Ar yra kokių nors patikimesnių šaltinių? Na bent jau Wikipedijos įrašas?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šiaip įdomu
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ar yra kokių nors patikimesnių šaltinių? Na bent jau Wikipedijos įrašas?
Вагончик тронулся
Поезда-призраки бродят по свету
Neatmestina tikimybė, kad galima rasti tekstą italų kalbaI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNe, wikipedijoje jokio panašaus įrašo neradau. Matyt, wikipedijos moderatoriai nelabai toleruoja paranormalias istorijas. Tikriausiai rimčiausias šaltinis po jau pateikto, yra šis (rusų kalba):
Comment
-
http://www.blueridgecountry.com/arch...-elephant.html
Išties įdomus straipsnis apie 1916 m. įvykusį viešą pakorimą, kuris sukrėtė pasaulį...,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
- Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."
Comment
-
Brangiausias pasaulio miestas
Turinti daug naftos, tačiau skurdo kamuojama Angolos sostinė yra brangiausias pasaulio miestas, rodo naujausias pragyvenimo išlaidų tyrimas. Tyrimas taip pat atskleidė, kad ir kiti besivystančios Afrikos ir Azijos miestai yra tarp pasaulio brangiausių.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Kompanija "IBM" atliko įvairių miestų transporto sistemų tyrimą ir jo metu buvo nustatyta, kad blogiausias susisiekimas yra Johanesburgo, Toronto bei Maskvos miestuose. Tuo tarpu geriausias susisiekimas yra Stoholmo mieste (tik 18% apklausoje dalyvavusių vairuotojų teigė, jog susisiekimas mieste nėra geras). Geriausiųjų sąraše taip pat minimi Niujorkas, Monrealis, Melburnas ir Hiustonas.
http://news.nationalpost.com
Na, keliauti po Stokholmą naudojantis viešojo transporto paslaugomis iš tiesų yra malonumas. Važiuojant automobiliu į atokesnius rajonus piko metu, kelyje galima užtrukti kelias valandas, nors kelių ir aplinkkelių tinklas yra gerai išvystytas ir toliau plečiamas.
Taip pat sparčiai skatinama naudotis viešuoju transportu, kurio tinklas atnaujinamas, plečiamas ir pan. Daug infrastruktūros yra po žeme.Paskutinis taisė Silber418; 2010.06.30, 23:06.
Comment
-
[VIMEO] <object width="400" height="225"><param name="allowfullscreen" value="true" /><param name="allowscriptaccess" value="always" /><param name="movie" value="http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=12925855&server=vimeo.co m&show_title=1&show_byline=1&show_port rait=0&color=&fullscreen=1" /><embed src="http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=12925855&server=vimeo.co m&show_title=1&show_byline=1&show_port rait=0&color=&fullscreen=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowscriptaccess="always" width="400" height="225"></embed></object><p><a href="http://vimeo.com/12925855">iPhone 4 versus Canon 7D</a> from <a href="http://vimeo.com/takezero">Take Zero Productions</a> on <a href="http://vimeo.com">Vimeo</a>.</p> [/VIMEO]Paskutinis taisė Lettered; 2010.07.01, 20:12.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąAčiū
Canon FTW
Comment
-
Po daugiau nei 40 metų archeologai pasiekė paslaptingo kapavietės tunelio galą
Egipto aukščiausiosios senienų tarybos atlikti kasinėjimai praskleidė faraono Sečio I kapavietės paslapties skraistę, tačiau uždavė naujų mįslių.Po daugiau nei 40 metų archeologai pasiekė paslaptingo kapavietės tunelio galą (video)
Publikuota: 2010 liepos 1d. 00:44 15min.lt
Sečio I kapavietės puošybos fragmentas
Kadras iš „YouTube“ / Sečio I kapavietės puošybos fragmentas
Egipto aukščiausiosios senienų tarybos atlikti kasinėjimai praskleidė faraono Sečio I kapavietės paslapties skraistę, tačiau uždavė naujų mįslių.
Didinti straipsnio tekstą Mažinti straipsnio tekstą
Tiesa, archeologams teko nusivilti – ilgus metus tyrinėtas nuolaidus tunelis, besidriekiantis 174 metrus žemyn iš faraono laidojimo patalpos, baigėsi aklaviete. Tad hipotezė, jog tunelis turėtų vesti į antrąją, slaptąją, faraono kapavietę, subliūško, praneša heritage-key.com.
Faraono Sečio I kapavietė Karalių slėnyje netoli Luksoro – Senovės Egipto faraonų ir didikų nekropolyje – pirmą kartą aptikta 1817 metais. Tai padarė savamokslis archeologas Giovanni Belzoni. Tačiau rimtesni paslaptingojo tunelio, atsiveriančio netoli vietos, kurioje stovėjo faraono sarkofagas su mumija, tyrimai nebuvo pradėti iki antrosios XX amžiaus pusės.
Septintajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje Sheikho Ali Abdel-Rasoulo vadovaujama kasinėjimų komanda pamėgino atkasti ir išvalyti nuožulnų tunelį, iškirstą uolienoje. Tačiau kasinėtojai ilgainiui nuklydo į šoną nuo tikrojo tunelio ir sustojo 130 metrų gylyje. Darbo sąlygos tokiame gylyje tapo pragariškos, be to, pradėta baimintis, kad bet kurią akimirką gali užgriūti ne tik tunelis, bet ir sugriūti visa kapavietė.
Kai faraonas mirė po 12 metų valdymo, jo sūnus Ramzis II sustabdė visus darbus ir palaidojo tėvą jau įrengtoje pirmojoje kapavietėje.
2007 metų lapkritį darbą pradėjo antroji ekspedicija, vadovaujama paties Egipto aukščiausiosios senienų tarybos direktoriaus daktaro Zahio Hawasso. Šį kartą archeologai nusprendė sutvirtinti tunelio lubas metalinių stulpų konstrukcijomis, o šiukšlėms ir nuolaužoms gabenti į viršų sukonstravo specialią vagonėlių sistemą.
Egipto kultūros ministras Faroukas Hosnis šiomis dienomis išplatino pranešimą spaudai, kuriame patvirtino ankstesnius Z.Hawasso pareiškimus, kad archeologų komanda baigė kasinėjimus 174 metrų gylyje, pasiekusi tunelio galą. Per kasinėjimus archeologai aptiko daugybę senovės egiptiečių rankdarbių – statulėlių, keramikos šukių ir kitų artefaktų, priskiriamų aštuonioliktajai faraonų dinastijai ir datuotinų 1569–1315 metais prieš Kristų. Kai originalieji tunelio laiptai buvo nuvalyti, archeologai taip pat pastebėjo, kad trys jų pakopos buvo nudažytos raudonai.
Kai Z.Hawasso komandos nariai pasiekė tunelio sekciją 136 metrų gylyje, kurią iš dalies jau buvo tyrinėję Sh.Ali Abdel-Rasoulo vyrai, jiems pavyko aptikti kelią žemyn – išvalius uolienas atsivėrė didžiulis žemyn besidriekiantis koridorius. Kai 25 metrų ilgio ir daugiau nei pustrečio metro pločio koridorius buvo išvalytas, paaiškėjo, kad žemyn veda 54 pakopų laiptų maršas.
Už pirmojo koridoriaus driekėsi antrasis, besitęsiantis dar 6 metrus. Jo pradžioje tyrinėtojai aptiko netikras duris, ant kurių hieratiniu raštu buvo užrašytos instrukcijos tunelį kasusiems darbininkams: „Pakelkite aukščiau durų staktą ir praplatinkite koridorių.“
Da
ktaras Z.Hawassas pasakoja, kad tunelio sienos yra baigtos tašyti, o ant jų matyti puošybos eskizų. Deja, senovės meistrai taip ir nesuspėjo baigti jų dekoruoti. Z.Hawassas taip pat pareiškė, kad jį nustebino antroji laiptų eilė, aptikta tunelio gale. Panašu, kad paskutinis laiptelis taip pat nebuvo baigtas kalti, o tunelio kirtimo darbai buvo staiga nutraukti.
Anksčiau Z.Hawassas kėlė bent dvi hipotezes. Remiantis viena, tunelis galėjo tik simbolizuoti kelią į šviesos dievo Sekerio, globojančio mirusiųjų sielas požemyje, urvą. Remiantis antra hipoteze, tunelis archeologus turėjo nuvesti į tikrąją, slaptąją, faraono kapavietę. Z.Hawassas ir dabar tiki, kad Setis I iš pradžių paliepė uoloje iškalti ir parengti pirmąją kapavietę, o vėliau įsakė kalti tunelį, kurio gale ketino įrengti antrąją kapavietę.
Kai faraonas mirė po 12 metų valdymo, jo sūnus Ramzis II sustabdė visus darbus ir palaidojo tėvą jau įrengtoje pirmojoje kapavietėje.
Pasak Z.Hawasso, panašu, kad Ramzis II pasekė tėvo pavyzdžiu ir savo kapavietėje taip pat įrengė slaptą tunelį. Šiuo metu archeologai kaip tik dirba Ramzio II kapavietėje ir ieško panašaus tunelio.
Video:
Kapavietės planas:
http://www.thebanmappingproject.com/sites/pdfs/kv17.pdfPaskutinis taisė LC.; 2010.07.02, 12:40.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGal ne Canon ftw, o mobilijų telefonų gamintojams reikia paplot, kad sparčiai vejasi. Greit turbūt dings iš rinkos mėgėjiški fotoaparatai ir kameros
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKas per situacija, kodel taip paliko? Kaip suprantu ten istisi kvartalai buvo griaunami naujoms staybom, nesuprantu, kodel sie namukai pailkti.
Last holdout in downtown Beijing
A "nail house," the last house in the area, stands in front of a tall building, blocking the road in Beijing's downtown area, July 14, 2010
The house owner Zhang Changfu's family has been living in this condition for seven years while the area was built into a modern community with many high-end residential buildings. Living in Beijing's "hardest nail house," as dubbed by many, Zhang said he was helpless because the family wanted to have their house demolished and move away but didn't know whom to turn to for help. "We feel very sorry for causing so much inconvenience to our neighbors, but we really don't know whom we can turn to for help to solve this problem," Zhang said.
Ko gero, valdžia dėl kažkokių priežasčių nenorėjo imtis prievartinio iškeldinimo, o tuo besinaudodami gyventojai nusprendė pasipelnyti ir išsireikalauti kuo didesnės "kompensacijos".
Comment
Comment