Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Formulė-1

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    1998 Belgijoje masine avarija pradejo Coulthardas. Kazkokiu budu jis trenkesi i siena, nuo sienos atsokes jo ratas nukale kazka is vaziuojanciu ir viskas prasidejo.
    Veliau lenktynese Schumis smarkiai pirmavo, krove visiem po pora sekundziu kiekvienam rate. Ratu pasivijo Coultharda, kuris tiesiojoje idealioje trajektorijoje atleido akseleratoriu ir is paskos vaziaves Schumis nieko nebegalejo padaryt. Lyjant tokiam smarkiam lietui paskui masina vaziuojantis lenktynininkas visiskai nieko nemato, vaziuoja tik is atminties. Jei Coulthardas butu norejes praleisti varzova, jis butu pasitraukes is idealios trajektorijos. Kaip paaiskejo veliau, tie 10 prarastu tasku Schumiui praktiskai kainavo cempiono titula.

    Comment


      #62
      Gerai tada buvo

      Nors niekas, niekas neišvalys jo biografijoje 1994 Adelaidės ir 1997 Chereso...

      Comment


        #63
        Kam patinka Montoya
        http://www.big-boys.com/articles/f1-crash.html
        Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

        Comment


          #64
          Auksinės mūsų komentatorių mintys:

          1. Štai žiovauja Hakkinenas savo šalme...
          2. D.Hillas yra kaip mėsa “Stewart'ų” sandwich'e...
          3. Į jo automobilio galą jau bado komandos kolega Frentzenas...
          4. ...atsilikę ratu japonai greit lyderį praleidžia, aišku, jei jį mato. Katayama tai dažnai nematydavo...
          5. ...ta besijuokianti trečioji pusė bus Rubensas Barrichello...
          6. Herbertas sako: “Gal paskolinkit man savo traktorių lenktynėms”...
          7. Štai kaip savo bolide kankinasi Takagis...
          8. Štai dar vienas nelaimėlis. Tai “Arrows” bolidas, o jame Toranosukė Takagis...
          9. ...Zanardi pakliūva į kadrą dėl zanardiškų veiksmų...
          10. ...tame posūkyje per treniruotes ir kvalifikaciją daugiau nei pusė lenktynininkų buvo išvažiavę ant žolytės paieškoti grybų...
          11. Štai Mika Hakkinenas važiuoja į boksus, baigėsi jo kančios...
          12. ...na ir laimėti lenktynes jam šansų mažėja tiesiog kaip ledo Lietuvoje pašvietus saulutei...
          13. …Zonta grasina Takagiui – parodo savo labai skirtingai padažytą bolidą japono veidrodėliuose...
          14. ...Takagis tiesiog pasivažinėjo, išpurvino savo padangas...
          15. ...Zonta arba neperskaitė FIA taisyklių, arba jau jas pamiršo...
          16. ...ekranuose lenktynių lyderis Mika Hakkinenas. Užtikrintai važiuoja. Kaip laikrodis... oooooooooo… Na va, tik pagyrėme...
          17. …Arrows bolidas Toranosukio Takagio rankose važiuoja labai greitai...
          18. ...labai neišraiškingas buvo automobilio elgesys...
          19. ...Hakkinenas supranta padaręs klaidą, bet jo vietoj aš čia nestovėčiau...
          20. ...Irvinas plėšo apsaugines plėveles, kad geriau matytų kur gi tas Davidas Coulthardas...
          21. ...štai sėdi Hillas, valgo obuoliuką...
          22. ...Hakkineną į boksus komanda pakvietė todėl, kad šis nesugalvotų išmušt iš trasos Ralfo Schumacherio...
          23. ...penktoje vietoje važiuoja vienas iš “Williams” bolidų – tai be abejo ryškus Ralfo šalmas...
          24. ...štai Michaelis Schumacheris – ai ai ai kaip slysta...
          25. ...štai lauželis bolido gale. Jensonas Buttonas ieško dešrelių, kurias paslėpė cockpit'e...
          26. ...po lenktynių lenktynininkų apie tai paklausė, tai jie atsakė, tiksliau nieko nesakė, tik nusišypsojo...
          27. ...stiprus lietus stipriai sušlapino trasą...
          28. ...kaip sakė Mika Hakkinenas, tas ratas jam buvo labai prie širdies...
          29. ...Mikai pavyko sumušti savo kolegą...
          30. ...ou! o! Vėl avarija ir… iš… iš... Montoya, Montoya!..
          31. ...Mika puikiai mato, kaip smarkiai jo veidrodėliuose padidėjo Michaelis...
          32. ...bolidai pajudėjo į apšilimo ratą, na bet atrodo tas ratas ne apšilimo, o sušlapimo...
          33. ...Coulthardas artėja prie Rubenso, tiksliau Rubensas artėja prie Davido...
          34. ...ir Jacques'as Villeneuve'as desertui gauna dešimties sekundžių baudą...
          35. ...pastebėjau mirksinčias geltonas vėliavas...
          36. Galinis sparnas buvo padabintas užrašu, kad na, nereikia į jį įvažiuoti – būkite atsargūs...
          37. ...neįmanoma sustabdyti, kai kažkas neteisingai pradeda vykti...
          38. ...mes visada matome susirūpinusį, na tiesiog pas jį jau toks veidas susirūpinęs yra pasidaręs...
          39. ...galima sakyt, tai yra Jos Verstappenas pagal šalmo spalvas...
          40. ...abu Minardžiai užbaigia paskutinius sportininkus...
          41. ...yra visiškai neskausminga pasikviesti lenktynininką į boksus...
          42. ...kol situacija stabili, pažiūrėkime dešimties minučių reklaminį siužetą...
          43. ...eina prie Juano Pablo Montoyos atsiprašyti, derėtų jam nenusiimti dabar šalmo, kolumbietis yra karšto būdo...
          44. ...tiek daug šnekėdamas aš pradėjau painiotis...
          45. Po to, kai iš lenktynių pasitraukė lyderis Juanas Pablo Montoya norėtųsi tiesiog patylėti …bet to nedarysime...
          46. Žmonės mato sportininkus, pralekiančius visu gražumu, galima sakyt per jų kojas...
          47. ...ir Michaelis atsidūrė ant žvyro, gerai, kad ten to žvyro buvo daug...
          48. Žinoma, nuo to smūgio jį apsuko, na ir čia lėčiau paskui važiavę automobiliai jį suvalgė kaip duoną su mėsa...
          49. Olivier Panis smarkiai greitesnis didžiojoj daly trasos dalių...
          50. ...trumpai jis žvilgtelį į varžovo, nugalėtojo Davido Coulthardo bolidą, nieko ten gero nepamatė...
          51. ...lenktynės stabdomos nors automobiliai nebus stabdomi...
          52. ...stabiliai važiuoja Davidas Coulthardas, na, stabiliai gana negreitai, tiesą pasakius...
          53. ...lėtai tiesina automobilį tiesiam važiavimui...
          54. Šį kartą situacija lenkimui buvo nepalanki, todėl mes padarom trumpą reklaminę pauzelę...
          55. ...Davidas tiek ilgai važiuojantis paskui Michaelį jau pasidarė Ferrari galo žinovas...
          56. ...bet kol kas tfu-tfu-tfu neturi mechaninių problemų Ralfas...
          57. ...Giancarlo Fisichella štampuoja labai greitus laikus...
          58. ...informacija lenda iš mūsų kompiuterio...
          59. ...o dabar, pasinaudoję proga, kad nestabdytumėm lenktynių...
          60. Takagis labai smarkiai didina savo bolidą priešininko veidrodėlyje...
          61. ...Olivier Panis labai įdomiu fakelu išlekia iš trasos...
          62. ...šį geltoną bolidą vadinome Jarno Trulli'u, bet tai yra Heinzas-Haraldas Frentzenas...
          63. ...operatorius kažkur danguje bandė kažką gaudyt ir galų gale pagavo Coulthardą ir vieną iš Bennetonų...
          64. …iš jo rankų judesių buvo matyti klaustukas – kodėl jūs vis dar krapštotės?
          65. …štai važiuojame antrąja tiesąja, kurios tiesiąja ir nepavadinsi…
          66. …truputėlį krapnoja ant vieno iš Sauber mechanikų šalmo…
          67. …labai įdomu stebėti mechanikus: vieni kaip zuikučiai puola į krūmus, kiti krūtinėmis puola gesinti Michaelio Šumacherio bolidą…
          68. …Rulis praranda, Trulis praranda dar vieną vietą…
          69. …Michaelis nebespaudžia iš bolido maksimaliai nieko…
          70. …tarp McLaren ir Ferrari atsirado oro tarpas, kurio gali įkvėpti Kimi…
          71. …pirmą ir trečią vietą kvepia uždirbti Ferrari…
          72. …Ferrari naujausias bolidas važiuoja visa galva greičiau už konkurentus…
          73. …sugebėjo vis dėlto aplenkti Ralfo laiką…
          74. …čia bolidai važiuodami bent vieną ratą pakelia į orą…
          75. …tikėkimės konfliktai baigsis sėkmingai ir tik pabers pipirų į šiandieninį mūsų spektaklį.
          76. …nors kvalifikacijoje atrodė, kad Fisichella važiuoja bėgiais…
          77. …štai ir Žakas Vilniovas skleidžia kibirkštis…
          78. Alonzo posūkiuose stengiasi būti kaip įmanoma platus…
          79. …bolidas yra mėtomas kaip kamuoliukas, kaip atsitiko Rubensui Barichello…
          80. Pirmą kartą palindo po minute septyniolika rato pravažiavimo reikšme…
          81. Rubenso indėlis į konstruktorių įskaitą yra ne ka svaresnis nei Michaelio…
          82. Deividas važiuoja arti savo suomiško kolegos nugaros…
          83. …reik tikėtis, kad jo variklis nesubyrės į miltus…
          84. Neria tarsi į vandenį mechanikas…
          85. Seniau čia bolidai galėjo važiuoti be sparnų…
          86. Visi mechanikai turėjo iš naujo sėstis…
          87. Kulhardui ne tik atsirado galimybė kovoti, bet ir pakilo sparnai…
          88. Žan Karlo važiuoja su keistą garsą leidžiančiu bolidu…
          89. Deividas vėl turėjo nemalonų momentą boksuose…
          90. Rubensas sako “nieko negalėjau padaryt – buvau tarp kūjo ir priekalo”– kūju buvo būtent Ralfas…
          91. Štai tas momentas, kai Michaelis buvo nepatenkintas Žaku…
          92. Vertėsi jo bolidas kaip bačka…
          93. Iš kur tie dūmai? Panašu, kad tai žiūrovai…
          94. Rubensas Barrichello atlieka judesius pirštais…
          95. Džensono Butono greitis yra ne mažesnis nei aplink jį, prieš jį ir už jo važiuojančių bolidų…
          96. Jeigu lenktynininkas nori važiuoti greitai, jis turi šokti per tuos bordiūrus…
          97. Montoya važiuoja atleidęs vadeles…
          98. Michaelis užėmė pirmą vietą, nors jam ant uodegos lipo Montoya…
          99. Vienu metu situacija trasoje buvo gana plona…
          100. Taigi lenktynininkas užvažiuoja i boksus, jį aptarnauja ir panašiai…
          101. Ši trasa labai ėda padangas…
          102. Rubensas nemato, kad Montoya bando įsitaisyti jo išorėje…
          103. Trasos paviršius nėra nuspėjamas…
          104. Vienintelis vaistas yra atleistas akseleratorius…
          105. Jarno pasižymėjo, kurioje vietoje Michaelis yra silpnas…
          106. Pjauna žolę Džensonas Butonas…
          107. Štai Michelin bando padangas ant žolės…
          108. Abu lenktynininkai mąsto, ką daryti…
          109. Iš jo padangų neliko nieko doro…
          110. Nesutiko su šiuo tempu jo variklis…
          111. Grįžta į galvą man prisiminimai…
          112. Įdomu, kas dabar dedasi Chuano Pablo Montoyos šalme…
          113. Net ir nulūžus visiems keturiems ratams, Michaelis taptų nugalėtoju…
          114. Prapliupęs lietus atidavė kortas į Michaelio rankas, kuris vadelių daugiau jau nepaleido…
          115. Šiandien lenktynėse yra didelis gabalas pyrago, kuri galima pačiupti paskutiniu lenktynių metu.
          116. Po to sugenda greitis, kuris išlieka kituose dviejuose posūkiuose…
          117. Niekaip Kimi Raikonenui nesiseka rasti raktų nuo Kristiano da Matos durų…
          118. Takuma uždarė duris ir kartu tarpduryje prispaudė Michaelį
          119. Po šio sezono Frentzenas pakabins šalmą ant vinies…
          120. Dabar Fernando Alonso smarkiai keikiasi savo šalme…
          121. Kartą kateriu virtusiu bolidu Michaelis išplaukė už trasos ribų.
          122. Michaelis, apart to sustojimo, kai keitėsi nosį, dar nebuvo boksuose…
          123. Rubensas bet kada gali patirti mechaninį bolidą…
          124. Įdomu, ar mums yra rodomas lenktynininkas, ar debesis, kuriame skrenda malūnsparnis.
          125. Atrodo, yra visi ingridientai, kad kitų metų sezonas būtų dar įdomesnis.
          126. Matome, kaip Montoya mato naują bolido nosį, bet ji nulinksta ir Chuanui Pablui visai neįdomu, kad ji yra pakeista.
          127. Galinė bolido dalis visiškai nesistengė važiuoti paskui priekinę, o stengėsi ją aplenkti.
          128. Pats Ralfas gūžčioja pečiais – kodėl jis toks lėtas.
          129. Da Mata yra per toli uodegoje, kad dažniau būtų rodomas.
          130. Komanda turi daugiau rūpesčių, negu jų galima linkėti...
          131. Įteikiama eilinė lėkštė Michaelui. Dabar jis tikrai turės kur dėti vaisius ir mišrainę.


          paimta iš f-1.lt forumo.
          www.donatas-mazeika.lt

          Comment


            #65
            Haha, rodos Toyota aplenks Ferrari siais metais
            Nuo pradziu sakiau, kad sita komanda kals i kiausus jau pirmuose savo sezonuose.
            You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

            Comment


              #66
              Kur tau nekals, kai tokie pinigai sukisami
              Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

              Comment


                #67
                Naturalu, kad komanda savo pirmuose sezonuose sukisa daugiau pinigu i gamyklas, vejo tunelius, lenktynininkus, personala ir tt. nei senos komandos, kurios visa tai jau turi. Pvz. BAR dare lygiai ta pati, Jaguar dare ta pati ir tt.
                You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                Comment


                  #68
                  Jaguar negavo pakankamo finansavimo is FORD, todel zlugo.
                  BAR negamykline komanda, todel jai buvo zymiai sunkiau, nors dabar matome, kad BAR tikrai neblogesni uz TOYOTA.
                  O TOYOTA su dideliais pinigais persiviliojo daug techniku, aerodinamikos specialistu ir t.t. is pajegiuju komandu, todel tikiu, kad daug informacijos nutekejo. Dabar matome ir to rezultatus
                  Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                  Comment


                    #69
                    Jaguar negavo pakankamo finansavimo is Ford, kai tas pats Ford/Cosworth nesugebejo pagaminti normalaus variklio, o nekompetentingi bosai (pvz. Lauda arba tas storas zmogenas su dideliais usais, uzmirsau varda) nesugebejo normaliai komandai vadovauti. Ford pamate, kad rezultatu nera, todel finansavimas sumazejo ir galu gale komanda zlugo, nors kai jie atejo i F1 ju biudzetas berods buvo Top 3.

                    Tas pats butu atsitike ir su BAR jei Honda nebutu praspyrus Jordan ir pasirinkus ju. BAR dabartine forma - Honda nuopelnas. Pinigai, kuriuos jie sukiso 99ais su Pollocku (taip pat buvo Top 3 pagal biudzeta) butu nueje suniui ant uodegos jei ne Honda. Pirmais metais jie vilkosi gale.

                    Todel nereikia sakyti, kad Toyota pinigai yra vienintele priezastis del ko jie atrodo taip gerai. Aisku, be pinigu komanda vilktusi gale, bet pinigai - ne viskas. Pvz. kur kas svarbesnis faktorius yra ju variklis.
                    You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                    Comment


                      #70
                      As nesakau, kad tai vienintele priezastis, bet be tokiu pinigu mes tikrai Toyotos dabar nematytume taip aukstai. Toyota per du pirmus metus isleido daugiau nei milijarda $, tokiu pinigu kitos komandos tikrai nera maciusios.
                      Ta pati BAR per pirmus metus isleido 250mln.
                      Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                      Comment


                        #71
                        Siaip, netgi paziurejus i rezultatus, galiu pasakyti, kad BAR per pirmus metu pasieke daug daugiau
                        Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                        Comment


                          #72
                          Kaip jau sakiau, Toyota biudzetas didelis buvo tik pirmais metais, kai reikejo susipirkti visus pagrindinius dalykus, reikalingus lenktyniavimui. Tas pats buvo ir su BAR ir Jaguar.

                          2000-uju metu biudzetai:

                          (BAR antras sezonas, Jaguar pirmas)

                          1. Ferrari $246 million
                          2. McLaren £231
                          3. BAR $197 million
                          4. Jaguar $182 million

                          5. Williams $172 million
                          6. Prost $113 million
                          7. Jordan $105 million
                          8. Benetton $93 million
                          9. Sauber $74 million
                          10. Minardi $54 million
                          11. Arrows $47 million

                          ---------

                          2003 metu biudzetai

                          (Toyota antri metai)

                          1. $443,800,000 Ferrari
                          2. $353,300,000 Williams
                          3. $304,600,000 McLaren
                          4. $290,400,000 Toyota
                          5. $225,100,000 BAR
                          6. $206,800,000 Renault
                          7. $119,500,000 Sauber
                          8. $79,200,000 Jordan
                          9. $ 78,800,000 Jaguar
                          10. $ 39,600,000 Minardi
                          ----

                          P.S. Reikia lyginti vietas, o ne sumas.
                          You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                          Comment


                            #73
                            Kaip suprast vietas o ne sumas?
                            Nu o kur 2002 metai?
                            Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                            Comment


                              #74
                              Parašė ArTuRAs
                              Siaip, netgi paziurejus i rezultatus, galiu pasakyti, kad BAR per pirmus metu pasieke daug daugiau


                              Na cia jau kvaila Galbut nematei pirmo ju sezono?

                              Parašė ArTuRAs
                              Kaip suprast vietas o ne sumas?
                              Nu o kur 2002 metai?
                              Vietas, o ne sumas del to, kad sumos nera aktualu del kintanciu kainu (infliacijos). Pvz. kokiais 60-ais metais turbut butum prasisukes su $5 milijonais, tuo tarpu dabar visa tai kainuoja gerokai daugiau. Faktas tas, kad savo antram sezone BAR turejo maziau pinigu tik uz Ferrari ir McLaren, tuo tarpu Toyota savo antram sezone turejo maziau pinigu nei Ferrari, McLaren ir Williams.

                              2002 sezono statistikos nepavyko rast, bet Toyota niekad nebuvo pakilus auksciau trecios vietos pagal biudzeta.
                              You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                              Comment


                                #75
                                Parašė joker
                                1998 Belgijoje masine avarija pradejo Coulthardas. Kazkokiu budu jis trenkesi i siena, nuo sienos atsokes jo ratas nukale kazka is vaziuojanciu ir viskas prasidejo.
                                Veliau lenktynese Schumis smarkiai pirmavo, krove visiem po pora sekundziu kiekvienam rate. Ratu pasivijo Coultharda, kuris tiesiojoje idealioje trajektorijoje atleido akseleratoriu ir is paskos vaziaves Schumis nieko nebegalejo padaryt. Lyjant tokiam smarkiam lietui paskui masina vaziuojantis lenktynininkas visiskai nieko nemato, vaziuoja tik is atminties. Jei Coulthardas butu norejes praleisti varzova, jis butu pasitraukes is idealios trajektorijos. Kaip paaiskejo veliau, tie 10 prarastu tasku Schumiui praktiskai kainavo cempiono titula.
                                Siaip jau tas incidentas buvo prasto matomumo (del ruko) ir MS klaidos kombinacija DC ten buvo ne prie ko, nes vaziavo neidealia trajektorija.
                                You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                                Comment


                                  #76
                                  Kvaila? Geriau pats pasiziurek:

                                  Panasonic Toyota Racing
                                  F-1 debiutas
                                  2002 Australijos GP

                                  Laimėjimai
                                  8 vieta, 2003, 2004

                                  Ka jie pasieke per pirmus 3 metus? Ogi absoliuciai nieko!

                                  Lucky Strike BAR Honda
                                  F-1 debiutas
                                  1999 Australijos GP

                                  2000
                                  5-a vieta konstruktorių įskaitoje (J.Villeneuve’as ir R.Zonta).

                                  2001
                                  6-a vieta konstruktorių įskaitoje (J.Villeneuve’as ir O.Panis).

                                  2002
                                  Daug vilčių buvo siejama su naują “BAR004” važiuklę ir “Honda RA002E” varikliu, bet variklis stokojo patikimumo. 8-a vieta konstruktorių įskaitoje (J.Villeneuve’as ir O.Panis).

                                  2003
                                  5-a vieta konstruktorių įskaitoje (J.Villeneuve’as, T.Sato ir J.Buttonas).

                                  2004
                                  2-a vieta konstruktorių įskaitoje (J.Buttonas ir T.Sato).

                                  Ir tu dar nori ka nors man isaiskint???

                                  O del infliacijos tai dar kvailiau. Pagal tave infliacija per pastaruosius 5 metus turbut buvo nezmoniskai didele

                                  Del incidento, tai buvo ne rukas o stiprus lietus. Abu jie vaziavo idealia trajektorija (is kurios DC turetu pagal taisykles pasitraukti, kai yra lenkiamas ratu), zinoma jis galejo nematyti MS, bet patys zinom kaip buvo...
                                  Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė ArTuRAs
                                    Kvaila? Geriau pats pasiziurek:

                                    Panasonic Toyota Racing
                                    F-1 debiutas
                                    2002 Australijos GP

                                    Laimėjimai
                                    8 vieta, 2003, 2004

                                    Ka jie pasieke per pirmus 3 metus? Ogi absoliuciai nieko!
                                    Tu sakei, kad BAR per pirmus metus pasieke daugiau, o jie tikrai daugiau nepasieke. Pirmi trys metai - jau kita istorija.

                                    Parašė ArTuRAs

                                    O del infliacijos tai dar kvailiau. Pagal tave infliacija per pastaruosius 5 metus turbut buvo nezmoniskai didele
                                    Kalbu ne apie bendra infliacija, o apie infliacija tarp kainu aktualiu Formulei 1. Kaip matai, visu komandu biudzetai isaugo, todel reikia lyginti reliatyvias pozicijas.

                                    Del incidento Belgijoje manau gincytis neapsimoka. Visviena ir tu, ir joker esate MS fanai todel neesate objektyvus.
                                    You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                                    Comment


                                      #78
                                      As turejau omenij 2-3 o ne 1 metus.
                                      O del kainu augimo tai kur isaugo o kur ir nelabai...
                                      Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                                      Comment


                                        #79
                                        M.Schumacherio era baigėsi

                                        http://www.delfi.lt/news/sport/motor...php?id=7414914
                                        Westside is the best ! :jura:

                                        Comment


                                          #80
                                          Belgijos GP gali neįvykti! Laukiau šito GP visą sezoną
                                          You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X