Tai kad LGBT maisntreamo praktiškai visos bvaldžios išskyrus gal superreligingas valstybes įgyvendino o narkotiku legalizavimas irgi daug kur dekriminalizuotas (nors Kanada kolkas vienintelė pilnai legalizavusi).
O blogai tuo, kad vietoj realių tkslų čia yra tiesiog populistinis panderingas.
Čia apie Lietuvą buvo kalba, kaip suprantu. O Lietuvsi minimalus mainstreamas kaip homoseksualų partnerystės sutvarkymas jau būtų kosminė pažanga.
Kodel visi uzsicikline lgbt klausymais? Nori tie "pink" tuos partnerystes - meskite suniems kaula. Galu gale Lietuvoje yra laisva visuomene. Bet tikrai uzpisa kada visuomeneje vietoje svarbiu dalyku pradedama smaukyti apie seksualine orientacija. Man nesvarbu kas su kuo pesasi, jai tai nera man pirsama ant kiekvieno kampo.
Kas del politikos, vakar ziurejau youtube pokalbi Marko Feigino kanale su Ukrainos politiku Genadijumi Balasovu ir buvau nustebes kad Ukraina tikrai aplenke Baltijos Salys pagal politine kultura. O Lietuvoje vis smaukoma apie lgbt, vietoje politiniu bei ekonominiu problemu sprendymo.
Tai ir kalbama dėl to, kad kažkodėl vis dar nėra įteisinta partnerystė ir kuo toliau tuo labiau tai darysis svarbiau, nes vis sunkiau bus pateisinti mūsų visuomenės atsilikimą. Puiku, kad jums nesvarbu, bet apklausos rodo, kad nemažai kam Lietuvoje vis dar rūpi kištis į kitų asmeninį gyvenimą ir jam kliudyti priešinantis partnerystės įteisinimui.
Ir kiek žinau nieks nieko niekam neperša, ar kažkas agituoja jus užsiiminėti homoseksualiais santykiais?
Cia ne del santykiu agitacijos, o del tuo kad kazkodel vieni pasidaro "lygesni" uz kitus. Zodziu cia tema apie politika, o ne apie seksualines problemas.
Ką reiškia lygesni už kitus? Jūs čia matot kažkokią paslėptą privilegiją? Kaip jinai pasireiškia? Aš tai matau nebent privilegiją homofobams toliau trukdyti partnerystės įteisinimui ir taip kištis į kitų žmonių asmeninius gyvenimus.
Jai jungiant televizoriu arba ziurint youtube, jums visa laika bus persama ta pati reklama kuri jums absoliuciai neidomi bei neaktuali ar tai jus neuzknys? Siuo atveju tik noriu - "leave me alone", as nesirosiu solidarizuotis su tuo kas man neidomu bei neaktualu. Yra geras posakmis - "serifo negru problemos nepesa"
Keliu hipotezę iš susidaryto įspūdžio, kad LGBT klausimai Lietuvoje yra tiesiogiai susiję su Pravieniškių zonos kultūros įtaka Lietuvos gyvenimui, o vyresniems gyventojams, kalbėjimas apie bet kokius intymius santykius kaip tabu
"Sena karta" išmirs, bet neaišku kiek išliks zonos panetkių (=elementarius posovietinių kraštų stiliaus nepagarbos kitam) tarp dabartinio jaunimo T.y. kiek lietuvių norės integruotis į Europą, tarkim turėti ne tik lietuvių draugų ir gyventi ne tik savo šalies rūpesčiais ("gasterbaiteriai" nesiskaito), o kiek lietuvių tik savo rusų laikais statytą kiemą norės matyt
Keliu hipotezę iš susidaryto įspūdžio, kad LGBT klausimai Lietuvoje yra tiesiogiai susiję su Pravieniškių zonos kultūros įtaka Lietuvos gyvenimui, o vyresniems gyventojams, kalbėjimas apie bet kokius intymius santykius kaip tabu
"Sena karta" išmirs, bet neaišku kiek išliks zonos panetkių (=elementarius posovietinių kraštų stiliaus nepagarbos kitam) tarp dabartinio jaunimo T.y. kiek lietuvių norės integruotis į Europą, tarkim turėti ne tik lietuvių draugų ir gyventi ne tik savo šalies rūpesčiais, o kiek lietuvių tik savo rusų laikais statytą kiemą norės matyt, nes nieko daugiau nesupranta
Dar nereikia pamirsti socio-religinio faktoriaus nes iki siol religija nera paskutinis faktorius Lietuvos sociumo gyvenyme . Visos "tradicines" Lietuvos religijos yra pries.
Beje neveltui sekso sinonimas yra - "INTYMUS gyvenimas", reiskia gal neverta tokiu dalyku viesinti, net jeigu individas priklauso seksualinei daugumai
Dar nereikia pamirsti socio-religinio faktoriaus nes iki siol religija nera paskutinis faktorius Lietuvos sociumo gyvenyme . Visos "tradicines" Lietuvos religijos yra pries.
Aš manau, kad religija labiau įtakoja vyresnių žmonių mentalitetą, tai jiems praverti burną apie (beveik) bet kokius imtymumus iš vis nuodėmė, o jaunimas, sakyčiau, daugiau mažiau ateistai ir tik dėl aplinkinių persižegnoja. Natūralu, kad Lietuvoje daugiau jaunimas turėtų palaikyti LGBT, tiesa, su sąlyga, kad iš savo mentalo išgyvendino rajonsko panetkes, o tokių neišgyvendinusių ir nežadančių tą daryti yra labai daug, gal net dauguma. Džiugu, kad turbūt yra rajonskų, kurie jau švelnesni dėl pakilusio pragyvenimo lygio, ir galbūt nieko tokio turėti neutralų požiūrį į LGBT (bent jau nepolitinį) Kitiems paprasčiausiai gali nepatikti, kad iš LGBT yra daroma politika, nes vis tiek toj "valdžioj visi vagys"
Rusijoj situacija turėtų būti panaši tuo, kad ten jaunimas taip pat yra daugiau mažiau ateistai, bet kažkodėl vis tiek turi anti-LGBT nuostatas.
Dar paminėsiu, kad jaunimui labiausiai kliūva vyro/vaikino LGBT situacija, nes (miegamuosiuose ir pan.) rajonuose yra (vis dar) palyginti paplitusios gana griežtos "tikro bachūro" panetkės, o merginos turi daugiau laisvių daryti ką nori Į vyriškas merginas žiūrima neutraliau, o gal net pozityviai (nors su tuo kartais siejamas "savarankiškumas" kai kuriuos gali erzinti), o į moteriškus vyrus, dažnai žiūrimi kaip į "neįgalius". Čia sakyčiau ne su religija susiję, o su kažkokiu galbūt specifiniu požiūriu į vyrą SSRS politikoje kaip į ištverėją, kankinį galbūt, nežinau
Apie ką jūs čia kalbat? Pas mus pagrindinė problema teisinė, prie ko čia tas sekas išvis, kurį kiša tik visokie buduliai neturėdami argumentų ir kurie visiškai apie tai neturi jokio supratimo? Juk du aseksualūs homoromantikai gali norėti įteisinti savo santykius ir jiems tas seksas išvis vienodai rodo.
Dabartinė situacija absurdiška tuo, kad kol sutinki apsimetinėti heteroseksualu, tol viskas galima - gali įsivaikint vaikus, gali juos auginti, net kunigas bažnyčioje sutuoks (bet nereikia painioti į tai santuokos, čia tik šiaip paminėjau visokioms davatkoms žinoti, jog nemažai homoseksualų gyvena bažnytinėje santuokoje, o tyrimai rodo, jog tarp kunigų netgi santykinai yra daugiau seksualinių mažumų nei bendroje populiacijoje).
O mažumų stigmatizavimas jų nesunaikins, jos ir toliau gyvena visuomenėje, augina vaikus ir kam patinka - užsiiminėja kokiu tik nori seksu. Tiesiog taip veikia gamta ir kiekvienoje kartoje visi nebus vienodi ir bet kas gali susilaukti pailikuonių, kurių orientacija bus atsitiktinė. O jei mokslu nepasitiki ir aukštesnės galios labiau prie širdies, tai gal reiktų jas ir jų kūrinius gerbti taip, kad nereiktų po to prieš jas atgailauti.
Mane labiausiai domina, kada Kaune bus surengtas pirmas LGBT paradas? Vilniuje jau bent 3 ar tai 4 kartus buvo. O Kaune vis dar ne. Ar yra kažkokia specifinė priežastis?
Apie ką jūs čia kalbat? Pas mus pagrindinė problema teisinė, prie ko čia tas sekas išvis, kurį kiša tik visokie buduliai neturėdami argumentų ir kurie visiškai apie tai neturi jokio supratimo? Juk du aseksualūs homoromantikai gali norėti įteisinti savo santykius ir jiems tas seksas išvis vienodai rodo.
Dabartinė situacija absurdiška tuo, kad kol sutinki apsimetinėti heteroseksualu, tol viskas galima - gali įsivaikint vaikus, gali juos auginti, net kunigas bažnyčioje sutuoks (bet nereikia painioti į tai santuokos, čia tik šiaip paminėjau visokioms davatkoms žinoti, jog nemažai homoseksualų gyvena bažnytinėje santuokoje, o tyrimai rodo, jog tarp kunigų netgi santykinai yra daugiau seksualinių mažumų nei bendroje populiacijoje).
O mažumų stigmatizavimas jų nesunaikins, jos ir toliau gyvena visuomenėje, augina vaikus ir kam patinka - užsiiminėja kokiu tik nori seksu. Tiesiog taip veikia gamta ir kiekvienoje kartoje visi nebus vienodi ir bet kas gali susilaukti pailikuonių, kurių orientacija bus atsitiktinė. O jei mokslu nepasitiki ir aukštesnės galios labiau prie širdies, tai gal reiktų jas ir jų kūrinius gerbti taip, kad nereiktų po to prieš jas atgailauti.
Kadangi valdžioje labiau vyresnė karta, tai galima sakyti, kad svarbų vaidmenį politiškai ir teisiškai atlieka religija. Man įdomu, kiek bus susitaikoma/priimama nauja tvarka po dešimtmečio ar kelių, kai religijos reikšmė valstybės valdyme greičiausiai sumenks (jei nepasikeis trend'ai)
Mane labiausiai domina, kada Kaune bus surengtas pirmas LGBT paradas? Vilniuje jau bent 3 ar tai 4 kartus buvo. O Kaune vis dar ne. Ar yra kažkokia specifinė priežastis?
Vilniaus gatvėje ir Laisvės alėjoje, sakyčiau, jau galima rengti ir tai jau nebeatrodys keistai, bet dėl Vilijampolės ar Pramonės prospekto nežinau, nes turbūt laikoma, kad ten yra didesnių problemų negu kažkokios teisės. Tik tiek, kad greičiausiai niekas ten akmenimis neapmėtys, nes tie tikrieji marozai yra iš tiesų nykstanti rūšis Rajonski dažniausiai būna abejingi tokiems dalykams, jie jau labiau First World problems gyvena Kai kurie gal pasipiktins, kai kurie gal tiesiog pažvengs ir tiek
Mane labiausiai domina, kada Kaune bus surengtas pirmas LGBT paradas? Vilniuje jau bent 3 ar tai 4 kartus buvo. O Kaune vis dar ne. Ar yra kažkokia specifinė priežastis?
Paradai pas mus bus problematiški, kol vyraus gana aukštas homofobijos lygis, nes pastoviai kažkam tai klius ir bus priimama asmeniškai, nes "ko lenda į ekraną" / "kaip man vaikam paaiškinti" / "heteroseksualai juk nesidemonstruoja" ir t.t. Bet iš tiesų tai eilinis renginys/demonstracija/šventė ir aš pavyzdžiui nors negaliu pakęsti motociklų burzgėjimo, bet nepuolu agituoti drausti visokių baikerių švenčių. Pasižiūriu kada ir kur vyks ir važiuoju kita kryptimi, o žinių nežiūriu arba tai darau pritildęs garsą.
Kaune spėju nebandoma daryti, nes Vilniuje smagiau, kai tikslas ne trigerrint kuo daugiau homofobų, o pasidaryt šventę. Jeigu paradas protesto forma, tuomet irgi Vilniuje prasmingiau organizuoti, nes čia seimas, vyriausybė.
Mane labiausiai domina, kada Kaune bus surengtas pirmas LGBT paradas? Vilniuje jau bent 3 ar tai 4 kartus buvo. O Kaune vis dar ne. Ar yra kažkokia specifinė priežastis?
Man irgi keistas klausimas, juolab kad Kaunas mentalitetu yra arčiau Vilniaus, o ne homofobiškiausios provincijos.
Kaip kaunietis nuoširdžiai netikiu, kad dabar vyktų Baltic Pride 2010 scenarijus.
Šioje vietoje galima tikėti ir į viešpatį, esmės nekeičia, pakanka minimalaus žmogiškumo, kad suprasti
Jausmai > mokslas, ane?
Dėl kunigų tai natūralu, kad homoseksualūs asmenys eina į tokias sritis. Nuo amžių amžinųjų kas nenorėjo kurt šeimų ir daugintis - tas užsiiminėjo pagalbine veikla. Jei mintys yra, bet jos nevirsta veiksmais, rodos ir pagal labiausiai užkietėjusius katalikus nuodėmės nėra. Tik paskutiniu metu visuomenėj atsiranda vis daugiau noro žaidimais apeidinėti biologiją. Ar vaizduot šeimą, ar vaizduot vyrą/moterį ir pan ir t.t.
Dėl kunigų tai natūralu, kad homoseksualūs asmenys eina į tokias sritis. Nuo amžių amžinųjų kas nenorėjo kurt šeimų ir daugintis - tas užsiiminėjo pagalbine veikla. Jei mintys yra, bet jos nevirsta veiksmais, rodos ir pagal labiausiai užkietėjusius katalikus nuodėmės nėra. Tik paskutiniu metu visuomenėj atsiranda vis daugiau noro žaidimais apeidinėti biologiją. Ar vaizduot šeimą, ar vaizduot vyrą/moterį ir pan ir t.t.
O kur mokslas sako, kad homoseksualais ne atsitiktinai gimstama?
Comment