UK tikriausiai nei kaip nor išloš, nei praloš, nes bankų sistemos nepriklausomybė tėra įrankis manipuliuoti savo monetarinę politiką, o ne ekonomikos fundamentalų tvirtumą. UK nėra tokia didelė ir įtakinga, kaip JAV, dėl ko jos monetarinė politika neatlieka tokio svarbaus vaidmens ir neturi galimybių "pajungti" didelės dalies likusio pasaulio į savo finansines machinacijas. Tai išvis nėra kažkokia fundamentaliai (neskaitant nacionalinio suvereniteto ir pasididžiavimo, kurie aktualūs nebent iš psichologinės perspektyvos nacionalistiškai nusiteikusiems individams) sritis.
UK esminės problemos yra anksčiau minėtas gamybos nekonkurencingumas, atgyvenusi transporto infrastruktūra, nepamatuotos valstybės išmokos dykaduoniams ir t.t.
Jei jau spausdinami pinigai ir daromi stimulai, tai, užuot visa tai kišus į bankus ar visokius nekonkrečius projektus, kodėl nepastačius normalaus magistralių tinklo, HSR, nesutvarkius oro uostų? Darbo būtų minimum 10-15 metų, o ir gera infrastruktūra pasitarnautų šalies gerovei. Bet apie tai niekas net puse lūpų nekalba. Siūlymai imtis plėtros toje srityje netrukus užbombarduojami visokių snarglinų nevykėlių "argumentais" apie tai, kad "žmonės nenori keltis iš savo namų", kad "bus daugiau tiukšmo" ir kad "daugiau kelių reiškia daugiau kamščių"... kitaip tariant, paistalai. Ir tai, kad UK infrastruktūra ima priminti Bangladešą ar Indiją, nėra "problema" lyginant su tikrais ar tariamais ES bandymais pasiglemžti UK suverenitetą.
UK esminės problemos yra anksčiau minėtas gamybos nekonkurencingumas, atgyvenusi transporto infrastruktūra, nepamatuotos valstybės išmokos dykaduoniams ir t.t.
Jei jau spausdinami pinigai ir daromi stimulai, tai, užuot visa tai kišus į bankus ar visokius nekonkrečius projektus, kodėl nepastačius normalaus magistralių tinklo, HSR, nesutvarkius oro uostų? Darbo būtų minimum 10-15 metų, o ir gera infrastruktūra pasitarnautų šalies gerovei. Bet apie tai niekas net puse lūpų nekalba. Siūlymai imtis plėtros toje srityje netrukus užbombarduojami visokių snarglinų nevykėlių "argumentais" apie tai, kad "žmonės nenori keltis iš savo namų", kad "bus daugiau tiukšmo" ir kad "daugiau kelių reiškia daugiau kamščių"... kitaip tariant, paistalai. Ir tai, kad UK infrastruktūra ima priminti Bangladešą ar Indiją, nėra "problema" lyginant su tikrais ar tariamais ES bandymais pasiglemžti UK suverenitetą.
Comment