Teiginys neįtikėtinas, bet Forbes jį irgi kartoja:
China Used More Concrete In 3 Years Than The U.S. Used In The Entire 20th Century [Infographic]
https://www.forbes.com/sites/niallmc.../#33b51d904131
Šiaip matyt reiktų žiūrėti į kažkokią mažiau įprastą specifiką, kuri nebūdinga NE Kinijoje. Į galvą ateina didelių hidro ir kitokių elektrinių projektai, kurių matyt yra daugiau ir didesnių, negu kitur (combined, accumulated). Taip pat toks fenomenas kaip visiškai naujų HSR linijų ir tiltų statyba beprecedentiškų greičiu, kuris iki tol buvo įmanomas tik teoriškai.
Pavyzdžiui, Beijing-Shanghai HSR iš 1300km, apie 1100km yra ant va tokių estakadų. Likę 20000km matyt irgi panašiomis proporcijomis. Turint omeny, kad per tuos kelis metus jie pastatė maždaug tiek pat greitųjų geležinkelių, kiek likęs pasaulis nuo jų atsiradimo (60's), tai gal ne taip ir keista. Priduok 15K km tokio tilto per porą metų, ir bus tau "more than 20th century" Amerikoje ar dar kur nors.
Plius autostradų statybos tempai tuo metu pareidinėjo kaip tik apie 10K km per metus (visos Vokietijos worth of autostradų per metus), kas iš principo reiškia, kad jie pastatė JAV Interstate dydžio tinklą per kelis metus kažkur apie 2010.
Tada dadėkim keliasdešimt tokių ir kelis šimtus mažesnių geležinkelių stočių su prieigomis:
Dar belenkiek oro uostų, jūrų uostų, visokių land reclamation mega-projects, tunelių ir šiaip belenko. Visam tam reikia nesveiko kiekio smėlio ir betono. Kaip tik tuo metu buvo visų tų projektų peak years.
China Used More Concrete In 3 Years Than The U.S. Used In The Entire 20th Century [Infographic]
https://www.forbes.com/sites/niallmc.../#33b51d904131
Šiaip matyt reiktų žiūrėti į kažkokią mažiau įprastą specifiką, kuri nebūdinga NE Kinijoje. Į galvą ateina didelių hidro ir kitokių elektrinių projektai, kurių matyt yra daugiau ir didesnių, negu kitur (combined, accumulated). Taip pat toks fenomenas kaip visiškai naujų HSR linijų ir tiltų statyba beprecedentiškų greičiu, kuris iki tol buvo įmanomas tik teoriškai.
Pavyzdžiui, Beijing-Shanghai HSR iš 1300km, apie 1100km yra ant va tokių estakadų. Likę 20000km matyt irgi panašiomis proporcijomis. Turint omeny, kad per tuos kelis metus jie pastatė maždaug tiek pat greitųjų geležinkelių, kiek likęs pasaulis nuo jų atsiradimo (60's), tai gal ne taip ir keista. Priduok 15K km tokio tilto per porą metų, ir bus tau "more than 20th century" Amerikoje ar dar kur nors.
Plius autostradų statybos tempai tuo metu pareidinėjo kaip tik apie 10K km per metus (visos Vokietijos worth of autostradų per metus), kas iš principo reiškia, kad jie pastatė JAV Interstate dydžio tinklą per kelis metus kažkur apie 2010.
Tada dadėkim keliasdešimt tokių ir kelis šimtus mažesnių geležinkelių stočių su prieigomis:
Dar belenkiek oro uostų, jūrų uostų, visokių land reclamation mega-projects, tunelių ir šiaip belenko. Visam tam reikia nesveiko kiekio smėlio ir betono. Kaip tik tuo metu buvo visų tų projektų peak years.
Comment