Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Motosportas (Išskyrus F-1)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    DTM

    Buvęs "Formulės-1" lenktynininkas debiutuos DTM pirmenybėse

    Buvęs "Formulės-1" pilotas Nicolas Kiesa netrukus debiutuos Vokietijos turistinių automobilių (DTM) serijoje. Danas Niurburgringo trasoje vyksiančiose lenktynėse pakeis Jeroeną Bleekemoleną bei pilotuos "Audi A4" automobilį.

    "Labai džiaugiuosi, jog galėsiu čia lenktyniauti. Žinau, kad DTM yra labai ypatingos lenktynės. Turiu ne tik išmokti automobilio valdymo taisykles, bet ir viso šio didelio žaidimo", - kalbėjo N.Kiesa.

    "DTM ir "Formulė-1" - man yra pačios geriausios lenktynių serijos", - pridūrė jis.

    N.Kiesa 2003-iaisiais metais dalyvavo penkiose "Grand Prix" lenktynėse atstovaudamas "Minardi" ekipą. Kiek anksčiau danas buvo "Jordan" komandos pilotas-bandytojas.

    Informacija is http://www.infosport.lt/
    "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

    Comment


      Parašė Jay-M
      Senoviniai roadster'iai tai ispudingai atrodo. Kad daugiau dabar tokiu gatvese vazinetu...

      Ir dar siek tiek is Vokietijos wrc. Va filmukas, su dar viena Petter Solberg nesekme, tik si kart jis cia isslysta dar per pasiruosima: http://www.scoobyblog.com/2006-08-11...many-wrc-2006/
      Bet subaru mechanikai iki ralio speja sutvarkyt masina, ale antra diena vistiek "nusprogsta" variklis ant tiesiosios
      Vokietijos WRC si karta nieko nemaciau, nelabai laiko buvo, tai ir nezinau kas ivyko idomesnio. Dekui uz video nuoroda.
      "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

      Comment


        WRC

        Suomijoje užtikrintą pergalę šventė M.Gronholmas

        Dešimtąjį pasaulio ralio čempionato etapą Suomijoje nesunkiai laimėjo "Ford" komandos lenktynininkas Marcusas Gronholmas.

        Suomis laimėjo dvylika greičio ruožų ir iškovojo ketvirtąją pergalę sezone.

        Antrąją vietą užėmė pasaulio čempiono vardą ginantis prancūzas Sebastienas Loebas. "Kronos Citroen" komandos atstovas nuo nugalėtojo atsiliko 1min. ir 06,7 sek.

        Trečioji vieta atiteko kitam Suomijos lenktynininkui Mikko Hirvonenui iš "Ford" komandos. Tai jau antroji šiais metais jaunojo piloto prizinė vieta.

        Ketvirtoje vietoje ralį baigė norvegas Henningas Solbergas ("Peugeot"), penktoje - italas Gigi Galli ("Peugeot"), o šeštoje - suomis Janne Tuohino ("Citroen").

        Bendroje pilotų įskaitoje po 10-ies etapų tebepirmauja S.Loebas, pelnęs 92 taškus ir iškovojęs 6 pergales. Antroje vietoje klasifikuojasi M.Gronholmas (61 tšk.), o trečioje - Danielis Sordo (41 tšk.).

        Gamyklinių komandų bendroje rikiuotėje pirmauja "Kronos Citroen" ekipa, surinkusi 122 taškus. Kiek žemiau rikiuojasi "Ford" (107 tšk.) ir "Subaru" (65 tšk.) komandos.

        Kitas WRC pirmenybių etapas vyks rugsėjo 1-3 dienomis Japonijoje.

        Suomijos ralio rezultatai:

        1. Marcusas Gronholmas "BP Ford Focus RS WRC 06" 2val. 52min. 50,3sek.
        2. Sebastienas Loebas "Kronos Citroen Xsara WRC 06" +01min. 06,7sek.
        3. Mikko Hirvonenas "BP Ford Focus RS WRC 06" +01min. 34,5sek.
        4. Henningas Solbergas "OMV Peugeot Norway 307 WRC" +03min. 57,8sek.
        5. Gigi Galli "Pirelli BSA Peugeot 307 WRC" +05min. 39,9sek.
        6. Janne Tuohino "PH Sport Citroen Xsara WRC" +06min. 05,0sek.
        7. Jussi Valimaki "Mitsubishi Lancer WRC" +06min. 55,4sek.
        8. Janas Kopecky "Czech RT Skoda Fabia WRC" +10min. 15,0sek.

        __________________________________________________ ____________

        DTM

        B.Spengleris iškovojo antrąją pergalę DTM pirmenybėse

        Niurburgringo (Vokietija) trasoje sekmadienį įvyko šeštasis Vokietijos turistinių automobilių (DTM) serijos etapas, kuriame nugalėjo "Daimler-Chrysler-Bank AMG" ekipos atstovas Bruno Spengleris.

        22-iejų metų kanadietis startavęs iš pirmosios pozicijos pirmavo bene visas lenktynes ir iškovojo antrąją pergalę iš eilės.

        Antras finišo vėliavą kirto buvęs "Formulės-1" lenktynininkas Berndas Schneideris ("Mercedes"). Už jo nugaros tuoj pat finišavo Martinas Tomczykas ("Audi") ir Jeanas Alesi ("Mercedes").

        Kitiems buvusiems "Formulės-1" pilotams sekėsi kiek prasčiau: Heinzas Haraldas Frentzenas užėmė 6-ąją vietą, Mika Hakkinenas - 11-ąją, o DTM pirmenybėse debiutavęs Nicolas Kiesa - 17-ą.

        Kitas DTM serijos etapas vyks rugsėjo 3 dieną Olandijoje.

        Vokietijos lenktynių rezultatai:

        1. Bruno Spengleris "Mercedes C-Klasse" 1val. 06min. 28,696sek.
        2. Berndas Schneideris "Mercedes C-Klasse" +10,743sek.
        3. Martinas Tomczykas "Audi A4 DTM" +12,504sek.
        4. Jeanas Alesi "Mercedes C-Klasse" +20,386sek.
        5. Tomas Kristensenas "Audi A4 DTM" +25,743sek.
        6. Heinzas-Haraldas Frentzenas "Audi A4 DTM" +27,479sek.
        7. Timo Scheideris "Audi A4 DTM" +32,380sek.
        8. Mattiasas Ekströmas "Audi A4 DTM" +32,486sek.

        __________________________________________________ _____________

        Moto GP

        Čekijoje greičiausi buvo italai

        Dvyliktąjį "Moto GP" etapą Čekijoje sekmadienį laimėjo italas Loris Capirossi su "Ducati" motociklu. Tai jau antroji motociklininko pergalė šiame sezone.

        L.Capirossi po starto nesunkiai aplenkė pasaulio čempioną Valentino Rossį ir išsiveržė į priekį. Netrukus paaiškėjo, jog italas pirmavo visas lenktynes.

        Nors ir sunkiai pasiekta, tačiau pelnyta antroji vieta atiteko V.Rossi iš "Camel Yamaha" ekipos. Italas nuo nugalėtojo atsiliko kiek mažiau nei 5 sekundes.

        Tuo tarpu trečias finišo vėliavą kirto jaunasis Ispanijos talentas Dani Pedrosa ("Repsol Honda"), apgynęs poziciją nuo ketvirtoje ir penktoje vietose finišavusių amerikiečio Kenny Robertso J. ("Team Roberts") ir italo Marco Melandri ("Fortuna Honda").

        Bendroje įskaitoje po 12 etapų lyderio poziciją išsaugojo amerikietis Nicky Haydenas (201 tšk.). Antroje vietoje klasifikuojasi D.Pedrosa (176 tšk.), o trečioje - V.Rossi (163 tšk.).

        Lenktynių Brno trasoje rezultatai:

        1. Loris Capirossi "Ducati Marlboro Team" 22 ratai
        2. Valentino Rossi "Camel Yamaha Team" +4,902sek.
        3. Dani Pedrosa "Repsol Honda Team" +8,012sek.
        4. Kenny Robertsas J. "Team Roberts" +14,800sek.
        5. Marco Melandri "Fortuna Honda" +15,025sek.
        6. Casey Stoneris "Honda LCR" +15,699sek.
        7. Johnas Hopkinsas "Rizla Suzuki MotoGP" +16,775sek.
        8. Shinya Nakano "Kawasaki Racing Team" +16,942sek.

        Visa info is http://www.infosport.lt/
        "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

        Comment


          NASCAR

          "GFS Marketplace 400" etapa laimėjo Matt'as Kenseth'as ir taip priartėdamas bendroje įskaitoje prie Jimmie'io Johnson'o. Juos dabar teskiria 58 taskai. Antras finišavo Jeff'as Gordon'as, trečias Tony'is Stewart'as.

          "GFS Marketplace 400" etapo rezultatai

          1. Matt Kenseth
          2. Jeff Gordon
          3. Tony Stewart
          4. Kasey Kahne
          5. Mark Martin
          6. Dale Earnhardt Jr.
          7. Greg Biffle
          8. Reed Sorenson
          9. Denny Hamlin
          10. Elliott Sadler
          ---
          13. Jimmie Johnson
          ---
          43. Todd Kluever

          Bendra įskaita po "GFS Marketplace 400" etapo.

          1. Jimmie Johnson Leader
          2. Matt Kenseth -58
          3. Kevin Harvick -317
          4. Mark Martin -395
          5. Tony Stewart -406
          6. Jeff Gordon -434
          7. Kyle Busch -443
          8. Denny Hamlin -445
          9. Jeff Burton -449
          10. Dale Earnhardt Jr. -484
          ---
          20. Elliott Sadler -1016
          ---
          68. Stephen Leicht -3365

          Daugiau http://www.nascar.com/
          "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

          Comment


            Šiek tiek mano darytų nuotraukų iš Aukštaitijos ralio.

            http://smg.photobucket.com/albums/v1...0ralis%202006/
            Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)

            Comment


              Dekui Jay-M. Grazios ir idomios nuotraukos gavosi
              "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

              Comment


                Pačiam mieste, prie kito tramplyno geresnių vaizdų buvo, bet turbūt nelabai būtų išėję prisigrūst ten, kad ką nors matytum, o dar labiau nufotkintum Ir prie šio tramplyno jau teko pasistengt, kad nusigrūstumem į vietą iš kur normaliai matytumem šuolius, net bandėm į vieną balkoną įlipti (aišku su gyventojų leidimu ), bet belipant atsikabino ta tvorelė, kuria bandėm lipt
                Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)

                Comment


                  WRC

                  Japonijos ralyje pirmauja M.Gronholmas

                  Įveikus pirmuosius aštuonis Japonijos ralio greičio ruožus, priekyje važiuoja „Ford“ lenktynininkas Marcusas Gronholmas, artimiausią varžovą Sebastieną Loebą iš „Kronos Citroen“ komandos lenkiantis 11,5 sekundės.

                  Lenktynių lyderiai aršiai kovoja tarpusavyje ir keičiasi pergalėmis greičio ruožuose. M.Gronholmas iki šiol buvo greičiausias šešiuose, o S.Loebas – dviejuose iš jų.

                  „Prieš tai vykusiame greičio ruože aš buvau greitesnis už Marcusą, tačiau šiame negalėjau nieko prieš jį padaryti. Visur važiuoju ant galimybių ribos. Apendikso formos posūkyje kiek užgesau, todėl neturėjau jokių galimybių prilygti Marcuso pasiektam laikui“, – po aštuntojo greičio ruožo teigė prancūzas.

                  Trečiąją vietą Japonijos ralyje šiuo metu užima kitas „Ford“ lenktynininkas Mikko Hirvonenas, viename iš pirmųjų greičio ruožų sugebėjęs šonu rėžtis į tiltą ir taip prarasti keletą brangių sekundžių. Jis nuo pirmaujančio komandos draugo M.Gronholmo atsilieka 59,9 sekundės.

                  Problemų net savo namų ralyje neišvengė „Subaru“ komanda – abu jos atstovai turėjo didelių problemų su stabdžiais. Chrisas Atkinsonas dėl jų sugaišo ne tiek daug laiko kaip Petteris Solbergas, tačiau dėl laiku nebaigto važiuoklės remonto gavo 50 sekundžių bauda ir nusirito iš aukštos ketvirtosios vietos į šeštąją.

                  Andrius Baranauskas
                  http://www.f-1.lt/

                  "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

                  Comment


                    Nu subaru šiemet tai visai nesiseka. Amžinai arba kokios nors problemos su automobiliais arba P.Solbergo klaidos, nors pastarųjų būna mažiau nei šiaip gedimų. O Gronholmas biškį atsigavo po suomijos ralio
                    Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)

                    Comment


                      Perdauga gedimu Subaru komandoje tai tiesa. O Gronholmas tai tikrai atsigavo, net nesitikejau tokio atsigavimo Paziuresim kaip seksis jam likusiuose Japonijos etapuose.
                      "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

                      Comment


                        WRC

                        S.Loebas tapo Japonijos ralio lyderiu

                        „Kronos Citroen“ lenktynininkas Sebastienas Loebas išsiveržė į priekį Japonijos ralyje, kai iki tol pirmavęs Marcusas Gronholmas, vairuojantis „Ford“, apsisuko viename greičio ruožų.

                        „Aš apsisukau ir turėjau įjungti galinę pavarą, kad galėčiau atsukti automobilį reikiama kryptimi. Šis rytas man susiklostė nekaip. Net nežinau, kodėl taip atsitiko“, – po nesėkmės teigė suomis.

                        S.Loebas po devyniolikos greičio ruožų prieš M.Gronholmą turi 25 sekundžių persvarą. Prancūzas nemano, kad to jau užtenka pergalei ralyje pasiekti.

                        „Dar ne vakaras. Manau, kad kova dar tęsis. Esu tikras, kad turėsiu važiuoti labai greitai. Iki tol spaudžiau Marcusą, o dabar jis spaus mane“, – sakė dukart pasaulio ralio čempionas.

                        Trečiąją vietą ralyje užima antrasis „Ford“ lenktynininkas Mikko Hirvonenas. Suomis šioje pozicijoje laikosi tvirtai. Nuo antrąją vietą užimančio M.Gronholmo jis atsilieka 1 minute ir 16,9 sekundės, o ketvirtoje vietoje važiuojantį „Subaru“ atstovą Chrisą Atkinsoną lenkia net 2 minutėmis ir 32,1 sekundės.

                        Penktoje vietoje žengia „OMV Peugeot“ komandos narys Manfredas Stohlis. Jis turi beveik minutės persvarą prieš „Kronos Citroen“ lenktynininką Danielį Sordo. Šį savo ruožtu persekioja ir vos 5,6 sekundės atsilieka vakar problemų su stabdžiais turėjęs „Subaru“ atstovas Petteris Solbergas.

                        Andrius Baranauskas
                        http://www.f-1.lt/



                        Na stai.... Japonijoje dabar pirmauja S.Loebas. Viskas apsiverte "aukstym kojom". Manau likusiuose Japonijos etapuose gali virti artima kova tarp S.Loebo ir M.Gronholmo
                        "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

                        Comment


                          WRC

                          S.Loebas nugalėjo Japonijos ralyje

                          Kronos Citroen“ lenktynininkas Sebastienas Loebas tapo Japonijos ralio nugalėtoju, nelengvai atlaikęs pagrindinio savo varžovo Marcuso Gronholmo, važiuojančio „Ford“ automobiliu, spaudimą.

                          Trečiosios ralio dienos pradžioje lyderius skyrė gana pagarbus atstumas – kiek daugiau nei 25 sekundės. Nors M.Gronholmas ir tvirtino, kad S.Loebas jam nepasiekiamas, tai suomiui netrukdė spausti iš visų jėgų ir bandyti vytis prancūzą. „Ford“ lenktynininką nuo ralio lyderio prieš paskutinį greičio ruožą jau skyrė vos 5,6 sekundės.

                          Vis dėlto, net tokią, palygintį mažą, laiko persvarą panaikinti 1,29 kilometro ilgio greičio ruože buvo ne M.Gronholmo jėgoms. Jame S.Loebas buvo 0,2 sekundės greitesnis už savo varžovą ir pelnė nelengvą pergalę Japonijos ralyje. Tai 27-oji prancūzo pergalė WRC varžybose – naujas šių lenktynių rekordas.

                          Trečiąją vietą ralyje užėmė antrasis „Ford“ lenktynininkas Mikko Hirvonenas. Jam ralis turėjo būti kaip niekad nuobodus – savo poziciją jis užėmė nuo starto iki finišo. Suomis neprilygo ralio lyderiams, tuo tarpu kiti varžovai, savo ruožtu, buvo pernelyg toli, kad keltų kokių nors rūpesčių.

                          Užtikrintai ketvirtoje vietoje finišavo „Subaru“ atstovas Chrisas Atkinsonas, ralio pradžioje praradęs nemažai pozicijų dėl pavėluotai baigto pakabos remonto. Pirmajame trejetuke norėjusio finišuoti brito komandos draugo Petterio Solbergo šiame ralyje ir vėl lydėjo nesėkmės – norvegas nuolat turėjo problemų su stabdžiais. Šie pavedė ir sekmadienį, todėl patyręs lenktynininkas finišavo tik aštuntas.

                          Penktąją vietą užėmė „OMV Peugeot“ komandos narys Manfredas Stohlis. Už jo finišavo vietinis lenktynininkas Toshi Arai, vairavęs „Subaru“. Šis pasinaudojo kurioziška „Kronos Citroen“ atstovo Danielio Sordo nesėkmę – ispanas sugaišo daugiau nei minutę dėl Luiso Perez Companco avarijos priešpaskutiniame greičio ruože.

                          Kitas WRC etapas vyks rugsėjo 22-24 dienomis Kipre.

                          Japonijos ralio rezultatai:

                          1. Sebastienas Loebas (Kronos Citroen) – 3h22:20.4. *
                          2. Marcusas Gronholmas (Ford) – atsilieka 5.6. *
                          3. Mikko Hirvonenas (Ford) – 2:46.5. *
                          4. Chrisas Atkinsonas (Subaru) – 6:07.8. *
                          5. Manfredas Stohlis (OMV Peugeot) – 7:10.7.
                          6. Toshi Arai (Subaru) – 9:05.1.
                          7. Danielis Sordo (Kronos Citroen) – 9:06.3. *
                          8. Petteris Solbergas (Subaru) – 11:47.7. *
                          9. Fumio Nutahara (Mitsubishi) – 22:57.4.
                          10. Gabrielis Pozzo (Mitsubishi) – 23:24.8.
                          ...
                          12. Luis Perez Compancas (Stobart Ford) – 25:20.9. *

                          40. Matthew Wilsonas (Sobart Ford) – 56:24.0. *

                          * pažymėti lenktynininkai yra nominuoti pelnyti taškų gamintojų įskaitoje.

                          WRC lenktynininkų įskaita:

                          1. Sebastienas Loebas – 102 taškai.
                          2. Marcusas Gronholmas – 69.
                          3. Danielis Sordo – 43.
                          4. Mikko Hirvonenas – 33.
                          5. Manfredas Stohlis – 28.
                          6. Petteris Solbergas – 21.

                          WRC gamintojų įskaita:

                          1. Kronos Citroen – 134 taškai.
                          2. Ford – 121.
                          3. Subaru – 70.
                          4. OMV Peugeot – 50.
                          5. Stobart Ford – 27.
                          6. Red Bull Skoda – 22.


                          Andrius Baranauskas
                          http://www.f-1.lt/
                          "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

                          Comment


                            WRC
                            Kelios nuotraukos is 2006 metu cempionato













                            Nuotraukos is:
                            http://www.autogaleria.pl/
                            http://www.hisparally.com/
                            "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

                            Comment


                              Et, norėčiau pažiūrėt kokį nors WRC etapą
                              Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)

                              Comment


                                Parašė Jay-M Rodyti pranešimą
                                Et, norėčiau pažiūrėt kokį nors WRC etapą
                                Zinok, ne tu vienas Nors ir nesu didelis WRC fanas, bet visai nesupykciau savomis akimis pamatyti bent jau viena etapa

                                Comment


                                  Šiek tiek nuotraukų iš 1982-1986 metais ralyje gyvavusios B grupės.

                                  Markku Alen - Lancia 037



                                  Walter Rohrl - Audi Sport quattro





                                  Miki Biasion - Lancia 037



                                  Bruno Saby - Peugeot 205 Turbo 16



                                  Yuha Kankkunen - Peugeot 205 Turbo 16



                                  Jean Ragnotti - Renault R5 Turbo



                                  Guy Fréquelin - Opel Manta 400

                                  Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)

                                  Comment


                                    Jo ... Idomus automobilai. Dekui
                                    "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

                                    Comment


                                      Automobiliai tikrai įdomūs. O jų parametrai dar įdomesni ir įspūdingesni. Įmetu pagrindinių 10 B grupės automobilių aprašymus (deja angliškai). Beto 1986 metais B grupė buvo uždrausta, nes B grupės automobiliai buvo per greiti raliui

                                      Lancia 037
                                      By far the most successful manufacturer in rallying history, Lancia was ready with the first car built specifically to take advantage of the looser regulations of Group B, the 037 which appeared in 1983. Only 200 examples of each car needed to be built, weight restrictions were low and the use of hi-tech materials was allowed for the first time. The car was loosely based on the Beta Montecarlo, using its centre section with new front and rear subframes. The mid-mounted two-litre four-cylinder engine from the Lancia Trevi used a 16 valve head and a supercharger to ultimately produce 325bhp. This meant that the 037, despite being rear-wheel drive was able to take the fight to the previous year’s champion, the Audi Quattro and win Lancia the manufacturer’s championship in 1983.




                                      Audi Sport quattro
                                      Despite having won Audi the constructor’s championship in 1982, the original quattro’s design had some drawbacks that the use of four-wheel drive couldn’t overcome. The car was unreliable and heavy and its front-engined, monocoque design gave it clumsy handling characteristics. In response, Audi created the Sport quattro by chopping 320mm from the standard car’s wheelbase, swapping steel panels for the composite materials allowable under Group B regulations and extracting 450bhp from the five-cylinder, turbocharged engine. Now a much wieldier machine, Stig Blomqvist piloted it to the driver’s and constructor’s championships in 1984. Development didn’t stop there however, the Sport quattro S1, boasted over 600bhp by 1986, the year Group B was banned. Ingolstadt engineers later revealed that they had constructed a 1,000bhp prototype but that it was nigh on impossible to drive.




                                      Peugeot 205 Turbo 16
                                      The T16 appeared at the 1984 Tour de Corse rally and instantly made the rest of the field look obsolete with its mid-engined layout and spaceframe chassis. Blisteringly quick, driver Ari Vatanen led the first two days of the rally before crashing out. The Peugeot won the 1984 1000 Lakes Rally in Finland and looked set to dominate in 1985. This it did easily despite a near fatal crash for Vatanen in Argentina when the car rolled and his seat mountings gave way. Vatanen was out for the remainder of the year but team mate Timo Salonen went on to win the constructor’s and driver’s championship for Peugeot. The tiny Pug also went on to win both titles the following year and in modified form won the Paris Dakar rally.




                                      Porsche 959
                                      Built specifically to take advantage of Group B regulations - the original prototype was named Gruppe B – Porsche had rally victory firmly in its sights. Developed from the 911, the 959 was a technological tour de force of its day with four-wheel drive, ABS, six speed transmission, tyre pressure sensors and on board computers that automatically lowered the car at high speeds. However the Stuttgart firm decided it would take too long to build the required 200 examples allowing rivals to steal a march on the car. Porsche works driver Jackie Ickx persuaded his employers that the Paris Dakar would make a better showcase for the 959’s talents. Three 911s converted to 959 specifications won the event in 1984 and Porsche returned with three proper 959s the following year. Unfortunately two of the cars crashed out of the event while the third was sidelined with a broken oil pipe. The plan came together in 1986 with a Porsche 1-2 in the event. The car proved its versatility by also going on to win its class at the 24 Heures du Mans.




                                      Austin Rover Metro 6R4
                                      In typical Rover fashion, the firm decided that it wanted to demonstrate that a normally aspirated car could compete successfully against the turbocharged opposition. Nominally based on the Metro supermini, the 6R4 used a three-litre, 24-valve V6 developed by the Williams Grand Prix team and which put out 400bhp. The engine was mounted amidships, driving all four wheels and the car pioneered the use of spoilers in the class. Never hugely competitive due to underfunding, the Metro’s best result was on its debut when it took third place in the 1985 RAC Rally. The engine went on to be developed further by Tom Walkinshaw Racing for the Jaguar XJ220 supercar who bored it out to 3.5-litres and added twin turbochargers to take output to 540bhp.




                                      Ford RS200
                                      Ford’s first crack at Group B, the Escort RS1700T was an abject failure and the company retreated to develop an all new contender from the ground up. The car would also be sold to the public as a road going range topper. Design house Ghia was commissioned to style the car whilst Reliant worked on the chassis. The car used a space-frame chassis, four-wheel drive, Kevlar bodywork and a mid-mounted, 1.8 litre, turbocharged four-cylinder engine. Developed by race tuner Bryan Hart, it was said to put out over 500bhp in full rally spec despite the modest displacement. 24 cars were converted to ‘Evo’ spec, bored out to 2.1 litres; they produced a massive 650bhp, enough for them to hit 60mph in a mere 2.1 seconds in the hands of Stig Blomqvist. With sophisticated suspension, a front-mounted gearbox for better weight distribution and a variable torque split, the RS200 looked like being the car to beat. Its best result was third in the Swedish Rally of 1986. Tragedy struck the Ford team shortly afterwards when driver Joaquim Santos lost control of his RS200 on the Portuguese Rally, plunging into the crowd, injuring 31 spectators and killing four and putting Group B’s future in jeopardy.




                                      Citroen 4TC
                                      Rarely remembered now, the Citroen was a late comer to Group B having witnessed the success of domestic rival Peugeot with the T16, and was already outclassed when it appeared in 1986. Based on the road going BX, it featured a front-engined, monocoque structure like the Audi Quattro and was instantly off the pace when compared to the space-frame, mid-engined group leaders. The car actually featured the hydropneumatic suspension of the BX and competed in just three WRC rounds before the class was banned. Its best result was a sixth place in the 1986 Swedish Rally.




                                      Renault R5 Turbo
                                      Initially developed for the old Group 4 regulations, the Renault R5 Turbo took the popular front-engined, front wheel drive Renault 5 shopping car and turned it around, mounting the engine amidships driving the rear wheels. The 1.4 litre engine was borrowed from Renault’s Formula 1 programme and the car proved successful in Group 4, winning the 1981 Monte Carlo rally, a dream come true for a French team. In 1984 the ‘Maxi’ version appeared to take advantage of Group B rules. Now boasting over 350bhp from a 1.5 litre turbocharged engine but disadvantaged by being rear wheel driven the car nevertheless won the Tour de Corse in 1985 in the hands of Jean Ragnotti.




                                      Toyota Celica
                                      Toyota used a development of their Celica twin-cam turbo to enter the Group B WRC and was handicapped by the car’s front-engined, rear-wheel drive layout in comparison to the purpose built machines. However the car was extremely rugged and simple to work on helping it achieve a sixth place at the 1983 1000 Lakes Rally in Finland in the hands of Juha Kankkunen and winning the Ivory Coast Rally with Bjorn Waldegard. However by the RAC Rally of the same year the Celica was seriously outclassed. However its toughness was to prove valuable in Africa where it won three consecutive Safari Rallies, the harshest of the lot, from 1984 to 1986, where the conditions defeated the more exotic machinery. The company was working on a 600bhp Group B version of its mid-engined MR2 when Group B was canned.




                                      Lancia Delta S4
                                      The ultimate expression of the Group B regulations, the Delta S4 was also the machine that killed the class. Bearing little resemblance to the Delta hatchback that lent it its name, the S4 was a four-wheel drive spaceframe design with a mid-mounted 1.8 litre four cylinder engine. This modest powerplant was fitted with both a supercharger and a turbocharger to produce well in excess of 550bhp. The supercharger boosted power at low RPM, reducing lag until the turbo was up to speed at higher engine revs. The car was instantly successful on its first outing, giving Lancia a 1-2 in the 1985 RAC Rally with Henri Toivonen and Markku Alen respectively. This briefly gave Alen the driver’s championship until he was stripped of his points from the San Remo rally, handing victory to Kankkunen and Peugeot. The S4 was capable of hitting 60 from rest in just 2.3 seconds on a gravel road and in the hands of Toivonen lapped the Estoril Formula One circuit so quickly he would have qualified sixth on the grid for the 1986 Portuguese Grand Prix.
                                      Sadly the S4 was Toivonen's, and Group B's, undoing when he left the road and plunged down a rocky hillside on the Tour de Corse in May 1986. The car’s lowslung fuel tanks ruptured and the car burst into flames, trapping Toivonen and co-driver Sergio Cresto inside. By the time emergency services reached the scene, little that was recognisable was left. FIA immediately announced the scrapping of the Group B class for the 1987 season. Ford and Audi withdrew immediately leaving Peugeot to claim a hollow victory in both titles.

                                      Paskutinis taisė Jay-M; 2006.09.10, 18:08.
                                      Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)

                                      Comment


                                        Labiausiai patiko Lancia 037
                                        "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

                                        Comment


                                          Red Bull X-Fighters

                                          2006-09-14
                                          23:00 Red Bull X-Fighters per TV3. Tiesiogine transliacija.

                                          Kelios nuotraukos.






                                          "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

                                          Comment

                                          Working...
                                          X