Gaila kad A grupėje gali registruotis tik su komanda
Šiauliuose siūlyčiau su S-Sportu pašnekėti. Nenustebčiau jei formuos antrą komandą važiuot A grupės atvale. Manau bus nemažai norinčių užsirašyt į popierines komandas vien tam, kad važiuoti A ir nereiktų stumdytis B su per daug entuziazmo turinčiais kolegomis.
Na taip, reikės pasižiūrėti, sakė S-Sport visai rimtų dviratininkų yra.
Bet kokiu atveju, lengiau 135 km numinti su gera grupe negu 90 km vienam/su atsitiktiniais pakeleiviais
If a lion could speak, we could not understand him.
Kaip vadinti dviratininką, kuris važiuoja magistraliniu keliu paskui vilkiką maždaug 90 km/val. greičiu? Ar įsivaizduojate pasekmes, jei vilkikas staigiai stabdytų? Ar šiam vyrui rūpi jo sveikata ir gyvybė?“, - tokius klausimus užduota Lietuvos policija.
Pasekmės, jei vilkikas staigiai stabdytų, yra absoliučiai jokios, nes dviratininkas sustabdytų žymiai greičiau. Lietuvos policija demonstruoja ne tik kad visišką fizikos neišmanymą, bet ir apskritai realaus, praktinio važiavimo ypatybių.
If a lion could speak, we could not understand him.
Pasekmės, jei vilkikas staigiai stabdytų, yra absoliučiai jokios, nes dviratininkas sustabdytų žymiai greičiau. Lietuvos policija demonstruoja ne tik kad visišką fizikos neišmanymą, bet ir apskritai realaus, praktinio važiavimo ypatybių.
Ne poilicija, o jūs. Važiuojant metro atstumu ne tik nespėtų sustabdyti, bet ir sureaguoti.
Ne poilicija, o jūs. Važiuojant metro atstumu ne tik nespėtų sustabdyti, bet ir sureaguoti.
Kalbi iš patirties? Esi daug Motor-pacing'es? Nes aš tai esu nemažai, ir galiu pasakyti - furos (arba lengvojo automobilio) staigus stabdymas absoliučiai ne problema. Vienintelė potenciali problema yra stambios šiukšlės ant kelio (i.e. nutrenktas gyvūnas).
If a lion could speak, we could not understand him.
Jau aštuntus metus iš eilės Baltijos šalių dviračių sporto organizatoriai tęsia tradiciją paminėti 1989 metų rugpjūčio 23 dieną Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje vykusią „Baltijos kelio“ akciją
„Baltic Chain Tour“ lenktynėse, kurioms Tarptautinė dviračių sporto sąjunga (UCI) suteikė II kategoriją, antrus metus iš eilės dalyvaus net trys Lietuvos komandos: šalies rinktinė, profesionali Vilniaus ekipa „Staki – Technorama“ ir mėgėjų komanda „Top Team“. Iš viso startuos 112 dviratininkų iš 16 šalių (19 komandų iš 14 šalių).
Lenktynėse, kurių prizų fondą sudaro 6355 eurai, dar dalyvaus po dvi Estijos, Latvijos ir Lenkijos bei po vieną Baltarusijos, JAV, Kazachstano, Nyderlandų, Norvegijos, Suomijos, Švedijos, Turkijos, Ukrainos ir Vokietijos komandą. Septynios šalys į lenktynes atsiuntė savo rinktines. Varžybų komisaras – italas Sandro Coccioni. Lietuvos rinktinės sudėtyje bus 2015 metų pasaulio čempionato bronzos medalio laimėtojas, „Tour de France“ ir „Giro d’Italia“ etapų nugalėtojas Ramūnas Navardauskas iš elitinės „Bahrain Merida“ ekipos.
09:00 – 09:50 – Signing of Starting list
10:00 – Ceremonial Start of Stage III in Panevezys (164,8 km)
10:10 – Technical Start of Stage III (after 5,3 km)
14:00 – Expected finish of Stage III in Vilnius
14:15 – Awarding Ceremony (15 minutes after Leader’s finish)
„Velomaratonas” vyks sekmadienį. Buvau dar gegužę siūlęs trasos pekeitimą, tikrai pagrįstas, bet neatsižvelgė. Dar aptarė, kaip vyksta eismo organizavimas uždarytame perimetre.
Siūlymas:
Nežinau ar kas skaitote laiškus, bet norėjau pasiūlyti papildyti trasą 1,2 km atšaka, kuria ir taip draudžiamas automobilių eismas. Problema yra apsisukimas ties Baltuoju tiltu. Apsisukimas yra 180°, todėl dėl renginio masiškumo kyla avarinės lenktynių situacijos, pats esu matęs griūtis ties pačiu apsisukimu, kai nepilnai įgudę dviratininkai nespėja staigiai stabdyti ir vidine trajektorija slysdami trenkiasi į išore sukančius varžovus. Siūlomoje naujoje kilpoje eliminuojamas ne tik nesaugus apsisukimas, bet išlaikomas auktesnis lenktynių greitis, dinamija bei labiau galima atsleisti techninius lenktynių gebėjimus ilgesnėje atkarpoje su papildomai atsirandančiais greitais ir lenktais posūkiais.
Norint išlaikyti apie 100 km Sport važiuotojams, jie gali įveikti ne 10, bet 9 ratus, o Semi-Sport vietoj 50 km, gautųsi 56 km.
Būkit geri, įvertinkit. Mėlina linija pažymėjau prailgintą kilpa-aspisukimą, ten kur vistiek uždarytas automobilių viešas eismas:
Papildomas siūlymas, po patviritnimo, jog gavo laišką:
Pastebėjau, kodėl iki šiol nebuvo tokio sprendimo – matyt, yra reikalavimas, kad būtų galimybė automobiliu pasiekti visas įmanomas gatveles senamiestyje.
Norėčiau papildyti, kaip tą galima spręsti: prireikus kokiam pavieniam gyventojui išjudėti iš / į Tilto ar Žygimantų g., reiktų dviejų policininkų reguliuojančių eismą ir kelių laikinų kelio ženklų lengvai pastatomų kelio krašte. Policininkai vis tiek ten budi renginio vietoje, tad papildomų sąnaudų nebūtų. Žaliu punktyru pažymėtos judėjimo kryptys automobiliams, o žalia linija policija reguliuotų kada galima praleisti automobilius viena kryptimi, viena juosta. Pvz.: Goštauto/Jakšto g. policininkas iš tolo matydamas, jog neatvažiuoja dviračiai, racijos pagalba praneštų kitam policininkui iš Goštauto/Tilto g. posto, kad nepraleistų automobilių vakarų kryptimi link Jakšto g. (130 m atkarpa). Kai nėra jokio autombilio rytų kryptimi nuo Jakšto g., tai eismas iš Žygimantų g. galėtų būti laisvas atitvarais atskirta juosta prieš eismą link Jakšto g. Atitvarai pažymėti raudona linija. Siauriausioje Goštauto g. vietoje (130 m) būtų viena juosta automobiliams ir dvi dviratininkams, kitur automobiliai turėtų bent 2 juostas ir judėtų abejomis kryptimis (ties žiedo pietumis ir rytais bei Žygimantų g.).
Automobilių judėjimas iš rytų į vakarus: Žygimantų g. → Goštauto g. → Jakšto g. → Šeimyniškių g.
Automobilių judėjimas iš vakarų į rytus: Šeimyniškių g. → Jakšto g. → Goštauto g. → Žygimantų g.
Atsakymas:
Aptarėme su komanda.
Bendram žinojimui norime Jus informuoti, kad trasos uždarymo schemos ir eismo principas yra griežtai reglamentuotas ir suderintas su Vilniaus miesto savivaldybės eismo reguliavimo skyriumi. Nuo pat pradžių kai buvo planuojama dviračių trasa, buvo labai atsakingai galvojama apie centre esančias įstaigas ir gyventojus, kad jie neliktų be privažiavimų/išvažiavimų daugiau pusei paros. Eismo ribojimo leidimas išduotas nuo 4:30 iki 19 val., o tai reiškia, kad visos dviračių trasos (gatvės) yra visiškai uždarytos bet kokiam eismui, kol vyksta IKI Velomaratonas. Ir nebus jokių išimčių, kad kol vyksta renginys, tuo pačiu metu į trasą būtų išleidžiamas automobilis. Taip yra daroma dėl to, kad neliktų atsitiktinumo ar netikėtumo faktoriaus, kai dviračių trasoje pasirodo automobilis. Taip, pas mus yra buvę atvejų, kai net uždaroje trasoje reikia išleisti automobilį iš kiemo (ekstra atvejis) – bet tai yra valdoma tik policijos ekipažo pagalba, kuris su įjungtais švyturėliais atvykęs į konkrečią vietą palydi kitą automobilį iki artimiausio išvažiavimo. Renginio metu bet koks automobilis esantis dviračių trasoje yra specialiai žymėtas ir turi garso, bei papildomas šviesos priemones, kad atkreiptų dalyvių dėmesį. Todėl Jūsų siūlomas variantas dėl saugumo sumetimų nelabai įgyvendinamas. O prailginti trasą bus sudėtinga, nes taip dar labiau uždarysime likusias ir taip riboto pasiekiamumo gatveles.
Turbūt, nesuprato, jog atskirti juostas turėjau omeny būtent tvoromis, kurias ir taip naudoja renginio metu, tad trasa būtų izoliuota. Aišku, logistiniai kaštai atsirastų papildomi, bet tikrai ne tiek jau daug.
Comment