Tai kad būtent už antižydiškus pasisakymus FB gavo apkaltą ir pasitraukė iš Seimo - to mažai? IMHO tamstos priekaištas absoliučiai nesąmoningas ir primena kacapų propagandą, kur geras dalykas (Žemaitaičio pašalinimas iš Seimo) apsukamas ir parodomas kaip kažkas labai blogo.
Nedaug buvo pasipiktinusiu o ir laiku prie pasisakymo tukstanciais, ir komentarus galejot paskaityt "visuomenes" . o ispirdolintas nes teisiskai pazeide konstitucija, o galvojo issisuks ir populiaruma pasikels. Viskas pas tokius zmones yra paprastai paskaiciuota.
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
tai tipo viena kart paverke ir viskas? , o dabar ne kurie seimo nariai akivaizdziai antisemitiniai, facebukuose loja ant zydu litvaku.
Nemanau kad net politiniu lygmeniu yra suprasta ir atsiprasyta, jeigu tai kartojasi net viesai.
Iki siol negrazinta didziosios sinagogos vieta, neatsatyta getai (lyg buvo kazkokiu uzuomazgu bet medziu myletojai ir paveldosuginiai uzurpatoriai sustabde). Kasama zydu kapai (lietuviai kasa) jus net neisivaizduojate kas vyksta, nes tai nelabai viesinama, kad lietuviai zydu aukso iesko. Nesurinkti elementariai zydu antkapiai is vilniaus senamiescio (taip nuo tauro kalno surinko).
Praeitais metais politines lietuviu menkystos vaizdavo zydus proteste prie seimo rumu su dovydo zvaigzdem .
Ir dar man kazkas paaiskins kad nera Lietuvoj buitinio antisemitizmo.
Visose visuomenėse visko būna. Kaip ir tarp žydų yra šūdžių kurie Dušanskį dengė. Ir kurie genocido istoriją išnaudoja kaip būdą pasipinigauti. O dauguma kitų žydų tik nusuka akis tokiais ir panašiais atvejais. Tamsta nesugebat objektyviai vertinti situacijos. Suprantu, jautri styga. Bet kai nesugebama suprasti kitų, o išaukštinamas tik savo skausmas - atrodo truputi apgailėtinai. Ir toks elgesys, neretas tarp žydų, kaip tik ir yra priežastis modernaus lietuviško buitinio semitizmo. Bet pi to patys verkiat, kad atseit žemaitaičiai kažkuo susiję su genocidu prieš 80 metų.
Nedaug buvo pasipiktinusiu o ir laiku prie pasisakymo tukstanciais, ir komentarus galejot paskaityt "visuomenes" . o ispirdolintas nes teisiskai pazeide konstitucija, o galvojo issisuks ir populiaruma pasikels. Viskas pas tokius zmones yra paprastai paskaiciuota.
Atrodo visai protingas esate, bet negi nesuprantate tokių dalykų, kad laikų dauguma bus kacapų botų (galite pats laisvalaikiu po palaikinusių profilius prasieiti). Man tamstos vietoje būtų gėda. Stumiate kacapų propagandą pats to nesuprasdamas.
Kažkoks marginalas žemaitaitis degradas loja, tada išlenda kažkoks žydas ir dėl to mano turintis teisę vaikus vadinti žudikais?
visur tai kartojasi ir JAV ir toj pačioj Vokietijoj ir kur tik nori.
Šiaip daug kas ir ne tarp žydų norėtų atstatyti didžiąją sinagogą ir senąją gatvės struktūrą, bet iš kur toks susireikšminimas, kad mes ten kažką privalėtumėme atstatyti.
Nelabai tikėtina, nes žydai kiekvieną smulkmeną kelia į viršų, o čia vyksta kažkoks mumijų el doradas ir visi tyli kaip prisisėmę vandens į burną.
Čia vienintelis dalykas kurį paminėjai yra kažkoks logiškas, nes jeigu tai nėra padaryta tikrai būtų padoru surinkti tuos antkapius.
taip, jie menkystos ir visiški dalbajobai, bet ten nebuvo jokio antisemitizmo nes jie save vaizdavo kaip genocido aukas, t.y. identifikavo save su žydais, kas yra visiškai idiotiška ir apgailėtina.
aišku yra, bet čia jau nukreipinėji temą nuo to, kad tas dalbajobas lietuvių vaikus žudikais vadino.
Gal jis turėjo galvoj, kad žudikų anūkai, o ne žudikai. Griežtai kalbant, tai irgi būtų lazdos perlenkimas ir neteisinga, bet jau labiau adekvatu, negu vadint pačius tuos vaikus žudikais.
Gal jis turėjo galvoj, kad žudikų anūkai, o ne žudikai. Griežtai kalbant, tai irgi būtų lazdos perlenkimas ir neteisinga, bet jau labiau adekvatu, negu vadint pačius tuos vaikus žudikais.
Tai tokia pačia logika tas degradas turėtų puse Europos vaikų vadinti žudikų vaikais, tuo labiau kažkokio chorinio renginio kontekste tai yra dar didesnis absurdas.
Tai tokia pačia logika tas degradas turėtų puse Europos vaikų vadinti žudikų vaikais, tuo labiau kažkokio chorinio renginio kontekste tai yra dar didesnis absurdas.
Na, yra, matyt, tarp žydų (spėju, ypač tarp rusifikuotų ir sovietizuotų, gyvenusių kur nors Rygoj, Taline ar Vilniuje, ir jų palikuonių) toks lazdos perlenkimas ir tikėjimas, kad jei 97% šalies (nepaisant arba net nežinant, kad ta šalis buvo ką tik sunaikinta okupantų) žydų neišgyveno, tai 97% lietuvių, matyt, norėjo ir stengėsi, kad jie žūtų, arba bent nenorėjo ir nesistengė, kad jie nežūtų. Sovietai ir dabartinė rusija visada gyrė ir platino tokį tikėjimą apie Lietuvą ir būtent išskirtinai lietuvius.
Na, yra, matyt, tarp žydų (spėju, ypač tarp rusifikuotų ir sovietizuotų, gyvenusių kur nors Rygoj, Taline ar Vilniuje, ir jų palikuonių) toks lazdos perlenkimas ir tikėjimas, kad jei 97% šalies (nepaisant arba net nežinant, kad ta šalis buvo ką tik sunaikinta okupantų) žydų neišgyveno, tai 97% lietuvių, matyt, norėjo ir stengėsi, kad jie žūtų, arba bent nenorėjo ir nesistengė, kad jie nežūtų. Sovietai ir dabartinė rusija visada gyrė ir platino tokį tikėjimą apie Lietuvą ir būtent išskirtinai lietuvius.
Kiek teko bendrauti su vietos žydais, tai tokio nusistatymo nėra (nebent užsėlptas giliai). Galbūt, tie, kas turėjo, negrįžo/nevažiavo į Lietuvą.
Mano pačio puseserė gyvena Izraelyje, bet dėl visai kitų motyvų (išvažiavo pas tėvą).
Teta su kaimynais, žydų šeima, (beje senelė ištvėrė holokaustą) gyveno draugiškai komunalkėj keliasdešimt metų, taip sakant, besidalindami vienu klozetu.
Kiek teko bendrauti su vietos žydais, tai tokio nusistatymo nėra (nebent užsėlptas giliai). Galbūt, tie, kas turėjo, negrįžo/nevažiavo į Lietuvą.
Mano pačio puseserė gyvena Izraelyje, bet dėl visai kitų motyvų (išvažiavo pas tėvą).
Teta su kaimynais, žydų šeima, (beje senelė ištvėrė holokaustą) gyveno draugiškai komunalkėj keliasdešimt metų, taip sakant, besidalindami vienu klozetu.
Aš irgi nesu susidūrusi asmeniškai gyvai, kad man į akis kas sakytų “tfu, Lietuva, gi žudikų ir antisemitų šalis”. Bet internete yra paereiškinėjančių panašiai. Pvz., Maiklo Naki mama repatrijavo iš Maskvos į Izraelį, o Maiklas atvyko į Vilnių. Mama susikūrė youtube kanalą, kuriame pasakoja apie Izraelį ir kartais užsimena apie Maiklą arba padaro su juo interviu. Tai kai kurie komentatoriai aiškina, kad “tfu, Lietuva, ten baisus antisemitizmas, aš gyvenau Rygoj sovietmečiu, bet daugiau ten nė už ką negrįšiu, nepatiko latviai”. Arba kas nors pakomentuoja kitų pažįstamų pagyras dabartinei Lietuvai, kaip gražėja, vystosi, ketinu aplankyti, kad gi siaubas, aš tai nė už ką ir tau nepatariu lankyt tų antisemitų šalies.
Šaip, manau, tie žmonės (rusifikuoti žydai) jau seniai, o kai kurie ir niekada, nėra buvę Lietuvoj ir nesidomėjo ja, jau seniai gyvena Izraelyje, bet požiūris, kad Lietuva yra superantisemitinė, teisinga dėl to užsipulti kiekvieną lietuvį, nes lietuviai į gera nesikeičia ir neketina keistis, yra tikrai nemiręs. Kaip ir DeSadas, daugybė žydų budriai ieško menkiausių požymių, kad Lietuvoj klesti antisemitizmas ir kad nėra etninių leituvių, kurie jį stabdo.
Atrodo visai protingas esate, bet negi nesuprantate tokių dalykų, kad laikų dauguma bus kacapų botų (galite pats laisvalaikiu po palaikinusių profilius prasieiti). Man tamstos vietoje būtų gėda. Stumiate kacapų propagandą pats to nesuprasdamas.
Tik nereikia, as asmeniskai esu susidures su lietuviu tiek zmoniu tiek instituciju antisemitizmu. NE VIENA KARTA. Daugelio dalyku jus nezinote, nes patys zydai neviesina, nenoredami kirsinti visuomenes.
As paminejau daugeli dalyku, antkapius, kapiniu dergima ir tiesiogini sikima, kasinejima jose, nenorejima grazinti sinagogu. Net nuo Mazvydo bibliotekos nesugebejo antkapiu surankiot, paliko laiptuose... ir dar daugelis kitu dalyku. O laikai ir botai ir kacapai mazu maziausia zydam rupi, nes kolkas tokie viesi pasisakymai tikrai yra mazuma ir niekas net i juos per daug nereaguoja.
Tai be abejo, kad yra to buitinio antisemitizmo, ir nesakiau priešingai (tik pagal mano asmeninius anekdotinius pastebėjimus jo kasmet mažėja - galiu palyginti, ką mano pažįstami kalbėjo apie žydus prieš dešimtmetį, ir ką dabar). Tiesiog jo ir mažėja, ir, kaip teisingai pastebėjo Sula, niekas Lietuvoje žydų nulinčiavimui neieško, o prisidirbusius Seimo narius išmeta iš Seimo.
Kiek teko bendrauti su vietos žydais, tai tokio nusistatymo nėra (nebent užsėlptas giliai). Galbūt, tie, kas turėjo, negrįžo/nevažiavo į Lietuvą.
Mano pačio puseserė gyvena Izraelyje, bet dėl visai kitų motyvų (išvažiavo pas tėvą).
Teta su kaimynais, žydų šeima, (beje senelė ištvėrė holokaustą) gyveno draugiškai komunalkėj keliasdešimt metų, taip sakant, besidalindami vienu klozetu.
Pritariu nusistatymo nera, dauguma net save daugiau Lietuviais laiko, kas turejo(matyt buvo uz ka) turbut isvaziavo. Likusieji nori issaugot kultura ir atminima, paprocius bei pasiekimus, Kurie pas litvakus yra MILZINISKI. Nesuprantu kodel kulturos ministerija tyli gi turim ir nobeliu lauretu (neseniai mire) ir mokslininku, kompozitoriu is situ krastu.
Vietoj getu... medziu myletoju parkeliai, vietoj sinagogos primyzta broma su siuksliu konteineriais, vietoj strasiuno bibliotekas kelias padarytas, vietoj Gaono Kloizo stalininis inkliuzas. O savivaldybes reikia maldauti kad kazkiek bent kapines patvarkytu, ka kataliku kapines tvarko apsvietima veda, vandeni, tvoras stato ir tt.
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
Tai be abejo, kad yra to buitinio antisemitizmo, ir nesakiau priešingai (tik pagal mano asmeninius anekdotinius pastebėjimus jo kasmet mažėja - galiu palyginti, ką mano pažįstami kalbėjo apie žydus prieš dešimtmetį, ir ką dabar). Tiesiog jo ir mažėja, ir, kaip teisingai pastebėjo Sula, niekas Lietuvoje žydų nulinčiavimui neieško, o prisidirbusius Seimo narius išmeta iš Seimo.
Taip sutinku, antisemitizmo (tokio visiskai kvailo) mazeja. Jaunoji karta, aciu Dievui, neprisiklause leftistiniu marazmu, ir i viska zvelgia siek tiek blaiviau. Bet jau kaip minejau yra keli ziaurus dalykai...
Autobusu stotis Vilniuje... granitiniai laiptai... tukstanciai zmoniu praeina kasdien.
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
Vietoj getu... medziu myletoju parkeliai, vietoj sinagogos primyzta broma su siuksliu konteineriais, vietoj strasiuno bibliotekas kelias padarytas, vietoj Gaono Kloizo stalininis inkliuzas. O savivaldybes reikia maldauti kad kazkiek bent kapines patvarkytu, ka kataliku kapines tvarko apsvietima veda, vandeni, tvoras stato ir tt.
Čia yra šalies sugriovimo pasekmė (tiek kultūros, tiek ekonomikos praradimas ir neatkūrimas), neišmanymas ir apsileidimas, o ne kažkoks piktybinis antisemitizmas.
Tai viskas iš propagandinių ar tiesiog patvorio kliedesių kaip "Ukrainos nacistai".
Gal priminti kaip didžiausio žydų draugo valdomoje šalyje Dagestane gaujos užpuolė oro uostą, norėdamos nulinčiuoti bent vieną žydą?
Visa tai pasakiau kaip pavyzdį, kad žmonių įsitikinimai ir nuomonės tam tikrais klausimais užsikonservuoja ir paskui nekinta labai ilgai, net jeigu tai apskritai protingi žmonės, pvz., žydai, kurie vengia lankytis mūsų šalyje ir bendrauti su mūsų žmonėmis, niekada nėra bendravę arba yra susidūrę su kažkuo iš mūsiškių labai seniai.
Vyresnėse grupėse pas mus yra šiaip mitologinė ksenofobija. Iki šiol didelė dalis serga buitiniu antisemitizmu, kai Lietuvoj jau tikrą žydą sunkiai surasi. O jei rasi, tai sunkiai atskirsi nuo vietos lietuvio.
Ar tikrai tik mitinė žiūrint į kokią Kukliansky? Kokia Sporto rūmų istorija man rodos duos peno antisemitizmui ilgam laikui į priekį. Ir sprendžiant pagal hamasnik-versteherių kiekį, tai jaunesnių tarpe tokių pažiūrų irgi netrūksta.
Ar tikrai tik mitinė žiūrint į kokią Kukliansky? Kokia Sporto rūmų istorija man rodos duos peno antisemitizmui ilgam laikui į priekį. Ir sprendžiant pagal hamasnik-versteherių kiekį, tai jaunesnių tarpe tokių pažiūrų irgi netrūksta.
Atleiskit, nematau ryšio tarp Sporto rūmų, Kukliansky ir paprasto antisemitizmo. Nors Sporto rūmų problema ir iškelta "semitisitinių" žydų.
Bet tai kitos temos objektas, nesiplėsiu.
Comment