Problema tame, kad turime mažai nenusisvaigusių dizainerių.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Investicijos į pramonės bei paslaugų plėtrą Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
Del laukimo, surinkimo ir transportavimo - faktas. Reikejo vienos komodos pagal spec ismatavimus, tai su baldininkais turejau deretis ir prasyti, kad ta komoda jie man pagamintu (surinktu) ir isrinktu(netilpo i auto). Ir siaip ikea turi daug kitokiu pliusu, bet cia tema ne apie tai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
O per kiek laiko Ikea man pagamintų nestandartinio išmatavimo komodą?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
O per kiek laiko Ikea man pagamintų nestandartinio išmatavimo komodą?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąLietuviški baldininkai tiesiog nemoka parduoti savo prekių. Simple as that. Šiais laikais nebeužtenka gerai pagaminti. Reikia pasirūpinti ir viskuo kitu, nuo sugebėjimo komunikuoti su klientais, iki transportavimo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimą
Vienetai mūsų gamintojų iš viso supranta kas yra brandingas ir marketingas. Paprasčiau yra užsieniečiams private label varyti ir gyvent iš 7% maržos. Kai tik koks apkemsijęs varslas pasiima gerą marketingistą - viskas iššauna. Klasikinis to pavyzdys - Vilkyškių Pieninė.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Tai, kad Vilkyškių Pieninė nėra pasaulyje žinomas brandas.
Šiaip jei nesupratai jo pranešimo tai jis pateikė pavyzdį kaip marketingas padeda sukurti žinomumą (šiuo atveju Lietuvoje).
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Duok tiek dešimtmeęių kiek IKEA, gal bus.
Šiaip jei nesupratai jo pranešimo tai jis pateikė pavyzdį kaip marketingas padeda sukurti žinomumą (šiuo atveju Lietuvoje).
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Pavyzdys labai netinkamas, IKEA nedirba tik Švedijos rinkoje. Kontekstas buvo apie tai kas yra, o ne kada nors kažkada kas nors bus.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Jis kalbėjo bendrai apie tai, kad mūsų verslai apskritai apkemsiję ir jei paima marketingistą, iššauna (nes nuo žemai lengva atsispirt). Tai yra niekaip su IKEA pieninės nelygino, o tik paėmė kaip pavyzdį bendriniams pastebėjmui apie žemo lygio marketingą LT įmonėse.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Vis tiek tai ne tas pas, kas išeiti į užsienio rinkas su savo brandu.
Dar kartą kartoju - tai buvo viso labo tik pavyzdys koks žemo lygio martketingas pas LT įmones yra.
Nieko bendro su pasaulnio išėjimo lyginimu neturintis teiginys.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąDėl baldų - ar išvardintumėtė iš atminties bent 5 LT baldų (ne nestandartinių) įmones, kurios padoriai bent Lt rinkoje stovi su savo parduotuvėmis? Man net apskritai sunku 5 įvardnt būtų.
Tikrai neišnaudotos nišos.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Tai, kad Vilkyškių Pieninė nėra pasaulyje žinomas brandas.
Comment
-
Lietuva – trečia pasaulyje pagal tiesioginių užsienio investicijų kuriamų darbo vietų vertę https://www.lrt.lt/naujienos/ekonomi...bo-vietu-verte
Pagal tiesioginių užsienio investicijų (TUI) projektų planuojamų sukurti darbo vietų pridėtinę vertę Lietuva pašoko iš 32-os į trečią vietą, rodo naujausia „IBM Global Location Trends 2018“ ataskaita. Geriau už Lietuvą pasirodė tik Airija ir Singapūras, rašoma „Investuok Lietuvoje“ pranešime spaudai.
Anot ataskaitos rengėjų, toks Lietuvos šuolis didžiąja dalimi sąlygotas tuo, kad šalis pritraukia vis daugiau informacinių ryšių ir technologijų (IRT) įmonių.
Pažymėtina ir tai, kad pagal TUI projektų planuojamų sukurti darbo vietų milijonui gyventojų Lietuva pakilo iš 15-os į antrą vietą.
Nuplaukė tūkstančiai šiltų darbo vietų: viskas dėl skrydžio į Londoną https://www.15min.lt/verslas/naujien...na-667-1001992
Į Londoną iš Lietuvos neskrenda tokie lėktuvai, kuriais norėtų skraidyti verslininkai. Dėl to Lietuva prarado 186 mln. eurų per metus, gali prarasti dar 254 mln. eurų per metus, savo analizėje rašo „Investuok Lietuva“ specialistai. Būtent šiuo dokumentu remdamasi valdžia pripažino maršrutą į Londono Sitį gyvybiškai svarbiu ir nusprendė skirti paramą oro linijoms.
p.p.s. keli mln labai "dideli" pinigai lyginant su šimtais mln. Aišku bet kuriuo atveju neigiamai šnekėtų kavianskas ekspertazz Udrius, nes tai būtų skrydis į VNO.Paskutinis taisė Arunasx; 2018.07.17, 12:59.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Izraelio fintech bendrovė „Nayax“ įsikurs Vilniuje
Izraelio mokėjimų negrynaisiais pinigais sprendimus vystanti bendrovė „Nayax“ naują padalinį atidarys Vilniuje.
Užsienio investicijas šalyje skatinanti agentūra „Investuok Lietuvoje“ pranešė, jog „Nayax“ Lietuvoje kursis, gavusi Lietuvos banko mokėjimo įstaigos licenciją.
Įmonės direktorius Yairas Nechmadas (Jairas Nechmadas) sako, jog Lietuvoje yra palanki reguliacinė aplinka...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 1 patinka
Comment
-
Mažeikiuose įsikūrusi kėlimo įrenginių nuomos UAB „Strėlė logistics“ šiais metais į kranų parką investavo rekordinę įmonei sumą – beveik 5 mln. Eur. Stambiausias pirkinys praėjusią savaitę pasiekė Lietuvą.
Į Klaipėdą iš Kylio jūrų uostų buvo atgabentas Šveicarijos kompanijos „Liebherr“ 450 t keliamosios galios automobilinis teleskopinis kranas, jį Lietuvos bendrovė įsigijo už maždaug 2,5 mln. Eur. Jo teleskopinės strėlės ilgis – 85 m, o maksimalus kėlimo aukštis visa komplektacija – 132 m. „Strėlė logistics“ teigimu, tai bus ilgiausią teleskopinę strėlę turintis automobilinis kranas Baltijos šalyse.
„Rinka pakankamai aktyvi, sakyčiau, kad aktyvesnė nei bet kuriais ankstesniais metais. Mūsų veiklos geografija gana plati – kranai išskirstyti ir po Baltijos šalis, ir į Švediją esame išsiuntę. Kai išskirstome po visas rinkas, mums jų iš tikrųjų trūksta“, – pasakoja p. Slavinskas, skaičiuojantis, kad po plėtros įmonių grupė turi 40 automobilinių kranų, ir tai didžiausias tokių įrenginių parkas Baltijos šalyse.
Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz5La9P0Mxu
- 3 patinka
Comment
-
Norvegijos „Yara“ atidaro pirmąjį transporto operacijų centrą Lietuvoje http://www.vilnius.lt/index.php?859481055
Norvegijos bendrovė „Yara International“, viena didžiausių trąšų tiekėjų pasaulyje, ką tik paskelbė planuojanti Vilniuje atidaryti kol kas vienintelį pasaulyje tokio tipo transporto ir logistikos operacijų centrą, atsakingą už logistiką visoje Europoje. Numatoma įdarbinti apie 250 įvairių sričių, pradedant transporto valdymu ir baigiant klientų aptarnavimu, specialistų.
Bendrovė „Yara“, kuri įsteigta 1905 m. siekiant padėti įveikti Europai grėsusį badą, šiuo metu veiklą vykdo visame pasaulyje ir turi daugiau kaip 17 tūkst. darbuotojų net 60 šalių. 2017 m. „Yara“ pajamos siekė 9,8 mlrd. eurųNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
Comment