Taip sutinku kad booking'o 900 - idealiu atveju ir ilgoje perspektyvoje. O Transcom'o statistika labai iskreipia didelis skaicius part-time darbuotoju.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Investicijos į pramonės bei paslaugų plėtrą Lietuvoje
Collapse
X
-
Neradau tikslesnes temos sitam straipsniui, todel cia rasau.
Vilkiku per sausi - spali LT parduota 6105, LV - 1176, EE - 867
http://www.baltic-course.com/rus/goo...ss/?doc=135302
Comment
-
Kiekviena savivaldybė yra atsakinga už savo regiono plėtrą. Kas trukdo savivaldybių darbuotojoms ieškoti investicijų?
Pirmas dalykas šaunu, kad ateina pas mus investuotojai, o ne į Latviją ar Estiją. Čia reikia džiaugtis pirmiausia.
Antra Vilnius šiai dienai labai investuoja pritraukiant investuotojus, Kaunas ir Klaipėda daro tą patį tik traukia investuotojus iš savo galimybių pusės, kaip uostas, logistika, KTU ir tt. Tad niekas netrukdo kitiemos savivaldybėms pritraukti investicijų, jos ateina, tik įvertinti reikia ar regionas gali pavešti įmonės galimybes.
Trečia, ar gali Alytus pasiūlyti 900 darbuotojų tokiai įmonei? 100 ar 200 manau taip. Kai įmonė renkasi kur investuosi ji žiūri kokios galimybės yra renkantis darbuotojus, tad ir renkasi miestą, kuriame būtų konkurecinga darbuotojų rotacija.
P.S. Vilnius šiai dienai pasiima Liūto dalį investuotojų, bet jie ir dirba šiuo klausimu. Kas trukdo savivaldybių darbuotojams rengti planus, galimybes kurtis investicijoms pas Juos? Dažniausia mažosios savivaldybės neveiksnios laukdamos dotacijų iš centinrinės valdžios. Pradžioje įdėkime patys pastangų, kad verslas ateitu pas mus, o ne kaltinikime kitus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Martin Van Rodyti pranešimąKiekviena savivaldybė yra atsakinga už savo regiono plėtrą. Kas trukdo savivaldybių darbuotojoms ieškoti investicijų?
<...>
P.S. Vilnius šiai dienai pasiima Liūto dalį investuotojų, bet jie ir dirba šiuo klausimu. Kas trukdo savivaldybių darbuotojams rengti planus, galimybes kurtis investicijoms pas Juos? Dažniausia mažosios savivaldybės neveiksnios laukdamos dotacijų iš centinrinės valdžios. Pradžioje įdėkime patys pastangų, kad verslas ateitu pas mus, o ne kaltinikime kitus.
Cia yra didele regionines pletros politikos spraga Lietuvoje. Savivaldybes neturi jokiu ekonominiu svertu pritraukti investuotojus pas save. Savivaldybes gauna pajamas nuo GPM, surinkto is savivaldybes gyventoju. Taciau savivaldybe negali pasakyti investuotojui - mes jums mazinsim mokestine nasta savo pajamu saskaita, jei jus ateisite pas mus - pvz per GPM kompensavimo mechanizma. Ka savivaldybes gali padaryti - tai nebent rasti ir (gal) suremontuoti patalpas. Galiausiai yra investiciju pritraukimo know-how problema: patys specialistu neturi, o samdytis gerus konsultantus, kurie negali pazadeti 100% sekmes, bet kainuoja daug - politine savizudybe.
Comment
-
Tam ir kuriamios "Laisvosios ekonominės zonos", kiekvienas miestas ar regionas turi identifikuoti save. Pramonės miestas, logistikos ir tt. Bet dažniausia savivaldybėse sėdi "profesoriai", kurie žiūri naudos sau. Tad ir visas regionas skendi tamsoje ir nusivylimuose apie šviesų rytojų. Puikus pavyzdys Pagėgių rajonas, kuris vienas iš skurdžiausių, bet valdžia gyvena gerai žmonių mokamais pinigais, ten net nekvepia apie investicija, o ten galvojama, kaip tik pasisavinti EU pinigus. Kol bus toks mąstymas, toli mums bus iki regionų plėtros, kai vietinė valdžia laukia dotacijų, bet pati nieko negalvoja.
Comment
-
Pavyzdžiui, Šiauliuose miesto valdžia turi daug svarbesnių reikalų, nei kažkokių ten investicijų pritraukinėjimas. Miesto Tarybos dauguma jau trečius metus verčia merą, o meras trečius metus žūtbūtinai laikosi įsikabinęs kėdės.
Tiesa, neseniai mačiau skelbimą, kad Savivaldybė ieško specialisto, atsakingo už investicijų pritraukimą, verslo sąlygų optimizavimą, Europinės teisės išmanymą, Europos struktūrinių fondų lėšų pritraukimą. Alga - 625 eurų prieš mokesčius.If a lion could speak, we could not understand him.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąTiesa, neseniai mačiau skelbimą, kad Savivaldybė ieško specialisto, atsakingo už investicijų pritraukimą, verslo sąlygų optimizavimą, Europinės teisės išmanymą, Europos struktūrinių fondų lėšų pritraukimą. Alga - 625 eurų prieš mokesčius.
- 1 patinka
Comment
-
Šiaulių valdžia man tik parodo, kaip galima perspektyvų regioną, puikiai žlugdytį. Prarado Rail Baltic - nors jau kaip ir buvo aišku, kad eis per Šiaulius. Šalia didžiausias oro uostas, tiksliau ilgiausias pakilimo takas. Pramonės ir logistikos įmonėms tai puikus pasirinkimas regiono plėtrai, bet.. Valdžiai svarbiau savi interesai ir norų poreikiai. Puikus pavyzdys Šiaulių buvusio mero projektas - naujos kapinės jo žemėje..
Kai miestas nėra suintersuotas į plėtrą, tokia ir pinigų suma skiriama, tiksliau likusią algą užsidirbsi iš "atkatų" (styginio transporto bandymų laboratorija, kuri kvepėjo dideliais pinigais sau..) . Kaip tokio lygio specialisto atlyginimas turėtų būti mažiausiai nuo 1500 eu.Paskutinis taisė Martin Van; 2017.11.24, 13:26.
Comment
-
Parašė Martin Van Rodyti pranešimąŠiaulių valdžia man tik parodo, kaip galima perspektyvų regioną, puikiai žlugdytį. Prarado Rail Baltic - nors jau kaip ir buvo aišku, kad eis per Šiaulius. Šalia didžiausias oro uostas, tiksliau ilgiausias pakilimo takas. Pramonės ir logistikos įmonėms tai puikus pasirinkimas regiono plėtrai, bet.. Valdžiai svarbiau savi interesai ir norų poreikiai. Puikus pavyzdys Šiaulių buvusio mero projektas - naujos kapinės jo žemėje..
.
Su tom kapinėm, tai vienas prie vieno kaip mafija.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Ką turi omeny ilgiausias pakilimo takas?
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Ką turi omeny ilgiausias pakilimo takas?
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Ką turi omeny ilgiausias pakilimo takas?
Šiaulių (Zoknių) oro uosto atsarginis kilimo ir tūpimo takas (skirtas tik kariniams orlaiviams): 3280 m
Tarptautinis Kauno Oro uostas: 3250 m
Rygos Tarptautinis Oro uostas: 3200 m
Šiaulių Oro uostas ant bankroto ribos šiai dienai. Tarp kitko broliai Mikšiai tuo metu vadovavo miestui. Vienas meras(kapinių afera) kitas, buvo oro uosto direktorius(oro uostas atsidūrė ant bankroto ribos). Tai daug ką pasako.
Comment
-
[QUOTE=Martin Van;n1599709]Šiaulių valdžia man tik parodo, kaip galima perspektyvų regioną, puikiai žlugdytį. Prarado Rail Baltic - nors jau kaip ir buvo aišku, kad eis per Šiaulius. Šalia didžiausias oro uostas, tiksliau ilgiausias pakilimo takas. Pramonės ir logistikos įmonėms tai puikus pasirinkimas regiono plėtrai, bet.. Valdžiai svarbiau savi interesai ir norų poreikiai. Puikus pavyzdys Šiaulių buvusio mero projektas - naujos kapinės jo žemėje./QUOTE]
Turimas karinio oro uosto tako ilgis savaime dar nerodo jokio regiono perspektyvumo.
Comment
-
Sovietmečiu iš Šiaulių oro uosto vykdavo skrydžiai į Vilnių, Palangą ir į kai kuriuos Rusijos miestus. O dabar nesugebama to ilgiausio pakilimo tako išnaudoti pagal paskirtį, tai rengiamos bėgimo varžybos :
http://www.lbma.lt/naujienos-906
Šiaulių oro uostas vienintelis Lietuvoje, kur gali leistis Boeing 747. Bet ką veikti nusileidus, jei nėra infrastruktūros ir tas takas, galima sakyti, yra kaip dykumoje.
Tos investicijos į naują peroną vis planuojamos ir planuojamos:
https://www.vz.lt/pramone/2017/08/03...sime-5-mln-eur
Turimas karinio oro uosto tako ilgis savaime dar nerodo jokio regiono perspektyvumo.Paskutinis taisė senasnamas; 2017.11.24, 14:02.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTurimas karinio oro uosto tako ilgis savaime dar nerodo jokio regiono perspektyvumo.
Šiaulių (Zoknių) oro uosto atsarginis kilimo ir tūpimo takas (skirtas tik kariniams orlaiviams): 3280 m
Pakartojų informacija. Šiauliuose yra du pakilimo takai vienas karinis, kitas civilis. Miesto valdžia neišnaudoja, net turimų resursų, tai ką kalbėti apie investicijų pritraukimą.
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąŠiokio tokio pranašumo suteikia. Kai takas jau yra, lengviau vystyti toliau nei viską pradėti nuo nulio. Tik norint vystyti reikia ir pinigų, ir smegenų . Protingai tvarkantis tas oro uostas seniausiai dirbtų ir neštų pelną. O Sankauskas gal net galėtų savaitgaliui į Vilnių atskristi lėktuvu .
Paskutinis taisė Martin Van; 2017.11.24, 14:11.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąSovietmečiu iš Šiaulių oro uosto vykdavo skrydžiai į Vilnių, Palangą ir į kai kuriuos Rusijos miestus. O dabar nesugebama to ilgiausio pakilimo tako išnaudoti pagal paskirtį, tai rengiamos bėgimo varžybos :
http://www.lbma.lt/naujienos-906
Šiaulių oro uostas vienintelis Lietuvoje, kur gali leistis Boeing 747. Bet ką veikti nusileidus, jei nėra infrastruktūros ir tas takas, galima sakyti, yra kaip dykumoje.
Tos investicijos į naują peroną vis planuojamos ir planuojamos:
https://www.vz.lt/pramone/2017/08/03...sime-5-mln-eur
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kad leistųsi 747 ne tik infrastruktūros reikia, bet ir rinkos. Pažiūrėkite, kur yra didžiausi Europos oro uostai pagal krovinių gabenimą, tada bus aišku (Paryžius, Amsterdamas, Londonas, Leipcigas, Liuksemburgas), kad 747 neskraidys į ekonominę dykumą.
Comment
Comment