Nuo sausio didžiausias gyventojų pajamų mokesčio (GPM) tarifas gali būti 5 proc. punktais didesnis negu dabar. Tokioms GPM pataisoms Seime antradienį po pateikimo pritarė 52 Seimo nariai. Prieš balsavo 11, susilaikė 29 parlamentarai.
Nebloga Naujametinė dovanėlė. Iš karto beveik penktadaliu padidinti pagrindinį šalies gyventojų mokestį! Tai minus 40-60 EUR iš kiekvieno kišenės. Ar numatomas ekonomikos žlugimas ar kame čia reikalas?
Su tokiais bajeriais rudai-žalieji pasilaidos save artimiausiuose rinkimuose.
Nu įdomu būtų sužinoti priežastis.
Šiaip žada lėtėjimą ar net iš vis "vidutinių pajamų spąstus".
Nuo sausio didžiausias gyventojų pajamų mokesčio (GPM) tarifas gali būti 5 proc. punktais didesnis negu dabar. Tokioms GPM pataisoms Seime antradienį po pateikimo pritarė 52 Seimo nariai. Prieš balsavo 11, susilaikė 29 parlamentarai.
Nebloga Naujametinė dovanėlė. Iš karto beveik penktadaliu padidinti pagrindinį šalies gyventojų mokestį! Tai minus 40-60 EUR iš kiekvieno kišenės. Ar numatomas ekonomikos žlugimas ar kame čia reikalas?
Su tokiais bajeriais rudai-žalieji pasilaidos save artimiausiuose rinkimuose.
Taigi Lietuvoje biudžetas nuo BVP labai prastai surenkamas ir vienas mažiausių ES, šešėlinė ekonomika kosminio dydžio, tai ta problema sprendžiama apmokestinant tai, ką lengviausia.
Valstiečių rinkėjai nelabai moka GPM, arba dirba nelegaliai arba naudojasi privilegijomis nemokėti.
Taigi Lietuvoje biudžetas nuo BVP labai prastai surenkamas ir vienas mažiausių ES, šešėlinė ekonomika kosminio dydžio, tai ta problema sprendžiama apmokestinant tai, ką lengviausia.
Valstiečių rinkėjai nelabai moka GPM, arba dirba nelegaliai arba naudojasi privilegijomis nemokėti.
Iš esmės viskas sukasi apie tą patį ir tą patį Jau norisi sakyti, iki Švedijos/Danijos - tik vienas žingsnis, tik tarp jos tokią prarają teks įveikt, gali pasirodyt kad neįmanoma. Visa kita, norisi sakyt, žiedeliai Atrodo, kad visos Lietuvos problemos ir sueina į šėšėlį, net švietimo ir sveikatos apsaugos
Mačiuliui persiųsk, IMF gal nedarė tuščių cigarečių pakelių tyrimo . Skirtumas minimalus, įdomiau, kuo pagrįsta geresnė Latvijos vieta. Panašu, kad daug kas priklauso nuo skaičiavimo metodų.
Taip, patikrinau kelias kitas organizacijas - ILO, WB, kai kur Estija, kai kur LT blogiau atrodo, bet rezultatai praktiškai statistinės paklaidos ribose.
Šiaip tai nelabai supratau ką ten Mačiulis kapsto. Lietuvių ir estų pajamos (price adjusted) iš pažiūros yra praktiškai identiškos. Skirtumai su vartojimo rodikliais yra todėl, kad estų pajamos yra labai išpūstos dėl to, kad ten daug verslo deklaruoja savo pajamas, kad ir tas pats Hanneris. Sumoka 0% (ar beveik) pajamų mokesčių. Estai pasiskaičiuoja, kad jie uždirbo 100 milijonų, nors realiai tai juos išleidžia lietuviai.
If a lion could speak, we could not understand him.
Mokestį mokėtų apie 37 tūkst. asmenų, iš jų – apie 26 tūkst. Vilniuje. Dėl šių pakeitimų, valstybės biudžetas papildomai gautų apie 8 mln. Eur per metus. Įstatymo projekte siūlomas nuostatas būtų taikomas toks fizinių asmenų nekomercinės paskirties nekilnojamojo turto apmokestinimo modelis: - bendra nekilnojamojo turto vertė iki 100 tūkst. eurų neapmokestinama;
0,5 procento mokesčių tarifas taikomas bendros nekilnojamojo turto vertės daliai, viršijančiai 100 tūkst. eurų, tačiau neviršijančiai 300 tūkst. eurų;
Suprask, kad vidutinio buto, kurio vertė apie 150 000 EUR, savininkas klos 250 EUR kasmet
Mokestį mokėtų apie 37 tūkst. asmenų, iš jų – apie 26 tūkst. Vilniuje. Dėl šių pakeitimų, valstybės biudžetas papildomai gautų apie 8 mln. Eur per metus. Įstatymo projekte siūlomas nuostatas būtų taikomas toks fizinių asmenų nekomercinės paskirties nekilnojamojo turto apmokestinimo modelis: - bendra nekilnojamojo turto vertė iki 100 tūkst. eurų neapmokestinama;
0,5 procento mokesčių tarifas taikomas bendros nekilnojamojo turto vertės daliai, viršijančiai 100 tūkst. eurų, tačiau neviršijančiai 300 tūkst. eurų;
Suprask, kad vidutinio buto, kurio vertė apie 150 000 EUR, savininkas klos 250 EUR kasmet
Sakai gabrielius prieš taršos ir šitą mokestį stos? Mačiau net šimonytė buvo susimušus su bankyrium kažkokiu feisbuke dėl bankų sumokamų mokesčių. Žėk, kad nebūtų cvekas suvarytas ne tik vienam karbauckiui.
Kaip suprantu valdančiųjų planas, kad iš vaiko pinigų galėčiau NT mokestį pasidengti, o tarpe keletas šimtų mokesčių administratorių ir tikrintojų gaus darbo...
Sakai gabrielius prieš taršos ir šitą mokestį stos? Mačiau net šimonytė buvo susimušus su bankyrium kažkokiu feisbuke dėl bankų sumokamų mokesčių. Žėk, kad nebūtų cvekas suvarytas ne tik vienam karbauckiui.
Dzin man tas tavo Gabrielius. Bet, susimildamas, varyk savo "ūkienyką" namo į gimtajį kolchozą. Gal nors į žemę rankas suleis kartą per gyvenimą.
Mokestį mokėtų apie 37 tūkst. asmenų, iš jų – apie 26 tūkst. Vilniuje. Dėl šių pakeitimų, valstybės biudžetas papildomai gautų apie 8 mln. Eur per metus. Įstatymo projekte siūlomas nuostatas būtų taikomas toks fizinių asmenų nekomercinės paskirties nekilnojamojo turto apmokestinimo modelis: - bendra nekilnojamojo turto vertė iki 100 tūkst. eurų neapmokestinama;
0,5 procento mokesčių tarifas taikomas bendros nekilnojamojo turto vertės daliai, viršijančiai 100 tūkst. eurų, tačiau neviršijančiai 300 tūkst. eurų;
Suprask, kad vidutinio buto, kurio vertė apie 150 000 EUR, savininkas klos 250 EUR kasmet
Nuo kada paskolinis planktonas balsuoja už LVŽS? Nebent tėvams provincijose paknis protą, kad balsuotų už kažką kitą. Sakyčiau kaip tik labiau taiklus valstiečių ėjimas.
Nuo kada paskolinis planktonas balsuoja už LVŽS? Nebent tėvams provincijose paknis protą, kad balsuotų už kažką kitą. Sakyčiau kaip tik labiau taiklus valstiečių ėjimas.
Supratau. Taip, čia jūs teisus. Bet negalvojate, kad namus/butus perka ne tik "planktonas"? Tarp mano pažįstamų, kaip tik labiau "rabatiagos", ir netgi bepaskoliniai.
Supratau. Taip, čia jūs teisus. Bet negalvojate, kad namus/butus perka ne tik "planktonas"? Tarp mano pažįstamų, kaip tik labiau "rabatiagos", ir netgi bepaskoliniai.
Tikrai ne tik. Bet šitas pakeitimas tuo pačiu apmokestintų ir labai daug paskolinių. Rimti žmonės ir dabar moka. Bet kokiu atveju, kad paliestų LVŽS elektoratą, riba turėtų būti kokie 50k jei ne dar mažiau
Tikrai ne tik. Bet šitas pakeitimas tuo pačiu apmokestintų ir labai daug paskolinių. Rimti žmonės ir dabar moka. Bet kokiu atveju, kad paliestų LVŽS elektoratą, riba turėtų būti kokie 50k jei ne dar mažiau
Tiek automobilių mokestis, tiek šitas NT mokestis yra švelniai tariant nederami.
P.S. aš pats esu UŽ šio tipo mokesčius, maža to - VISUOTINIUS. Pvz.: su kiekviena TA - mokestis už auto pagal tam tikrus taršos kriterijus - tam yra protu suvokiama logika, o ne tai, kas siūloma dabar. NT mokestis - visiems be išimties "nuo nulio", be jokio "gyvulių ūkio", gali būti su tam tikrais koeficientais priklausomai nuo savivaldybės, kas taikoma jau ir dabar.
Bet jie biski debilai, nu ivestu ta auto mokesti, palauktu iki 2020 kol isigalios, visi nusiramins ir vaziuotu kitais metais toliau. Kam dabar ivedineti ta nt mokesti nuo 100k? Kokie dar papildomi 26k asmenu Vilniuje, aisku zymiai daugiau. Dabar jau net dalies chrusciovkiu, kur daugiau kambariu, rinkos kaina arti 100k. Susilauks kad is tikruju zmones iseis i gatves ir prapis abu mokescius, kartu su tarsos...
be jokio "gyvulių ūkio", gali būti su tam tikrais koeficientais priklausomai nuo savivaldybės, kas taikoma jau ir dabar.
Na .esakyk, biški gyvulių ūkio gerai
Atitinkamai Nekilnojamojo turto mokesčio įstatymo 7 straipsnio 1 dalies 7 punkte nurodytoms asmenų grupėms (asmenims, auginantiems tris ir daugiau vaikų (įvaikių) iki 18 metų, ir asmenims, auginantiems neįgalų vaiką (įvaikį) iki 18 metų, taip pat vyresnį neįgalų vaiką (įvaikį), kuriam nustatytas specialusis nuolatinės slaugos poreikis) neapmokestinamoji bendra nekilnojamojo turto vertė nustatoma didesnė, t. y. 130 tūkst. eurų, toliau taikant šiuo metu galiojančius apmokestinimo tarifų intervalus:
- bendra nekilnojamojo turto vertė iki 130 tūkst. eurų neapmokestinama;
- 0,5 procento mokesčio tarifas taikomas bendros nekilnojamojo turto vertės daliai, viršijančiai 130 tūkst. eurų, tačiau neviršijančiai 390 tūkst. eurų
If a lion could speak, we could not understand him.
Pagal Pasaulio ekonomikos forumo (PEF) kasmet atliekamą pasaulio šalių vertinimus pagal bendrą konkurencingumo indeksą (BKI) Lietuva šiemet įvertinta 68,4 balo ir užima 39 vietą iš 141 vertinamos šalies. Palyginti su praėjusiais metais, Lietuva pakilo viena pozicija
Iš 12 vertinamų sričių Lietuva geriausiai vertinama pagal makroekonominį stabilumą (1 vieta) ir informacinių technologijų (IT) naudojimą (12 vieta). Blogiausiai vertinamos sveikatos (85 vieta), rinkos dydžio (76 vieta) ir finansų sistemos (75 vieta) sritys.
Comment