Šiaip, tai tiesiog nėra didelės logikos šitą situaciją pritempinėti prie Lenkijos. Tiesiog taip yra, kad šitos vienuolių pakraipos vietinis centras yra Gdanske.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
LT-PL. Lietuvių - lenkų santykiai. Lenkiški užrašai ir pavardės Vilniaus krašte.
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Pseudopatriotinius paistalus rašanti chronių gauja nėra "tautinė žiniasklaida". Kažką supainiojai arba tave tiesiog apgavo.
Kaip sako Laučius, dabartistų karta. Arba kaip putinaitės, tik pezėti, bet konkrečiai atsakyti negali, į diskusiją neina, nes a priori jaučiasi geresnis.Paskutinis taisė R.D.; 2017.08.10, 22:24.
Comment
-
Šiaip, tai tiesiog nėra didelės logikos šitą situaciją pritempinėti prie Lenkijos. Tiesiog taip yra, kad šitos vienuolių pakraipos vietinis centras yra Gdanske.
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Eik tu po velnių, liberaste. Kas su propatria blogai? Ar parašė neteisybė kokrečiu klausimu? Kas per Vilniaus drama burgerių hipsteriukų pezalai. Be to, eik paskaityk knygą, kurią siūliau, nes atrodai apgalėtinai, rodydamas savo infantilumą.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąŠiaip, tai tiesiog nėra didelės logikos šitą situaciją pritempinėti prie Lenkijos. Tiesiog taip yra, kad šitos vienuolių pakraipos vietinis centras yra Gdanske.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąČia labai viskas dera prie nuolatinių valdžios mėginimų bet kokiom priemonėm įsiteikti strateginiam partneriui. Faktas paprastas: turtas (nacionalinės reikšmės kultūros paveldo objektas) priklausė valstybei, o dabar nebepriklauso.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai jau parašiau, kas negerai. Tai į Kremliaus dūdą pučianti pseudopatriotinių išsigimėlių šutvė, kuri siekia daryti žalą Lietuvai. John ėjimas po velnių (ar netgi R.D. ėjimas nx) to niekaip nemitiguoja
Eik padėk gėlių prie AK kapų, jų pilna.... Galėsi pagerbti Lenkiją. Įtariu dar ir Vilniaus krašto okupacija tau ne okupacija.
P.S. priminsiu, kikeviena politiė jėga, judėjimas turi teisę išsakyti savo poziciją. Nepamiršk tą, bet jums, liberaliems mankurtams, tolerancija egzistuoja tik jūsų pačių nuomonei, kitų negalite pakęsti. Ir destrukciją ir žalą, mano akimis, daro tokie kaip tu.
P.S. eik tu knygas paskaityk, nes nuo fb ir kitokio š daraisi infantilus, nieko nežinantis ir kalbantis kažką, net wikipedijos lygio netempiantis.Paskutinis taisė R.D.; 2017.08.10, 22:34.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Ne pirmas ir ne paskutinis kartas kai kažkokius kažkada bažnyčiai priklaususius pastatus jai ir atiduoda. Jei būtų atidavę kuriems kitiems vienuoliams, kurių centrinis ofisas yra Vilniuje, būtų koks nors skirtumas?
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąČia labai viskas dera prie nuolatinių valdžios mėginimų bet kokiom priemonėm įsiteikti strateginiam partneriui. Faktas paprastas: turtas (nacionalinės reikšmės kultūros paveldo objektas) priklausė valstybei, o dabar nebepriklauso.
Strateginiam partneriui gi įsiteikinėti irgi nereikia - velniam čia tas Suvalkų koridorius mums reikalingasPaskutinis taisė 10.000; 2017.08.11, 18:02.
Comment
-
Vakar pirkau Niujorko burgerį MAGDONALDE ir štai, ką pamačiau. Akivaizdu, kad amerikietiško šlamštmaisčio prekyvėtėje jau ruošiamasi Lenkijos okupacijai ir UŠGROBIMUI. Dėl ko jau Lenkų PASOSE spaussdinamos Aušros vartų fotografijos, o vienuoliai atvirai ušgrobinėja lietuvių pastatus Vilniaus senamiestyje,būkit budrūs,sekit spaudą (TieSOS.lt, versijos.lt, propatria.lt ir kitus patikimus šaltinius) PLATINAM!
Paskutinis taisė John; 2017.08.11, 21:39.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąŠiaip tai, manau baro savininkai vis tiek skųsis ir teismas nustatys kas ir kaip. Jei sutartyje buvo valstybės įsipareigojimas nuomoti plotą iki kažkurio laiko, valstybė gali tiesiog pasiūlyti kitas patalpas analogiškomis sąlygomis.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Barui pakeisti patalpas tai ne firmai šiaip ofisą Neteks daugumos klientų.
O baras kitoje vienuolyno pusėje, didžiajame kieme (ten vieta buvo dar įspūdingesnė) jau prieš kelis metus užsidarė ne dėl to, kad grėsė pastatų atidavimas bažnyčiai?Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Faktas paprastas: Kol nacionalinės reikšmės kultūros paveldo objektas priklausė valstybei, tol toje vietoje egzistavo baras, o kai atidavė savininkams, kuriems tas pastatas priklausė nuo XIVa.... nu Dieve Dieve...
Comment
-
Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
Nu Dieve Dieve... Ko tik neprikuria žmonės, kad trokštamą pateikti už esamą XIVa. tam ordinui toje vietoje nebent Geležinio vilko palikta spirų krūvelė galėjo priklausyti, o ne šitie pastatai
Parašė Lietuvos vienuolynaiJogaila, 1387 m. dovanodamas vyskupui miesto dalį, kurioje dabar stovi vienuolyno ansamblis, mini čia buvusius „pranciškonų namus”. [...] dabartinės bažnyčios vietoje, šiaurinėje navoje, beveik centre, būta XIV a. vidurio mūrinės bažnytėlės ar koplyčios. [...] dar prieš pirmosios mūrinės pranciškonų statybos pradžią XIII a. pabaigoje šioje vietoje veikė kapinės (gal jos buvo prie medinės bažnytėlės). Laidota pagal krikščionių tradicijas. Tai leidžia kelti prielaidą, jog čia būta vienos ankstyviausių katalikiškų Vilniaus vietų.
Comment
-
Čia yra teisiškai neblogai išaiškinta apie visus turtinių teisių į religinį turtą atkūrimus. Ta penkių asmenų religinė bendruomenė Mažesniųjų Brolių Konventualų (Pranciškonų) Ordino Švenčiausios Mergelės Marijos Ėmimo į Dangų Vienuolynas išvis įregistruota tik 2008 m.
Gintaras Songaila. Pranciškonų vienuolyno atidavimas Gdansko vienuolių provincijai - neteisėtas
Be to, Lietuvos Respublika niekam ir niekaip nebuvo tarptautinės teisės požiūriu įsipareigojusi atkurti nuosavybės teises į buvusį bažnytinį turtą, kurį kadaise savo neteisėtais sprendimais valdė carinė Rusija, o vėliau ir prieškarinė Lenkijos Respublika. Kita vertus, niekas neužkerta kelio bendradarbiauti su dabartine Bažnyčia ir numačius tinkamas paminklosaugines sąlygas, suteikti jos juridiniams asmenims teisę naudotis buvusio vienuolyno pastatų dalimi be jokio šio valstybinės reikšmės turto perdavimo šių juridinių asmenų nuosavybėn.
Comment
Comment