Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ekonomikos naujienos

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Nežinau kuo konkurencinga, bet tai geriausiai atsispindi prekybos balanse. Aišku, Kinijos pliusas, kad ji turi daug pigios darbo jėgos, bet vien su tuo nepagyvensi.
    Čia yra minusas, nematau kuom gerai eiliniam kinui.

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kodėl Indija jau metų metus irgi varo į minusą, nors ten darbo jėga kelis kartus pigesnė, nei Kinijoje?
    Jų mentalitetas toks.

    Parašė John Rodyti pranešimą
    O kodėl Vokietija, Japonija ar mažiukas Singapūras turi milžinišką perviršių, nors ten darbo jėga viena brangiausių pasaulyje?
    Vokiečiai ir Japonai įvaldę technologijas bei yra darboholikai. Singapūras yra analogas HK, prekybos vartai tarp vakarų ir rytų.

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ne viskas susiveda į darbo jėgos ir užsakymų pigumą. Tam reikalinga kur kas daugiau dalykų, pradedant kvalifikuotais darbininkais ir inžinieriais, baigiant technologijų know-how, transporto infrastruktūra, mokesčių sistema ir vietos įstatymais.
    Klausimas, kodėl Kinija iki šiol neturi savo brand'ų?

    Comment


      andyour, apie brandus jau kažkada kalbėjome. Jei tu jų nežinai, nereiškia, kad neturi.

      Beje, pakankamai įdomi (nors ir nėra netikėta) naujiena

      China Reports First Quarterly Trade Deficit in Seven Years
      http://www.bloomberg.com/news/2011-0...orts-rise.html

      China’s first quarterly trade deficit in seven years may ease pressure on the world’s biggest exporter to allow faster appreciation of the yuan.
      Šiaip, jei kiniečiai tikrai ims pirkti, tai nebloga žinia tiems, kas moka ir nori gaminti.

      Comment


        Win-Win situacija visam pasauliui!

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          andyour, apie brandus jau kažkada kalbėjome. Jei tu jų nežinai, nereiškia, kad neturi.

          Beje, pakankamai įdomi (nors ir nėra netikėta) naujiena

          China Reports First Quarterly Trade Deficit in Seven Years
          http://www.bloomberg.com/news/2011-0...orts-rise.html

          Šiaip, jei kiniečiai tikrai ims pirkti, tai nebloga žinia tiems, kas moka ir nori gaminti.
          Šuoliais ir auga JAV eksportas į Kiniją.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            andyour, apie brandus jau kažkada kalbėjome. Jei tu jų nežinai, nereiškia, kad neturi.

            Beje, pakankamai įdomi (nors ir nėra netikėta) naujiena

            China Reports First Quarterly Trade Deficit in Seven Years
            http://www.bloomberg.com/news/2011-0...orts-rise.html



            Šiaip, jei kiniečiai tikrai ims pirkti, tai nebloga žinia tiems, kas moka ir nori gaminti.
            Tai jau Kinija kažkada turėjo prekybos deficitą, bet jis dabar dar išaugo. Kinai taip išaugus ekonomikai irgi jau nori pajausti to naudą ir daugiau vartoti (O savų prekių taip nesinori kaip vakarietiškų ). O dėl to geros naujienos pagrinde Europai, o ypač Vokietijai, nes jos produkcija Kinijoje labai konkurencinga.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parašė andyour Rodyti pranešimą
              Šuoliais ir auga JAV eksportas į Kiniją.
              Tai labai sąlyginis pasakymas. Viskas susiveda į tai, koks yra prekybos balansas. Jei JAV iš Kinijos perka 5x daugiau, nei parduoda, tai tiek to augimo "šuoliais". Nors jei augimas bus, tarkim, 30% per metus, o importas iš Kinijos nedidės arba didės kur kas lėčiau ir toks trendas išliks ateityje, tai labai gerai. Nors kažkodėl abejoju, kad taip bus. Greičiausiai JAV ir toliau turės didelį deficitą, o iš Kinijos noro importuoti išloš Vokietija, Nyderlandai ir panašios šalys, kurios neužsiima machinacijomis ir parazitavimu, o tiesiog gamina labai gerus ir pakankamai nebrangius daiktus, kuriuos perka ir pirks visi ir visur, nepriklausomai nuo to, ar doleris stiprus ar silpnas ir ar tais metais vyko cunamis, drebėjimai ar šalta žiema.
              Paskutinis taisė John; 2011.04.10, 21:20.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Tai labai sąlyginis pasakymas. Viskas susiveda į tai, koks yra prekybos balansas. Jei JAV iš Kinijos perka 5x daugiau, nei parduoda, tai tiek to augimo "šuoliais". Nors jei augimas bus, tarkim, 30% per metus, o importas iš Kinijos nedidės arba didės kur kas lėčiau ir toks trendas išliks ateityje, tai labai gerai. Nors kažkodėl abejoju, kad taip bus. Greičiausiai JAV ir toliau turės didelį deficitą, o iš Kinijos noro importuoti išloš Vokietija, Nyderlandai ir panašios šalys, kurios neužsiima machinacijomis ir parazitavimu, o tiesiog gamina labai gerus ir pakankamai nebrangius daiktus, kuriuos perka ir pirks visi ir visur, nepriklausomai nuo to, ar doleris stiprus ar silpnas ir ar tais metais vyko cunamis, drebėjimai ar šalta žiema.
                John, tik reikėtų pamiršti, kad ne vien daiktai gaminami XXI amžiuje. Tai yra ir visa programinė įranga (ką, be SAP, daro vokiečiai?), ir įvairios kitos paslaugų šakos, kurios JAV yra labai stiprios (pvz. telekomunikacijos, pramogos, marketingas ir pan.). Kažkur skaičiau, jog regis NASA, palydovai ir visa aeronautika dabar yra vienas didžiausių JAV eksporto variklių - tai visiškai sunku suvokti vis kalbant, jog kiniečiai jau išmoko gaminti pačius sudėtingiausius daiktus. Per tą laiką JAV koncentravosi ties know-how kaip juos kurti. Neveltui tiek daug produktų pradeda dėti etiketes "designed in USA", juk tai darosi kur kas svarbiau, kai pagaminti gali bet kas. Galvoju apie ICT ir sunkiai sugalvoju kas prilygtų JAV: operacinės sistemos vystomos JAV, kompiuterių dizainai kuriami JAV, prekiniai ženklai priklauso JAV įsikūrusiom bendrovėm, net mobilieji telefonai vis daugiau ir daugiau kuriami JAV. Kaip ten sakoma, kalbos apie JAV ekonomikos silpnumą yra gerokai perdėtos...

                Comment


                  Parašė Meier Rodyti pranešimą
                  John, tik reikėtų pamiršti, kad ne vien daiktai gaminami XXI amžiuje. Tai yra ir visa programinė įranga (ką, be SAP, daro vokiečiai?), ir įvairios kitos paslaugų šakos, kurios JAV yra labai stiprios (pvz. telekomunikacijos, pramogos, marketingas ir pan.). Kažkur skaičiau, jog regis NASA, palydovai ir visa aeronautika dabar yra vienas didžiausių JAV eksporto variklių - tai visiškai sunku suvokti vis kalbant, jog kiniečiai jau išmoko gaminti pačius sudėtingiausius daiktus. Per tą laiką JAV koncentravosi ties know-how kaip juos kurti. Neveltui tiek daug produktų pradeda dėti etiketes "designed in USA", juk tai darosi kur kas svarbiau, kai pagaminti gali bet kas. Galvoju apie ICT ir sunkiai sugalvoju kas prilygtų JAV: operacinės sistemos vystomos JAV, kompiuterių dizainai kuriami JAV, prekiniai ženklai priklauso JAV įsikūrusiom bendrovėm, net mobilieji telefonai vis daugiau ir daugiau kuriami JAV. Kaip ten sakoma, kalbos apie JAV ekonomikos silpnumą yra gerokai perdėtos...
                  Tiesa, stiprios IT ir programinės įrangos sritys, bet to nepakanka. Tai sąlyginai mažos industrijos su mažomis apyvartomis. JAV negali ir negalės gyventi vien iš IT sektoriaus eksporto (kuris, beje, ir toje pačioje kinijoje skyrocketina). JAV, skirtingai nei Vokietija, negali gyventi iš vienos ar poros stiprių industrijų. Tokia didelė šalis turi turėti daug diversifikuotų konkurencingų industrijų, pradedant visokiais traukiniais ir robotais, baigiant branduoline energetika, perdavimo tinklų technologijomis ir automobiliais, maistu ir visu kitu. JAV to nedaro. Kinija daro. Vokietija gyvena kaip inkstas taukuose iš savo kelių nepaprastai stiprių industrijų (automobiliai, geležinkelių technologijos, med. įrangos ir pan.). Taigi, JAV čia visvien atrodo prasčiausiai ir jiems reiks tai keisti.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Kodėl Indija jau metų metus irgi varo į minusą, nors ten darbo jėga kelis kartus pigesnė, nei Kinijoje?
                    Kelis kartus? Cia kazkas tada nesuvokiamo, jei kelis kartus tai visi turetu steigti gamyklas Indijoje, o ne Kinijoje, tiksliau visi sia minute turetu iskelt viska is Kinijos i Indija. Kitaip as tada nesuprantu. Jau 50% pigesne darbo jega turetu buti milziniskas (daugiau nei milziniskas) faktorius, o cia net kelis kartus... Kazkas nesueina. Ir jokie kiti galbut palankesni Kinijos istatymai ar dar kas neatsvers keliais kartais mazesniu atlyginimu konkurencineje kovoje.

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Kelis kartus? Cia kazkas tada nesuvokiamo, jei kelis kartus tai visi turetu steigti gamyklas Indijoje, o ne Kinijoje, tiksliau visi sia minute turetu iskelt viska is Kinijos i Indija. Kitaip as tada nesuprantu. Jau 50% pigesne darbo jega turetu buti milziniskas (daugiau nei milziniskas) faktorius, o cia net kelis kartus... Kazkas nesueina. Ir jokie kiti galbut palankesni Kinijos istatymai ar dar kas neatsvers keliais kartais mazesniu atlyginimu konkurencineje kovoje.
                      Tiksliai nustatyti darbo jėgos kainų neįmanoma, ypač tokiose didelėse šalyse, bet artimiausiai tiesos turėtų būti nominalus BVP 1 gyventojui, kuris paprastai daugmaž atitinka vidutines vieno žmogaus pajamas per metus.

                      2010 est.
                      Indija: $1176
                      Kinija: $4283

                      Taigi, mažiau, nei 4 kartai, bet visvien milžiniškas skirtumas, kuris didėja toliau. Beje, dar kokiais 1980 Indijoje vieno žmogaus pajamos buvo bene dvigubai didesnės, nei Kinijoje, kur darbo jėgos kaina per paskutinius 30 metų stabiliai kilo ir kyla toliau. Nors investicijos į Kiniją tebėra ir, ko gero, visuomet bus gerokai didesnės, nei į Indiją.

                      Nepaisant viso to, kažkodėl niekas galvotrūkčiais nebėga iš Kinijos ir neinvestuoja į Indiją. Kodėl?

                      Atsakymų tikriausiai yra daug, bet, mano suvokimu, vieną didžiausių įtakų tam daro transporto infrastruktūra: geležinkeliai, greitkeliai, jūrų uostai, oro uostai, atominės ir hidro elektrinės, nauji elektros tiekimo tinklai, šiuolaikinės komunikacijos miestuose (vandentiekis, internetas ir pan.), viešojo transporto sistemos ir t.t. ir pan. Nuo 1990 iki 2020 Kinija tam išleido/išleis n trilijonų USD ir jau dabar praktiškai turi pasaulinio lygio ir vieną geriausių transporto infrastruktūrą pasaulyje. O prekėms judėti, kaip žinia, reikia šiuolaikinių infrastruktūros sprendimų. Kinija visa tai pasidarė ir tebedaro kaip su kokiu SimCity žaidimu, kur viskas preciziškai suplanuota ir pastatyta pagal planą ir laiku (arba anksčiau laiko). Ir visa tai buvo daroma ne šiaip sau, o su ilgalaikiu strateginiu mąstymu ir tikslu greitinti BVP augimą ir traukti investicijas. To rezultatus šiandien jau matome.

                      O kas vyko Indijoje? Indija iki šiol neturėjo (ko gero, ir dabar nelabai turi) jokios normalios infrastruktūros plėtros strategijos (visai neseniai Lietuvoje buvo daugiau automagistralių, nei Indijoje). Ir tik dabar lyg ir pradeda kažką krapštytis su naujais keliais. Bet net ir tie nauji jų keliai, palyginus su tuo, kas jau pastatyta Kinijoje, atrodo, geriausiu atveju, kaip lenkiškos gierkowkos iki kokių 1990. Apie kitas infrastruktūros sritis nėra ko ir kalbėti. Taigi, infrastruktūroje atsilikimas siekia gerus 30 metų, o turint galvoje Indijos tempus, tai gal ir visus 50.

                      Prie to paties prisiminiau buvusio Singapūro premjerministro žodžius: "Man reikia investicijų. Aš neturiu nieko, išskyrus kvalifikuotus žmones ir infrastruktūrą. Aš pastačiau infrastruktūrą. Aš išlavinau savo žmones". Kinija tą irgi suprato. O Indija nelabai.

                      O ką jau kalbėti apie urbanistinės plėtros strategijas? Visi žino, kad jei Kinijoje suplanuotas naujas miestas, rajonas, kvartalas su x kv.m ploto tam tikrų patalpų, tai reiškia, kad taip ir bus ir bus tiksliai tada, kada numatyta.

                      O kaip yra Indijoje? Jei darbininkai netingės ir jei jų nenuplaus koks potvynis, o likę neapsividuriuos privalgę nešvaraus maisto, tai gal ir ateis į darbą koks 50% darbo jėgos? Dėl to projektai visada vėluos ir niekas tiksliai nežinos, kas ir kada bus pastatyta.

                      Tai ir pagalvok, ar turėdamas didelė kompaniją, ieškančia saugios ir geros vietos investavimui, pasirinktum Indiją, ar Kiniją?
                      Paskutinis taisė John; 2011.04.11, 05:40.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Tokia didelė šalis turi turėti daug diversifikuotų konkurencingų industrijų, pradedant visokiais traukiniais ir robotais, baigiant branduoline energetika, perdavimo tinklų technologijomis ir automobiliais, maistu ir visu kitu. JAV to nedaro. Kinija daro.
                        /\

                        Most of those exports have come from California, Washington and Texas, which have shipped huge quantities of microchips, computer components and aircraft. But states that produce grain, chemicals and transportation equipment have also benefited.

                        And while much of what China imports is used to make goods that are then re-exported, like the Apple iPhone, Mr. Brasher says a growing share of what China imports from the United States, including cotton and grain as well as aircraft and automobiles, is staying in China.

                        “You know all those BMW X5 S.U.V.’s that are in China? They’re being imported from the U.S.,” Mr. Brasher said in a telephone interview Thursday. “They’re being made by a BMW factory in South Carolina.”

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Tokia didelė šalis turi turėti daug diversifikuotų konkurencingų industrijų, pradedant visokiais traukiniais ir robotais, baigiant branduoline energetika, perdavimo tinklų technologijomis ir automobiliais, maistu ir visu kitu. JAV to nedaro. Kinija daro.
                          Nejaugi man vėl reikia pasikartoti, tingiu jau traukti iš ankstesnių postų apie industrial robotics Pagal naudojamus robotus Kinija nuo JAV atsilieka per 50 metų. Kaip tu lyginai Indiją su Kinija, taip analogiškai galima lyginti Kiniją su JAV.

                          Comment


                            Comment


                              Parašė andyour Rodyti pranešimą
                              Nejaugi man vėl reikia pasikartoti, tingiu jau traukti iš ankstesnių postų apie industrial robotics Pagal naudojamus robotus Kinija nuo JAV atsilieka per 50 metų. Kaip tu lyginai Indiją su Kinija, taip analogiškai galima lyginti Kiniją su JAV.
                              Dėl 50 metų reiktų atsargiai. Prieš 30 metų Kinija geležinkelių srityje nuo Amerikos atsilikinėjo bene 50 metų. Šiandien jau lenkia bene 30 metų.

                              Nors čia ne apie robotų naudojimą kalbame, bet apie eksporto konkurencingumą, kurį atspindi vienas dalykas - prekybos balansas - kuris JAV-Kinijos atveju yra labai aiškus.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Dėl 50 metų reiktų atsargiai. Prieš 30 metų Kinija geležinkelių srityje nuo Amerikos atsilikinėjo bene 50 metų. Šiandien jau lenkia bene 30 metų.

                                Nors čia ne apie robotų naudojimą kalbame, bet apie eksporto konkurencingumą, kurį atspindi vienas dalykas - prekybos balansas - kuris JAV-Kinijos atveju yra labai aiškus.
                                Kapitalas visada eis ten kur mažesni kaštai, darbštesni žmonės. Manau, verslininkai su mielu noru pasimažintų kaštus, išveždami į Kiniją visas moderniausias vakarų gamyklas, jeigu ten netrūktų kvalifikuotos darbo jėgos, elektros energijos.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Dėl 50 metų reiktų atsargiai. Prieš 30 metų Kinija geležinkelių srityje nuo Amerikos atsilikinėjo bene 50 metų. Šiandien jau lenkia bene 30 metų.
                                  JAV su lėktuvais skraido, kam jiems vėžliški traukiniai?

                                  Įdomu, kada kinai turės vakarų lygio būstus, tikriausiai niekada.
                                  Paskutinis taisė andyour; 2011.04.11, 20:59.

                                  Comment


                                    Manau smarkiai pervertinate darbo užmokesčio kainą. Juk yra tokie dalykai kaip infrastruktūra, verslo praktika, žmonių požiūris i darbą.

                                    Kinijos miestuose atlyginimai labai panašūs kaip Lietuvoje. Tačiau Lietuvoje kažkodėl nieko perdaug negamina kodėl? Pabandykite idėti skelbimą, kad ieškote bent bendrą supratimą turinčių darbuotojų, gausite du CV per savaitę ir pusė iš jų neįtemą. Kinijoje šitos problemos nebus norinčių dirbti visada bus tūkstančiai.

                                    Comment


                                      Jooooo...

                                      World's largest bond investor Pimco dumps US Treasuries
                                      http://www.guardian.co.uk/business/2...nds-us-economy

                                      Bill Gross, who runs Pacific Investment Management's (Pimco) $236bn bond fund, predicted that America's growing budget deficit and rising debts put the world's largest economy in danger of default. As a result the government will need to pay higher interest rates on its Treasuries to compensate for the growing risk of owning them, he said.

                                      Lietuviškai

                                      Pimco atsikratė su JAV vyriausybe susijusių vertybinių popierių
                                      http://www.marketnews.lt/naujiena/pi...u;itemid=23238
                                      Didžiausias pasaulyje obligacijų fondas Pimco atsikratė visų su JAV vyriausybe susijusių vertybinių popierių, įskaitant ir JAV iždo obligacijas ir institucijos skolas, praneša CNBC.

                                      Comment


                                        /\
                                        Nu jo... Dabar tereikia, kad dar kiti atsibustų ir prasidės nevaldoma kortų namelio griūtis...

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Jooooo...

                                          World's largest bond investor Pimco dumps US Treasuries
                                          http://www.guardian.co.uk/business/2...nds-us-economy

                                          Lietuviškai

                                          Pimco atsikratė su JAV vyriausybe susijusių vertybinių popierių
                                          http://www.marketnews.lt/naujiena/pi...u;itemid=23238
                                          Fondas sumažino su JAV vyriausybe susijusias turimas skolas iki žemiausio lygio per dvejų metų laikotarpį ir padidino grynųjų pinigų ir kitų išsivysčiusių šalių skolų lygį.
                                          Įdomu, kur padidino, gal į Lietuvą?
                                          Paskutinis taisė andyour; 2011.04.12, 11:56.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X