Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos ekonomikos aktualijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    čia spiečiau jus pats sau parašėt nes visad norit visko čia ir dabar
    Tai ne gi tau

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Nusišnekat - tie Baltarusijos IT specialistai gauna tiek pat kiek ir lietuviai čia.
      Galėtų būti platesnė mintis, kad be BY specų, dėl mažesnio kiekio specialistų bendrai, algos Lietuvos programuotojų būtų didesnės.
      Arba mintis kad net jei tos pačios algos, vis tiek iš "vidutinio brangino" BY specialistų "viskas eina'

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Nusišnekat - tie Baltarusijos IT specialistai gauna tiek pat kiek ir lietuviai čia.
        zmogau ne apie algas sneku, o apie auksta pridetine verte kuriancius specialistus, kurie sumoka jau gana neblogas pensijas `LT gyventojams ... is nieko vien tik protu, be jokiu iskasenu.
        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


        - George W. Bush President of the USA

        Comment


          Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

          Taip, sutinku, be fašistų ir jų pakalikų įsileidimo tikrai būtumėme kaip mat bankrotavę. Net baisu pagalvoti kaip gyvenome prieš karą, kol jų masiškai neprisileidome.

          Click image for larger version

Name:	image_2025-06-09_182053814.png
Views:	264
Size:	33,0 kB
ID:	2204500
          per capita itariu nuo estijos vis dar atsiliekam? ne PPP turiu omeny o real ?

          ps. supranti kad sitam forume yra zmoniu ismananciu ekonomika ir gyventoju skaiciu kieki?
          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


          - George W. Bush President of the USA

          Comment


            Dar karta pasikartosiu LT vaziuoja i prieki tik privataus verslo ismone ir sugebejima daryt versla, nes viesas sektorius (kur nepaziuresi ) visur atsilieka nuo skandinavijos.

            kur tiik ministeriju sulai ikisa savo trigrasi ten velavimai, neefektyvumas, korupcija ... Rail baltika, nacionalinis stadionas, sveikatos apsauga, via baltika, keliu prieziura..... ir vysnaite ant torto ... viesasis transportas.

            idomu paziuret butu kas darosi krasto apsaugoje... o juk pinigai milziniski. Ne viena auksiniu saukstu skandala rastumem, dantu protezai tik gelytes.
            "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


            - George W. Bush President of the USA

            Comment


              Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
              Dar karta pasikartosiu LT vaziuoja i prieki tik privataus verslo ismone ir sugebejima daryt versla, nes viesas sektorius (kur nepaziuresi ) visur atsilieka nuo skandinavijos.

              kur tiik ministeriju sulai ikisa savo trigrasi ten velavimai, neefektyvumas, korupcija ... Rail baltika, nacionalinis stadionas, sveikatos apsauga, via baltika, keliu prieziura..... ir vysnaite ant torto ... viesasis transportas.

              idomu paziuret butu kas darosi krasto apsaugoje... o juk pinigai milziniski. Ne viena auksiniu saukstu skandala rastumem, dantu protezai tik gelytes.
              Tik norėjau paklausti, kiek stadionų pastatė ir kiek geležinkelio linijų nutiesė privatus verslas? Dėl privataus verslo VT siūlote į Vilnių sugražinti maršrutinius taksi? Kiek privataus verslo yra norinčio pasistatyti tramvajų iš savo lėšų? O gal yra norinčių nusitiesti troleibusų linijas pavyzdžiui Klaipėdoje?
              Paskutinis taisė Visdarlietus; Vakar, 05:58.

              Comment


                ↑ Privačioj "Kautroj" alga siūloma didesnė vairuoti mikroautobusiuką, nei "Valstybiniame" Vilniaus troleibuse.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                  Tačiau Monake geležinkelis tunelyje paleistas, o ten iš vis nėra pajamų mokesčio ir rinka ten 20000, kaip kokio Kelmės rajono. Tai gal ne mokesčiuose esmė?
                  Bet pajamos tai pagrinde iš PVM ir nekilnojamo turto moesčių.

                  Click image for larger version

Name:	Monaco.png
Views:	124
Size:	39,2 kB
ID:	2204558

                  Comment


                    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                    per capita itariu nuo estijos vis dar atsiliekam? ne PPP turiu omeny o real ?
                    Taip, truputį atsiliekame:

                    Click image for larger version

Name:	image_2025-06-10_082001241.png
Views:	120
Size:	33,9 kB
ID:	2204566

                    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                    ps. supranti kad sitam forume yra zmoniu ismananciu ekonomika
                    Turėtų būti, bet po jūsų paviršutiniškų pareiškimų man akivaizdu, kad jūs nesate vienas iš jų.

                    Comment


                      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                      Tik norėjau paklausti, kiek stadionų pastatė ir kiek geležinkelio linijų nutiesė privatus verslas? Dėl privataus verslo VT siūlote į Vilnių sugražinti maršrutinius taksi? Kiek privataus verslo yra norinčio pasistatyti tramvajų iš savo lėšų? O gal yra norinčių nusitiesti troleibusų linijas pavyzdžiui Klaipėdoje?
                      Čia labiau kalba apie viešojo sektoriaus efektyvumą kaip tokį, o ne apie priešpriešą su privačiu verslu.
                      Ir ne visur yra ryški riba. Pvz. LFF stadionas tai privatus ar visuomeninis?

                      Comment


                        Parašė alga Rodyti pranešimą

                        Kita vertus, kelių statymas ir priežiūra iš biudžeto lėšų yra pajamų perskirstymo rūšis. Investicijos į infrastruktūrą skatina ekonomiką. Kad ir kaip bevartytum, net didžiausias anti-carbrainas yra kelių tinklo naudos gavėjas. Maistas į parduotuves atvažiuoja keliais, greitoji atvažiuoja keliais, kurjeriai siuntinius vežioja keliais, ekologinio vaistažokių ūkio produkcija pas supirkėjus išvažuoja keliais.
                        Tikrai taip, bet pas mus praktiškai visose srityse apmokestinimas ir gaunama nauda yra nesubalansuoti. Maistas į parduotuves, kurjeriai, ūkio produkcija ir kt. tikėtina, kad tiesiogiai už tą kelių infrastruktūrą susimoka, nes greičiausiai naudoja komercines transporto priemones, kurioms reikia mokėti kelių mokestį. Pvz. kodėl iš KPPP lėšų yra dengiamas persikelimas keltais į Neringą? Čia vėl kažkokia "dovanėlė" prisiregistravusiems ten ir įregistravusiems įmones su krūvomis automobilių. Nes jeigu neturi automobilio ir norėsi važiuoti autobusu, kuris kelsis keltu, tai už keltą susimokėsi autobuso bilieto kainoje, o vat jeigu turi automobili, tai gausi "dovaną - nemokamą perkelimą".

                        Comment

                        Working...
                        X