Su komandine įskaita viskas jau aišku, truputį gaila, įdomiai klostėsi viskas, nors vargu ar Ferrari dar galėjo ką nors pakeisti TRASOJE. Sveikinu BMW su puikiu pasiekimu, tikiuosiu, kad kitamet jie galės kaip lygūs su lygiais kovot su Ferrari ir McL. McLaren tai supuvo visiškai, man įdomu tik kiek jie realios naudos turėjo iš tų pavogtų duomenų. Labai džiaugiuosiu, kad iš pilotų tašku neatėmė, nes tikrai įdomi kova dėl titulo laukia tarp Fenando ir Lewiso.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Formulė-1
Collapse
X
-
FIA paskelbė nuosprendžio išaiškinimą
Tarptautinė automobilių federacija (FIA) paskelbė vakar šnipinėjimo byloje priimto nuosprendžio, kuriuo „McLaren“ komanda buvo nubausta 100 mln. JAV dolerių bauda bei visų šiemet pelnytų taškų anuliavimu, išaiškinimą bei įrodymus, kuriais šis buvo pagrįstas.
Kaip ir buvo spėta, pagrindiniais įrodymais byloje tapo elektroniniai laiškai bei SMS žinutės tarp „McLaren“ bandytojo Pedro de la Rosa, lenktynininko Fernando Alonso bei vyriausiojo bolidų kūrėjo Mike'o Coughlano, o taip pat ir skambučių bei SMS žinučių siuntimo išklotinės tarp pastarojo specialisto bei „Ferrari“ ekipos darbuotojo Nigelo Stepney.
Kovo 21 dieną P. de la Rosa išsiuntė M. Coughlanui tokio turinio elektroninį laišką: „Sveikas, Mike'ai. Ar žinai raudonojo bolido svorio paskirstymą? Mums būtų svarbu tai sužinoti, kad galėtume tai išbandyti simuliatoriuje. Iš anksto dėkoju, Pedro. P. S. Simuliatoriuje dirbsiu rytoj“.
M. Coughlanas į šį laišką atsakė SMS žinute, išsiųsdamas bandytojo prašomą informaciją, tačiau šie duomenys simuliatoriuje taip ir nebuvo panaudoti.
Kovo 25 dieną P. de la Rosa išsiuntė F. Alonso elektroninį laišką, kuriame šimtųjų tikslumu įvardino svorio paskirstymą abiejuose „Ferrari“ boliduose Australijos GP metu.
„Formulės-1“ čempionas į tai atsakė: „Jų svorio paskirstymas mane stebina. Nežinau, ar šiais duomenimis galima pasitikėti visu šimtu procentų, tačiau tai tikrai verta dėmesio“.
Bandytojas užtikrino komandos draugą, kad duomenimis verta pasikliauti: „Visa informacija iš „Ferrari“ yra labai patikima. Ją gauname iš Nigelo Stepney, buvusio jų vyriausiojo mechaniko – nežinau kokias pareigas jis užima šiuo metu. Tai tas pats žmogus, kuris mums Australijoje pranešė, kad Kimi sustos 18 rate. Jis artimas Mike'o Coughlano, mūsų vyriausiojo bolidų kūrėjo, draugas. Jis jam tai pasakė“.
Įrodymuose taip pat pateikiami P. de la Rosa elektroniniai laiškai, kuriuose aptariamas lankstūs sparnai, aerodinaminis balansas, padangų dujos, „Ferrari“ stabdžių sistema bei komandos sustojimų boksuose taktika lenktynių metu.
Be to, kaip jau minėta, FIA gavo kambučių bei SMS žinučių siuntimo išklotinės tarp M. Coughlano bei N. Stepney: „Nuo 2007 metų kovo 11 dienos iki 2007 metų liepos 3 dienos buvo išsiųstos mažiausiai 288 SMS žinutės bei atlikti 35 skambučiai“.
FIA Pasaulio autosporto taryba posėdyje priėjo šių išvadų:
* M. Coughlanas turėjo daugiau informacijos nei buvo žinoma anksčiau ir gaudavo šią informaciją nuolat kelis mėnesius iš eilės.
* Informacija buvo išplatinta „McLaren“ komandoje bent iki tam tikro laipsnio, pavyzdžiui, žinoma ponams de la Rosa ar Alonso.
* „McLaren“ komandoje išplatinta informacija buvo ne tik itin konfidenciali techninė informacija, bet ir slapta informacija apie „Ferrari“ sportine taktiką.
* Ponas de la Rosa, vykdydamas savo pareigas „McLaren“ komandoje, prašė ir gavo slaptą „Ferrari“ informaciją, nors žinojo, kad jos šaltinis veikia neteisėtai, ir aiškiai įvardino, kad informacijos prašė norėdamas ja pasinaudoti simuliatoriuje.
* Minima slapta informacija buvo pasidalinta su ponu Alonso.
* Ne vienas „McLaren“ darbuotojas turėjo aiškių ketinimų pasinaudoti dalimi slaptos „Ferrari“ informacijos bandymų metu. Jei ja ir buvo nepasinaudota, tai tik dėl techninių priežasčių.
* M. Coughlano vaidmuo „McLaren“ komandoje buvo toks, kad jo turimos žinios apie slaptą „Ferrari“ informaciją padėjo jam geriau vykdyti savo pareigas.
Pilną sprendimo tekstą anglų kalba Autosport.com svetainėje galite rasti paspaudę šią nuorodą.
http://www.f-1.lt/"Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"
Comment
-
Parašė rat Rodyti pranešimąNa gerai, nufyrino daug informacijos nuo italiūkščių, bet ką galvot apie tuos, kurie praranda 780 psl. slaptos info? Įdomu ar ne specialiai pasidalino Ferrari tais duomenimis
Comment
-
Et.. ir vel Ferrrrrrrari čempionai.. Ko tai širdis jaučia, kad Alonso po kvalifikacijos pagadino Lewiso bolidą, kad tik nauojokėlis pasaulio čempiono neapdėtų. Šitoje situacijoje Kimi tiesiog pasisekė.Jūsų,
Analitikas PlėtRa™
Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.
Comment
-
Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimąEt.. ir vel Ferrrrrrrari čempionai.. Ko tai širdis jaučia, kad Alonso po kvalifikacijos pagadino Lewiso bolidą, kad tik nauojokėlis pasaulio čempiono neapdėtų. Šitoje situacijoje Kimi tiesiog pasisekė.
Jis tikrai pelnytai tapo čempionuدائما الليتوانيه
Comment
-
Nieks ten nepasikėlęs. Nuimk gazą
O pergalė tikrai šauni. Gerai sudirbo Ferrari šį etapą, geriau vienas aiškesnis lyderis, nei du vienodi vairuotojai, kurie ir susipešė. Galėjo ir susidurti... Galėjo galėjo.... Bet šį kart pasisikė Ferrari. Bene įdomiausias sezonas nuo Hakinneno ir Šumio dvikovos laikų..... Tikiuosi kitas sezonas bus dar karštesnisYou've got one life! Live it!
Comment
-
Parašė rat Rodyti pranešimąFiat fermeriai tapo čempionais, sezono staigmena. Laimei, tas skystalas Alonso čiuoš su trenksmu iš Maklaren ir kitąmet gaus makaronai per savo pasikėlusias marmūzes.
Comment
Comment