Beje, įdomus faktas, tik neprisimenu kur skaičiau. F-1 bolidų aerodinamika tokia efektyvi, jog užtenka apie 200 km/h, kad galėtų bolidas laisvai važiuoti lubomis.
Beje, įdomus faktas, tik neprisimenu kur skaičiau. F-1 bolidų aerodinamika tokia efektyvi, jog užtenka apie 200 km/h, kad galėtų bolidas laisvai važiuoti lubomis.
Na visą laiką maniau,kad per daug dėmesio skiriama aerodinamikai,bet kad tokį didelį poveikį daro nesitikėjau.Tuoj pradės skraidyti bolidai po trasą
P.S į tą pačia temą apie aerodinamiką : http://www.f-1.lt/ismetimo-sistemos-...-centre-n20464
Na redbull sakė, kad jų nosis bus ne tokia baisi kaip ferrrari, bet asmeniškai man tai ji viena baisiausių visoj rikiuotėj, bet margesnis dažymas kažkaip ją užmaskuoja. Newey teigimu ta anga pilotų ventiliacijai, toks jo pareiškimas kiek juokingas, matyt anga atlieka kažkokią aerodinaminę užslėptą funkciją.
Sveikinimai Rosbergui su fantastiška pirma vieta, pirmąja jo karjeroje! Kol kas super įdomus sezonas, labai daug komandų važiuoja labai panašiu tempu, turim jau tris skirtingus lenktynių laimėtojus iš trijų skirtingų komandų per tris etapus
Sveikinimai Rosbergui su fantastiška pirma vieta, pirmąja jo karjeroje! Kol kas super įdomus sezonas, labai daug komandų važiuoja labai panašiu tempu, turim jau tris skirtingus lenktynių laimėtojus iš trijų skirtingų komandų per tris etapus
Senokai dar nebuvo tokios įdomios sezono pradžios, kad taip sunku būtų atspėti, kas taps čempionu Nors jei reiktų statyti, statyčiau už Hamį.
Man didžiausią įspūdį šiose lenktynėse paliko, jog likus ~10-iai ratų pradedant antra vieta buvo gyva kolona lenktyninkų, kurie tikrąja to žodžio prasme visi susigrūdę kovojo vienas su kitu. Ir tam nereikėjo jokių dirbtinių stabdymų, saugos automobilių ir pan. 14 metų neesu nei vieno etapo praleidęs ir nepamenu tokio reginio. Nuostabus sezonas, vienareikšmiškai.
Man didžiausią įspūdį šiose lenktynėse paliko, jog likus ~10-iai ratų pradedant antra vieta buvo gyva kolona lenktyninkų, kurie tikrąja to žodžio prasme visi susigrūdę kovojo vienas su kitu. Ir tam nereikėjo jokių dirbtinių stabdymų, saugos automobilių ir pan. 14 metų neesu nei vieno etapo praleidęs ir nepamenu tokio reginio. Nuostabus sezonas, vienareikšmiškai.
O man tai ta kolona visiškai nepatiko, nes jos lyderis Raikkonenas per tris-keturis ratus sugebėjo iš antros pozicijos nukristi į keturioliktą
O man tai ta kolona visiškai nepatiko, nes jos lyderis Raikkonenas per tris-keturis ratus sugebėjo iš antros pozicijos nukristi į keturioliktą
Padangų visiškai nebeliko.. Matės bolidas visiškai neklauso jo..
Aš kartais pagalvoju, ar būdų įdomiau, ar ne, jei nebūtų uždraudę pildyti kuro lenktynių metu...
Padangų visiškai nebeliko.. Matės bolidas visiškai neklauso jo..
Aš kartais pagalvoju, ar būdų įdomiau, ar ne, jei nebūtų uždraudę pildyti kuro lenktynių metu...
Uždraudė pildyti dėl eko ir kaštų mažinimo politikos. Neaišku, ar būtų įdomiau, sustojimų ir taip daug dėl padangų, plius jie įdomesni, nes mechanikai dažnai susimauna, o kurą pilant niekur nereikdavo skubėti. Beto dėl labai didelio svorio skirtumo lenktynių pradžioje ir gale, skirtingai pas visus dėvisi padangos, kinta bolido balansas ir pan. Dėl ko matom kintančius lenktynių eigoje greičių skirtumumas kas vėl įdomumo prideda. Beje, šiemet čempionatas įdomus dar ir dėl to, kad lenktyniauja daugiausia čempionų per visą F1 istoriją, net 6
Uždraudė pildyti dėl eko ir kaštų mažinimo politikos. Neaišku, ar būtų įdomiau, sustojimų ir taip daug dėl padangų, plius jie įdomesni, nes mechanikai dažnai susimauna, o kurą pilant niekur nereikdavo skubėti. Beto dėl labai didelio svorio skirtumo lenktynių pradžioje ir gale, skirtingai pas visus dėvisi padangos, kinta bolido balansas ir pan. Dėl ko matom kintančius lenktynių eigoje greičių skirtumumas kas vėl įdomumo prideda. Beje, šiemet čempionatas įdomus dar ir dėl to, kad lenktyniauja daugiausia čempionų per visą F1 istoriją, net 6
Na, gal ir taip Beje laba įdomu, kad ne 2, ne 3, o, sakyčiau, kokios 6 gal net komandos yra labai panašaus pajėgumo kol kas. Na taip, vieni stipresni, kiti silpnesni, bet nedaug, jau matėm kvalifikacijoj, kad skirtumai būna LABAI maži
F-1 kulminacija artėja. Šiandien po kvalifikacijos atrodė, kad Alonsui bus jau be galo sunku dar bandyt konkuruot su Vetteliu, beeet... Pas Vettelį neužteko kuro mėginiui paimti (rado 850ml, o reik 1l) ir jis startuos iš 24 vietos! Intriga grįžta!
Comment