Kol kas dar ankstoka rinktis (liko dar ~5 mėn. iki sutarties pabaigos su maniškiu senuku N95), bet akys krypsta į šitą "žvierių". Kaip suprantu, tai bus kiečiausias Smartphone'as šiuo metu.
Tokio (ar panašaus) aparato dar nesu laikęs rankose, bet specifikacijos atrodo įspūdingai:
- 600 MHz ARM Cortex-A8 CPU
- 256MB SDRAM
- 800x480 LCD
- Maemo 5 Linux OS
- Qwerty (kažkas, ko labai trūksta daugeliui panašių aparatų).
Gal kas zino ar su garantiniu pakeis man telefona be vienos detales?Pas mane Sony Ericsson w350i ir nuluzo tas atlenkiamas dangtelis,nusigramde dazai,o dabar isviso nebeveikia,sviecia ir nieko nerodo,tai ar pakeistu?
Gal kas zino ar su garantiniu pakeis man telefona be vienos detales?Pas mane Sony Ericsson w350i ir nuluzo tas atlenkiamas dangtelis,nusigramde dazai,o dabar isviso nebeveikia,sviecia ir nieko nerodo,tai ar pakeistu?
Jei garantinis galioja, tai tau nepriklauso sukti galvos kokios būklės tavo telefonas. Pagal galiojančius LR Įstatymus, jei galioja garantinio remonto sutartis, tai pardavėjas privalo pasirūpinti nemokamu (arba kitaip, jei numatyta sutartyje) pataisyti tavo pirktą daiktą, o jei sutaisyti negali - pakeisti nauju arba grąžinti telefono vertės sumą, įvertintą dabartine telefono verte. Jei telefoną taisys daugiau nei kažkiek (rodos, 7) dienas, pardavėjas privalo tau suteikti galimybę naudotis laikinu telefono aparatu (paskolinti). Pasiskaityk sutartį ir įstatymus Arba pasiskambink į vartotojų teisių tarnybą
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Jei garantinis galioja, tai tau nepriklauso sukti galvos kokios būklės tavo telefonas. Pagal galiojančius LR Įstatymus, jei galioja garantinio remonto sutartis, tai pardavėjas privalo pasirūpinti nemokamu (arba kitaip, jei numatyta sutartyje) pataisyti tavo pirktą daiktą, o jei sutaisyti negali - pakeisti nauju arba grąžinti telefono vertės sumą, įvertintą dabartine telefono verte. Jei telefoną taisys daugiau nei kažkiek (rodos, 7) dienas, pardavėjas privalo tau suteikti galimybę naudotis laikinu telefono aparatu (paskolinti). Pasiskaityk sutartį ir įstatymus Arba pasiskambink į vartotojų teisių tarnybą
Aisku,noretusi istikruju,kad pakeistu,nes tikrai nepatenkintas esu tuo telefonu,NEPATIKO.
Pagal galiojančius LR Įstatymus, jei galioja garantinio remonto sutartis, tai pardavėjas privalo pasirūpinti nemokamu (arba kitaip, jei numatyta sutartyje) pataisyti tavo pirktą daiktą, o jei sutaisyti negali - pakeisti nauju arba grąžinti telefono vertės sumą, įvertintą dabartine telefono verte. Jei telefoną taisys daugiau nei kažkiek (rodos, 7) dienas, pardavėjas privalo tau suteikti galimybę naudotis laikinu telefono aparatu (paskolinti).
Vartotojas, raštu kreipdamasis į pardavėją turi teisę pareikšti vieną iš šių reikalavimų
- pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke
- per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus
- atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus, trūkumus pašalino pats vartotojas
- atitinkamai sumažinti prekės kainą
- gali vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti grąžinti sumokėtą kainą
Nematau nieko apie 7 dienų laikotarpį. Kaip ir apie pakaitinį daiktą remonto metu....
O dėl rinkos vertės - netgi paryškinau citatoje. Turi gražinti sumokėtą sumą, o ne mistinę rinkos vertę...
Nematau nieko apie 7 dienų laikotarpį. Kaip ir apie pakaitinį daiktą remonto metu....
O dėl rinkos vertės - netgi paryškinau citatoje. Turi gražinti sumokėtą sumą, o ne mistinę rinkos vertę...
Kaip cia raso : http://mttc.lt/?menu=2 tai paskolina telefona remonto metu,o as cia nesiau ir nieko negavau,bet gal dar parasys,sake turi zinute ateiti man i telefona su situacija kaip yra su tuo telefonu.Svarbiausia tegul pataiso...
Kaip cia raso : http://mttc.lt/?menu=2 tai paskolina telefona remonto metu,o as cia nesiau ir nieko negavau,bet gal dar parasys,sake turi zinute ateiti man i telefona su situacija kaip yra su tuo telefonu.Svarbiausia tegul pataiso...
Jei telefonas garantinis, tai tau reikėjo jį nešti ne į MTTC, o pardavėjui. Jei jis akivaizdžiai sugedęs, tada sakai paradavėjui, kad tau jo nebereikia, pardavėjas pasiima pinigus, tau atiduoda sumokėtą sumą. Eini švilpaudamas namo.
Nematau nieko apie 7 dienų laikotarpį. Kaip ir apie pakaitinį daiktą remonto metu....
O dėl rinkos vertės - netgi paryškinau citatoje. Turi gražinti sumokėtą sumą, o ne mistinę rinkos vertę...
Tuomet galbūt įstatyme tokio punkto nėra, bet man buvęs toks variantas kai pirkau telefoną. Pati įmonė garantinio remonto sutartyje įtraukusi tokį punktą
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Tuomet galbūt įstatyme tokio punkto nėra, bet man buvęs toks variantas kai pirkau telefoną. Pati įmonė garantinio remonto sutartyje įtraukusi tokį punktą
Įmonė į garantinio remonto sutartį gali įtraukti punktą, kad prekę į remontą jie priims tik tada, jei ja atneši užsidėjęs klouno nosį. Bet juk tai nereiškia, kad tokio reikalavimo ir laikytumeisi. Tam ir yra įstatymai, o ne įmonių norai kuriais vadovaujamasi valstybėje.
Nu va,rytoj einu atsiimti,gavau zinute kad taisymo darbai yra baigti,prasome atsiimti.Uzvakar nunesiau,o siandien jau gavau zinute,greitai man cia,gal garantiniam aptarnavimui suteikiama pirmenybe?Rytoj atsiimsiu pasakysiu kaip sutvarke.
Comment