Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaip įdomu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Čia turbūt irgi fake ane? Nematau čia nieko neįmanomo. Taip išeina Mythbusteriai sufailino.
    http://www.youtube.com/watch?v=z0_nuvPKIi8
    http://www.youtube.com/watch?v=8tt7RG3UR4c
    Paskutinis taisė Smauglys; 2011.02.03, 16:20.

    Comment


      Tamsuoli, nereikia man nieko žiūrėti. O tu pats bandei su lęšiu uždengti popierių ar lentą? Bandei? Jei giedra vasaros diena, tai per kokias 10 sekundžių pradeda degti. Žinoma, viskas priklauso nuo lęšio didinimo, skersmens, medienos drėgnumo ir spalvos...
      Sferinis ar parabolinis veidrodis irgi koncentruoja spindulius į židinį. Ir nesvarbu, ar jis vientisas, ar iš atskirų dalių. Žinoma, vientisas yra geriau. Stiklas netinka, nes tik apie 8 proc. šviesos yra atspindima. Tuo tarpu veidrodis atspindi apie 70 proc. šviesos. Taip kad iš veidrodėlių suklijuotas parabolinis veidrodis apie 10 kartų daugiau spindulių sukoncentruos nei iš stiklo...
      Taigi, grįžtant prie straipsnio su to vaikio veidrodžiu. Filmavimui jis ten galėjo pachaltūrinti - sumirkė tuos popierius ar pagalį kokiu degiu skysčiu ir tiek... Bet juk diskusija buvo ne apie tai, kad toks veidrodis iš principo negali uždegti. Gali. O jei be apgaulės, tai popierius užsidegs, tik ne per kelias sekundes, o per šiek tiek ilgesnį laiko tarpą.

      Pažiūrėkite, koks saulės galios tankis tenka vienam kvadratiniam žemės paviršiaus metrui - 1 lentelė:

      http://www.newport.com/store/genCont...on/411919/1033

      Priklausomai nuo vertinimo sąlygų ir t.t. nuo 250 nm iki 2500 nm spektro diapazone (o tai optinis diapazonas, galioja optikos dėsniai) į kvadratinį metrą yra apie 1kW! Taigi, panašu, kad to vaikio veidrodis yra apie 0,7 kv. m ploto. Įvertinus veidrodžių atspindžio koeficientą, tai, kad veidrodis ne vientisas, tai, kad galbūt sfera nėra taisyklingos formos ir židinys nėra taškinis, vis tiek turi gautis apie 200 W į tą sukoncentruotą dėmę...
      Paskutinis taisė Al1; 2011.02.03, 16:35.

      Comment


        Svarbus jungtinis infrastruktūros projektas ir gražus valstybių bendradarbiavimo pavyzdys:

        Baltijos jūroje bus tiesiamas ilgas povandeninis tunelis


        Danija po Fehmarno sąsiauriu ketina statyti 18 kilometrų ilgio tunelį į Vokietiją. Projektas smarkiai pasistūmėjo antradienį, kai jam pritarė danų parlamentas. Tuo metu vietos gyventojai vokiečiai ir gamtosaugininkai skelbia esą susirūpinę.
        Kelionės iš Hamburgo į Kopenhagą laikas per artimiausią dešimtmetį gali sutrumpėti „dramatiškai“, nes Danija imasi vieno didžiausių viešojo transporto projektų, kada nors vykdytų Europoje, rašo „Der Spiegel“.
        Antradienį septynios iš aštuonių šalies politinių partijų grupių parlamente susitarė Baltijos jūroje statyti povandeninį tunelį į Vokietiją.
        Povandeninio kelio konstrukcija prasidėtų 2014 metais, o atidarymas planuojamas 2020 metais. Jį sudarytų trys tuneliai: dviejuose būtų keturių juostų greitkelis, o trečiajame - dveji traukinių bėgiai. Šiuo metu kelią tarp Rodbio Danijoje ir Puttgardeno Vokietijoje aptarnauja tik keltas. <...>
        Nuogąstaujama, kad pasibaigus statyboms nebegrįš vietiniai ruoniai, jūrų liūtai ir banginiai. <...>
        Kelionės traukiniu iš Vokietijos didmiesčio Hamburgo į Kopenhagą sutrumpėtų nuo keturių su puse iki trijų su puse valandų, automobiliu - nuo keturių iki trijų valandų. <...>
        www.delfi.lt

        (c) delfi.lt


        Jeigu šis projektas bus sėkmingai įgyvendintas, jo nauda bus aktuali ne tik Danijai ir Vokietijai, bet ir Švedijai ir Norvegijai, kurioms šis bei jau egzistuojanti Eresundo tiltas yra vienintelis sausumos kelias (tiltas), kuriuo galima pasiekti Vakarų Europą.

        Comment


          Ir RailBaltica, kaip alternatyvus kelias iš V. Europos į Skandinaviją nafig reikalimgas...

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Ir RailBaltica, kaip alternatyvus kelias iš V. Europos į Skandinaviją nafig reikalimgas...
            O kuo tai susiję su Skandinavija? Kodėl nereikalingas?
            Paskutinis taisė Silber418; 2011.02.03, 17:05.

            Comment


              Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
              Svarbus jungtinis infrastruktūros projektas ir gražus valstybių bendradarbiavimo pavyzdys:

              Baltijos jūroje bus tiesiamas ilgas povandeninis tunelis




              www.delfi.lt

              (c) delfi.lt
              Atvaizdas


              Jeigu šis projektas bus sėkmingai įgyvendintas, jo nauda bus aktuali ne tik Danijai ir Vokietijai, bet ir Švedijai ir Norvegijai, kurioms šis bei jau egzistuojanti Eresundo tiltas yra vienintelis sausumos kelias (tiltas), kuriuo galima pasiekti Vakarų Europą.
              Radau kelias projekto vizualizacijas (iš dienraščio 'Spiegel' interneto svetainės):

              (c) spiegel.de


              (c) spiegel.de



              (c) spiegel.de



              (c) spiegel.de



              (c) spiegel.de



              (c) spiegel.de



              (c) spiegel.de



              (c) spiegel.de



              (c) spiegel.de



              (c) spiegel.de



              (c) spiegel.de


              Beje, šį projektą pilnai finansuoja danai, o vokiečių bus reikalaujama tinkamai prižiūrėti infratruktūrą Vokietijai priklausančioje dalyje.

              Comment


                Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                Beje, šį projektą pilnai finansuoja danai, o vokiečių bus reikalaujama tinkamai prižiūrėti infratruktūrą Vokietijai priklausančioje dalyje.
                Būtų keista, jei jį finansuotų vokiečiai
                Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                Dordrechtas/Haarlemas
                Nesebaras/Plovdivas
                Kiolnas

                Comment


                  Parašė tivoli Rodyti pranešimą
                  Būtų keista, jei jį finansuotų vokiečiai
                  Kodėl? Galėjo ir per pusę sumą padalinti.

                  Comment


                    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                    Kodėl? Galėjo ir per pusę sumą padalinti.
                    Pirmas dalykas, kaip pats minėjai iš Vokietijos pusės, nemažai yra susirūpinusių dėl jūrinės zonos ekologijos - o Holšteinas ir Šlėzvigas yra viena iš Žaliųjų partijos (Gruene) bastionų Vokietijoje. Be to, šie turi gerą kritinę masę minėtame bundeslande.
                    Kitas dalykas, kažkur valdantys krikdemai anot Spiegel, jog turimą infrastruktūrą - autobahn'us ir t.t. - gana brangiai atsieina palaikyti kiekvienais metais; tai abejoju ar kriziniame plane, kuomet visi Europoje karpo biudžetus, yra prioritetas investuoti į šį projektą; kuomet panašią sumą kainuoja panašiai Bremenas -Hamburgas kelio ir infrastruktūros atnaujinimas.
                    Plius šis projektas labiau prioritetinis infrastruktūros prasme tikrai ne Vokietijai; ši turi puikų susiekimą su Jutlandija. Kai tuo tarpu Danijai ir likusiems skandinavams Vokietija yra labiau strateginis partneris, nei atvirkščiai.
                    Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                    Dordrechtas/Haarlemas
                    Nesebaras/Plovdivas
                    Kiolnas

                    Comment


                      Civilizacijos nepaliesta gentis: paviešintas pirmasis vaizdo įrašas (video)



                      Prieš keletą dienų paviešintos unikalios, kaip manoma, vienos iš paskutinių genčių pasaulyje, su kuria dar niekada nebuvo užmegztas kontaktas, nuotraukos sulaukė didžiulio susidomėjimo visame pasaulyje. Didžiosios Britanijos nacionalinis transliuotojas BBC paviešino pirmąjį vaizdo įrašą, kuriame užfiksuota ši civilizacijos nepaliesta gentis, įsikūrusi Amazonės miškuose, prie Brazilijos-Peru sienos.
                      "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                      Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                      Adam Mickiewicz

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tai tamsuoliai. Ar nebandėte su lęšiu uždegti popieriaus? Ar skuduro, ar medžio gabalo? Taigi tas parabolinis veidrodis irgi suglaudžia spindulius į dėmę. Kadangi jo plotas daug kartų didesnis už eilinio lęšio skersmenį, tai ir sukoncentruojam daug daugiau energijos nei su lęšiu. Bet kokio metalo tikrai neišlydys, nebent kokį šviną ar lydmetalį...


                        Pasiulykit savo atradima metalurgijos pramonei. Paaiskinkite ,kad pakaks tik keliu senu antenu ,suduzusiu veidrodziu ir galesite lydyti pliena nenaudodami nei elektros energijos , nei degindami angli. Gausite nobelio premija arba is jusu bus atvirai pasijuokta:-)) O cia tikite,kad vaikezas su veidroziu lydo metala:-)

                        Comment


                          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                          ... šis bei jau egzistuojanti Eresundo tiltas yra vienintelis sausumos kelias (tiltas), kuriuo galima pasiekti Vakarų Europą.
                          Per Odense ir dabar galima... be jokių keltų... iš Stockholmo į Paryžių.

                          Paskutinis taisė Mørtã; 2011.02.05, 11:51.
                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                          Comment


                            Na nesitiki man niekaip, kad čia ne fake
                            Mano nuotraukos @Fotki.com

                            Auto Show Millennium 2007
                            Retromobile 2007
                            "Kova 1". Driftingo čempionatas
                            "Foje" Gali Skambėti Kitaip
                            Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
                            BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
                            Kauno Marių Regioninis Parkas

                            Comment


                              Hmm tai kelias sutrumpes tik nuo 4.5val iki 3.5val? Tai ar apsimoka toki projekta vystyt? Ar labai jau dideles problemos pakentet tas 4.5val palyginusus su 3.5val?

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                Hmm tai kelias sutrumpes tik nuo 4.5val iki 3.5val? Tai ar apsimoka toki projekta vystyt? Ar labai jau dideles problemos pakentet tas 4.5val palyginusus su 3.5val?
                                Geriau panagrinėjus pateiktą žemėlapį, galima pastebėti, jog kelias turėtų būti gerokai trumpesnis, tiesesnis. Tačiau ir valanda turmpesnis kelias yra nauda.

                                Comment



                                  Stokholmo Technikos muziejuje visuomenei duris atvėrė NASA Žmogaus nuotykių („Human Adventure”) paroda. Dauguma iš 400 parodos eksponatų bus demonstruojami pirmą kartą. Kai kurie daiktai yra autentiški, o kai kurie - specialiai parodai pagamintos kopijos, tarp kurių yra kosmoso kapsulių, variklių, kosmonautų kostiumų, teleskopų ir satelitų. 2,5 tūkst. kv. m. parodoje lankytojai gali atidžiau apžiūrėti įvairių misijų kosmonautų kostiumus, sužinoti, kaip žmonės išgyvena kosmose, ir apžiūrėti daiktus, kurie dabar yra namų apyvokos daiktai, bet buvo kosminių varžybų pasekmė, tokie kaip vystyklai, bevieliai įrankiai, mikrobangų krosnelės ir mobilieji telefonai.
                                  www.delfi.lt + video (paspaudus nuorodą).

                                  Kam įdomu, galite apsilankyti.

                                  Comment


                                    Parašė HAMMER Rodyti pranešimą
                                    Na nesitiki man niekaip, kad čia ne fake
                                    Tas klipas - ištrauka iš naujo dokumentinio serialo "Human Planet", kurį filmavo BBC Natural History Unit, atsakingas už kitus žinomus ir labai aukštos kokybės serialus (Planet Earth, Life ir t.t.). Nemanau, kad jie taip "išsidirbinėtų"

                                    Comment


                                      Parašė Vaidas Rodyti pranešimą
                                      Tas klipas - ištrauka iš naujo dokumentinio serialo "Human Planet", kurį filmavo BBC Natural History Unit, atsakingas už kitus žinomus ir labai aukštos kokybės serialus (Planet Earth, Life ir t.t.). Nemanau, kad jie taip "išsidirbinėtų"
                                      Mano manymu, tai nehumaniška (jeigu toks pasakymas tų aborigenų kalboj egzistuoja). Jiem pamatyti lėktuvą, tolygu mums susitikus ateivį, paspausti jam ranką. Jeigu žino, kad tai trapu ir unikalu, tai nebūtina imt ir niokot. Teigdami, kad nori apsaugot - naikina. Nei du, nei trys.

                                      Comment


                                        Parašė LC. Rodyti pranešimą
                                        Mano manymu, tai nehumaniška (jeigu toks pasakymas tų aborigenų kalboj egzistuoja). Jiem pamatyti lėktuvą, tolygu mums susitikus ateivį, paspausti jam ranką. Jeigu žino, kad tai trapu ir unikalu, tai nebūtina imt ir niokot. Teigdami, kad nori apsaugot - naikina. Nei du, nei trys.
                                        Nori pasakyt jie iki siol nemate lektuvu praskrendanciu? Sunku butu patiket.

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                          Nori pasakyt jie iki siol nemate lektuvu praskrendanciu? Sunku butu patiket.
                                          Pagal idėją - nematė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X