Jūs čia taip kalbat, lyg Ferrari būtų kokie visagaliai F-1 dievai - ką pasirinks tą ir turės. Tegul renkasi ką nori - tai, ką pasirinko jie, nebūtinai pasirinko juos. Alonso pasirinko McLaren.
Pacio Alonso zodziai buvo tokie, kad nenoretu lenktyniauti Ferrari ekipoje. Bet netikiu. Kas nenoretu lenktyniauti legendineje komandoje, ir tikuosi kad susitvarkys Ferrari savo problemas su padangomis, nes vis ne tas issirenka O dar priedo ir variklis nepatikimas...
"Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"
Pacio Alonso zodziai buvo tokie, kad nenoretu lenktyniauti Ferrari ekipoje. Bet netikiu. Kas nenoretu lenktyniauti legendineje komandoje, ir tikuosi kad susitvarkys Ferrari savo problemas su padangomis, nes vis ne tas issirenka O dar priedo ir variklis nepatikimas...
Pasakei maždaug taip - kas nenorėtų lenktyniauti komandoje, kuri vis išsirenka ne tas padangas ir turi nepatikimą variklį, bet užtat legendinį praeities vardą Tikra svajonė
Nu taip yra ka padarysi. Ferrari veliau ar anksciau atsigaus.
Žinant, kad Šumis greit išeis į pensiją, man tai sunku įsivaizduoti. Pvz. nuo tada, kai Hakkinenas išėjo, McLaren nė kart dar netapo čempionais. Na, kad tokia komanda kaip Ferrari kažkada atsigaus, tai čia faktas, bet kada, priklausys nuo to, kokį pilotą nusigriebs (be Rossi) ir kaip seksis Bridgestone...
Taigi Bridgestone tik liks. Tai visoms komandoms teks naudot vienos firmos. Ir aisku pranasuma tures tos komandos, kurios naudoja siuo metu Bridgestone. Toyota ne veltui siemet pakeite padangu tiekeja bei keletas kitu komandu
"Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"
Gal galėtumėte man, kaip visiškai nesigaudančiam F-1 sporte, paaiškinti, dėl kokių priežasčių taip krito M. Šumacherio, o kartu ir visos Ferrari komandos rezultatai? Juk dar taip neseniai niekas nesugebėjo jiems pasipriešinti. Negi pati F-1 vadovybė prikišo nagus, kad įneštų intrigos daugiau?
Pernai varikliams truko galios. Siemet pagrindine problema su variklio patikimumu. O didziausia itaka daro padangos, neisyla iki darbines temperaturos, kaip ivyko australijoje, pasirinko blogo misinio padangas, kai tuo tarpu TOYOTA pasirinko kito misinio padangas ir gana aukstose vietose finisavo, nors siemet jau gana stipriai i prieki pazenge su padangomis.
P.S. Ferrari, Toyota naudoja bridgestone padangas.
"Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"
Comment