Maksimalus „Veyron“ greitis – 406 km/h. Iki 300 km/h jis įsibegėja per 14 sekundžių.Palyginus su ankstesniąja versuja, šio modelio atstumas tarp ašių buvo pailgintas 2700 milimetrais.Dėl to atsirado daugiau erdvės salone, kuris papuoštas spalvota oda. Reikia pamineti ir garso sistemą,kuri pagamina pagal specialų užsakymą Berlyne ir, kaip teige gamintojai, ši sistema sukurta idealių garso spektrą automobilyje. Kuriant šį modelį buvo pasiektas maksimals progresasaerodinamikos srityje, kuris visapusiškai matomas. Be to, buvo siekiama sukurti idealią stabdžių ir W tipo variklio aušinimo sistemą, žinant, kad šio variklio pajėgumas 1001 aarklio galios. Jis galingesnis net už F-1 bolidų variklius, kurie išvysto iki 800 AG.
Konstruktoriaisprendė mažiausiai penkias užduotis:
a)oras patenka per radiatoriaus groteles;
b)oras patenka į oro kondicionavimo sistemą;
c)aušinami stabdžiai (oras patenka per dvi įsiurbimo angas už ratų arkų);
d)oras patenka į tarpinį oro aušintuva.
Kėbulo modifikavimas priekyje ir gale, pailgintas atstumas tarp ašių leido sukurti 4466mm ilgio ir 1994 pločio automobilį. Tuo tarpu aukštis liko kaip ir ankstesniam modelyje- 1206 mm.
Konstruktoriams teko modifikuoti ir automobilio ratus, kurie tiktų greičiausiam pasaulyje 2003 metų automobiliui. Nauji ratai dabar užtikrina optimalų atabdžių aušinamą. Ratlankiai yra 20 colių su dviguba stipinų raštu. Firmos „Michelin“ padangos specialiai pagamintos šiam modeliui ir skirtos per 400 km/h greičio išbandymams. Padangų matmenys: priekyje 245/690 R 520 A ir gale 335/710 R 540 A.
Su šiais ratais automobilis gali važiuoti it tada, kai padangose nelieka oro. Konstruktoriai tvirtina, kad „bugatti“ tuščiomis padangomis gali nuvažiuoti bene 200 kilometrų, važiuodamas 80 km/h greičiu.
Naujas W16 variklis tikrai su niekuo nepalyginamas. Jį sudaro du aštuoniu cilindrų blokai sujungti 90 laipsnių kampu. Šis variklis, kaip jau minėta, pasiekia 1001 AG, esant 6000 aps/min. Keturi turbokompresoriai leidžia pasiekti maksimalų sukimo momentą (1250 Nm). Tokių galimybių dar nėra pasiekęs nei vienas lengvasis automoilis.
Nauja 7 pakopų automatinė pavarų dėžė su dviguba sankabos sistema, galėtų puikiai konkuruoti su šiuo metu kuriamomis F-1pavarų dėžėmis. Pavaros perjungiamos sekvenciniu būdu, o perjungimo svirtis yra už vairo rato. Dvigubos sankabos transmisija perjungia pavarą per 0,2 sekundės.
Pratesiu aprasymus apie sportinius automobilius. Si karta tai Lamborghini Murcielago
naujo kaina 860 000 Lt reali vertė 860 000 - 930 000 Lt kilmės šalis Italija svoris 1665 kg komponuotė vid. variklis / 4WD matmenys 4580 x 2045 x 1132, mm transmisija 6 greičių mechaninė variklis 60° V12 darbo tūris 6.192 l galia 580 AG / 433 kW @ 7500 rpm sukimo momentas 650 Nm @ 4000-5400 rpm 0-100 km/h 3.8 s maks. greitis 320 km/h
Variklis
Dvylika cilindrų, "V" formos, darbo turis - 6192 kub.cm, didžiausia galia - 580 AG (esant 7500 aps./min.), didžiausias sukimo momentas - 650 Nm (esant 5400 aps./min.).
Transmisija
Visi keturi varomieji ratai, šešių laipsnių pavarų dėžė.
Pakaba
Nepriklausoma, aktyvioji, dvigubu svyruojančiųjų svirčių tipo, su automatiškai reguliuojamais stabilizatoriais, ventiliuojamais priekiniais ir galiniais stabdžių diskais, 245/35 ZR18 priekiniais ir 335/30 ZR18 galiniais ratais.
Kėbulas
Dvivietis roudsteris - 4580 mm ilgio, 2045 - pločio, 1132 mm aukščto, ratų bazė - 2665 mm, o svoris 1665 kg.
Važaivimo savybės
Didžiausias greitis 320 km/h, nuo nulio iki šimto - 3,8 s.
Dizainas
Daugelį metų praleidęs "Peugeot", "Škoda" ir "Audi" studijose, 39-erių metų amžiaus belgas Lucas Donckerwolke nuo 1998-ųjų kuria pirmąją nuosavą "Lamborghini" dizaino studiją, kurioje jo paties žodžiais tariant, "tetrokšta eksperimentuoti ir turi begales įdomių planų!".
Konstrukcija
Massimo Ceccarani- "Lamborghini" technikos direktorius ir valdybos narys, tiesiogiai atsakingas už "Mųrcielago" ir "Gallardo" projektus, tikras Emilijos-Romanijos provincijos patriotas, per visus 26-erius karjeros metus tedirbęs dviejose regiono kompanijose: "Ducati" ir "Lamborghini"...
Ir jei ruosiates pirkti kaska panasaus, tai pagalvokite gerai, nes gali atsitikt taip, kaip nuotraukose su jusu investicija
naujo kaina -------------------
reali vertė -------------------- matmenys_______4512 x 1923 x 1234, mm transmisija_______6 greičių mechaninė variklis__________90° V8 galia____________360.3 kW (490 hp/483 bhp at 8,500 rpm) sukimo momentas_465 Nm (47.4 kgm/343 lbs/ft) at 5,250 rpm 0-100 km/h______4.1 s maks. greitis_____310 km/h (apie193 mph)
"Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"
@Buvau kaime savaitgali. Fone matote musu baznycia. Traktoristas labai bande pabegti nuo kadro, spaude kiek galejo... Bet nepabego Na, tai toks ten motosportas pas mane kaime, bet praleke tas traktorius laaabai ispudingai
Comment