Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

"Prisma" - naujas prekybos tinklas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Viskas gerai, bet paziurejus, kad kasininkes daugiau laiko praleidzia be klientu nei su klientais pamastai, kad nelabai efektyviai naudojama darbo jega. As diena pries kucias irgi apsilankiau apie 18val (kai visur kitur eiles) tai prismoj mano nuzvelgimo momentu is visu kasininkiu bent puse sedejo be kliento duotuoju momentu. Aisku pirkejui tai puiku.

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    /\ bankrotas nejuokink, niekas nebankrutuos. o ištikimų pirkėjų prisma jau turi, mano mažytė šeima jau perkasi tik čia buvom prisiekę norfos fanai, bet deja deja... o maximą aš išvis nebenoriu net žiūrėti, buvom užėję kepimo formelių po ilgos pertraukos, tai fui fui, srautai, barikados, siaura, tamsu ne ne ne...

    Kūčių dieną teko lakstyti po parduotuves 14-17 valandomis. 14 buvau Akropolyje, ~15.30 Pramonės Maximoje, ~16 Prismoje, ~16.30 vėl Pramonėje. Visur buvo sausakimša, ilgos eilės, o va Prismoje buvo nykiau nei nyku... Kuo toliau tuo ten vaizdas nykesnis.
    o paskui visi nervingi, pervargę, o vat mes po apsipirkimo prismoje laimingi, patenkinti riedam namo skirtumas milžiniškas, ačiū Dievui ir banginiui, kad pagaliau turim prismą Kaune

    Komentuoti:


  • kempas
    replied
    Man "Prisma" panaši į "Rimi" aukštos kainos, mažai akcijų, mažai pirkėjų, tuščios aikštelės. Labai milžiniškos erdvės, daug tuščio ploto prekybos salėje. Toks jausmas, kad po ligoninę vaikštai, o ne parduotuvę. Jei šitas tinklas nesuras savo ištikimų klientų ratą, bus bankrotas.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Būtent dėl to Prisma man ir patinka
    Man taip pat. „Prismai" išgyventi užtenka tiesiog pirkėjų, o kiti Lietuvos prekybos centrai stengiasi pralobti ir dangstosi visokiomis akcijomis.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Būtent dėl to Prisma man ir patinka

    Komentuoti:


  • HAMMER
    replied
    Kūčių dieną teko lakstyti po parduotuves 14-17 valandomis. 14 buvau Akropolyje, ~15.30 Pramonės Maximoje, ~16 Prismoje, ~16.30 vėl Pramonėje. Visur buvo sausakimša, ilgos eilės, o va Prismoje buvo nykiau nei nyku... Kuo toliau tuo ten vaizdas nykesnis.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    Labai dažnas atvejis - akcija yra, o prekių jau nebe. Problemos su atsargų valdymu?
    Naujai parduotuvei tai atleistina, kadangi dar nėra įdirbio su pirkėjų srautais.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
    /\
    Kad visada ir tų ančių ir tų triušių ten būdavo, gal neradai tiesiog arba išpirkti jau buvo?
    Labai dažnas atvejis - akcija yra, o prekių jau nebe. Problemos su atsargų valdymu?

    Komentuoti:


  • pauliaK
    replied
    /\
    Kad visada ir tų ančių ir tų triušių ten būdavo, gal neradai tiesiog arba išpirkti jau buvo?

    Komentuoti:


  • adebisi
    replied
    Aš truputi nusivyliau Prisma. Galvojau prieš šventes nulėksiu kokios mėsos įdomesnės nupirkti į didesnį prekybcentrį. Kadangi arčiausiai namų Prisma ir Akropolio Maxima, nusprendžiau lėkt į Prismą idant išvengt kamščių, problemų su parkavimu ir t.t. Nuvažiavęs buvau stipriai nuviltas mėsos pasiūla. Nei ančių, nei žąsų, nei triušienos, nieko... Vien tik kiauliena ir jautiena, o ir pastarosios minimaliai... Kažkaip keistai pasirodė, visgi šventiniam stalui paklausa manau yra įvairesniai mėsai.... Teko lėkt į Kalvarijų turgų ir griebt triušį Kalėdiniems pietums

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Parašė Magician Rodyti pranešimą
    Jau ne vieną kartą pabuvau "Prismoje", ir galiu nuoširdžiai pasakyti, kad jie susirado mažiausiai kelis papildomus pirkėjus . Patiko plotas, pasirinkimas ir sterilumas - ateini, nusiperki, išeini. Geros kainos, o pardavėjos, arba jau man labai pasisekė, bet visus kartus buvo tikrai malonios ir nesunkiai bendravo. Be to, pasirinkimas - tiesiog puikus. Radau daugybe suomiškų prekių, kurių Lietuvoje, atrodė, gali rasti tik specialiose parduotuvėse. Vien ką sako muskovado cukrus ir kepimo milteliai baisiai patogiose pakuotėse. Nieko daug, bet labai patinka. Tikrai pasinaudosiu jos paslaugom Kalėdų apsipirkimui. Užsigarantavo, taip sakant
    Labai pritariu, pats jau keleta kartu ten buvau ir likau labai patenkintas. Del kainu nzn, gal jos ir nera pigesnes ar pan., labai nesigilinau, taciau Prisma patiko nes joje nesijaucia lietuviskos turgines atmosferos kaip lietuviskuose prekybos tinkluose.

    Mano rasti ir ivertinti privalumai:
    • Placios erdves, nereikia vazineti su vezimeliu labirintais, stumdytis su kitais, kai pvz kokioj Maximoj dazniausiai viskas taip sudeliota, kad palieka vietos 1-1,5 vezimeliui pravaziuoti.
    • Geras apsvietimas, gal daug kam is pirmo zvilgsnio atrodo tai dzin, Maximos irgi ne tamsoj skendi, taciau mano aki tai labai dziugina. Pastebejau, kad vien del sio fakto geriau jauciuosi parduotuveje.
    • Patogus prekiu isdestymas, nzn kaip jie tai padaro, bet Prismoj zymiai lengviau ziurinetis tarp skirtingu prekiu zenklu prekiu, ar kazkokius neryskius skyriklius ideda ar kaip, bet sitas irgi stebina. Daznai Maximoj jei reikia rasti konkrecia kazkokia preke, tenka daznai klaidzioti akimis kol randi tinkama branda tarp visu kitu, cia paprasciau. Plius net kai nezinai kokio brando nori, labai kazkaip iskart supranti kur baigiasi vienas ir prasideda kitas.
    • Pasirinkimas gal ir nera didesnis nei kitur, taciau butent KOKIOS prekes yra atveztos tai mane dziugina, nera piginamasi i pacia pigiausia preke ty pirkejus kuriem pirmas dalykas yra kaina. Viso prekes bent is pirmo zvilgsnio atrodo kokybiskesnes. Nera prekiu tokiu... optima linija lygio. Plius yra daug skandinavisku prekiu, o man skandinaviska kokybe net geresne uz "vokiska kokibe" Situo kl kazkuo primine Silo tinkla, tik kad Sile nera skandinavu.
    • Aptranavimas, kasos juda labai greitai, vienas privalumu kad neturi sverti darzoviu ar saldainiu. Ir siaip velgi pats kasos pastatymas, atstumai, net tas takelis ir kasa kitaip padaryta (pvz faktas kad pats kisi kortele i skaitytuva, pats surenki koda ir istrauki, zymiai greiciau nei paima padaveja pabrauko, tada duoda pasirasyti ar surinkti koda). Sales pardavejos irgi stebetinai malonios, na bet cia galbut pirmu darbo menesiu sindormas
    • Ukiniu prekiu, rubu ir an. pasirinkimas - sitas irgi labai patiko, vel gi daug skandinavisku prekiu, nera uzversta "Made in China", plius jis tikrai tikrai didesnis nei LT tinkluose. O kaip ir minejau, pacios prekes kitokios, nenulauzytos, nenuciupinetos kaip daznai randi maximose. Kazkuo primena Jysk, taciau irgi tvarkingiau nei ten.
    • Salia yra Vynoteka, viena mano dazniausiai lankomu parduotuviu. Anskciau vien del to reikedavo trenktis i Akropoli ar Mega.
    • Visai patiko zaisti su darzoviu/saldainiu sverimu, savotiska pramoga
    • Speju pasigilines rasciau dar privalumu, nes jaucias kad kiekvienas zingsnis yra apgalvotas ir kiekviena smulkmenele pasverta, kiekvienas niekutis ivertintas kaip del jo galetu jaustis pirkejas. Tuo tarp LT tinklai tokiu dalyku neziuri, jie tiki kad lietuvis dar "vergisku" sindromu eis per kliutis ir barjerus, bile gautu pigiau. Ir siuo metu gal jie laimi, bet manau su laiku tas keisis. No offence


    Nerasiau cia kainu, nes del ju nzn, nesigilinau ir nelyginau. Ir siaip man PRISMA pasirode labaiu orientuotra ne i bobute ar dieduka ar zmogu, kuriam padrindinis veiksnys lemia ar produkltas litu pigesnis ar brangesnis (nieko blogo pries tokius neturiu), o i gal labiau pasiturinti, vidurines ir aukstesnes klases zmogu, kuriam svarbu ne tik kaina, bet ir jausmas prekinantis, kad tai butu ne vargas (ka beveik kas karta pajuntu budamas LT tinkluose), bet jei ne malonumas, tai bent nesukeltu neigiamu emociju. Speju skandinavai padare ne viena mokslini/psichologini pirkeju tyrima, nes iejus jaucias kaip dalykai apie kuriuos nesusimastytum, kurie atrodytu nereiksmingi ir neverti demesio, pagerina prekinimosi kokybe, jausma. Bendrai snekant, Prisma man pasirode tvarkingesne, kokybiskesne, malonesne parduotuve nei bet kuris kita LT tinklas.

    Tuo tarpu LT tinklai vaziuoja viena logika, kaip kuo labaiu isspausti suri is vasko, kaip kuo mazesniais kastais isspausti kuo daugiau (pvz pergrustos prekybos sales, prigesintas apsvietimas ir pan.). Kuri strategija labiau pasiteisins, pamatysim. Asmeniskai manau, kad pradzioj Prismai nesiseks taip kaip Maximai, nes LT zmones priprate "turguose stumdytis". Bet kazkaip tikiu, kad tokiu "islepintu" pirkeju kaip as, kurie reikalauja ne tik kainos bet ir gerai jaustis parduotuveje, atsiras vis daugiau.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Sakai geros kainos? Kad kazkas kaip tik vis mini dideles kainas sioje temoje. Pats dar neapsipirkinejau, nezinau, kiek tas pats cukrus kainuoja? Siaip siandien apie 6 pralekiau pro prisma ir kitas krautuves tai kitos (molas, pramones maxima) uzgrustos automobiliais, o prismos aikstele uzpildyta gal 30-40%... Net per kaledine prekyba..... Visgi zmonems matyt kazkuo neitinka (ir nezinau kuo jei kainos mazos kaip Magican sako )
    Vilniaus „Prismoje“ kainos vidutinės (nei brangiau, nei pigiau), man patinka tik didesnė erdvė bei tokios prekės, kurių nerasi kituose prekybos centruose. Jeigu prabilote apie 'geras kainas', greičiausiai turima minty tam tikro prekinio ženklo prekes, pvz 'Rainbow', atitikmuo „Maximos“ 'Optima linija' ar „IKI“ 'Cento'. Aš pats nuvykęs į „Prismą“, beveik visada stengiuosi įsigyti anyžinių/saldymedžio saldainių. Jų tik 1 rūšies ir tai mišinys yra kituose pc, o čia kokios 7-8 rūšys. Kita vertus, suprantama, saldainiai nėra kasdieninė prekė, todėl neverta eiti į „Prismą“ siekiant tik sutaupyti.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Sakai geros kainos? Kad kazkas kaip tik vis mini dideles kainas sioje temoje. Pats dar neapsipirkinejau, nezinau, kiek tas pats cukrus kainuoja? Siaip siandien apie 6 pralekiau pro prisma ir kitas krautuves tai kitos (molas, pramones maxima) uzgrustos automobiliais, o prismos aikstele uzpildyta gal 30-40%... Net per kaledine prekyba..... Visgi zmonems matyt kazkuo neitinka (ir nezinau kuo jei kainos mazos kaip Magican sako )

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė Magician Rodyti pranešimą
    Geros kainos, o pardavėjos, arba jau man labai pasisekė, bet visus kartus buvo tikrai malonios ir nesunkiai bendravo.
    Turbūt jos tokios laimingos ir geros dėl to, kad pramoko rusų kalbą ir tai padėjo joms pagaliau įsidarbinti Lietuvoje!

    Komentuoti:


  • Magician
    replied
    Vadinasi, yra dėl ko šypsotis

    Komentuoti:


  • dainiauskas
    replied
    Parašė Magician Rodyti pranešimą
    Jau ne vieną kartą pabuvau "Prismoje", ir galiu nuoširdžiai pasakyti, kad jie susirado mažiausiai kelis papildomus pirkėjus . Patiko plotas, pasirinkimas ir sterilumas - ateini, nusiperki, išeini. Geros kainos, o pardavėjos, arba jau man labai pasisekė, bet visus kartus buvo tikrai malonios ir nesunkiai bendravo. Be to, pasirinkimas - tiesiog puikus. Radau daugybe suomiškų prekių, kurių Lietuvoje, atrodė, gali rasti tik specialiose parduotuvėse. Vien ką sako muskovado cukrus ir kepimo milteliai baisiai patogiose pakuotėse. Nieko daug, bet labai patinka. Tikrai pasinaudosiu jos paslaugom Kalėdų apsipirkimui. Užsigarantavo, taip sakant
    Nežinau kaip Kaune, bet kai Vilniuje atsidarė tai pardavėjos irgi labai malonios buvo. Galvojau, kad tai tik vienkartinis dalykas, bet kiek ten nueinu, nors tai būna retai, tačiau visada aptarnavimas labai malonus ir su šypsena

    Komentuoti:


  • Magician
    replied
    Jau ne vieną kartą pabuvau "Prismoje", ir galiu nuoširdžiai pasakyti, kad jie susirado mažiausiai kelis papildomus pirkėjus . Patiko plotas, pasirinkimas ir sterilumas - ateini, nusiperki, išeini. Geros kainos, o pardavėjos, arba jau man labai pasisekė, bet visus kartus buvo tikrai malonios ir nesunkiai bendravo. Be to, pasirinkimas - tiesiog puikus. Radau daugybe suomiškų prekių, kurių Lietuvoje, atrodė, gali rasti tik specialiose parduotuvėse. Vien ką sako muskovado cukrus ir kepimo milteliai baisiai patogiose pakuotėse. Nieko daug, bet labai patinka. Tikrai pasinaudosiu jos paslaugom Kalėdų apsipirkimui. Užsigarantavo, taip sakant

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Normalioje darbo rinkoje visame pasaulyje taip yra, kad kuo aukštesni reikalavimai, tuo didesnė alga, tai logiška. O kasininkės mandagios, nes nepervargusios, kaip viename parduotuvių tinkle, kur 12h dirbi su 1 pertrauka ir nuolatiniu žmonių srautu, iš kurių dar kas dešimtas akis kabina.
    O kas nustate, kad tarkim cia jau nera tas pakeltas atlyginimas del kalbos reikalavimo? Ta prasme gal jei kalbos nereikalautu atlyginimas butu siulomas mazesnis kazkiek nei yra siulomas reiukalaujant kalbos? A? Ar tu nuspresi, kad jis pakeltas kai bus prierasas "kadangi reikalaujame kalbos tai atlyginima siulome didesni nei siulytumeme nereikalaudami kalbos" ? Slieku ieskojimas cia zodziu.
    Paskutinis taisė Gator; 2010.12.19, 01:51.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Berliner Rodyti pranešimą
    Ech... kažkokie absurdai. Įdomu, ar tiems vadovams nesusišviečia, kad jei būtų optimizuoti visi tokie procesai, būtų taupomas visų laikas, sumažėtų klaidų, darbuotojai būtų labiau patenkinti. Pasisamdytų kokią nors konsultacinę bendrovę, viską jiems sustyguotų taip, kad nekiltų jokių problemų.

    Paimsiu Aldi pavyzdį iš Vokietijos. Aišku, Aldi prekybos centrai yra mažesni ir prekių asortimentas ten mažesnis. Nepaisant to, pirkėjų ten niekada netrūkdavo. O kasos dažniausiai būna tik kokios 4, iš kurių dirba tik viena, labai išimtinais atvejais dvi. Tačiau ten viskas sustyguota taip, kad prekės nuskanuojamos žaibišku greičiu (vežimėlis - pirkinių krepšelių ten nėra - pastatomas kasos gale, ir kasininkas skanuodamas prekę iš karto ją įmetą į vežimėlį), brūkšniniai kodai ant visų prekių yra labai dideli, todėl beveik niekada nereikia ten penkis kartus trinti tos prekės į skanerį, kad nusiskanuotų. Nėra jokių sveriamų prekių ir kodukų, kurie keistųsi tris kartus per dieną. Žodžiu, kai pirmą kartą ten apsilankiau buvau apstulbęs kaip greitai buvau aptarnautas. Rezultatas - reikia labai mažai darbuotojų, viskas vyksta labai greitai ir nėra jokių nervų.
    Darbdaviui rūpi kaip su vienu darbuotoju padaryti kuo daugiau darbų. Žinoma, padarius darbuotojui klaidą, jis už ją sumoka + bauda. O jei pirkėjas dar kokį straipsnį parašys ir sugadins įmonės įvaizdį, tai nežinia kas jo laukia. Šiuo metu parduotuvių tinkle jau viskas optimizuota, jie turi tarptautinį sertifikatą liudijantį gerą įmonės valdymą.

    Lietuvoje yra didelė problema, kad brūkšniniai kodai maži, todėl su jais reikia cackintis. Tai susiję su tuo, kad vartotojai vis dar didelę reikšmę skiria pakuotės estetikai, todėl tik nedaugelis gamintojų linkę estetiką aukoti dėl praktiškumo. Tai lemia skanavimo greitį. Dar juk yra nukainotų prekių, jas rankiniu būdu kasos darbuotojas turi nukainoti. Neduok die praleisi prekę nepastebėjęs lipduko apie nukainojimą ir pasiskųs pirkėjas!!! Dėl to kasos darbuotojas stengiasi dirbti ne kiek greitai, kiek atidžiai + prisideda nuovargis ir atsakomybė. Minėtame Aldi kasos darbuotojas netgi neturi atsakyti už vežimėlyje pamirštas ištraukti prekes prieš skenuojant - tuos dalykus stebi apsaugos darbuotojai. Lietuvoje viskas priešingai. Be to, mažose parduotuvėse, kaip Aldi ar Lidl, kaip ir Lietuvoje Cento ar Supernetto, darbo dieną dirba 1 nuolatinis kasos darbuotojas, o visi kiti yra salės darbuotojai - kasininkai. Jie sėda į kasą tik piko metu, kai daug pirkėjų. Tada į šoną atideda kraunamas prekes.

    Bet man Lietuvoj labai nepatinka tai, kad prekybos centruose sukurta teroro ir išnaudojimo sistema, ji vykdoma visų didžiųjų prekybos tinklų parduotuvėse, tik skirtingomis priemonėmis ir laipsniu. Esu susipažinęs tiek su Maximos, tiek su Iki, tiek Rimi ir Norfos užkulisiais. Visu savi gerumai ir negerumai. Sunkiausia ten, kur didžiausi pirkėjų srautai - daugiausia dirbama su pirkėjais, o jie per dieną išėda nervus tiesiogine prasme; o štai salės darbuotojams lengviau psichologiškai (ėda tik valdžia ir kada ne kada įnoringas pirkėjas, prašantis išskirtinio dėmesio), tačiau sunku fiziškai (krauni cukrų, o valdžia staugia, kad paskubėtum, nes dar reikia sukrauti batoną, o jei nespėsi - likti krauti po darbo be jokio papildomo užmokesčio).
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.18, 17:28.

    Komentuoti:


  • Berliner
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Kodai atspausdinti, bet jie gan dažnai keičiasi (nuo karto per metus iki 3 kartų per dieną tai pačiai prekei!).

    Grąžinant prekę vykdomi tokie veiksmai: 1. skambinama apsaugos darbuotojams ir pranešama apie grąžinimą, 2. pildoma prekių grąžinimo ataskaita. Šie veiksmai būtini, privalomi ir manau labai logiški.

    Atsiskaitant banko kortele kai kurie kasininkai užsirašydavo pirkinio sumą, kadangi dienos pabaigoje reikia skaičiuoti visas pirkinio sumas ir pasakyti visą banko kortelėmis atsiskaitytą sumą (tuo įrodai, kad nepametei nei vieno lapuko su parašu). Iš tiesų reikia skaičiuoti sumas nuo lapelių su parašais, bet kai kurie darbuotojai yra gudresni ir daro kaip greičiau - skaičiuoja nuo susirašyto vieno lapo (nereikia sklaidyti lapukų). Taupomas laikas, nes ryte ir vakare papildomai sugaištos geriausiu atveju 30, blogiausiu - 75 min. nėra įskaičiuotos į visą darbo laiką. Kasoje išdirbama 11h + 1h pietūs + minėtos papildomos neapmokamos minutės skaičiuojant pinigus, loterijos bilietus ir kt. ryte ir vakare.

    Pikčiausia tai, kad kai kurie pirkėjai vagia loterijos bilietus nuo kasos, arba pasiima nuo vienos ir nusineša prie kitos. Neatidesnis, pavargęs ar ypatingai užsiėmęs kasos darbuotojas gali nepastebėti, tačiau už bilietų trūkumą turės sumokėti iš savo kišenės (toks pats atvejis, jei pinigų trūktų kasoje, o trūkumų labiau išsiblaškiusiems būna ir šimtais litų).
    Ech... kažkokie absurdai. Įdomu, ar tiems vadovams nesusišviečia, kad jei būtų optimizuoti visi tokie procesai, būtų taupomas visų laikas, sumažėtų klaidų, darbuotojai būtų labiau patenkinti. Pasisamdytų kokią nors konsultacinę bendrovę, viską jiems sustyguotų taip, kad nekiltų jokių problemų.

    Paimsiu Aldi pavyzdį iš Vokietijos. Aišku, Aldi prekybos centrai yra mažesni ir prekių asortimentas ten mažesnis. Nepaisant to, pirkėjų ten niekada netrūkdavo. O kasos dažniausiai būna tik kokios 4, iš kurių dirba tik viena, labai išimtinais atvejais dvi. Tačiau ten viskas sustyguota taip, kad prekės nuskanuojamos žaibišku greičiu (vežimėlis - pirkinių krepšelių ten nėra - pastatomas kasos gale, ir kasininkas skanuodamas prekę iš karto ją įmetą į vežimėlį), brūkšniniai kodai ant visų prekių yra labai dideli, todėl beveik niekada nereikia ten penkis kartus trinti tos prekės į skanerį, kad nusiskanuotų. Nėra jokių sveriamų prekių ir kodukų, kurie keistųsi tris kartus per dieną. Žodžiu, kai pirmą kartą ten apsilankiau buvau apstulbęs kaip greitai buvau aptarnautas. Rezultatas - reikia labai mažai darbuotojų, viskas vyksta labai greitai ir nėra jokių nervų.

    Komentuoti:

Working...
X