Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Investicijos į pramonės bei paslaugų plėtrą Lietuvoje
Collapse
X
-
Kauną visiška skyle laikyčiau iki kokių 2012 m. Paskui atėjo prioritetas, kad visų pirma, reikia siekti gyvenimo gražesnėje aplinkoje. Ir ką, sutvarkomos pagrindinės gatvės, dabar tvarkomi parkai, renovuojami namai. Tik norėtųsi, kad Kaunas labiau primintų Vilnių savo kontingentu Pvz. Vilniaus Gedimino prospekte pastebiu įvairaus amžiaus, įvairaus išsilavinimo žmonių, o Kauno centre, kiek atkreipiu dėmesį, dažniausiai tik bobutės ir studentai/moksleiviai. Gal biurų vystymas šį reikalą išspręstų?
Tiesiog dabar Lietuvoj situacija, kai šalis neturi stipraus (šalies mąstu) ekonominio centro, o ir pagrindinis nugrūstas į šalies pakraštį.
Norėtųsi, kad Vilnius, Kaunas ir Klaipėda veiktų kaip vieno didelio megapolio pakaitalas (kaip Latvijos Ryga, ar kaip Estijos Talinas).Paskutinis taisė PoDV; 2017.10.30, 20:32.
Comment
-
Parašė keen Rodyti pranešimą
Nori debiliska posta iveikt debiliskesniu ?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąTik norėtųsi, kad Kaunas labiau primintų Vilnių savo kontingentu Pvz. Vilniaus Gedimino prospekte pastebiu įvairaus amžiaus, įvairaus išsilavinimo žmonių, o Kauno centre, kiek atkreipiu dėmesį, dažniausiai tik bobutės ir studentai/moksleiviai. Gal biurų vystymas šį reikalą išspręstų?
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąKauną visiška skyle laikyčiau iki kokių 2012 m. Paskui atėjo prioritetas, kad visų pirma, reikia siekti gyvenimo gražesnėje aplinkoje. Ir ką, sutvarkomos pagrindinės gatvės, dabar tvarkomi parkai, renovuojami namai. Tik norėtųsi, kad Kaunas labiau primintų Vilnių savo kontingentu Pvz. Vilniaus Gedimino prospekte pastebiu įvairaus amžiaus, įvairaus išsilavinimo žmonių, o Kauno centre, kiek atkreipiu dėmesį, dažniausiai tik bobutės ir studentai/moksleiviai. Gal biurų vystymas šį reikalą išspręstų?
Tiesiog dabar Lietuvoj situacija, kai šalis neturi stipraus (šalies mąstu) ekonominio centro, o ir pagrindinis nugrūstas į šalies pakraštį.
Norėtųsi, kad Vilnius, Kaunas ir Klaipėda veiktų kaip vieno didelio megapolio pakaitalas (kaip Latvijos Ryga, ar kaip Estijos Talinas).
Dar variantas, kurį nauja valdžia svarstė, tai perkelti į Kauną dalį ministerijų.
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąKaunas tą jaučia iki šiol, tačiau mano nuomone ir miestas, ir jo žmonės yra puikūs pagal savo galimybes. Kaip ten bebūtų, viskas gerėja kasdien.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąIr vel kaune? Kiek galima viska kisti i kauna, kodel i kitus miestus nieko nesiuloma. Kazkokia kaunieciu mafija uzvaldzius IL.Paskutinis taisė Gator; 2017.10.30, 23:29.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąNu taip o lodel tada jos visos kisamos i kauna lyg lietuvoj kitu miestu nebutu? Kaunas dar ne visa lietuva.
Comment
-
Ta "viena vieta" lygiai taip pat sėkmingai galėtų būti pusė Lietuvos. Paminėta Bavarija plotu net didesnė už Lietuvą. Aišku nieko gero išbarstyt po Kalabybiškius. Bet <100km spinduliu nuo Kauno išdėsčius gamyklas nuo to efektyvumas baisiai nesumažės. Kaip tik ilgiau bus galima išlaikyt konkurencingesnę darbo jėgą nesukišant visko į vieną vietą (kaip pvz IT paslaugų centrai Vilniuje), o išbarstant po Ukmergę, Alytų ir pan.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąKaip tik ilgiau bus galima išlaikyt konkurencingesnę darbo jėgą nesukišant visko į vieną vietą (kaip pvz IT paslaugų centrai Vilniuje), o išbarstant po Ukmergę, Alytų ir pan.
Taigi toks pasakymas - kurkit 1000 darbo vietu fabrika Ukmergeje ar kitam mazam mieste siek tiek prasilenkia su galimybemis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė jpou Rodyti pranešimą
Bite turi savo klientu aptarnavimo call-centra Ukmergeje. Reikalavimai ten mazi - moketi Lietuviu ir butu gerai Anglu kalbas, darbas kaip ir daugumoj call-centru - reikia ir vakarais/savaitgaliais padirbti. Net tokiam nedideliam filialui, kiek zinau, po metu nuo ikurimo negalejo uzpildyti visu laisvu vietu.
Taigi toks pasakymas - kurkit 1000 darbo vietu fabrika Ukmergeje ar kitam mazam mieste siek tiek prasilenkia su galimybemis.Paskutinis taisė Lettered; 2017.10.31, 09:50.
- 1 patinka
Comment
-
Vien dėl to, kad reikia anglų kalba pakankamai gerai mokėti ir neranda. Ir dar už tokį užmokestį... O fabrike dirbančių atsirastų, nes kalba nafig reikalinga. Visa kita greitai išmokstama darbo vietoje, jei tam nereikia kvalifikacijos kaip kad kokiam suvirinimui ar sudėtingų staklių valdymui. Lietuvoje pilna darvbo jėgos paslaugų sektoriuje, kuris iš dalies yra parazitinis ir perteklinis. Nereikia tiek PC, kiek yra. Va, iš to sektoriaus ir galima būtų paimti kelias dešimtis tūkstančių darbo rankų per visą Lietuvą.Paskutinis taisė Al1; 2017.10.31, 09:51.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąTa "viena vieta" lygiai taip pat sėkmingai galėtų būti pusė Lietuvos. Paminėta Bavarija plotu net didesnė už Lietuvą. Aišku nieko gero išbarstyt po Kalabybiškius. Bet <100km spinduliu nuo Kauno išdėsčius gamyklas nuo to efektyvumas baisiai nesumažės. Kaip tik ilgiau bus galima išlaikyt konkurencingesnę darbo jėgą nesukišant visko į vieną vietą (kaip pvz IT paslaugų centrai Vilniuje), o išbarstant po Ukmergę, Alytų ir pan.Studentas
Comment
-
Parašė SaturnIdėja skamba gerai, bet praktikoje koncentravimas į Kauną veiktų geriau.
Gamyklai Kaune būtų lengviau rasti kvalifikuotų darbuotojų nei Ukmergėj ar Alytui, nes pasiūla didesnė.
Ir jeigu gyventojas iš kito miesto, jis mieliau persikeltų į Kauną nei Ukmergę ar Alytų.
Toj pačioj Ukmergėj dabar esančiose gamyklose kai kurie specialistai važinėja į darbą iš Kauno. Dėl nuvažiavimo į darbą - kartais gali būti greičiau iš gretimo miesto atvažiuoti nei gyvenant priešingoje Kauno pusėje. Pvz dirbant Kauno LEZ turbūt daug patogiau gyvent Jonavoje, nei Garliavoje. Sutvarkius ViaBalticą turbūt panašiai bus ir su pietiniais Kauno priemiesčiais ir Marijampole.
Comment
-
Gamyklų statymas ne mieste turėtų būti uždraustas būtent dėl logistikos. Darbuotojai turi gamyklas pasiekti su VT, o ne su automobiliais, kaip kad dabar. Ir taip jau pristatė ekstensyviai visokių sandėlių, gamyklėlių ir pan. už miestų, iki kurių be automobilio nusigauti neįmanoma. Ir darbuotojas tiesiog priverstas turėti automobilį, kitaip darbo geriau neieškok. Iš ten paskui ir spūstys miestuose, nes darbuotojai gyvena mieste, o ne kaimuose. Ir nusipjaut, kad taip geriau atvežti prekes ar žaliavimas. Nes jo pagrindinį pervežimų srautą sudaro gamyklose, o darbuotojai, vykdami į ir iš darbo. Pavyzdžiui, A1 tuoj palei Kauną bus sušiktas dar labiau nei dabar, nes statosi visokie sandėliai ir pan. Ir jau apie 20 km A1 ties Kaunu bus kažkokia tai vidinė gatvė. Viskas labai paprasta - statai gamyklą už miesto ar jo užkampyje - moki didelius mokesčius VT plėtrai (kaip kad Prancūzijoje). Arba pats organizuoji darbuotojų nemokamą atvežimą į darbą su autobusais.Paskutinis taisė Al1; 2017.10.31, 10:54.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGamyklų statymas ne mieste turėtų būti uždraustas būtent dėl logistikos. Darbuotojai turi gamyklas pasiekti su VT, o ne su automobiliais, kaip kad dabar. Ir taip jau pristatė ekstensyviai visokių sandėlių, gamyklėlių ir pan. už miestų, iki kurių be automobilio nusigauti neįmanoma. Iš ten paskui ir spūstys miestuose, nes darbuotojai gyvena mieste, o ne kaimuose. Pavyzdžiui, A1 tuoj paleis Kauną bus sušiktas dar labiau nei dabar, nes statosi visokie sandėliai ir pan. Ir jau apie 20 km A1 ties Kaunu bus kažkokia tai vidinė gatvė.
Comment
-
Ne mes ir ne musu isrinkta valdzia sprendziam kur gamyklas statyt, o zmones kurie investuoja pinigus.
Valdžios darbas būtų nustatyti, kuriuos regionus/miestus apsimokėtų vystyti, kurių ne. Po gamyklą kiekvienam kaimui nėra geras sprendimas, bet viską telkti vienoje vietoje irgi nėra geras sprendimas. Lietuvoje tos investicijos ir natūraliai diversifikuojasi, nes uostas yra viename šalies krašte, sostinė - kitame, Kaunas šiaip geografiškai geroje vietoje. Iš didesnių miestų gal Panevėžiui reikėtų įpūsti daugiau gyvybės.
Comment
Comment