Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gyvenimas užsienyje
Collapse
X
-
Parašė innuendo Rodyti pranešimąEmigruoju į Limerick tada, nes jau užkniso sniegas mane
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiandien ryte sniego buvo 5-10cm, bet visi bėgiai švarūs. Nepaisant to, traukiniai žiauriai vėlavo. Pats važiavau į Londono centrą: kelionė, kuri paprastai užtrunka 20min., užtruko 2 su puse valandos... kitur dar blogiau - traukiniai išvis nevažiavo. Žodžiu, visiškas chaosas.
O kiek laiko važiuoja autobusas arba automobilis tą patį maršrutą gatvėmis?
Comment
-
Panašiai laiko nevalytomis gatvėmis (t.y. rizikuojant) + £8.00 "congestion charge" ir koks bent £10.00 parkavimas. Londone situacija su keliais ir parkavimu - tragiška. Kelių infrastruktūra čia yra blogesnė nei bet kuriame kitame dideliame Europos mieste.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąO kiek laiko važiuoja autobusas arba automobilis tą patį maršrutą gatvėmis?
Viskas atrodytų maždaug taip:
Traukiniu: 20min.
Mašina dieną (vidutiniškai intensyvus eismas: apie 1val.
Mašina dieną (intensyvus eismas: apie 1,5-2 val.
Mašina naktį arba nesant eismo: apie 30min.
Autobusu dieną: apie 1val. 40min - 2val. ir daugiau
Naktiniu autobusu (tiesioginis): 50min.
Nors važiuoti automobiliu nepatogu, nes teks važiuoti siauromis vingiuotomis gatvelėmis, po to mokėti "congestion charge" ir, galų gale, mokėti nežmonišką kainą už parkingą. Todėl vienintelė reali išeitis - traukinys.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiandien ryte sniego buvo 5-10cm, bet visi bėgiai švarūs. Nepaisant to, traukiniai žiauriai vėlavo. Pats važiavau į Londono centrą: kelionė, kuri paprastai užtrunka 20min., užtruko 2 su puse valandos... kitur dar blogiau - traukiniai išvis nevažiavo. Žodžiu, visiškas chaosas.Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)
Comment
-
Parašė fredis Rodyti pranešimąSuprantu, kad pataikiau laiku išsineždinti iš Londono. Traukinius juk atrodo galima sureguliuoti, kaip kompiuterį, bet tik ne UK.... Ir kada jie pirks žiemines padangas arba M+S'us? Jau tiek pastarųjų metų jų nepamoko....
Tas pat galioja ir keliams. Tiesiog nėra pakankamai valymo technikos, kuri, esant reikalui, vienu metu galėtų valyti visos šalies kelius. Tai reiškia, kad iškritus daugiau sniego visoje šalyje, beveik garantuotai smarkiai sutriks visų rūšių transporto eismas.
Comment
-
Eilinės problemos nukritus kelioms snaigėms ir atšalus iki -0,5C
Londono Hitrou oro uosto keleiviai vis dar nakvoja terminale (video)
http://tv.delfi.lt/video/rVcUbKJF
Comment
-
Nelinksma tiems keleiviams ir keista, jog Britanijoje dėl sniego gali būti tiek problemų. Ko gero, gaučiau šoką ten nuvykęs, nes jau pripratau prie to, kad sniegas bent kelis kartus į dieną valomas (ir kiekvienoje gatvėje!), o oro uostuose jis nuvalomas dar dažniau ir greičiau (žinoma, tam reikia technikos bei investicijų). Laikas britams susiimti.Paskutinis taisė Silber418; 2010.12.23, 03:34.
Comment
-
Čia visi įpratę, kad sniego būna vieną ar, geriausiu atveju, porą dienų per metus. Šiemet jo netrūksta jau kelias savaites, o šaltis irgi neįprastai didelis (naktį kartais nukrenta net iki -5, o dieną apie 0). Šiaip gan žiauru, nes traukinių grafikai visiškai sujaukti, daugybė smulkių autoavarijų, kritusios kalėdinės prekybos apyvartos ir t.t. Ekonomikai tai tikrai ne į naudą, ypač, kai toks sunkus ekonomikos klimatas ir toks žiaurus valstybinio sektoriaus deficitas.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąČia visi įpratę, kad sniego būna vieną ar, geriausiu atveju, porą dienų per metus. Šiemet jo netrūksta jau kelias savaites, o šaltis irgi neįprastai didelis (naktį kartais nukrenta net iki -5, o dieną apie 0). Šiaip gan žiauru, nes traukinių grafikai visiškai sujaukti, daugybė smulkių autoavarijų, kritusios kalėdinės prekybos apyvartos ir t.t. Ekonomikai tai tikrai ne į naudą, ypač, kai toks sunkus ekonomikos klimatas ir toks žiaurus valstybinio sektoriaus deficitas.
Comment
-
Pagal Heathrow puslapį, panašu, kad jau dauguma skrydžių vyksta, lyg ir apsitvarkė pagaliau. Ko gero dar užtruks bent kelias dienas, kol pavyks išskraidint visus užsilikusius keleivius, nes šiuo laikotarpiu ir šiaip lėktuvai juk gana pilni būna. Labai tikiuosi, kad artimiausiom dienom viskas grįš į savo vėžias, nes kaip tik turiu persėst Heathrow antradienįKartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)
Comment
-
Kuria cia diena per BBC kalbejo kazkoks itakingas asmuo ir sake kad reik 4 milijardus investuot i UK oro uostus kad butu uztikrintas ju darbas betkokiom oro salygom. Nenuostabu jei kalba eina apie toki dideli skaiciu o sutrikimai pasitaiko netaip jau ir daznai, tai nenuostabu kad ir pataupo. Kazkaip nerealiai tas skaicius skamba.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąEilinės problemos nukritus kelioms snaigėms ir atšalus iki -0,5C
Londono Hitrou oro uosto keleiviai vis dar nakvoja terminale (video)
http://tv.delfi.lt/video/rVcUbKJF
Comment
-
Parašė AntSakiu Rodyti pranešimąKuria cia diena per BBC kalbejo kazkoks itakingas asmuo ir sake kad reik 4 milijardus investuot i UK oro uostus kad butu uztikrintas ju darbas betkokiom oro salygom. Nenuostabu jei kalba eina apie toki dideli skaiciu o sutrikimai pasitaiko netaip jau ir daznai, tai nenuostabu kad ir pataupo. Kazkaip nerealiai tas skaicius skamba.
Šioks toks progresas įvyko su Heathrow: pastatytas 5-as terminalas, kuris yra puikus, yra neblogas susisiekimas, statomas Crossrail, kuris dar labiau pagerins susisiekimą su Heathrow. Bet papildomo tako idėjos kaip ir atsisakyta (tokio dydžio oro uostas su dviem takais tiesiog fiziškai negali normaliai funkcionuoti), dėl ko net ir įgyvendinus dabartinius projektus, pats oro uostas liks nei luptas, nei skustas. Nors panaši "nei lupta, nei skusta" situacija yra bemaž visoje UK su visų rūšių transportu. Jei netingi, gali užmesti akį į Google maps D.Britanijos greitkelių tinklą ir pasižiūrėti kad ir į greitkelių susikirtimus ir jų inžinerinius sprendimus. Tokių dzyvų tikrai mažai kur būna. Žodžiu, kažkoks nacionalinis ypatumas nemylėti transporto infrastruktūros ir tenkintis nevykusiu, bet nežmoniškai brangiu servisu.Paskutinis taisė John; 2010.12.24, 02:02.
Comment
Comment