Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Valstybės parama tradicinėms religinėms bendruomenėms
Collapse
X
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDeja, kažkas Tamstai nepavyko su šita diskusija - visiškai nevykusi pradžia, jei pereinama į asmeniškumus.Parašė Romas Rodyti pranešimąPati temos pradžia nenuteikia rimtai diskusijai - bus dar viena tuščia plepykla.
Atrodo, kad kažkas būtų pasamdęs temos pradininką reklamuoti tuos veikėjus, kurie per klaidą buvo patekę į seimą.
O kad kažkas deda tų veikėjų nuotraukas į šį forumą - išvis apgailėtinas nesusipratimas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNa, teigia, kad įvykdė kažkokį pažeidimą, nors iki to laiko jokių pastabų net nesulaukdavo. O pažeidimo realiai jokio net neįvykdė... Pripaišė, susidorojo ir išmetė.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaip tai neįvykdė? Jis gi žemino mokslininko vardą savo išsišokimais.
Jeigu tas dėstytojas ir per paskaitas toks tiesmukiškas ir net stačiokiškas, tai tokie švietimo sistemoje ilgai neužsibūna. Šiaip aš jo neteisiu, nes asmeniškai ar dalykiškai nepažįstu. Tegul jį viešai vertina jo studentai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAtrodo, kad kažkas būtų pasamdęs temos pradininką reklamuoti tuos veikėjus, kurie per klaidą buvo patekę į seimą.
O kad kažkas deda tų veikėjų nuotraukas į šį forumą - išvis apgailėtinas nesusipratimas.
Tai buvo tik aiškumo tikslais padaryta
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąŠiaip čia ne į temą, bet...
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Prašom tęsti.
Atsiprašau, jei kažkas mane ne taip suprato. Tiesiog paradėti temą tokiomis pavardėmis (trūksta tik Jonaičio, Garliavos personažų, ar šuniuko Pipiro) neatrodo rimtai.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Pasidalinsiu su jumis patyrimu, kurį apturėjau atostogaudamas vienoje nuošalioje gražioje gyvenvietėje. Joje bažnyčios nebuvo ir nėra iki šiol. O žmonių noras pasimelsti buvo, yra ir bus. Todėl atėjus sekmadieniui tikintieji renkasi bendraminčių namuose, kur nuoširdžiai meldžiasi ir garbina Kūrėją. Ir meldžiasi be jokių bažnytinių ritualų, be jokios bažnytinės pompastikos. Panašu, kad jie yra įdėmiai perskaitę Dievo Žodį – Naująjį Testamentą, kur Jėzus moko mus kaip melstis. Sako Jėzus: „Kai panorėsi melstis, eik į savo kambarėlį ir užsidaręs melskis savo Tėvui...“ (Mato evangelija, 6 skyrius „Tikroji malda“). Ir užsimezga tokioje paprastoje aplinkoje tarp tikinčiojo ir Dievo pats patikimiausias, pats nuoširdžiausias ryšys, ko ir reikia Dievui ir ko mus moko Jėzus. Ir tas ryšys tikras – be jokių sutanotų tarpininkų su visais jų absurdiškais ritualais ir su visa bažnytine atributika.
O kada tikintieji vis labiau ir labiau tolsta ir toliau tols nuo tokios bažnyčios, bet ne nuo Dievo, va tadair iškyla išgyvenimo būtinybė visai bažnytinei dvasininkijai – prašyti iš valstybės išmaldos, kad išlaikytų ištuštėjusias ir vis dar statomas naujas bažnyčias, kad išgyventų ir patys dvasininkai su visu hierarchų- kardinolų, vyskupų ir t. t. antstatu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Norbeko Rodyti pranešimąPasidalinsiu su jumis patyrimu, kurį apturėjau atostogaudamas vienoje nuošalioje gražioje gyvenvietėje. Joje bažnyčios nebuvo ir nėra iki šiol. O žmonių noras pasimelsti buvo, yra ir bus. Todėl atėjus sekmadieniui tikintieji renkasi bendraminčių namuose, kur nuoširdžiai meldžiasi ir garbina Kūrėją. Ir meldžiasi be jokių bažnytinių ritualų, be jokios bažnytinės pompastikos. Panašu, kad jie yra įdėmiai perskaitę Dievo Žodį – Naująjį Testamentą, kur Jėzus moko mus kaip melstis. Sako Jėzus: „Kai panorėsi melstis, eik į savo kambarėlį ir užsidaręs melskis savo Tėvui...“ (Mato evangelija, 6 skyrius „Tikroji malda“). Ir užsimezga tokioje paprastoje aplinkoje tarp tikinčiojo ir Dievo pats patikimiausias, pats nuoširdžiausias ryšys, ko ir reikia Dievui ir ko mus moko Jėzus. Ir tas ryšys tikras – be jokių sutanotų tarpininkų su visais jų absurdiškais ritualais ir su visa bažnytine atributika.
O kada tikintieji vis labiau ir labiau tolsta ir toliau tols nuo tokios bažnyčios, bet ne nuo Dievo, va tadair iškyla išgyvenimo būtinybė visai bažnytinei dvasininkijai – prašyti iš valstybės išmaldos, kad išlaikytų ištuštėjusias ir vis dar statomas naujas bažnyčias, kad išgyventų ir patys dvasininkai su visu hierarchų- kardinolų, vyskupų ir t. t. antstatu.
Lietuvoje gali atsirasti naujas tikėjimas: kitaip baudą teks mokėti visiems gyventojams
Parašė taccido Rodyti pranešimąRadau 2018 m. 15min.lt straipsnį apie mokestinius reikalus. Košmaras, gyvulių ūkis. Netgi vienuoliai nemoka PSD. Tai greit turėsim krivius ir baltų „vienuolius“, mintančius iš mokesčių mokėtojų pinigų?
Karbauskis įregistruos savo turtą kaip baltų religijos bendruomenės turtą ir galės nemokėti NT mokesčio.„Tai reiškia, kad jiems nereikia mokėti nei PSD, nei valstybinio socialinio draudimo įmokų, tačiau jie gali gauti nemokamas sveikatos priežiūros paslaugas, o sulaukę pensinio amžiaus – pensiją. Tokiu atveju pensija būtų maždaug tokio dydžio, tarsi žmogus visą gyvenimą būtų dirbęs už minimalią algą. Kadangi dvasininkai valstybės lėšomis draudžiami tik pensijų socialiniu draudimu, susirgę ar susilaukę vaikų jie negauna ligos, motinystės (tėvystės) išmokų“, – paaiškino S.Jarmalis.
Nekilnojamojo turto mokesčiu (NTM), pasak J.Stankienės, neapmokestinamas tradicinėms religinėms bendruomenėms, bendrijoms, centrams nuosavybės teise priklausantis nekilnojamasis turtas.
15min.ltBeje, kunigams sveikatos draudimą dengia valstybė, ir nesvarbu, kiek jie uždirba, nes kunigų pajamos nėra nei skaičiuojamos, nei vedama kokia nors VMI matoma buhalteriją, jie nemoka net minimalaus pajamų mokesčio.
<...>
Be sveikatos draudimo, kurį dvasininkams dengia valstybė, Lietuva įsipareigojo padengti įmokas pilnai pensijos daliai gauti (anksčiau dengė tik pusę). Kalbant žmonių kalba tai reiškia, kad visiems pripažintų religijų atstovams buvo padvigubintos pensijos.
lrytas.ltPaskutinis taisė taccido; 2024.06.08, 14:11.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Dabar dar ir pagonių kriviai su vaidilutėmis užsimanė gauti valstybines pensijas ir nemokamą sveikatos apsaugą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Norbeko Rodyti pranešimąPasidalinsiu su jumis patyrimu, kurį apturėjau atostogaudamas vienoje nuošalioje gražioje gyvenvietėje. Joje bažnyčios nebuvo ir nėra iki šiol. O žmonių noras pasimelsti buvo, yra ir bus. Todėl atėjus sekmadieniui tikintieji renkasi bendraminčių namuose, kur nuoširdžiai meldžiasi ir garbina Kūrėją. Ir meldžiasi be jokių bažnytinių ritualų, be jokios bažnytinės pompastikos. Panašu, kad jie yra įdėmiai perskaitę Dievo Žodį – Naująjį Testamentą, kur Jėzus moko mus kaip melstis. Sako Jėzus: „Kai panorėsi melstis, eik į savo kambarėlį ir užsidaręs melskis savo Tėvui...“ (Mato evangelija, 6 skyrius „Tikroji malda“). Ir užsimezga tokioje paprastoje aplinkoje tarp tikinčiojo ir Dievo pats patikimiausias, pats nuoširdžiausias ryšys, ko ir reikia Dievui ir ko mus moko Jėzus. Ir tas ryšys tikras – be jokių sutanotų tarpininkų su visais jų absurdiškais ritualais ir su visa bažnytine atributika.
O kada tikintieji vis labiau ir labiau tolsta ir toliau tols nuo tokios bažnyčios, bet ne nuo Dievo, va tadair iškyla išgyvenimo būtinybė visai bažnytinei dvasininkijai – prašyti iš valstybės išmaldos, kad išlaikytų ištuštėjusias ir vis dar statomas naujas bažnyčias, kad išgyventų ir patys dvasininkai su visu hierarchų- kardinolų, vyskupų ir t. t. antstatu."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tokie įstatymai. Religinės bendruomenės po 25 metų turėtų gauti netradicinių religijų statusą. Suėjus terminui tas pats galios ir krišnaistams, spagečių monstro bažnyčiai ir t.t.
Bet kokiu atveju, jeigu nebūtų tų visų nemokamų gydymų, pensijų ir mokesčių nemokėjimo, tai jiems nerūpėtų tas statusas.
Vertėtų prisiminti, kad Religinių bendruomenių ir bendrijų įstatyme nustatyta, kad netradicinės religinės bendrijos gali būti valstybės pripažintos kaip Lietuvos istorinio, dvasinio ir socialinio palikimo dalis, jeigu jos palaikomos visuomenės ir jų mokymas bei apeigos neprieštarauja įstatymams ir dorai. Valstybės pripažinimą tokioms bendrijoms suteikia Seimas, į kurį religinė bendruomenė gali kreiptis praėjus ne mažiau kaip 25 metams nuo pirminio jų įregistravimo Lietuvoje.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual..._medium=copied100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Tai jie gi nori tapti tradicine, o 25 metai yra tiesiog minimalus laikotarpis, po kurio gali kreiptis dėl pripažinimo.
Bet kokiu atveju, jeigu nebūtų tų visų nemokamų gydymų, pensijų ir mokesčių nemokėjimo, tai jiems nerūpėtų tas statusas.
Kaip praleidęs daug laiko, pavadinkim, Romuvos aplinkoje, tai galiu garantuot, kad finansinis motyvas negroja. Pagrindinis motyvas yra tiesiog principinis klausimas turėti kuo artimesnį pripažinimą kaip krikščioniškos religijos. Labai įdomu matyti įvairių jų veikėjų potujimąsi. Vietoj to galėtų užsiimti konkurencija su, pavyzdžiui, islamu (kuris yra tradicinė religija ir imamai gauja socialines garantijas). Bet matyt Romuvoje mato didesnį konkurentą?
Arčiausiai finansinių dalykų yra noras registruoti santuokas. Kad šalia romuvietiškų apeigų nereiktų apsiforminti ir zakse kaip dabar.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąReiktų pastebėti, kad visi tie neopagoniški judėjimai sėdi Maskvos kišenėje.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pagal įstatymus ir spagečių monstro bažnyčia po 25 metų nuo įregistravimo tokia taptų.
Kaip praleidęs daug laiko, pavadinkim, Romuvos aplinkoje, tai galiu garantuot, kad finansinis motyvas negroja. Pagrindinis motyvas yra tiesiog principinis klausimas turėti kuo artimesnį pripažinimą kaip krikščioniškos religijos. Labai įdomu matyti įvairių jų veikėjų potujimąsi. Vietoj to galėtų užsiimti konkurencija su, pavyzdžiui, islamu (kuris yra tradicinė religija ir imamai gauja socialines garantijas). Bet matyt Romuvoje mato didesnį konkurentą?
Arčiausiai finansinių dalykų yra noras registruoti santuokas. Kad šalia romuvietiškų apeigų nereiktų apsiforminti ir zakse kaip dabar.
O dėl santuokų, tai pagonys tiesiog nori popieriuko, kur būtų parašyta „pagoniška santuoka“? Nes juk dokumentus į Civilinės metrikacijos skyrių vis tiek reikia nusiųsti, o teisiškai santuoka tokia pati. Ar kažką praleidžiu?100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Bet juk automatiškai netampa, tiesiog Seimas tada gali svarstyti, ir nebūtinai priims, jeigu religija nepatinka.
O dėl santuokų, tai pagonys tiesiog nori popieriuko, kur būtų parašyta „pagoniška santuoka“? Nes juk dokumentus į Civilinės metrikacijos skyrių vis tiek reikia nusiųsti, o teisiškai santuoka tokia pati. Ar kažką praleidžiu?
Dėl santuokų, bažnytinės santuokos atveju užtenka persiųsti popierius. Romuvietiškos santuokos atveju jaunavedžiai turi sudalyvauti santuokos ceremonijoje antrą kartą zakse. Nes metrikacijai analogiški popieriai iš Romuvos netinka. Viena vertus smulkmena, kita vertus tiesiog principo klausimas. Ypač kai teisiškai normatyvai pasiekti.
- 1 patinka
Comment
Comment