Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

"Prisma" - naujas prekybos tinklas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ametistas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Taip, turi. Užsienyje rimtose firmose net pieštuko iš darbo neišsineši sau.
    Darbuotojai Lietuvos PC kratomi kasdien po darbo. Neduok die nukritęs lipdukas, liudijantis, kad daiktas tavo. Viskas - pasivogei! Daiktą atiduok, už jį susimokėk ir dar bauda. Susimokėjus daiktas atiduodamas, o jei nenori mokėti - tarnybinis pranešimas - o čia jau bauda būna apvali.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.18, 17:28.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Berliner Rodyti pranešimą
    Aš irgi manau, kad ten turi jie problemų aukščiausioje valdžioje. Dar keistas dalykas, kad pavyzdžiui visokius svėrimo kodus kasininkai būna užsirašę ranka kažkokiose užrašų knygutėse (nejau negalima atspausdinti tų kodų ir pateikti darbuotojams?), jeigu prekė nuskanuojama du kartus ir vykdomas minusavimas, vėlgi kasininkai ranka užrašo kažką į kažkokius lapukus, anksčiau pamenu netgi kai būdavo atsiskaitoma banko kortele jie kažką užsirašinėdavo sąsiuviniuose (nors dabar atrodo to nebeliko).

    Iš tiesų kyla klausimas, ar taip turi būti organizuojamas darbas įmonėje su šimtais prekybos centrų ir daugiau nei 10 000 darbuotojų...
    Taip, turi. Užsienyje rimtose firmose net pieštuko iš darbo neišsineši sau.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Berliner Rodyti pranešimą
    Aš irgi manau, kad ten turi jie problemų aukščiausioje valdžioje. Dar keistas dalykas, kad pavyzdžiui visokius svėrimo kodus kasininkai būna užsirašę ranka kažkokiose užrašų knygutėse (nejau negalima atspausdinti tų kodų ir pateikti darbuotojams?), jeigu prekė nuskanuojama du kartus ir vykdomas minusavimas, vėlgi kasininkai ranka užrašo kažką į kažkokius lapukus, anksčiau pamenu netgi kai būdavo atsiskaitoma banko kortele jie kažką užsirašinėdavo sąsiuviniuose (nors dabar atrodo to nebeliko).

    Iš tiesų kyla klausimas, ar taip turi būti organizuojamas darbas įmonėje su šimtais prekybos centrų ir daugiau nei 10 000 darbuotojų...
    Kodai atspausdinti, bet jie gan dažnai keičiasi (nuo karto per metus iki 3 kartų per dieną tai pačiai prekei!).

    Grąžinant prekę vykdomi tokie veiksmai: 1. skambinama apsaugos darbuotojams ir pranešama apie grąžinimą, 2. pildoma prekių grąžinimo ataskaita. Šie veiksmai būtini, privalomi ir manau labai logiški.

    Atsiskaitant banko kortele kai kurie kasininkai užsirašydavo pirkinio sumą, kadangi dienos pabaigoje reikia skaičiuoti visas pirkinio sumas ir pasakyti visą banko kortelėmis atsiskaitytą sumą (tuo įrodai, kad nepametei nei vieno lapuko su parašu). Iš tiesų reikia skaičiuoti sumas nuo lapelių su parašais, bet kai kurie darbuotojai yra gudresni ir daro kaip greičiau - skaičiuoja nuo susirašyto vieno lapo (nereikia sklaidyti lapukų). Taupomas laikas, nes ryte ir vakare papildomai sugaištos geriausiu atveju 30, blogiausiu - 75 min. nėra įskaičiuotos į visą darbo laiką. Kasoje išdirbama 11h + 1h pietūs + minėtos papildomos neapmokamos minutės skaičiuojant pinigus, loterijos bilietus ir kt. ryte ir vakare.

    Pikčiausia tai, kad kai kurie pirkėjai vagia loterijos bilietus nuo kasos, arba pasiima nuo vienos ir nusineša prie kitos. Neatidesnis, pavargęs ar ypatingai užsiėmęs kasos darbuotojas gali nepastebėti, tačiau už bilietų trūkumą turės sumokėti iš savo kišenės (toks pats atvejis, jei pinigų trūktų kasoje, o trūkumų labiau išsiblaškiusiems būna ir šimtais litų).
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.18, 17:28.

    Komentuoti:


  • Berliner
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Ką rašau yra tiesa.
    Lipdukai - rinkodaros priemonė skirta pritraukti pirkėjus. Deja, šįkart peržengta riba, kadangi siūlomos prekės prieš pusę metų kainavo tiek pat ar net mažiau be lipdukų!

    Dėl tų 5 maišelių - čia yra pusė apsaugos darbuotojų ir pusė valdžios kaltės. Nors labiau valdžios. Galbūt naujas apsauginis, dirba idealiai pagal reikalavimus (suprask, tiesiog vykdo kas liepta)... Ilgiau dirbantys idiotiškus vieno parduotuvių tinklo valdžios reikalavimus vykdo vadovaudamiesi protingumu, nors taip smarkiai rizikuoja įkliūti.

    Viename parduotuvių tinkle sukurtos taisyklės labai varžančios darbuotoją, kuris privalo priimti absoliučią atsakomybę. Darbuotojų per mažai, krūvis per didelis, alga per maža, atsakomybė per didelė. Gaunamas rezultatas - kartkartėmis blogai kasininkė suskaičiuoja ką nors, kartais koks darbuotojas susinervinęs ir pervargęs peržengia ribą. Tokios klaidos - ne darbuotojų, kurie vykdo, o administracijos (ne vietinės, kuri irgi vykdo, bet pagrindinės) problemos - nes jie tai organizuoja.

    O bukapročiai pirkėjai VISADA kaltina eilinį darbuotoją - varganą atpirkimo ožį, iš kurio atimamas net ir likęs orumas.
    Aš irgi manau, kad ten turi jie problemų aukščiausioje valdžioje. Dar keistas dalykas, kad pavyzdžiui visokius svėrimo kodus kasininkai būna užsirašę ranka kažkokiose užrašų knygutėse (nejau negalima atspausdinti tų kodų ir pateikti darbuotojams?), jeigu prekė nuskanuojama du kartus ir vykdomas minusavimas, vėlgi kasininkai ranka užrašo kažką į kažkokius lapukus, anksčiau pamenu netgi kai būdavo atsiskaitoma banko kortele jie kažką užsirašinėdavo sąsiuviniuose (nors dabar atrodo to nebeliko).

    Iš tiesų kyla klausimas, ar taip turi būti organizuojamas darbas įmonėje su šimtais prekybos centrų ir daugiau nei 10 000 darbuotojų...
    Paskutinis taisė Berliner; 2010.12.18, 17:31.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Berliner Rodyti pranešimą
    Amiko, ar turi kokį nors šaltinį Maximoje, nes neteko man girdėti tokių dalykų. Nors žinant bendrą situaciją Maximose tai nenustebčiau jei taip iš tikrųjų būtų. Šiaip tai svajoju, kad pas mus Aleksote irgi pastatytų Prismą, nes mūsų vietinė Maxima tikrai nervuoja. Visada daugybė žmonių, ilgos eilės, neįmanoma prasilenkti su vežimėliu, privežta nereikalingų prekių, o tų, kurių reikia, nebūna ir t.t. O kur dar lipdukų rinkimo akcijos: pavyzdžiui dabar vyksta "Akcija": reikia pirkti prekių už min 3000 Lt, kad įgytum teisę NUSIPIRKTI kažkokį virtuvinį kombainą už 200 ar 300Lt... Absurdas.

    O kur dar šita istorija apie moterį, kuri pasiėmė 5 nemokamus maišelius ir buvo priversta už tai susimokėti 10 lt ir dar aiškintis policijos pareigūnams. Kai paskaitai tokių dalykų, tai pradedi galvoti, ar tiems žmonėms, dirbantiems Maximoje viskas su protu gerai? Akivaizdžiai matosi, kad konkurencija yra per maža, tad ir daro, ką nori, juk žmonės vis tiek pirks.
    http://www.lrytas.lt/index.asp?data=...k_id=99&view=2
    Ką rašau yra tiesa.
    Lipdukai - rinkodaros priemonė skirta pritraukti pirkėjus. Deja, šįkart peržengta riba, kadangi siūlomos prekės prieš pusę metų kainavo tiek pat ar net mažiau be lipdukų!

    Dėl tų 5 maišelių - čia yra pusė apsaugos darbuotojų ir pusė valdžios kaltės. Nors labiau valdžios. Galbūt naujas apsauginis, dirba idealiai pagal reikalavimus (suprask, tiesiog vykdo kas liepta)... Ilgiau dirbantys idiotiškus vieno parduotuvių tinklo valdžios reikalavimus vykdo vadovaudamiesi protingumu, nors taip smarkiai rizikuoja įkliūti.

    Viename parduotuvių tinkle sukurtos taisyklės labai varžančios darbuotoją, kuris privalo priimti absoliučią atsakomybę. Darbuotojų per mažai, krūvis per didelis, alga per maža, atsakomybė per didelė. Gaunamas rezultatas - kartkartėmis blogai kasininkė suskaičiuoja ką nors, kartais koks darbuotojas susinervinęs ir pervargęs peržengia ribą. Tokios klaidos - ne darbuotojų, kurie vykdo, o administracijos (ne vietinės, kuri irgi vykdo, bet pagrindinės) problemos - nes jie tai organizuoja.

    O bukapročiai pirkėjai VISADA kaltina eilinį darbuotoją - varganą atpirkimo ožį, iš kurio atimamas net ir likęs orumas.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.18, 17:28.

    Komentuoti:


  • Berliner
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Dar, aišku, priklauso ir nuo algos, darbo krūvio (skirtingai nuo prekybos tinklo, vieni dirba 9h, o kiti - 12h per dieną. Esant daug pirkėjų, tenka dirbti ir 14, 16 h ir kitą dieną be jokių nuolaidų eiti vėl nuo pat ryto į darbą beveik be miego), darbo aplinkos (valdžia, kolektyvas), sąlygų dirbti (patogu sėdėti, nes jei nepatogios kėdės tai su stuburo skausmais nelabai yra noro šypsotis; jau minėtas apšvietimas - itin svarbu dirbant su pinigais), darbo reikalavimų (štai pard. „Iki" apsauga ryškiai mažiau kabinėjasi prie kasininkų, lyginant su vienu parduotuvių tinklu, kur, priklausomai nuo toje parduotuvėje dirbančių apsaugos darbuotojų, kasininkas gali sumokėti apvalią baudelę jei: kai nėra eilėje žmonių kalbėjo su kitu kasininku, iškeitė pinigus žmogui, bet ne pirkėjui, turėjo mob. tel. kasoje (užtenka, kad turėjo ir jis buvo įjungtas), bei galybė kitų reikalavimų. Bet net jei ir apsaugos darbuotojai supratingi, tai reikalavimai vis tiek visame šiame tinkle yra tie patys, kasininkas atsako jei iš pirkinių krepšelio moterėlė pamiršo prie kasos išimti vieną prekę. Paprastai apsauga dėl to nejudina savo lašinių iš stebėjimo vaizdo kameromis patalpos, o tik paskambina kasininkui ir pasako - ateik pažiūrėti vaizdo medžiagos. Ateini, pažiūri, parašai paaiškinimą, atlygini nuostolį (prekės kaina) ir dar papildomai gauni baudelę, kuri geriausiu atveju būna vienos dienos darbo užmokestis, o blogiausiu - išmetimas iš darbo (na, jei tokie pažeidimai pasikartoja). Kai internete apstu pirkėjų skundų, kad kasos darbuotojas buvo nemalonu ir nesišypsojo, jie turėtų pirmiau pasidomėti kodėl taip yra, o ne iškart kaltinti ir vadinti nemandagiu. Aišku, proto daug nereikia visaip išvadinti, o pagalvoti retas sugeba.
    Manau atsakiau į klausimą, kas lemia kasos darbuotojo aptarnavimo kokybę.
    Amiko, ar turi kokį nors šaltinį, nes neteko man girdėti tokių dalykų. Nors žinant bendrą situaciją bent jau Maximose tai nenustebčiau jei taip iš tikrųjų būtų. Šiaip tai svajoju, kad pas mus Aleksote irgi pastatytų Prismą, nes mūsų vietinė Maxima tikrai nervuoja. Visada daugybė žmonių, ilgos eilės, neįmanoma prasilenkti su vežimėliu, privežta nereikalingų prekių, o tų, kurių reikia, nebūna ir t.t. O kur dar lipdukų rinkimo akcijos: pavyzdžiui dabar vyksta "Akcija": reikia pirkti prekių už min 3000 Lt, kad įgytum teisę NUSIPIRKTI kažkokį virtuvinį kombainą už 200 ar 300Lt... Absurdas.

    O kur dar šita istorija apie moterį, kuri pasiėmė 5 nemokamus maišelius ir buvo priversta už tai susimokėti 10 lt ir dar aiškintis policijos pareigūnams. Kai paskaitai tokių dalykų, tai pradedi galvoti, ar tiems žmonėms, dirbantiems Maximoje viskas su protu gerai? Akivaizdžiai matosi, kad konkurencija yra per maža, tad ir daro, ką nori, juk žmonės vis tiek pirks.
    http://www.lrytas.lt/index.asp?data=...k_id=99&view=2
    Paskutinis taisė Berliner; 2010.12.18, 17:33.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
    Dar pastebėjau kad Šilo parduotuvėse, būna kasininkės malonesnės, ir žmonių mažiau, eilės mažesnes. Dirba ne po 1 kasą, kaip kituose tinkluose. Gal dėl to darbuotojai ir malonesni, nes krūvio mažiau. Dabar stengiuos pats tik į Šilą, jei būna pakeliui.
    Dar, aišku, priklauso ir nuo algos, darbo krūvio (skirtingai nuo prekybos tinklo, vieni dirba 9h, o kiti - 12h per dieną. Esant daug pirkėjų, tenka dirbti ir 14, 16 h ir kitą dieną be jokių nuolaidų eiti vėl nuo pat ryto į darbą beveik be miego), darbo aplinkos (valdžia, kolektyvas), sąlygų dirbti (patogu sėdėti, nes jei nepatogios kėdės tai su stuburo skausmais nelabai yra noro šypsotis; jau minėtas apšvietimas - itin svarbu dirbant su pinigais), darbo reikalavimų (štai pard. „Iki" apsauga ryškiai mažiau kabinėjasi prie kasininkų, lyginant su vienu parduotuvių tinklu, kur, priklausomai nuo toje parduotuvėje dirbančių apsaugos darbuotojų, kasininkas gali sumokėti apvalią baudelę jei: kai nėra eilėje žmonių kalbėjo su kitu kasininku, iškeitė pinigus žmogui, bet ne pirkėjui, turėjo mob. tel. kasoje (užtenka, kad turėjo ir jis buvo įjungtas), bei galybė kitų reikalavimų. Bet net jei ir apsaugos darbuotojai supratingi, tai reikalavimai vis tiek visame šiame tinkle yra tie patys, kasininkas atsako jei iš pirkinių krepšelio moterėlė pamiršo prie kasos išimti vieną prekę. Paprastai apsauga dėl to nejudina savo lašinių iš stebėjimo vaizdo kameromis patalpos, o tik paskambina kasininkui ir pasako - ateik pažiūrėti vaizdo medžiagos. Ateini, pažiūri, parašai paaiškinimą, atlygini nuostolį (prekės kaina) ir dar papildomai gauni baudelę, kuri geriausiu atveju būna vienos dienos darbo užmokestis, o blogiausiu - išmetimas iš darbo (na, jei tokie pažeidimai pasikartoja). Kai internete apstu pirkėjų skundų, kad kasos darbuotojas buvo nemalonu ir nesišypsojo, jie turėtų pirmiau pasidomėti kodėl taip yra, o ne iškart kaltinti ir vadinti nemandagiu. Aišku, proto daug nereikia visaip išvadinti, o pagalvoti retas sugeba.
    Manau atsakiau į klausimą, kas lemia kasos darbuotojo aptarnavimo kokybę.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.18, 17:27.

    Komentuoti:


  • Smauglys
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Normalioje darbo rinkoje visame pasaulyje taip yra, kad kuo aukštesni reikalavimai, tuo didesnė alga, tai logiška. O kasininkės mandagios, nes nepervargusios, kaip Maximoj, kur 12h dirbi su 1 pertrauka ir nuolatiniu žmonių srautu, iš kurių dar kas dešimtas akis kabina.
    Dar pastebėjau kad Šilo parduotuvėse, būna kasininkės malonesnės, ir žmonių mažiau, eilės mažesnes. Dirba ne po 1 kasą, kaip kituose tinkluose. Gal dėl to darbuotojai ir malonesni, nes krūvio mažiau. Dabar stengiuos pats tik į Šilą, jei būna pakeliui.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė vap Rodyti pranešimą
    Dėl pirmo rusų kalbos reikalingumo nediskutuosiu, bet dėl antro. Kas nustatė, kad reikalaujant kažkokios kitos kalbos atlyginimas turi būti didesnis? Dėl to, kad konkurentai nereikalauja? Nejuokink. Kiekvienas prekybos centras nustato savo reikalavimus, savo algas ir pagal tai renka žmones. Nenori neini ten.

    O dėl algų Prismoje kaip tik savaitgalį iškilo klausimas, nes kad ir kiek besilankyčiau (per savaitę minimum 1 kartas) dar nė karto nebuvau nemaloniai aptarnautas. Visada kasininkės puikios nuotaikos, visada šypsosi, visada pasisveikina (o ne suburba panosėje). Tuo tarpu kituose prekybos centruose dažniau būna atvirkščias variantas. Tai va įdomu ar atlyginimas didesnis ar darbo krūvis tiek daug mažesnis.
    Normalioje darbo rinkoje visame pasaulyje taip yra, kad kuo aukštesni reikalavimai, tuo didesnė alga, tai logiška. O kasininkės mandagios, nes nepervargusios, kaip viename parduotuvių tinkle, kur 12h dirbi su 1 pertrauka ir nuolatiniu žmonių srautu, iš kurių dar kas dešimtas akis kabina.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.18, 17:27.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
    Vilniečiams, kurie karts nuo karto užsuka į Akropolio Maximą siūlau pakelti akis į viršų ir pažvelgti į apšvietimo sistemą, pamatysite, kad tik kas antras šviestuvas veikia - va jums ir atsakymas kodėl Maximose tamsu ir akis skauda ten ilgiau pabuvus, manau visur tos pačios praktikos yra laikomasi. Beje į šitą faktą mano dėmesį atkreipė būtent pastarojoje Maximoje dirbanti vedėja, kurios pirmas pastebėjimas kalbant apie Prismą ir buvo, kad ten visos šviesos veikia, praėjimai neužgriozdinti, priešingai nei Maximoje.

    Darbuotojų tai man tikrai labai gaila, nes tai yra sąlygos, kuriomis tiesiog negalima dirbti, bet tai dar būtų niekis, Jūs pamatytumėt kas darosi sandėlyje, ten tikrąja to žodžio prasme yra prieblanda...
    Man toje Maksimoje šviesos užtenka, niekada nebūčiau susimastęs, kad gali trūkti, netgi atvirkščiai. Nemalonu, kai šviesos per daug kaip Prismoje.
    O dėl darbo salygų, tai juk skaityti nereikia. Kur kas blogiau, kas dirba senamiestyje ar rūsiuose, arba apskritai naktį.

    Komentuoti:


  • vap
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Na, man kilo keli esminiai klausimai:
    1. Kodėl rusų? Juk Kaune mažai kas ja bendrauja.
    2. Koks atlyginimas? Juk esant tokiam reikalavimui jis turi būti didesnis.
    Dėl pirmo rusų kalbos reikalingumo nediskutuosiu, bet dėl antro. Kas nustatė, kad reikalaujant kažkokios kitos kalbos atlyginimas turi būti didesnis? Dėl to, kad konkurentai nereikalauja? Nejuokink. Kiekvienas prekybos centras nustato savo reikalavimus, savo algas ir pagal tai renka žmones. Nenori neini ten.

    O dėl algų Prismoje kaip tik savaitgalį iškilo klausimas, nes kad ir kiek besilankyčiau (per savaitę minimum 1 kartas) dar nė karto nebuvau nemaloniai aptarnautas. Visada kasininkės puikios nuotaikos, visada šypsosi, visada pasisveikina (o ne suburba panosėje). Tuo tarpu kituose prekybos centruose dažniau būna atvirkščias variantas. Tai va įdomu ar atlyginimas didesnis ar darbo krūvis tiek daug mažesnis.

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    /\ plius baisus šaltis, kasininkės skundžiasi viena kitai pastoviai.

    Komentuoti:


  • pauliaK
    replied
    Vilniečiams, kurie karts nuo karto užsuka į Akropolio Maximą siūlau pakelti akis į viršų ir pažvelgti į apšvietimo sistemą, pamatysite, kad tik kas antras šviestuvas veikia - va jums ir atsakymas kodėl Maximose tamsu ir akis skauda ten ilgiau pabuvus, manau visur tos pačios praktikos yra laikomasi. Beje į šitą faktą mano dėmesį atkreipė būtent pastarojoje Maximoje dirbanti vedėja, kurios pirmas pastebėjimas kalbant apie Prismą ir buvo, kad ten visos šviesos veikia, praėjimai neužgriozdinti, priešingai nei Maximoje.

    Darbuotojų tai man tikrai labai gaila, nes tai yra sąlygos, kuriomis tiesiog negalima dirbti, bet tai dar būtų niekis, Jūs pamatytumėt kas darosi sandėlyje, ten tikrąja to žodžio prasme yra prieblanda...

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    /\ ne kartą apie tai galvojau, ir žinau, kad neištverčiau, tai ne mano akims... darbe dirbu su pavojingais lakiais dezinfektantais, miegu mažai, tačiau pabuvus maximoje pusvalandį ar valandą akis skauda tikrai labiau

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
    /\ būtent, būtent šitas apšvietimas lemia, kad jeigu reikia pasivaikščioti ilgiau po parduotuvę, aš renkuosi prismą ir tik ją, nes po maximos man visą vakarą skauda akis, o prismoje jokio diskomforto nejaučiu net po darbo, temiegojęs kelias valandas
    O tu įsivaizduok kaip reikia dirbti toje „Maximoje" kai toks „apšvietimas".
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.18, 17:27.

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    /\ būtent, būtent šitas apšvietimas lemia, kad jeigu reikia pasivaikščioti ilgiau po parduotuvę, aš renkuosi prismą ir tik ją, nes po maximos man visą vakarą skauda akis, o prismoje jokio diskomforto nejaučiu net po darbo, temiegojęs kelias valandas

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Apsilankiau ir as, jie ne per daug apsvuetimo paskaiciavo prekybos salei? Bent jau mano akims nelabai malonu ir daznai sis faktas gali nulemti tai, kad nesilankysiu ten 50/50 situacijose.
    O mano akys gana greitai priprato. Keista, bet Vilniaus „Prismoje" man atrodė per šviesu, o šioje - normaliai. Kai po to nuėjau į šalia esančią „Maximą", pasijutau lyg skylėje, oloje, tunelyje - labai tamsu.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.18, 17:29.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Apsilankiau ir as, jie ne per daug apsvietimo paskaiciavo prekybos salei? Bent jau mano akims nelabai malonu ir daznai sis faktas gali nulemti tai, kad nesilankysiu ten 50/50 situacijose.

    Komentuoti:


  • bebop
    replied
    Kuo labiau mažint rusų kalbos reikalingumą ir naudojimą Lietuvoje!!! Nusibodo, kai Vilniuje dažnai prieina žmogus (matosi, kad vietinis) ir pradeda rusiškai klausti. Aš tada atšaunu: "Lietuviškai galite" (nors ir ne idealiai, bet moku rusų). Ir ką jūs manot, puikiausiai paklausia lietuviškai. Nusibodo, jokios pagarbos. Vis dar galvoja, kad čia kažkokia Rusija. Ir taip visus kartus buvo kiek klausė.

    P.s. Bet šiaip manau, kad kuo daugiau kalbų moki, tuo geriau

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    O jeigu reikalaujama mokėti pvz. vokiečių kalbą, ji irgi ne tarptautinė.
    Nemanau, kad kalbėjimas bet kokia užsienio kalba yra nusižeminimas prieš užsieniečius. Netgi atvirkščiai, parodymas, kad esi aukščiau, jei moki kalbas. Panašiai kaip ir su Lietuvoje gyvenančiais užsieniečiais, į kuriuos pagarbiau žiūrim, į tuos kurie bando kalbėti lietuviškai, ar kalba tik užsienio kalba?
    Amiko klausė - kodėl tada nurodyta tik VIENA, būtent rusų kalba? Niekas iki šiol negali atsakyti į jo klausimą, o užsiima spekuliacijomis apie kalbų žinojimo naudą APSKRITAI...

    Čia tas pats kai žaidžiant LT rinktinėj kažkur išvykoje, berods Ispanijoje, arenoje paleido rusišką dainą "kalinka-malinka", sakytumėt, kad visos dainos yra gražios ir apskritai - kuo daugiau žinai dainų - tuo geriau..


    Parašė qwe Rodyti pranešimą
    Tu gi aiškiai sakai, kad jei skelbime būtų minima anglų kalba, tada viskas būtų gerai, o jei rusų - negerai. O jei tai būtų kiniečių kalba? Arba ukrainiečių?
    Taip pat pagalvočiau, kad jiems kažkas su galva negerai...
    Paskutinis taisė oranger; 2010.12.16, 19:16.

    Komentuoti:

Working...
X