Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dviračiai

    Kaip ir nemačiau dviračių temos sporto skilty dar, pataisykit jei klystu

    Panašu, kad dviračiai gana sparčiai populiarėja, bent jau Vilniuj ir vasarom, dabar visai ir nemažai takų yra, pvz iš Santariškių iki centro galima smagiai nuvažiuot palei upę. Tik spėju, kad kol kas tai yra labiau laisvalaikio praleidimo būdas, nei naudojami kaip transporto priemonės.

    Kadangi parsivežiau savo kalnų dviratį, tai paskutines kelias savaites pabandėm pavažinėt ir žiemą. Iš tikrųjų viskas geriau nei tikėjausi, turint kalnų padangas, su padoriu hardtail'u galima be problemų važinėt po miestą, net ir apledėjusiais takais (aišku reikia kiek atsargiau elgtis). Pagrindinė problema - reikia užsimest prastus rūbus, nes būsi murzius, ypač jei nėra purvasaugių.



    Verkių parkas



    Ir prieš kurį laiką per neblogas pusnis pavyko nuvažiuot iki Žaliųjų ežerų. Ten jau reikėjo gerokai pasistengti, bet tik keliose vietose teko pasistumt ir šunis atbaidyt Įdomiausia, tai slidininkų reakcijos



    Yra forumiečių, kurie važinėjasi laisvalaikiu/transportui? Gal kokių įdomių maršrutų galit pasiūlyt ir šiaip įspūdžiais ar patarimais pasidalint.
    Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)

    #2
    Yra tema prospekte.

    Comment


      #3
      Yra jau tokia tema, tikrai. Aš asmeniškai važiuoju kiaurus metus, nors ištirpus sniegui praktiškai tik plento dviratis. Į mišką kartą per savaitę ir pan. O forumiečių tarpe, manau, tik laisvalaikio dviratininkai. Na, tai normalu. O dėl maršrutų - pats žinai kur ieškoti Klaipėdoj - velouostas.lt, labiau Vilniuj - www.gerasdviratis.lt/forum, Kaune - velomanai
      P.s. Tu priekinę šakę specialiai atvirkščiai užsidėjęs ar tik taip dviratį fotografuoji?
      Paskutinis taisė LBP; 2013.02.26, 21:24. Priežastis: Neaišku dėl šakės
      N N N

      Comment


        #4
        Šiaip labai įdomi tema, aš pvz. kai buvau Vilniuje praeitą vasarą, tai kaip neturėdamas dviračio teko nuomotis, tai mažiausiai 20 kartų esu jį iš ten išsinuomaves, dažniausi mano maršrutai tai buvo nuo Vingio Parko estrados (nuomos punktas), per ten važiavau iki Žvėryno pėsčiūjų tilto, ten per Birutės gatvę nuvažiuodavau stadiono link, nuo ten palei krantinę iki NMC, po to palei upę visą kelią iki Verkių Rūmų (regyklos, jei tiksliau, ten paimdavau kelių minučių pertrauką) jei likdavo dar energijos, tai iki Žalių ežerų numindavau, o grįždavau, tai taip pat, tik ties Mindaugo tiltu pasukdavau Katedros link, per ten iki Ūžupio, pertrauka būdavo ties barbakanu ir vėl, po to nuo ten užmindavau pastoviai iki pat Aušros Vartų, ir visa kelia žemyn leidausi atgal iki Katedros Aikštės, nuo ten per Prospektą iki Lukiškių aikštes, balto tilto link, ties Swedbank terasą pailsėdavau vėl, ir iš ten tuo pačiu keliu, palei krantinę iki Žveryno stadiono, Birutės gatve iki Žveryno pėsčiūjų tilto, ir atgal nuomos punkto link.

        Kelionė užtrukdavo apie 3-4 valandas, bet ten būdavo šiek tiek greitesnis minimas, aplenktas tai labai mažai kartų buvau

        Ilgiausias (ir mano mėgstamiausias, tik deja, del laiko stokos, jį esu atlikes tik du kartus) maršrutas buvo irgi toks pats, kaip nuo Estrados iki Žaliūjų Ežerų, nuo ten atgal važiuodamas, ties Valakampių tiltu kirsdavau Nerį iki Nemenčinės plento, po to Svajonių gatve numindavau iki šiaurinio papludimio, ten paimdavau dar vieną pertrauką, po to nuo ten pro Vaidilutės gatve nuvažiuodavau iki Antakalnio, Olandų gatvių, nuo ten tiesiai iki Belmonto, pravžiuodavau pažintinį taką, stopas būdavo ties tą dalim, kuri yra prie pat bėgiu (ten suoliukas dar yra, ir informacinis stendas apie Pavilnį ir Varšuvos-St. Peterburgo geležinkelį) nuo ten, tiesiai iki Polocko gatvės prie Ūžipio angelo, po to nuo ten pravažiuodavau pro Misijonierių Sodus, vel iki Barbakano, ten stopas kaip visada, ir po to vėl taip pat kaip minėjau ankščiau iki Aušros vartų, Katedros Aikštės, prospektas, NMC, Žveryno stadionas, pėščiūjų tiltas, estrada.

        Va šį kelionė užtrukdavo man apie 6val. tikrai verta buvo pravažiuot, tiek prisiminimu manę aplankė

        turiu keleta nuotraukų iš tų kelionių, bet deja telefoninės, galiu visvien įkelt, jei kas nori, ar tiesiog privačiai atsiūst
        Paskutinis taisė Raptor; 2013.02.26, 21:25.

        Comment


          #5
          Raptor, neblogus ratus po miestą darei Gal skaičiavai kiek km gaunasi, ypač tas ilgesnis, 6h?

          Parašė LBP Rodyti pranešimą
          P.s. Tu priekinę šakę specialiai atvirkščiai užsidėjęs ar tik taip dviratį fotografuoji?
          Čia taip ir gaunasi, kai nusprendi susidėt dviratį per kelias min po skraidinimo lėktuvu ir iškart lėkt pasivažinėt... Atsisukau normaliai prieš kelias dienas, geras pastebėjimas
          Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)

          Comment


            #6
            Žiemą šiaip jau reiktų geriau slidinėti, o ne dviračiais važinėti
            Dabar dar reikia palaukti kokius 2 mėn. ir bus galima minti, labai laukiu.
            Paskutinis taisė Lettered; 2013.02.26, 23:48.
            Flickr

            Comment


              #7
              Mėgstu ir aš važinėtis su dviračiu, važinėju visais metų laikais.

              Comment


                #8
                Dviratis, tikrai gera transporto priemonė, pats minu kasdien. Tačiau žiemą Lietuvoje dar nesirįžtu važinėti, kadangi didžiąją dalį kelio važiuoju plentu ir gatvėmis. Bet su slidėmis - kiekvieną savaitgalį, tik gaila jog iki darbo su jomis nenuvažiuosi .
                Aišku jei būtų daugiau dviračių takų ir jie būtų valomi, važinėčiau visus metus, bet yra kaip yra tai trumpai tariant, laukiam pavasario.
                Dear Sir,

                Comment


                  #9
                  Parašė Jay-M Rodyti pranešimą
                  Raptor, neblogus ratus po miestą darei Gal skaičiavai kiek km gaunasi, ypač tas ilgesnis, 6h?
                  Dėkui,, labai didžiuojuosi savim del tokių pasiekimų, o kadangi mano nuomojamas dviratis neturėjo spedometro, tai nelabai ir žinojau atstumą, bet ką tik padariau apytikslius apskaičiavimus per Google maps, tai gavosi šie skaičiai:
                  1. Estrada- Žalieji Ežerai 18.5km
                  2. Ž. Ežerai- Belmontas (per Valakampius) 28.8km
                  3. Belmontas- NMC 9.3km
                  4. NMC- Estrada 4.6km

                  Tai iš viso gaunasi 61.2km, šie skaičiai gali būti šiek tiek netikslingi, bet panašūs

                  Comment


                    #10
                    Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                    Bet su slidėmis - kiekvieną savaitgalį, tik gaila jog iki darbo su jomis nenuvažiuosi .
                    Maniškės bendradarbis į darbą (Šiaurės Miestelyje, Kubiliaus g.) su slidėmis atčiuožia, kai šviežiai pasnigta būna Reikia tik noro, viskas įmanoma

                    Comment


                      #11
                      TU Delft studentų sukurtas pasaulio greičio rekordą pagerinęs dviratis (Velomobilis/Recumbent )

                      Comment


                        #12
                        Senas Batavus dviračio rėmas su atnaujinta "Gates Carbon Drive" dirželine važiuokle ir "SRAM Automatix" 2 greičių automatine stebulės pavara:

                        Gates Carbon Drive Upgrade wide shot by Misanthropic One, on Flickr

                        Gates Carbon Drive Upgrade close up by Misanthropic One, on Flickr
                        Paskutinis taisė LAZAS_; 2015.12.17, 18:37.

                        Comment


                          #13
                          TU Eindhoven pristatytas universiteto "spin-off" "Dutch Solar Cycle" kompanijos kūrinys - "Solar-Bike (S-Bike)". Tai yra pedelec e-dviratis, kuris turi potencialą visą reikalingą el. energiją gauti iš baterijos, kuri įkraunama elektros energija gaunama iš ant priekinio rato įmontuotų fotogalvaninių elementų (Aišku yra ir galimybė krauti iš el. tinklo). Produktas skirtas asmenims, kurie į darbą esantį 5-10 km nuo namų važiuoja automobiliais (taip užkemša gatves, teršia aplinką ir t.t. ir pan.)

                          According to founder and owner Marc Peters of SAL (Eindhoven Solar Application Lab) much can still be gained in the field of solar energy, if only because a lot of solar energy generated is now still being lost. In addition, the vast majority of commuters, who as surveys would have it cover an average of seventeen kilometers to their work, still invariably opt for the car as their means of transport: bad for the environment, congestion guaranteed.

                          The battery for the electric pedal assistance of this S-Bike charges itself via solar cells fitted into the front wheel. TU/e students assisted in the development, among other things by conducting a feasibility study into the product idea.







                          Šaltiniai:
                          https://en.wikipedia.org/wiki/Pedelec
                          https://www.facebook.com/dutchsolarc...00459059983922
                          https://www.cursor.tue.nl/en/news-ar...edium=facebook
                          Attached Files
                          Paskutinis taisė LAZAS_; 2016.02.27, 11:17.

                          Comment


                            #14
                            Lietuva – vis dar Europos dviračių provincija
                            http://vz.lt/laisvalaikis/pomegiai/2...ciu-provincija

                            Lietuva yra kuo gūdžiausia Europos dviračių provincija. Lietuvoje per metus parduodama apytikriai 30.000–35.000 dviračių. Štai Olandijoje tūkstančiui gyventojų parduodama apie 60 naujų dviračių, Suomijoje – 57, Vokietijoje – 50, Švedijoje – 51, Lenkijoje – 29, Čekijoje – 37, o Lietuvoje tik – 12–14 dviračių.

                            Prekyba naujais dviračiais Lietuvoje išties neauga: jei vienais metais pakyla penktadaliu, kitais tiek pat mąžta. Žmonės dar vis atsainiai žiūri į sveikatą, aplinkos apsaugą, o neretai turiningesniam laisvalaikiui tiesiog neturi pinigų. Dviračių takų struktūra ir kokybė taip pat yra chroniška kliūtis pasiryžusiems minti dviračiais į darbą ar mokyklą.

                            Comment


                              #15
                              Siūlau prisijungti prie European Cycling Challenge:

                              http://www.cyclingchallenge.eu/

                              Pagal rezultatus, koks dviratininkų judėjimas, Vilniaus m. savivaldybė orientuosis rengdama darnaus judumo planą, todėl reikia kuo daugiau dalyvių su kuo daugiau kelionių.
                              Paskutinis taisė Lettered; 2017.04.30, 17:42.
                              Flickr

                              Comment


                                #16

                                https://www.15min.lt/m/id/sportas/ki...ties-26-854004


                                Fuck me...
                                If a lion could speak, we could not understand him.

                                Comment


                                  #17
                                  http://www.plentotaure.lt/

                                  Jau prasidėjo registracija. Gal bus dalyvaujančių?
                                  If a lion could speak, we could not understand him.

                                  Comment


                                    #18
                                    Turbut tik Traku tri.

                                    Comment


                                      #19
                                      Trakų tri ir aš dalyvausiu. Olimpinė distancija?
                                      If a lion could speak, we could not understand him.

                                      Comment


                                        #20
                                        Tikrai taip.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X