Michelin komandos galejo bent per lenktynes su kitom padangom del ziurovu pavaziuot, bet ne...
Esme tame, kad sio sezono taisykles neleidzia keisti padangu lenktyniu savaitgali ir FIA isimciu nepadare. Ir pati Michelin rekomendavo su tomis padangomis nelenktyniauti, del saugumo...
Isvis didesni pravala maciau tik 1998 m. Belgijos trasoje, skirtumas tik tas, kad tas pravalas buvo nepaprastai idomus ir jaudinantis ir kas jau, bet ziurovai skustis tikrai negalejo
Gal galima plačiau?
Nes žinau, kad važiavo tik 6 ar kiek ten bolidų, kiti net nestartavo.
Viskas tuo ir pasakytas vaziavo 6 bolidai . Apsilimo rate vaziavo visi, o po jo visos Michelin komandos pasuko i boksus. Del ko tai ivyko turbut zinai.. Beje sveikinimai Jordan komandai su 3 vieta
Beje 1998 Belgijoj po tos masines avarijos, kuri ivyko del D. Coulthardo kaltes buvo dar idomiu dalyku. Pvz.: M. Schumacheris nusiiminejantis salma ir begantis link Mclaren garazo isiutusia veido israiska, Coultharda apsaugojo tik Mclaren mechanikai
Beje 1998 Belgijoj po tos masines avarijos, kuri ivyko del D. Coulthardo kaltes buvo dar idomiu dalyku. Pvz.: M. Schumacheris nusiiminejantis salma ir begantis link Mclaren garazo isiutusia veido israiska, Coultharda apsaugojo tik Mclaren mechanikai
del Coulthardo kaltes ivyko ne masine avarija, o Schumacheris ryskiai pirmaudamas per lietu ji ratu lenke, Coulthardas staigiai stabde ir Schumacheris nebespejo issisukt ir nusilauze i ji rata.Sezono gale jam tu 10 tasku labai pritruko
del Coulthardo kaltes ivyko ne masine avarija, o Schumacheris ryskiai pirmaudamas per lietu ji ratu lenke, Coulthardas staigiai stabde ir Schumacheris nebespejo issisukt ir nusilauze i ji rata.Sezono gale jam tu 10 tasku labai pritruko
Gal ir taip, bet kiek prisimenu del to ir ivyko ta milziniska avarija, taigi galima sakyti, kad Coulthardas kaltas... Jei ir vel klystu tiek jau to - tas lenktynes maciau tik karta ir tai jau buvo taip seniai...
Comment