Parašė mindakas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
"Prisma" - naujas prekybos tinklas Lietuvoje
Collapse
X
-
Aš tikrai myliu Lietuvą!
-
Parašė le bronius Rodyti pranešimąTai tiesiog didelė bazė iš kurios dažniausiai perka smulkieji verslininkai prekes savo kioskeliams ir parduotuvėlėms. Teko Kaune pabuvoti, ten kur už mašinų turgaus. Tai kainos tikrai žemos, tik reikia pirkti didelį kiekį. Vežimėliai parduotuvėje irgi atitinkamai didesni. O prekės sukrautos kaip sandelyje į lentynas su padėklais...
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimą/\ urme dar yra kažkoks panašus "tvartas" kiek pamenu
"Bazė" įsikūrus per kelis sandėlius nuo Sanitex Cash&Carry.
Sanitex Cash&Carry
Bazė Cash&Carry
Cash&Carry yra ne parduotuvės pavadinimas, bet angliškas terminas, nusakantis didmeninės parduotuvės-sandėlio koncepsiją.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.09.15, 18:15.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kaip jau minėjau, jie yra skirtinguose sandėliuose. Ir tai skirtingų įmonių aptarnaujamos parduotuvės: Sanitex ir Maxima.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė le bronius Rodyti pranešimąTai tiesiog didelė bazė iš kurios dažniausiai perka smulkieji verslininkai prekes savo kioskeliams ir parduotuvėlėms. Teko Kaune pabuvoti, ten kur už mašinų turgaus. Tai kainos tikrai žemos, tik reikia pirkti didelį kiekį. Vežimėliai parduotuvėje irgi atitinkamai didesni. O prekės sukrautos kaip sandelyje į lentynas su padėklais...
Apie savitarnos svarstykles - tai dar pagreitina aptarnavimą prie kasų, nes kasose tik skanuoja prekes, nebegaištama laiko svėrimui.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąJei neklystu, tai Sanitex'o Cash&Carry parduoda tik įmonėms.
Apie savitarnos svarstykles - tai dar pagreitina aptarnavimą prie kasų, nes kasose tik skanuoja prekes, nebegaištama laiko svėrimui.
Į Sanitex ir Maximos sandėlį-parduotuvę galima užeiti iš abiejų rampos pusių.
Dėl savitarnos svarstyklių tai parašei tą patį, ką mes ir taip jau žinome. Jei norėjai ką nors pasakyti protingo, tai reikėjo geriau išplėtoti mintį, o ne tik mestelėti faktą, kurį šioje temoje jau ne kartą žmonės rašė.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąJei norėjai ką nors pasakyti protingo, tai reikėjo geriau išplėtoti mintį, o ne tik mestelėti faktą, kurį šioje temoje jau ne kartą žmonės rašė.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Ar reikia Kaunui dar vieno didžiulio prekybos centro?
Didžiųjų prekybos tinklų apgultame Kaune iškils dar vienas – neseniai Vilniuje duris atvėrusi "Prisma" kitąmet baigs statyti didcentrį Pramonės prospekte.
Turistai neretai stebisi didcentrių gausa Kaune – esą tiek apsipirkti skirtų vietų Europos didžiuosiuose miestuose nėra, o didesni prekybos centrai paprastai telkiasi priemiesčiuose. "Akropolis", trijų iksų "Maximos", "Savas", didžiosios "Rimi" ir "Iki" parduotuvės, "Mega", "Molas" – kiekviename gyvenamajame mikrorajone ir net centre galima rasti po kelis didelius prekybos centrus.
Atrodo, pakankamai ankštoje erdvėje vietos plėtrai mato Suomijos mažmeninės prekybos kompanija "S Group", į Lietuvą žengianti su "Prisma" prekės ženklu. Neseniai 10 tūkst. kv. m dydžio didcentrį atidariusi Vilniuje, grupė planuoja iki 2010 m. pabaigos atidaryti 11 tūkst. kv. m prekybos centrą Kaune, Pramonės prospekte. Ir tai – ne pabaiga. Per artimiausius metus tinklo vadovai planuoja Lietuvoje atidaryti šešis arba septynis prekybos centrus, iš kurių didesnė dalis bus Vilniuje. Dienraščio žiniomis, investicijos į naująjį prekybos centrą Kaune siekia 50 mln. litų.
kaunodiena.ltwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Žurnalistai, matyt, naujų prekybos centrų atsiradimą sieja su vartojimo skatinimu. Iš esmės tai tiesa. Bet tiesa ir tai, kad reikia kuo daugiau SKIRTINGŲ įmonių prekybos centrų, kad būtų konkurencija. Dabar pvz. Cento ir IKI priklauso "Palink". Rimi ir Supernetto priklauso "Rimi Lietuva". Maxima jau išvis kaip atskira valstybė. Norfa dar yra... Visa kita - smulkios parduotuvės - trupinukai, kurie nedaro įtakos rinkoje ir realios konkurencijos nesudaro.
Apie tai trumpa apžvalga kaip tik: Daugiausia Kaune - „Maximų“www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Abejoju ar 10-15 (nepamenu, kiek jų ten planuoja statyt) "Prisma" parduotuvių visoj Lietuvoj padarys bent didesnę konkurenciją. Bus tik menkas spustelėjimas. Oi reikėtų mums "Tesco" ir "Lidl", tada būtų normali konkurencija. Bet mūsų rinka jiems per ankšta.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Prieš mėnesį duris sostinėje atvėrusio naujo didcentrio „Prisma“ pirmieji pardavimų rezultatai rodo, jog šalies vartotojai ypač palankiai vertina naujoves prekybos centrų prekių pasiūloje bei intensyviai domisi rinkoje esantiems produktams siūlomomis alternatyvomis. Be to, pastebėta, kad sunkmečiu pirkėjai vadovaujasi ne tik kaina, tačiau vertina ir produktų kokybę bei ieško optimalų kainos ir kokybės santykį atitinkančių prekių.
„Analizuodami pirmuosius prekybos rezultatus matome ypač didelį klientų susidomėjimą mūsų privačių prekės ženklų produktais. Kai kurie jų, pavyzdžiui „Rainbow“ tekšių uogienė, rinkoje yra visiška naujovė, tuo tarpu kiti, pavyzdžiui „X-tra“ prekės ženklo maistas šunims ir katėms, yra pigesni nei rinkoje šiuo metu siūlomos tos pačios kategorijos ir kokybės prekės“, – sako UAB „Prisma LT“ generalinė direktorė Anu Huuska.
Pasak jos, viena pagrindinių priežasčių, lemiančių klientų susidomėjimą „Prisma“ privačių prekės ženklų produktais visame šių didcentrių tinkle – geras kainos ir kokybės santykis. „Rainbow“ produktų kaina yra maždaug penktadaliu mažesnė nei kitų rinkoje siūlomų šios grupės produktų, tuo tarpu kokybė nenusileidžia populiariems prekės ženklams.
Pirmosiomis „Prisma“ darbo savaitėmis buvo parduotas visas kiekis į Lietuvą atvežtų privačių prekės ženklų „Rainbow“ ir „X-tra“ užkandžių, maisto augintiniams, šaldytų ir kitų grupių produktų, tad didcentrio vadovai skubėjo užsakyti papildomą jų siuntą.
Iš viso šiuo metu „Prisma“ pirkėjai Vilniuje gali rinktis iš 600 „Rainbow“ ir „X-tra“ produktų asortimento. Visame „Prisma“ tinkle, kuris apima 52 parduotuves Suomijoje, 8 – trijose Baltijos šalyse ir 4 – Rusijoje, „Rainbow“ ir „X-tra“ prekių per metus parduodama už 600 mln. litų.
PRISMA.ltwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąPrieš mėnesį duris sostinėje atvėrusio naujo didcentrio „Prisma“ pirmieji pardavimų rezultatai rodo, jog šalies vartotojai ypač palankiai vertina naujoves prekybos centrų prekių pasiūloje bei intensyviai domisi rinkoje esantiems produktams siūlomomis alternatyvomis...
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąNegi sakys, kad blogai parduoda. Kam čia jų savireklamą talpinti?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTaip ir maniau, kad atsiras žmonių, kurie tai supras kaip savireklamą Na taip, iš vienos pusės, tai reklama. Iš kitos pusės - tikslinė informacija, atitinkanti forumo temą
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąNa, kad tai yra taip banaliai akivaizdu...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment