Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Televizija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Paukšis
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    Ir pas mus. Žiūriu per youtube, bet patikrinau, kad tv neberodo.
    GO3 apsivalė taip pat:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-02-27 at 14.36.53.png
Views:	529
Size:	54,6 kB
ID:	1952382

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Rygos teismas nurodė konfiskuoti „Baltic Media Alliance“ turto už daugiau nei 3 mln. eurų
    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...uru-57-1638126

    Rygos apylinkės teismas sausio pabaigoje skyrė baudas žiniasklaidos holdingo „Baltic Media Alliance“ (BMA) bendrasavininkiui Olegui Solodovui ir padalinio Estijoje vadovui Margusui Merimai už Europos Sąjungos (ES) taikomų sankcijų pažeidimą, taip pat nurodė konfiskuoti bendrovės turto už daugiau nei 3 mln. eurų, praneša naujienų agentūra LETA.

    BMA turi keletą padalinių: „Pirmais Baltijas Kanals“, „Baltijas Mediju Reklama“, „Tem LV“, „Izdevniecibas Nams Print Media“, „Ren TV Baltic“ ir „Pirmais Baltijas Muzikālais kanalas“.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Disney+ nuo vasaros startuoja likusioje Europoje įskaitant ir Lietuvą.
    Streamer Disney Plus has confirmed a summer 2022 launch across Europe, Africa and West Asia in 42 countries and 11 new territories.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Click image for larger version

Name:	9wdXn0O5N2IvbN7zogcEADdsMWK4dqE3zOEYrWJGZnE.jpg?auto=webp&s=7e96278fcba0e0b31041e7b8ff6472da9a7327ca.jpg
Views:	219
Size:	70,5 kB
ID:	1865855

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė RokasLT Rodyti pranešimą

    Čia dabar dėsiu filosofiškai giliai. Per socialinę mediją žmogus tapo preke, tai tik talentingiausi-įdomiausi žmonės atsilaiko šiam poreikiui tapti preke, ir būti vartojamais masiškai - tapti masių produktu. Tad dėl šios priežasties mažėja įdomių žmonių ir jų kuriamos produkcijos, nes dauguma žiopsoja į ekranus ir nori būti tokie kaip "sėkmingieji" tuštukai, o įdomius žmones užgožia didžiulis info. srautas (reikia labiau pasistengti, norint juos iškapstyti iš interneto platybių).
    Toks ir buvo klausimo tikslas - pafilosofuoti šia tema.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Vartojimas paskatino meno (vizualinio, audio, audiovizualinio ir t.t.) dekadansą?
    Čia dabar dėsiu filosofiškai giliai. Per socialinę mediją žmogus tapo preke, tai tik talentingiausi-įdomiausi žmonės atsilaiko šiam poreikiui tapti preke, ir būti vartojamais masiškai - tapti masių produktu. Tad dėl šios priežasties mažėja įdomių žmonių ir jų kuriamos produkcijos, nes dauguma žiopsoja į ekranus ir nori būti tokie kaip "sėkmingieji" tuštukai, o įdomius žmones užgožia didžiulis info. srautas (reikia labiau pasistengti, norint juos iškapstyti iš interneto platybių).

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Vartojimas paskatino meno (vizualinio, audio, audiovizualinio ir t.t.) dekadansą?

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Kaip šita diskusija apie muzikos industriją susijusi su televizija?
    MTV yra televizijos dalis, aš bent jau užsiminiau apie TV mediją. MTV kažkiek irgi prisidėjo prie muzikos kokybės nuosmukio (dabar prioritetas realybės šou ir paviršutiniška popsūcha).

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Kaip šita diskusija apie muzikos industriją susijusi su televizija?

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
    Šiaip albumus žmonės klauso. Tame pačiame Spotifajuje, praktškai visi žinomesni mano klausomo EDM kūrėjai yra įkėlę savo albumus, kiti ir ne po vieną. 2020 metais buvo nemažai gerų albumų. Aišku, visos dainos albume negali patikti, natūralu kad žmonės atsirenka, bet visada taip būdavo - kokiais 2000 metais nusipirkęs mėgstamos grupės kompaktą, irgi pagrinde iki skylių pratrindavau kelias mėgstamiausias dainas, o būdavo ir tokių (dažniausiai eksperimentinių, neformatinių, arba medliakų kurių niekad nemėgau) kurias kartą perklausius nesinori prie jų grįžti. Albumai tikrai neišnyko ir greitu laiku neišnyks.
    Dauguma millennials'ų ir z-kartistų normie'ių to nedaro.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Albumai labiau tradicija ir tiems kas dar kurie concept album (albumas kaip pasakojimas) stilių. Dabar gi jau be singlų niekaip nebeapsieinama.

    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Ar tikrai? Jeigu eksportuojant failą nurodau, kad audio padaryti ne 320kbps/44kHz MP3, o 96kbps/32kHz WMA, bus garsas youtube tas pats? Tikrai nebus.
    Abien atvejais tavo naudojama eksportavimo programa vistiek konvertuos audio streamą į pasirinktą kiekį. Prastesnį keliant į didesnį kokybė nepagerėja. Tiesa tavo pasirnktas variantas 96 kbps/32kHz skambės prasčiau nei orginalus 128 kbps streamas.


    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Šiaip albumus žmonės klauso. Tame pačiame Spotifajuje, praktškai visi žinomesni mano klausomo EDM kūrėjai yra įkėlę savo albumus, kiti ir ne po vieną. 2020 metais buvo nemažai gerų albumų. Aišku, visos dainos albume negali patikti, natūralu kad žmonės atsirenka, bet visada taip būdavo - kokiais 2000 metais nusipirkęs mėgstamos grupės kompaktą, irgi pagrinde iki skylių pratrindavau kelias mėgstamiausias dainas, o būdavo ir tokių (dažniausiai eksperimentinių, neformatinių, arba medliakų kurių niekad nemėgau) kurias kartą perklausius nesinori prie jų grįžti. Albumai tikrai neišnyko ir greitu laiku neišnyks.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Parašė Aukštaitis Rodyti pranešimą
    Kompiuterizacijos muzikos pasaulyje toks pliusas, kad dingo barjeras norint pradėti ką nors kurti, nes nereikia pirkti brangios įrangos, kai yra softas. Galbūt kai kurie žmonės, kurie anksčiau nebūtų galėję užsiimti kūryba, dabar tai gali daryti. Aišku, aš čia daugiau kalbu apie elektroninę muziką.
    Bet dauguma nekuria ir savo garso elementų, kad išsiskirtų, kaip tai daro Richard David James, Trent Reznor ir kt.

    Komentuoti:


  • Aukštaitis
    replied
    Kompiuterizacijos muzikos pasaulyje toks pliusas, kad dingo barjeras norint pradėti ką nors kurti, nes nereikia pirkti brangios įrangos, kai yra softas. Galbūt kai kurie žmonės, kurie anksčiau nebūtų galėję užsiimti kūryba, dabar tai gali daryti. Aišku, aš čia daugiau kalbu apie elektroninę muziką.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Šie prodiuseriai prisidėjo prie masinės muzikos produkcijos nuo 90 -ųjų iki šių dienų. Matomai, laiku pasiūlė formulę kurti masinę produkciją industrijai. Pats Max Martin yra metalistas, kas kažkiek rezonuoja su situacija Švedijoje. Daugiau žinome apie masinius produktus, bet ne vyraujantį skonį.

    Jeigu grįšime prie MedinisStrazdas minties, jog "Neveltui muzikos industrija žlunga.", įdomu pasvarstyti, ar muzika (kaip industrinis produktas) tampa nebeįdomi klausytojams ir kaip tokia tendencija gali įtakoti muzikos pasiūlą ateityje?
    Na, kiek aš klausiausi protingų žmonių iš muzikos pasaulio, tai pagrindinės priežastys: 1.) Medijos visiškas sukomercialėjimas, vengiant paleisti kažką įdomesnio per bangas, per ekraną, nes atseit to nenori publika, nors patys pripratino publiką (daugumą) prie tokios muzikos. 2.) Kompiuterizacija - balso pakeitimas, šabloninių paruožtukų (garso efektų, ištisų pasažų tik pamodifikavimas) masinis naudojimas. 3.) Greitas gyvenimo tempas + MP3 + Internetas\soc. tinklai, kai albumai yra netekę prasmės, nes kiekvienas atsirenka sau patinkančią atskirą dainą, o nesiklauso viso albumo, kuris gali būti ištisas pasakojimas. Dėl to, autoriai neįdeda tiek darbo, kaip seniau, ir, dažnai, eina lengviausiu keliu.
    Tik yra kelios šviesios pusės, kad dalis žmonių pradėjo pirkti vinilą ir kitą fizinę mediją. Ir vis dar yra masė "underground" grupelių, kurios kelia savo kūrybą į soc.\muzikinius tinklus, dėl lengvo ir gan didelio prieinamumo. Keli net iššauna į pakankamai aukštą populiarumą.
    Paskutinis taisė RokasLT; 2021.03.01, 21:40.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

    O man pvz. didelį įspūdį daro švedų muzikos industrija, kur hitovi kūriniai konstruojami pasitelkiant gerai atidirbtas klišes, triukus ir netgi masių psichologiją. Tai yra tikrai profesionalus priėjimas prie kūrybinio reikalo. Kad vos keli žmonės, tokie kaip Max Martin ir RedOne, yra sukūrę daugumą šiuolaikinių pop hitų, kad dauguma dabartinių populiariausių dainų sukuriama gana mažoje šalyje - daro įspūdį. O dirbantys ne pagal formules kūrėjai, nors aš tikiu kad jie daro viską "iš dūšios", bet... Jie rezultate nesukuria produkto, kokio nori masės. Geriausiu atveju tampa sėkmingi tam tikruose nišiniuose stiliuose (rokas, metalas, EDM, džiazas ir t. t.)

    ​​​​​
    Šie prodiuseriai prisidėjo prie masinės muzikos produkcijos nuo 90 -ųjų iki šių dienų. Matomai, laiku pasiūlė formulę kurti masinę produkciją industrijai. Pats Max Martin yra metalistas, kas kažkiek rezonuoja su situacija Švedijoje. Daugiau žinome apie masinius produktus, bet ne vyraujantį skonį.

    Jeigu grįšime prie MedinisStrazdas minties, jog "Neveltui muzikos industrija žlunga.", įdomu pasvarstyti, ar muzika (kaip industrinis produktas) tampa nebeįdomi klausytojams ir kaip tokia tendencija gali įtakoti muzikos pasiūlą ateityje?

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Iš tiesų, įdomu, kaip meno rūšis tapo industrija. Tam tikru metu tai tapo pinigų generavimo mašina, kurioje gerokai mažiau išliekamosios vertės vartotojams. Dabar veblenimas ir šimtus kartų perdirbta melodija tampa hitu, o kūrėjai, išvengiantys kontraktinių apribojimų, lieka paraštėse.
    O man pvz. didelį įspūdį daro švedų muzikos industrija, kur hitovi kūriniai konstruojami pasitelkiant gerai atidirbtas klišes, triukus ir netgi masių psichologiją. Tai yra tikrai profesionalus priėjimas prie kūrybinio reikalo. Kad vos keli žmonės, tokie kaip Max Martin ir RedOne, yra sukūrę daugumą šiuolaikinių pop hitų, kad dauguma dabartinių populiariausių dainų sukuriama gana mažoje šalyje - daro įspūdį. O dirbantys ne pagal formules kūrėjai, nors aš tikiu kad jie daro viską "iš dūšios", bet... Jie rezultate nesukuria produkto, kokio nori masės. Geriausiu atveju tampa sėkmingi tam tikruose nišiniuose stiliuose (rokas, metalas, EDM, džiazas ir t. t.)

    ​​​​​

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai dabar atlikėjo populiarumą matuojama youtubės peržiūromis? Neveltui muzikos industrija žlunga.
    Iš tiesų, įdomu, kaip meno rūšis tapo industrija. Tam tikru metu tai tapo pinigų generavimo mašina, kurioje gerokai mažiau išliekamosios vertės vartotojams. Dabar veblenimas ir šimtus kartų perdirbta melodija tampa hitu, o kūrėjai, išvengiantys kontraktinių apribojimų, lieka paraštėse.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    video rezoliucija (tai taip pat nelygu kokybei, bet čia kita kalba) visiškai neturi įtakos youtubės audio streamo kokybei. Audio streamas, kuris beje siunčiamas atskirai kaip antipiratinė priemonė, yra tas pats nesvarbu kurią rezoliuciją pasirinksi, išskyrus 144p kur vuską sukompresina ir skirta naudojantiems šniųra su skardinėmis vietoj internto.
    Ar tikrai? Jeigu eksportuojant failą nurodau, kad audio padaryti ne 320kbps/44kHz MP3, o 96kbps/32kHz WMA, bus garsas youtube tas pats? Tikrai nebus.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

    Pas mane didžiuliai grojaraščiai mėgstamų dainų, tūkstančiais, ir nė viena niekad nedingo. Nebent gal klausant labai didelį undergroundą gali taip būti, bet su gerai žinomais ir populiariais kūrėjais? Kurie čia įdomu trina savo dainas (juk į Spotify uploadina pagrinde jie patys).
    Šviežiena - taip. Problemų būna su senesniais kūriniais kai atlikėjai išsivaikščioję ar net nebėra tarp gyvųjų. O autorinės teisės eina per rankas.

    Komentuoti:

Working...
X