Per tris šių metų ketvirčius SAS grupės bendrosios pajamos sudarė 31,248 mln. Švedijos kronų (11,68 mln. litų), t.y. apie 2,7 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį 2010 m., kai jos sudarė 30,417 mln. Švedijos kronų (11,37 mln. litų). Grupės grynosios pajamos šiuo laikotarpiu išaugo iki 392 mln. Švedijos kronų (147 mln. litų), kai tuo tarpu praėjusiais metais šis rodiklis buvo neigiamas ir sudarė -2,265 mln. Švedijos kronų (- 847 mln. litų). Lyginant su 2010 m., per pirmuosius devynerius 2011 m. mėnesius SAS keleivių skaičius išaugo 1,7 mln. arba 9,4 proc.
„Nepaisant didelės konkurencijos regione, SAS keleivių skaičius augo net keliose pagrindinėse rinkose, pasitvirtino oro bendrovės sprendimas skirti daugiau dėmesio laisvalaikio kelionėms – būtent vasarą ženkliai išaugo keleivių skaičius. SAS keleiviai labai gerai vertina oro bendrovės paslaugas, o ypač - punktualumą“- teigia SAS atstovybės Lietuvoje vadovė Rūta Jucienė.
Pasak jos, SAS grupė 2011 metus planuoja užbaigti pelningai, tačiau konkretūs rezultatai matomai bus šiek tiek blogesni, nei tikėtasi. Degalų kainų augimas, globalios ekonomikos vystymosi tendencijos bei neapibrėžtumas dėl „Spanair“ rezultatų, kuriuos sąlygoja bendras ekonomikos nuosmukis Ispanijos rinkoje, yra didžiausi oro bendrovės iššūkiai.
Pagrindiniu praėjusio laikotarpio įvykiu SAS grupei tapo naujosios oro bendrovės strategijos „4Excellence“ patvirtinimas, kurioje numatomos keturios prioritetinės sritys - iki 2015 m. bendrovė sieks pranašumo keturiose pagrindinėse veiklos srityse: komercijos, pardavimų, vykdomos veiklos bei personalo.
„Nepaisant didelės konkurencijos regione, SAS keleivių skaičius augo net keliose pagrindinėse rinkose, pasitvirtino oro bendrovės sprendimas skirti daugiau dėmesio laisvalaikio kelionėms – būtent vasarą ženkliai išaugo keleivių skaičius. SAS keleiviai labai gerai vertina oro bendrovės paslaugas, o ypač - punktualumą“- teigia SAS atstovybės Lietuvoje vadovė Rūta Jucienė.
Pasak jos, SAS grupė 2011 metus planuoja užbaigti pelningai, tačiau konkretūs rezultatai matomai bus šiek tiek blogesni, nei tikėtasi. Degalų kainų augimas, globalios ekonomikos vystymosi tendencijos bei neapibrėžtumas dėl „Spanair“ rezultatų, kuriuos sąlygoja bendras ekonomikos nuosmukis Ispanijos rinkoje, yra didžiausi oro bendrovės iššūkiai.
Pagrindiniu praėjusio laikotarpio įvykiu SAS grupei tapo naujosios oro bendrovės strategijos „4Excellence“ patvirtinimas, kurioje numatomos keturios prioritetinės sritys - iki 2015 m. bendrovė sieks pranašumo keturiose pagrindinėse veiklos srityse: komercijos, pardavimų, vykdomos veiklos bei personalo.
Comment