Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

"Prisma" - naujas prekybos tinklas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ametistas
    replied
    Parašė rat Rodyti pranešimą
    Jeigu daro supermarketą, tai iškart reikėtų daugiau daryt. Bent per kokią kortelinę lojalumo programą išlaikytų dalį klientų. Buvau vieną kartą - nepatiko.
    Aš irgi pasigedau kokios nors lojalumo programos, geresnių kainų pasiūlymų.

    Patiko:
    Yra prekių, kurių kitur nėra.
    Tvarka, švara, platūs praėjimai, visur šviesu, rami aplinka, nėra maximinio turgaus.
    Nėra eilių prie kasų.
    Yra daugiau skirtingų prekių (ne vien maistas, bet ir rūbai, avalynė, šviestuvai, kilimai...).
    Yra informacijos telefonai - nereikia gaudyti salės darbuotojo.

    Nepatiko:
    Per mažas prekių ženklų pasirinkimas.
    Kainos galėtų būti mažesnės.
    Parašė Magician Rodyti pranešimą
    O ką, reikia gi mokėti susikalbėti. Kalba - komunikacijos įrankis, o komunikuoti būtina.

    O "Prismoje" Kaune sekasi geriau, bent jau man taip pasirodė. Čia ir pramonės kvartaliukas, ir žmonės labiau apsipirkti eina ne vienai dienai, o gerai savaitei ar daugiau, dėl ko ir atrodo tuščia - vienas žmogus sutraukia daugiau pinigų. Plius, man labai patiko prekės. Šįvakar po krepšinio eisiu rimčiau ten apsipirkti - man patiko, kokių įdomių ir nematytų prekių už neblogą kainą galima ten gauti.
    Bet rusų... Kam ta rusų kalba Kaune? Sakyčiau anglų - kur kas universalesnė...

    Kauno „Prismai" sekasi ne taip jau gerai - maniau, kad po atidarymo pirkėjų bus kur kas daugiau. Bet dienos metu veikia viso labo 9 kasos, o šalimais esančioje „Maximoje" - dvigubai tiek, o ir pirkėjų eilėje daugiau. Vadinasi, „Maxima" ir toliau kala bizniuką.

    Visgi, dabar yra prieššventinis laikotarpis ir tikrieji pirkėjų srautai matytis apie vasarį-kovą (bet ne sausį, kada perkamoji galia būna mažiausia per visus metus).
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.15, 17:58.

    Komentuoti:


  • rat
    replied
    Jeigu daro supermarketą, tai iškart reikėtų daugiau daryt. Bent per kokią kortelinę lojalumo programą išlaikytų dalį klientų. Buvau vieną kartą - nepatiko.

    Komentuoti:


  • Magician
    replied
    O ką, reikia gi mokėti susikalbėti. Kalba - komunikacijos įrankis, o komunikuoti būtina.

    O "Prismoje" Kaune sekasi geriau, bent jau man taip pasirodė. Čia ir pramonės kvartaliukas, ir žmonės labiau apsipirkti eina ne vienai dienai, o gerai savaitei ar daugiau, dėl ko ir atrodo tuščia - vienas žmogus sutraukia daugiau pinigų. Plius, man labai patiko prekės. Šįvakar po krepšinio eisiu rimčiau ten apsipirkti - man patiko, kokių įdomių ir nematytų prekių už neblogą kainą galima ten gauti.

    Komentuoti:


  • HAMMER
    replied
    Vakar teko lankytis Prismoje ~19.00 tai daryk ten ką nori... Renk ralį, bėgimą nuo bulių ar dar kokį biesą - vietos į valias, trukdžių kokie 5 visame plote

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Keli įdomūs pastebėjimai:
    1. „Prismai" Kaune sekasi geriau, nei Vilniuje? Mat jie jau ieško naujų kasininkų. O gal ką tik priimti jau išėjo dėl prastų sąlygų? O gal priima naujus tik kalėdiniam laikotarpiui?
    2. Kodėl „Prisma" kasininkų reikalauja mokėtų rusų kalbos?

    http://www.prisma.lt/lt/positions/pardavejas.php

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Prisiminiau tokią istoriją. Vidutinio amžiaus moterėlė, jau beveik bobulė, perka žuvį ir dar kažką. Žuvis pasverta dar žuvies skyriuje, tad kasininkė tik nuskenuoja prekes ir pasako kainą. Moterėlė susimoka, susideda prekes ir išeina. Grįžta gal po kokių 15min. visa įtūžusi ant kasininkės, šaukia ant visos parduotuvės, esą kasininkė jai nešviežią žuvį pardavusi. Kasininkė truputį pasimetusi bando aiškinti, kad ji ne pardavė, o tik paskaičiavo, ir jeigu ta moterėlė turi pretenzijų, tegul eina į žuvies skyrių ir ten aiškinasi. Moterėlė atrėžia niekur ji neisianti, vis tiek kasininkė jai pardavė, tai tegul ta kasininkė jai arba apkeičia žuvį arba grąžina pinigus. Taip išėjo, kad ta kasininkė turėjo jos dar ir atsiprašyti Taigi retorinis klausimas — kodėl PC kasininkas yra kažkoks atpirkimo ožys? Jis turi greitai ir tiksliai skaičiuoti, visur suspėti, viską pastebėti ir viską žinoti už... kiemsargio atlyginimą???
    Savitarnos parduotuvėje DAŽNIAUSIAI kasos darbuotojas yra pirmas ir paskutinis darbuotojas, kuris sutinkamas ir su kuriuo daugiausia praleidžiama laiko ir bendraujama iš visų darbuotojų. Be to, žmogus kasos darbuotojui moka pinigus ir tiesiog psichologiškai taip nutinka, kad pirkėjas reiškia nepasitenkinimą būtent tam, kam mokėjo pinigus... Tai iš senų laikų atėjęs įprotis, kai dar buvo ne savitarnos parduotuvių daugiau negu savitarnos... Jauni, išsilavinę ir protingesni dažniausiai kultūringai kalbės, nerėks ir eis į informacijos skyrių ar kultūringai kreipsis į kasos darbuotoją, kad būtų pakviestas žuvies skyriaus vadybininkas.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    Normaliai suorganizuotam PC tokia situacija (kliento pretenzijos dėl nekokybiškos prekės) turi būti numatyta. O jeigu jau situacija numatyta, tai ir priemonės jai išspręsti numatytos - vadinasi, kasininkė ne tuščiai ginčijasi su klientu, o nurodo, kur klientui kreiptis dėl problemos išsprendimo. Ar Maximoje taip nėra?
    paprastai tam yra informacijos skyrius, į kurį kreipiamsasi su problema ir klientui paaiškinama, kur, kaip ir su kuo tą praoblemą išspręsti. Mažesnėse to nėra, ir net nenurodyta, kur kokias atvejais kreiptis. Beje, kai kurie net skundžiasi, kodėl kasininkas su jais nebendrauja rusiškai ar lenkiškai

    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    O kad klientų būna psichų, kurie užsipuola pirmą pasitaikiusį darbuotoją ir jiems viskas dzin - tai irgi faktas
    Deja, tiesa. Kažkodėl dažniausiai psichuoja 50-70 metų amžiaus moterėlės. Menopauzė, ar isterija, kad niekas į jas nebekreipia tokio pat dėmesio kaip anksčiau?

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Prisiminiau tokią istoriją. Vidutinio amžiaus moterėlė, jau beveik bobulė, perka žuvį ir dar kažką. Žuvis pasverta dar žuvies skyriuje, tad kasininkė tik nuskenuoja prekes ir pasako kainą. Moterėlė susimoka, susideda prekes ir išeina. Grįžta gal po kokių 15min. visa įtūžusi ant kasininkės, šaukia ant visos parduotuvės, esą kasininkė jai nešviežią žuvį pardavusi. Kasininkė truputį pasimetusi bando aiškinti, kad ji ne pardavė, o tik paskaičiavo, ir jeigu ta moterėlė turi pretenzijų, tegul eina į žuvies skyrių ir ten aiškinasi. Moterėlė atrėžia niekur ji neisianti, vis tiek kasininkė jai pardavė, tai tegul ta kasininkė jai arba apkeičia žuvį arba grąžina pinigus. Taip išėjo, kad ta kasininkė turėjo jos dar ir atsiprašyti Taigi retorinis klausimas — kodėl PC kasininkas yra kažkoks atpirkimo ožys? Jis turi greitai ir tiksliai skaičiuoti, visur suspėti, viską pastebėti ir viską žinoti už... kiemsargio atlyginimą???
    Normaliai suorganizuotam PC tokia situacija (kliento pretenzijos dėl nekokybiškos prekės) turi būti numatyta. O jeigu jau situacija numatyta, tai ir priemonės jai išspręsti numatytos - vadinasi, kasininkė ne tuščiai ginčijasi su klientu, o nurodo, kur klientui kreiptis dėl problemos išsprendimo. Ar Maximoje taip nėra?

    O kad klientų būna psichų, kurie užsipuola pirmą pasitaikiusį darbuotoją ir jiems viskas dzin - tai irgi faktas

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Įdomus pastebėjimas. Ką tik apsilankiau www.prisma.lt svetainėje, ir pažiūrėjau, kaip nusigauti iki šio prekybos centro. Ir likau nustebintas, kad į jį nuvykti galima net su 17 skirtingų maršrutų Nors iš jų tik 3 ten realiai važiuoja.

    http://www.prisma.lt/lt/location/

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Kasininko darbas yra sunkus ne dėl išmokimo jį dirbti, o dėl pačios darbo eigos. Taigi net ir ilgai šį darbą dirbantis žmogus gali padaryti ne vieną kasos operacijos klaidą. Daug ką duoda pirkėjai (klientai), nuovargis, išsiblaškymas ir pati savijauta.
    Prisiminiau tokią istoriją. Vidutinio amžiaus moterėlė, jau beveik bobulė, perka žuvį ir dar kažką. Žuvis pasverta dar žuvies skyriuje, tad kasininkė tik nuskenuoja prekes ir pasako kainą. Moterėlė susimoka, susideda prekes ir išeina. Grįžta gal po kokių 15min. visa įtūžusi ant kasininkės, šaukia ant visos parduotuvės, esą kasininkė jai nešviežią žuvį pardavusi. Kasininkė truputį pasimetusi bando aiškinti, kad ji ne pardavė, o tik paskaičiavo, ir jeigu ta moterėlė turi pretenzijų, tegul eina į žuvies skyrių ir ten aiškinasi. Moterėlė atrėžia niekur ji neisianti, vis tiek kasininkė jai pardavė, tai tegul ta kasininkė jai arba apkeičia žuvį arba grąžina pinigus. Taip išėjo, kad ta kasininkė turėjo jos dar ir atsiprašyti Taigi retorinis klausimas — kodėl PC kasininkas yra kažkoks atpirkimo ožys? Jis turi greitai ir tiksliai skaičiuoti, visur suspėti, viską pastebėti ir viską žinoti už... kiemsargio atlyginimą???

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
    /\
    Kaip ir bet kokiam darbui gerai atlikti reikia turėti patirties . Todėl nereikia stebėtis, kad net ir atrodytų labai paprastą ir elementarų darbą atlikti iškarto gerai nepavyks, ypatingai, žinant, kad to prisireikia tokiais atvejais, kai ir patyrusiam kasininkui jau būtų ką veikti .
    Kasininko darbo išmokstama greit - per 1-3 dienas, įsisavinama per keletą savaičių, o tampama profesionalu per pusę metų. Bet tai tik su sąlyga, jei tas darbas žmogui patinka ir jis nori jame tobulėti (kiek ten tai įmanoma ). O iš tikrųjų kasininko darbas yra sunkus ne dėl išmokimo jį dirbti, o dėl pačios darbo eigos. Taigi net ir ilgai šį darbą dirbantis žmogus gali padaryti ne vieną kasos operacijos klaidą. Daug ką duoda pirkėjai (klientai), nuovargis, išsiblaškymas ir pati savijauta.

    Komentuoti:


  • pauliaK
    replied
    /\
    Kaip ir bet kokiam darbui gerai atlikti reikia turėti patirties . Todėl nereikia stebėtis, kad net ir atrodytų labai paprastą ir elementarų darbą atlikti iškarto gerai nepavyks, ypatingai, žinant, kad to prisireikia tokiais atvejais, kai ir patyrusiam kasininkui jau būtų ką veikti .

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
    /\
    Prismoje nėra jokių išskirtinių kasų. Pagal jų koncepsiją prie vienos kasos negali būti daugiau nei 5 pirkėjai. Jei pirkėjų daugiau, turi būti atidaroma nauja kasa ir taip tol kol nebus daugiau nei 5-ių pirkėjų prie vienos. Kad tai nebūtų problema dirbti kasoje yra apmokyti dirbti visi darbuotojai, net ir vadybininkai, rodos taip.
    "Maximoje" šiek tiek kitaip. Čia esmė su kuo mažiau kasininkų aptarnauti kuo daugiau klientų ir taip su minimaliomis išlaidomis gauti maksimalią naudą. O dėl vadybininkų, tai kai labai daug žmonių, ypač didžiųjų švenčių metu, turbūt daug kas pastebėjo, kad kasose dirba vadybininkai. Taigi "Maximoje" jie irgi nesikuklina padirbėti dalį dienos kasoje. Tiesa, kasininkai iš jų prastoki.

    Komentuoti:


  • pauliaK
    replied
    /\
    Prismoje nėra jokių išskirtinių kasų. Pagal jų koncepsiją prie vienos kasos negali būti daugiau nei 5 pirkėjai. Jei pirkėjų daugiau, turi būti atidaroma nauja kasa ir taip tol kol nebus daugiau nei 5-ių pirkėjų prie vienos. Kad tai nebūtų problema dirbti kasoje yra apmokyti dirbti visi darbuotojai, net ir vadybininkai, rodos taip.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė qwe Rodyti pranešimą
    O prismoj yra tos kasos, kažkaip nepastebėjau pasisakymų?
    "Prismoje" dar nemačiau tokių kasų.

    Komentuoti:


  • qwe
    replied
    Yra kelis kartus pasitaike stovint eilėj šalia tų vaikučių kasų pamatyt naglus diedukus ir bobutes lendančius į vaikiukų kasą ir pastebėjus, kad jie čia kaip ir ne savo vietoj sulaukiau labai panašių pasisakymų, kaip iš amiko dabar na tipo "..nereik čia kvailų pareiškimų..."
    O prismoj yra tos kasos, kažkaip nepastebėjau pasisakymų?

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    /\ Kad jau kalbam apie tas tėvelių su vaikais kasas, tai pastebiu vieną paradoksą. Pagalvokime logiškai — kam jos skirtos? Ogi tam, kad su mažais tėvais apsiperkantys tėveliai galėtų kuo greičiau atsiskaityti už prekes ir kad laukimas eilutėje neerzintų jų vaikų, o šie savo ruožtu — tėvų. Dabar kodėl tie vieniši pensininkai, pinigais pertekę ponuliai, fyfos, etc. braunasi prie tų 'mėlynų' kasų? Matyt akivaizdu — tikisi sutaupyti kažkiek laiko. Bet kažkodėl pamiršta laiką, kai imasi rašyti skundus!!! Vajetau, jau keliolika kartų galėjau rašyti, bet nerašiau jokių skundų vien todėl, kad man gaila visų pirma savo laiko, o po to ir to darbuotojo. Skundikas jokios materialinės kompensacijos vis tiek negaus (greičiau jam pasiūlys kokių kuponų jeigu jis nerašys skundo, bet ir čia daug priklauso nuo administracijos), dar sugaiš laiką rašant skundą ir jį registruojant. Pensininkus dar suprantu — jiems tai savotiška pramoga, bet jaunesni žmonės? Gal juos jau veikia senatvinis sindromas? Tebūnie tai tik retoriniai klausimai...

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    Juk neparašyta, kad tėveliams su SAVO mažyliais o senelis juk automatiškai yra ir tėvelis (savo anūko tėčio/mamos).

    O jeigu rimtai - juk visiem puikiai aišku kam tos kasos skirtos, nesuprantu, nafik būtinai "kačialinti teises" ir lysti į tokią kasą. Tos kasos - puikus visuomenės kultūros termometras (panašiai kaip auto stovėjimo vietos invalidams).

    Ir gerai, kad toje kasoje aptarnauja TIK su mažyliais. Nes ankstesnė tvarka (aptarnauja visus, bet su mažyliais užleidžia) - teoriškai gera, o praktiškai neveikia. Privažiavimai prie kasų siauri (ypač jeigu ilgesnė eilė - ir atbuliniu pavažiuot nėra kaip), o pirkėjai jau būna viską susikrovę ant prekystalio.
    Paprastai su seneliai praleidžiama. Juk esmė ne kas tą vaiką atsivedė, o tai, kad vaikas iki 7-erių metų ir jam eilėje sunku. Bet va dar juokas - į šitą vaikų kasą ypatingai dažnai lenda pensininkai ir pasirodo, jie netgi labai raštingi - rašo skundus, kad jų neaptarnavo ir įrodinėja, kad jie JAU SUVAIKĖJĘ ir turi teisę būti aptarnauti vaikų kasoje

    Dėl visuomenės atspindžio - visiškai sutinku. Kartais tose kasose užverta ne tik pykčiai, aistros, bet ir aršios diskusijos, apsistumdymai ir viskas prie vaikų akių. Tiesiog šlykštu matyti.

    Beje, pastebėsiu, kad panašios kasos yra ir didžiosiose "Rimi" parduotuvėse. Ten paprastai viena tokia kasa skirta besilaukiančioms mamos, tėveliams su mažyliais ir neįgaliesiems. Tačiau tos kasos gali aptarnauti visus, o reikiant, užleidžia minėtų grupių pirkėjus. Mano nuomone, su užleidimu yra negerai, nes jau anksčiau atėjęs ir prekes susikrovęs pirkėjas niekur nedings, o kartais nesusikrovę ims ožiuotis ir aiškinti, kad niekur neis nuo šitos kasos. Kasininkei belieka palinksėti galva ir nusiteikti, kad ateis skundas.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.04.07, 10:46.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė qwe Rodyti pranešimą
    O matai pasirodo jau parašyta, kad TIK tėveliams su mažyliais. Nesinaudoju tom kasom ir nežinau pasirodo O įdomu kaip senelių su anūkais atveju?
    Juk neparašyta, kad tėveliams su SAVO mažyliais o senelis juk automatiškai yra ir tėvelis (savo anūko tėčio/mamos).

    O jeigu rimtai - juk visiem puikiai aišku kam tos kasos skirtos, nesuprantu, nafik būtinai "kačialinti teises" ir lysti į tokią kasą. Tos kasos - puikus visuomenės kultūros termometras (panašiai kaip auto stovėjimo vietos invalidams).

    Ir gerai, kad toje kasoje aptarnauja TIK su mažyliais. Nes ankstesnė tvarka (aptarnauja visus, bet su mažyliais užleidžia) - teoriškai gera, o praktiškai neveikia. Privažiavimai prie kasų siauri (ypač jeigu ilgesnė eilė - ir atbuliniu pavažiuot nėra kaip), o pirkėjai jau būna viską susikrovę ant prekystalio.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė qwe Rodyti pranešimą
    Kažkada girdėjau ir berods maximos atstovės spaudai pasisakymą jog tos kasos yra skirtos ir tėvams palikusiems vaikučius namie ir skubantiems apsipirkti ir namo šauti Daug vietos interpretacijai paliekama kas mūsų šalyje kolkas nėra labai gerai, nes žmonės pas mus šioje srityje gudrūs.
    Tegul tik nesąmonių nekalba... Beje, po tokio pareiškimo pastebimai padaugėjo skundų iš žmonių neva kodėl manęs neaptarnauja su dviem vežimais, juk mano vaikas kažkur namie laukia Gal nereikia nesąmoningų interpretacijų ir kvailų pareiškimų. Ji šiek tiek kitaip sakė, bet va, gandai pasklido kaip sugedusiame telefone...
    Suprask, šios kasos skirtos tiems pirkėjams, kurie į parduotuvę atėjo su vaikučiu ir kad nereikėtų vaikučiui kankintis laukiant ilgoje eilėje, geriausia eiti į tam skirtą kasą, kur kasininkė jau tavęs laukia. Tiesa, būna atvejų, kai kitos kasos laisvos, bet prie vaikučių kasos yra pirkėjų eilė. Paaiškinimas paprastas - tėveliams su vaikučiais smagiau "savo" kasos eilėje stovėti, čia dar paplepa, pasidžiaugia savo ir kitų vaikučiu; jų neerzina kitose kasose burbančios ponios ir išnaglėjusios fyfos bei konservatyvieji pensininkai.
    O čia, staiga įsiveržia kažkoks savo teisių reikalaujantis pinigais pertekęs ponulis ir pradeda aiškinti, kad jo vaikai laukia mašinoje... O koks gi skirtumas, mašinoje, namie ar mėnulyje tas jo vaikas - kasa skirtas tik su vaikučiais, kad jie nepavargtų eilėje laukti... Be to, vaikučiai yra iki 7-erių metų - o ne peraugusios paauglės dukros, kurias dažnai atsitempia savo motinos, teigiančios, kad čia jos vaikutis. Paaiškinus, kad jų galima aptarnauti, ateina skundas su įrodinėjimu, kad ta kramtoškę žiaumojanti ir mobiliaką maiganti karvė yra jos mažylis.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.04.07, 10:40.

    Komentuoti:

Working...
X