Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

"Prisma" - naujas prekybos tinklas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    as irgi laukiu norfos kurnors dar bet kur Kaune, nes toks ispudis, kad jos vien silainiuose stovi na ir dar gal pora kazkur, bet net nezinau kur.

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    buvom ir mes sekmadienį tame stebukle, nežinau, pasitvirtino jūsų kalbos apie prismos paslėpimą, galų gale apėjom ozą iš lauko ir patekom į tą prismą, gerai apsijuokę iš savęs, kad nenuėjom toliau už eskalatoriaus toliau, kaip daktarui, Žalgirio, švaros ir tvarkingumo mylėtojui tai patiko nors pirmas įspūdis - univermagas, bet geras univermagas kaip kažkas čia rašė - nevargina apsipirkimas, nes milžiniški praėjimai, nėra margumyno, lempos dienos šviesos - žodžiu čia smarkiai užskaitau, nes nereiki brautis per žmones (nors jų ir taip gerokai mažai sutikom ), nepavargom, nesusinervinom neprisirinkom bereikalingų prekių (amiko baisiai teisus dėl to išdėstymo, ypač dar jeigu eini alkanas, ir ypač - su moterimi - didelis apsipirkimas garantuotas ). prismoje to nepatyrėm, nors ir buvom alkani plius baisiai patiko savisvera (), vien dėl to noriu dar ten tai vat, jaučiu, kad po truputį būdamas vilniuje tikrai rišiu maximos šturmavimą - tik norfa parke, arba prisma oze ir baisiai laukiu prismos kaune, ir norfos kur nors arčiau centro/žaliakalnio

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Pakanka kai kurias prekes išdėlioti lentynose šiek tiek kitaip, nei įprasta, ir stebėtinai išaugs iki tol nepopuliarių prekių perkamumas. Lygiai tokie patys triukai tinkami naudoti su akcijos prekėmis. Pvz.: nuolaida visoms rašymo priemonės. Šalia jų gražiai išdėliojame sąsiuvinius, penalus, kuprines. Žmonės jų prisiima ir kasoje reikalauja nuolaidos sąsiuviniams ir penalams, nors nuolaida toms prekėms nepriklauso. Žmonės nelinkę skaityti, jie linkę vadovauti regėjimu: pridėtas užrašas -20 proc. ir išdėliotos prekės, jas ima ir mano, jog perka su nuolaida. Toks principas aktyviai naudojamas Maximose ir tai leidžia apyvartą padidinti iki 15 proc. Dėl to esu nusiteikęs prieš Maximas.
    O ką — Prismoje kitaip? Kaip ir visuose prekybos centruose, duona, pienas ir alus yra prekybinės salės gale. Nematau tame nieko blogo. Visi dirba dėl pinigų, o ne dėl altruistinio statistinio lietuvio poreikio patenkinimo. O jeigu lyginti kainas, reikėtų lyginti ne konkrečias prekes, o būtiniausių prekių krepšelį. Deja, bet esu įsitikinęs, kad čia nugalėtų MAXIMA su savo prekės ženklais Favorit ir Optima linija. Tikiuosi Prisma turi gerus vadybininkus, nes pardavinėdama Coca Cola, Carlsberg, Estrella, Absolut ir kitas prekes, nuo kurių lūžta kitų PC lentynos, juntamo rinkos gabalo neatsiplėši.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Kai žmonių durnumas pasiekia bet kokias mano protu nesuvokiamas ribas, tada tikrai darosi neramu ir baugu.
    Gyvenime mačiau žymiai baisesnių ir neramesnių vaizdų, nei dabartinėse Maximose, patikėk Na, kai tau neteko tarybiniais metais gyventi, tai nieko keisto tada tavo mintyse.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Kai žmonių durnumas pasiekia bet kokias mano protu nesuvokiamas ribas, tada tikrai darosi neramu ir baugu.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Puiku, kad esi protingas ir mąstai racionaliai. Bet daugiau nei 50 proc. pirkėjų Maximose ir Rimi įsigija prekių daugiau, nei jiems reikia. Esu neilgai dirbęs keliose su prekyba ir rinkodara didžiuosiuose prekybos centruose susijusia veikla, taigi žinau, ką sakau.
    Žmonių durnumas - ne priežastis keisti pasaulį

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Keista, aš visose parduotuvėse perku ką noriu ir nejaučiu jokio spaudimo. Čia kažkoks nusistatymas prieš Maxima ir ne daugiau
    Puiku, kad esi protingas ir mąstai racionaliai. Bet daugiau nei 50 proc. pirkėjų Maximose ir Rimi įsigija prekių daugiau, nei jiems reikia. Esu neilgai dirbęs keliose su prekyba ir rinkodara didžiuosiuose prekybos centruose susijusia veikla, taigi žinau, ką sakau.

    Pakanka kai kurias prekes išdėlioti lentynose šiek tiek kitaip, nei įprasta, ir stebėtinai išaugs iki tol nepopuliarių prekių perkamumas. Lygiai tokie patys triukai tinkami naudoti su akcijos prekėmis. Pvz.: nuolaida visoms rašymo priemonės. Šalia jų gražiai išdėliojame sąsiuvinius, penalus, kuprines. Žmonės jų prisiima ir kasoje reikalauja nuolaidos sąsiuviniams ir penalams, nors nuolaida toms prekėms nepriklauso. Žmonės nelinkę skaityti, jie linkę vadovauti regėjimu: pridėtas užrašas -20 proc. ir išdėliotos prekės, jas ima ir mano, jog perka su nuolaida. Toks principas aktyviai naudojamas Maximose ir tai leidžia apyvartą padidinti iki 15 proc. Dėl to esu nusiteikęs prieš Maximas.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2009.09.14, 14:46.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Š todėl, kad Maximos skatina vartojimą ir stengiasi pirkėjams įpiršti prekes. O štai tokiose "Norfose" ar "Prismoje" aš jaučiuosi kitaip - nejaučiu tų rinkodaros ir marketingo gudrybių - perku tik tai, ko man reikia.

    Na taip, "Prismos" lygis tikrai nėra aukštas Lietuvoje. Ir kaip minėjau, jos net neverta lyginti su mūsų gigantais Maxima, Iki ir Rimi.
    Keista, aš visose parduotuvėse perku ką noriu ir nejaučiu jokio spaudimo. Čia kažkoks nusistatymas prieš Maxima ir ne daugiau

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą

    Viskas gerai, bet vistiek Š, ane? Daug kartų girdėjau iš užsieniečių komplimentus mūsų prekybos centrams, tai kad nereikia čia kompleksuoti. Akivaizdu, kad "Prisma" kol kas labai žemo lygio pagal visus parametrus .
    Š todėl, kad Maximos skatina vartojimą ir stengiasi pirkėjams įpiršti prekes. O štai tokiose "Norfose" ar "Prismoje" aš jaučiuosi kitaip - nejaučiu tų rinkodaros ir marketingo gudrybių - perku tik tai, ko man reikia.

    Na taip, "Prismos" lygis tikrai nėra aukštas Lietuvoje. Ir kaip minėjau, jos net neverta lyginti su mūsų gigantais Maxima, Iki ir Rimi.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Žmogau, pirmiausiai, įsiskaityk į mano atsakymą WooHoo, o tada atsakinėk.
    Aš būtent apie tą ir kalbėjau. Dėl "Norfos" sutinku, bet aš ten gan dažnai apsipirkinėju, tik kainos "Prismoje" daug didesnės.
    Na tai nepyk, jei šiek tiek ne taip tave supratau Kaip ten bebūtų, Lietuvoje mano minėto požiūrio (kad prekybos centre ateinu pailsėti, akis paganyti, pasimelsti, pašokti, pasilinksminti ir draugų susirasti) žmonių tikrai netrūksta - tai įrodo eilės po darbų Maximose netgi ekonominio sunkmečio metu, kai reikėtų apsiprekinti išmintingai. Žmonės visgi nesupranta, ką reiškia pirkti protingai. Jiems žodis "taupyti" reiškia "atsisakyti pusės to, ko noriu". Bet juk jau mažus vaikus mamos moko sugebėti atsirinkti: jei nori dviejų, turi rinktis vieną iš jų.

    Maxima skatina vartotojiškumą ir tiesiogine prasme vagia iš pirkėjų kišenių. Pirkėjai, apsvaiginti mistinės aplinkos, ima viską į krepšelį, o tik prie kasos, pamatę kiek reikia mokėti, grįžta į realybę. Žinoma, kad dešimtas pirkėjas kaltina kasininką, kad reikia mokėti tiek daug

    Iš šono pirkėjai Maximose tikrai neatrodo protingi. Jei padėta ir gražiai pateikta prekė ir dar puse lito pigiau, nei vakar - tai būtinai pirks.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Maxima - lygiuojasi į tipinį statistinį lietuvį ir stengiasi iš Š išspausti maXimumą. Aptarnavimas palyginti geras, prekių pasirinkimas labai geras, kainos geros, marketingas geras ir pan.

    Viskas gerai, bet vistiek Š, ane? Daug kartų girdėjau iš užsieniečių komplimentus mūsų prekybos centrams, tai kad nereikia čia kompleksuoti. Akivaizdu, kad "Prisma" kol kas labai žemo lygio pagal visus parametrus .

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė le bronius Rodyti pranešimą
    Būtent. Jei nori dar susimokėti už parduotuvės dizainą, tai ir ieškok žmogau kuo spalvingesnės parduotuvės...
    Čia ne man sakykit

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Jei Vakarų Europoje esi buvęs, tai sutiksi, jog ten apstu ir dar baisesnių prekybos centrų. Ten jie statomi tiesiog kaip parduotuvė. Čia tik Lietuvoj įsivyravęs mitas, kad prekybos centras lygu muziejui. Aš pvz. einu į parduotuvę apsipirkti, o ne muzikos klausytis ar tvistą šokti, kur turi būti daug ryškių ir gražių spalvų. Nesu ir mažas vaikas - man nereikia daug paveikslėlių
    Man "Prisma" labai panaši į Norfą - dideli tarpai tarp lentynų, paprasta apdaila ir pan. Ir beje, "Norfoje" gerokai pigiau, nei kitur. Štai ir pasiteisina "pigus įvaizdis".

    Bet nesiruošiu čia kažkam piršti savo nuomonės ar draskyti akių. Tiesiog toks mano požiūris į apsipirkimą - aplinkai didelio dėmesio neskiriu - perku prekę, o ne paslaugą. Štai kavinės aplinka man turi didelę reikšmę.
    Žmogau, pirmiausiai, įsiskaityk į mano atsakymą WooHoo, o tada atsakinėk.
    Aš būtent apie tą ir kalbėjau. Dėl "Norfos" sutinku, bet aš ten gan dažnai apsipirkinėju, tik kainos "Prismoje" daug didesnės.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Kaštonas Rodyti pranešimą
    Bet , kad Prismoje laibai mažas maisto pasirinkimas. Pvz: kulinarijos skyriuje salotos. Apstulbau pamatęs kad , ten tik kokios 5-8 rūšys yra. Kai tuo tarpu Rimi Hypermarket 30-40. Ir šeip nejauki man pasirodė, tikrai nebūsiu ten dažnas klientas.
    Atskirkime prekybos centrų klases:
    Rimi lygiuojasi į aukščiausios klasės prekybos centrus, todėl ten brangiausia, bet ir pasirinkimo pakanka, ir aptarnavimas palyginti geras.
    Maxima - lygiuojasi į tipinį statistinį lietuvį ir stengiasi iš Š išspausti maXimumą. Aptarnavimas palyginti geras, prekių pasirinkimas labai geras, kainos geros, marketingas geras ir pan. Maxima yra vartojimo kulto Lietuvoje pradininkė, tuo didžiuojasi ir yra sukūrusi visą plėtros ir tobulėjimo sistemą. Eiliniam pirkėjui tai nėra taip matoma, kad bet tai padeda Maximai uždirbti dar daugiau.
    Iki - labiau lygiuojasi į kasdien apsilankančius pirkėjus, kurie perka "dienos prekes": duona, batonas, sviestas, sūris, dešrelės, mišrainė ir pan. Aptarnavimas geras, pasirinkimas, palyginti su parduotuvių dydžiu, labai geras, kainos palyginti normalios (turint omeny, jog jų apyvarta keliskart mažesnė už milžinę Maximą).
    Norfa - viskas pigu ir viskas labai paprasta. Jokių akcijų gausos. Ateini - nusiperki ir išeini. Aptarnavimo kokybė skurdi (panašu į turgų), prekių pasirinkimas bazinis (po vieną - tris rūšis to produkto).
    Cento ir Supernetto - tipiniai Vakarų Europos "Lidl" ar "Tesco". Skirtumas tik tas, kad Cento ir Supernetto Lietuvoj yra tik mažos parduotuvės, kur lietuviai ateina gerokai rečiau - mieliau renkasi Maximą, kur yra brangiau, bet už tai aplink daug spalvų, daug žmonių ir ten labai smagu.

    Taigi Prisma yra kažkas panašaus į Cento, Supernetto ir Norfos hibridą. Ir Prismą lyginti su Rimi, Iki ar Maxima yra kvaila, nes Prismos koncepsija visai ne ta.

    Prisma lygiuojasi į kartą du per savaitę atvykstančias šeimas, kurios įsigyja daug prekių, bet nusiperka tai, ko reikia, o ne tai, ko paskui nevalgys (Maximos produkto pateikimo gudrybė).

    Komentuoti:


  • le bronius
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Štai ir pasiteisina "pigus įvaizdis".
    Būtent. Jei nori dar susimokėti už parduotuvės dizainą, tai ir ieškok žmogau kuo spalvingesnės parduotuvės...

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Vien po rusiško popso dozės tikrai jau ten negrįšiu. O dizainas apgailėtinas ir nereikia čia apie "švarą" aiškinti, vaizdas šioje skylėje skiriasi ir nuo daugumos, kur teko būti, kitų EU šalių prekybos centrų. Vienu žodžiu, be ateiities ta "Prisma"
    Jei Vakarų Europoje esi buvęs, tai sutiksi, jog ten apstu ir dar baisesnių prekybos centrų. Ten jie statomi tiesiog kaip parduotuvė. Čia tik Lietuvoj įsivyravęs mitas, kad prekybos centras lygu muziejui. Aš pvz. einu į parduotuvę apsipirkti, o ne muzikos klausytis ar tvistą šokti, kur turi būti daug ryškių ir gražių spalvų. Nesu ir mažas vaikas - man nereikia daug paveikslėlių
    Man "Prisma" labai panaši į Norfą - dideli tarpai tarp lentynų, paprasta apdaila ir pan. Ir beje, "Norfoje" gerokai pigiau, nei kitur. Štai ir pasiteisina "pigus įvaizdis".

    Bet nesiruošiu čia kažkam piršti savo nuomonės ar draskyti akių. Tiesiog toks mano požiūris į apsipirkimą - aplinkai didelio dėmesio neskiriu - perku prekę, o ne paslaugą. Štai kavinės aplinka man turi didelę reikšmę.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied

    Komentuoti:


  • le bronius
    replied
    Parašė Kaštonas Rodyti pranešimą
    Bet , kad Prismoje laibai mažas maisto pasirinkimas. Pvz: kulinarijos skyriuje salotos. Apstulbau pamatęs kad , ten tik kokios 5-8 rūšys yra. Kai tuo tarpu Rimi Hypermarket 30-40. Ir šeip nejauki man pasirodė, tikrai nebūsiu ten dažnas klientas.
    Tai tik pradėjo dirbti. Gal reikia duoti parduotuvei įsivažiuoti. O salotas geriausia yra namie pasigaminti kiek girdėjau istorijų kaip salotos daromos maximose, tai kažkaip labai retai aš jas ir perku

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Rygoje Prisma jau du metus veikia, bet nelabai kokie rezultatai. Lietuvoje ju bus tik iki 10, is ju ⅔ Vilniuje
    S-kanava

    Komentuoti:


  • Kaštonas
    replied
    Bet , kad Prismoje laibai mažas maisto pasirinkimas. Pvz: kulinarijos skyriuje salotos. Apstulbau pamatęs kad , ten tik kokios 5-8 rūšys yra. Kai tuo tarpu Rimi Hypermarket 30-40. Ir šeip nejauki man pasirodė, tikrai nebūsiu ten dažnas klientas.

    Komentuoti:

Working...
X