Parašė Naujokelis
Parašė dsanto
Antra, tarybinės KET kaip ne kaip buvo suderintos su Ženevos transporto konvencijomis. O jos numatė ir plačias saviraiškos galimybes kiekvienai šaliai pagal jos poreikius. Kadangi automobilių skaičius ir srautai buvo gerokai mažesni nei Vakaruose, tai kai nebuvo jokio poreikio įgyvendinti tai, kas buvo būtina Vakaruose.
Trečia. Todėl sakyti, kad pirmosios lietuviškos KET buvo tarybinių kopija negalima, nes ten buvo nemažai naujovių. Galiausiai nieko naujo nesukursi iš karto. Kas draudė vėliau jas tobulinti? Buvo puiki proga, kol dar visuose miestuose stovėjo tarybiniai šviesoforai ir jų keitimui nebuvo atėjęs laikas. O tas laikas atėjo apie 2000-uosius, nes pirmąjį nepriklausomybės dešimtmetį nauji šviesoforai buvo statomi mažai kur dėl lėšų stygiaus. Šiek tiek intensyviau pradėta keisti senus susidėvėjusius nuo kokiu 1996-97 m. Kas tuomet trukdė įgyvendinti kardinalias naujoves?
Todėl užuot dėl visko kaltinus sovietus, pažiūrėkite, ko pati nepriklausoma Lietuva nepadarė, nors galėjo.
Comment