Mažeikių gamykla gali imti naftą ne tik iš vamzdžio, bet ir iš cisternų. O jeigu nafta būtų atvežama geležinkeliu, tai LG turėtų daugiau darbo, o tai labai gerai (man ir mano kolegoms ).
Geležinkelio cisternomis gali atsivežti sau „kaušelį“, įpilti į „bendrą katilą“ ir jau „išvarytą“ parduoti kaip produktą. Kažko labai įtariu, kad ten galėjo būti taip daroma.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąNegalėtų niekaip. Tai tas pats, kas šašlyko likutį išsitraukti iš tarpdančio ir jį suvalgyti naujai;tokiu būdu aprūpinama gamykla ilgai nedirbtų, nes pernelyg dideli būtų gamybos kaštai ir infrastruktūros pajėgumų nepakaktų, kad gamykla būtų aprūpinama pakankamu naftos kiekiu.
Geležinkelio cisternomis gali atsivežti sau „kaušelį“, įpilti į „bendrą katilą“ ir jau „išvarytą“ parduoti kaip produktą. Kažko labai įtariu, kad ten galėjo būti taip daroma.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąBet to primygtinai siekia Lietuvoje stiprų užnugarį turintys anarchistinės minties pasekėjai, kažkodėl liberalais savę vadinantys, bet linkstantys prie :
1.Stipri nevalstybinė socialinė bendruomenė (bet kokia valdžia - blogis).
2.Visiška rinkos laisvė.
3.Visiška asmens laisvė.
Dėl požiūrio į privačią nuosavybę skriasi sindikalistai ir anarchokomunistai.
Šios ideologijos "gyvybiškumą" įrodo tai, kad tokių bendruomenių pasaulyje beveik nėra. Kažkas panašaus į Haitį po žemės drebėjimo. Iš dalies tai įmanoma uždarose bendruomenėse: kibucai, komūnos...
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąMN per metus perdirba 9 mln.tonų naftos, t.y. 8-8,5 ešelonai po 50 cesternų per parą. Tokį kiekį geležinkeliai be problemų permestų iki Bugenių. Kaina? - o Lietuvos politikus kaina kada nors domino?
Comment
-
Sakai Lietuvos politikams negalioja rinkos dėsniai?
Apie degalų kainų politiką:
http://www.alfa.lt/straipsnis/146576...2-05-29_09-47/
Vyksta stumdymasis dėl akcizų (Vyriausybė nenori mažinti) ir savotiškai yra teisi. Kritikai teigia, kad sumažinus iki lubų užvarytą benzino akcizą litras atpigs tiek ir tiek. O Vyriausybė žino, kad neatpigs, nes nėra normalios konkurencinės aplinkos. Tiesiog didesnę dalį pasiims pardavėjas ar gamintojas. Taip jau buvo su dyzelinu. Sausa buhalterinė logika čia neveikia. Būtent todėl Lietuvoje degalų kainos sparčiai sureaguoja į naftos brangimą, bet labai lėtai reaguoja į naftos pigimą.Paskutinis taisė senasnamas; 2012.05.30, 17:46.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąKai Ignalinos atominė buvo uždaryta, tai Visagine darbo vietų irgi nepadaugėjo . Mano pagrindinė mintis buvo ta, kad turint naftos perdirbimo gamyklą degalai šalies rinkoje turi būti pigesni nei aplinkinėse šalyse, kurios tokios gamyklos neturi. Čia toks kaip ir savaime suprantamas dalykas. Deja, pas mus tai utopija. Bet pačios įmonės dėl to kaltinti negalima - kaip sugeba, kiek jai leidžiama, taip ir dirba.
Comment
-
Visi užsikabino už to sakinio su šypsenėle, kad tą įmonę reikia išardyti. Tai buvo hiperbolė. Reikia gerinti konkurencinę aplinką. Ne kartą pateiktoje nuorodoje argumentuotai išdėstyta: http://verslas.delfi.lt/automoto/nuo....d?id=32229031
Vardinant Mažeikių naftos privalumus reikėtų ir įvertinti, kiek Lietuvos ūkį smukdo brangesni degalai.
Estų valdžia projektuoja elektromobilių įkrovos stotelių tinklą, o lietuvių - kaip išlaikyti kuo didesnius degalų akcizus. Požiūrių skirtumai milžiniški. Ir nesvarbu, kad tų stotelių prireiks ne šiemet ir ne kitais metais - žiūrima į priekį. O pas mus žiūrima tik kaip užkišti artimiausių metų biudžeto skyles.Paskutinis taisė senasnamas; 2012.05.30, 18:12.
Comment
-
Išmokus eksploatuoti atrastus naftos ir dujų išteklius (o paaiškėjo, kad jie daug didesni nei manyta) elektromobilių artimiausių metu reiktų tik kovojant su klimato atšilimu, o ne kuro kainomis. Dabar svarbiausia sukurti infrastruktūrą pigiems ištekliams atsivežti ir bandyti juos išgauti pas save.
O konkurenciją MN kurti reikia, bet geresnė naftos ir dujų transporto infrastruktūra tam tik padeda, o ne trukdo.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Kadangi "Lietuvos Žinios" greit rašys visai apie ką kita, siūlau paskaityti šį straipsnį, kol jis dar yra:
http://www.lzinios.lt/Komentarai-ir-...onansiniu-bylu
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąO konkurenciją MN kurti reikia, bet geresnė naftos ir dujų transporto infrastruktūra tam tik padeda, o ne trukdo.
Ai, dar būtų nieko valdiška maksima, nes jie ten žinia irgi nėra konkurencijos.
Nežinau kaip atrodo kitiems, bet mano nuomone tai niekur neveda. Vienintelis dalykas ką valstybė gali padaryt, tai bandyti riboti nesąžiningą konkurenciją beigi kartelius. Kas mūsų visuotinio nihilizmo kontekste praktiškai beviltiška, to paties Mockaus valdomos medijos už nedidelį atlygį tokią valdžią mielai paskandintų srutose. Karteliai tautos akyse staiga taptų balti ir pūkuoti, o "valdžia" visa bloga ir reikalaujanti "atkato".
Tai gal išspręsti tik pati tauta. Bet procesas yra labai sunkus ir ilgas, o sąmoningumas daugumoje deja kažkur apie nulį.
Daug kas šeip ir nelabai išsprendžiama. Pvz tokioje Vokietijoje naftos rinkoje yra lygiai tos pačios problemos, tam tikru požiūriu netgi rimtesnės.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąTik nereikia visko taip primityvinti, pelno mokestį moka - gerai, nemoka - blogai. Nereikia pamiršti, kad Orlenas moka atlyginimus beveik 2000 darbuotojų, kurių dauguma tuos pinigus išleidžia Lietuvoje, tai turėtų būti apie 70 mln. litų kasmet. Taip pat nereikia pamiršti, kad iš naftos perdirbimo gamyklos uždirba ir Lietuvos geležinkeliai, ir Klaipėdos nafta, taip pat į Būtingės terminalą atplaukiantys tanklaiviai moka uosto rinkliavas Klaipėdos uosto direkcijai, taip pat nereikia pamiršti, kad gamykla duoda užsakymų įvairiems vietos (ne tik Lenkijos) tiekėjams ir gamintojams. Tad summa summarum - Mažeikių naftos indėlis į Lietuvos ekonomiką nėra jau toks menkas, kaip, kad bandoma parodyti.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąSakai Lietuvos politikams negalioja rinkos dėsniai?
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąLiūdniausia tai, kad konkurencijos kūrimas yra ne valstybės reikalas. Vienintelis civilizuotas būdas būtų sukurt valdišką naftos produktų importo kompaniją kuri iš kur nors trauktų naftos produktus ir juos pardavinėtų mažmenininkams. Bet tai irgi ne sprendimas, t.y. tektų kurti ir nuosavą degalinių tinklą.
Ai, dar būtų nieko valdiška maksima, nes jie ten žinia irgi nėra konkurencijos.
Nežinau kaip atrodo kitiems, bet mano nuomone tai niekur neveda. Vienintelis dalykas ką valstybė gali padaryt, tai bandyti riboti nesąžiningą konkurenciją beigi kartelius. Kas mūsų visuotinio nihilizmo kontekste praktiškai beviltiška, to paties Mockaus valdomos medijos už nedidelį atlygį tokią valdžią mielai paskandintų srutose. Karteliai tautos akyse staiga taptų balti ir pūkuoti, o "valdžia" visa bloga ir reikalaujanti "atkato".
Tai gal išspręsti tik pati tauta. Bet procesas yra labai sunkus ir ilgas, o sąmoningumas daugumoje deja kažkur apie nulį.
Daug kas šeip ir nelabai išsprendžiama. Pvz tokioje Vokietijoje naftos rinkoje yra lygiai tos pačios problemos, tam tikru požiūriu netgi rimtesnės.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąDar vienas veiksmas, kurio galėtų imtis vyriausybė norint padidinti konkurenciją naftos sektoriuje galėtų būti visiškas kuro importo liberalizavimas.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąAtsisakius importo mokesčių, MN produkciją gali nukonkuruoti pigūs degalai iš Baltarusijos.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąDar vienas veiksmas, kurio galėtų imtis vyriausybė norint padidinti konkurenciją naftos sektoriuje galėtų būti visiškas kuro importo liberalizavimas.
Kadangi ji galioja visiems ir yra juokingai pigi tai nematau kuom tai padėtų. Bet jei jos atsisakyt, tai rimtų problemų atveju kuro apskritai nebus. Tada pamatysi kaip alkani žmonės gatvėse kelia riaušes, nes visos tos maksimos neturi kaip atsivežt prekių. Už jokius pinigus.
Šeip konkurencijos tai tikrai nepadidins. Kodėl turėtų jei sąlygos keičiasi visiems vienodai?
Comment
Comment