Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

"Prisma" - naujas prekybos tinklas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ametistas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Tipiškas VP Market meistriškai atliekamo smegenų plovimo pavyzdys.
    VP Market parduotuvės (kalbu apie XXX dydžio) apskritai pasižymi (bent Kaune) stebėtinai ankštais ir nepatogiais parkingais. Nors ir nepatogu, bet pusiau užpildytas parkingas atrodo puspilnis, tuo tarpu erdvesnis ir patogesnis parkingas atrodytų pustuštis. O puspilnis parkingas potencialiam pirkėjui atrodo patraukliau nei pustuštis Jei šalia būtų 2 kavinės - viena tuščia, o kita apypilnė - kurią rinktumėtės? Ne šiaip sau Kaune Savanorių hypermaxima turi 2 nedidelius parkingus, vietoj vieno bendro didelio.

    Tas pats ir prekybos salėj. "Maximinis" turgus ir grūdalynė niekaip nepalengvina ir nepagreitina apsipirkimo proceso, bet potencialiam klientui gali atrodyti patraukliau, nei suomiškas fengšui "Prismoj". Va jau ir sklinda gandas, kad "Prisma" bankrutuoja
    Pritariu tavo mintims. Tik siūlau nebevartoti VP Market pavadinimo, mat tokios įmonės Lietuvoj jau kelerius metus nėra. Juk dabar Maxima LT, UAB vadinasi.

    O kempas iš tiesų yra prekybininkų auka.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė kempas Rodyti pranešimą
    Man "Prisma" panaši į "Rimi" aukštos kainos, mažai akcijų, mažai pirkėjų, tuščios aikštelės. Labai milžiniškos erdvės, daug tuščio ploto prekybos salėje. Toks jausmas, kad po ligoninę vaikštai, o ne parduotuvę. Jei šitas tinklas nesuras savo ištikimų klientų ratą, bus bankrotas.
    Tipiškas VP Market meistriškai atliekamo smegenų plovimo pavyzdys.
    VP Market parduotuvės (kalbu apie XXX dydžio) apskritai pasižymi (bent Kaune) stebėtinai ankštais ir nepatogiais parkingais. Nors ir nepatogu, bet pusiau užpildytas parkingas atrodo puspilnis, tuo tarpu erdvesnis ir patogesnis parkingas atrodytų pustuštis. O puspilnis parkingas potencialiam pirkėjui atrodo patraukliau nei pustuštis Jei šalia būtų 2 kavinės - viena tuščia, o kita apypilnė - kurią rinktumėtės? Ne šiaip sau Kaune Savanorių hypermaxima turi 2 nedidelius parkingus, vietoj vieno bendro didelio.

    Tas pats ir prekybos salėj. "Maximinis" turgus ir grūdalynė niekaip nepalengvina ir nepagreitina apsipirkimo proceso, bet potencialiam klientui gali atrodyti patraukliau, nei suomiškas fengšui "Prismoj". Va jau ir sklinda gandas, kad "Prisma" bankrutuoja

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė vap Rodyti pranešimą
    Nei karto nemačiau einančio pirkėjo prie svarstyklių ir sveriančio. Visus kartus kiek teko matyti maišelius su vaisiais paimdavo pardavėja, nueidavo ir pasverdavo, tai atlikdavo su šypsena bei nebumbėdama.
    O tik pabandyk pabumbėti - nueis, pasiskųs pirkėjas ir kasininkė gaus baudą. Čia gi lietuviai - jie iškart skundžia...

    Užknisa, kad nesugeba pirkėjai pasisverti patys - kaip ir priklauso. Patys stabdo eiles.

    Komentuoti:


  • vap
    replied
    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
    Manau, kad ir "Prismoj" greit jos dings, nes kiek teko pastebėti, nuolat eilėje prie kasos atsiranda bent vienas pirkėjas, pamiršęs pasisverti ar pridaręs klaidų ir priverstas eiti ieškot tų svarstyklių.
    Nei karto nemačiau einančio pirkėjo prie svarstyklių ir sveriančio. Visus kartus kiek teko matyti maišelius su vaisiais paimdavo pardavėja, nueidavo ir pasverdavo, tai atlikdavo su šypsena bei nebumbėdama.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Lidl jau bandė įžengti į Lietuvos rinką, bet tai baigėsi visišku "pravalu".

    Įdomu- kai "Prisma" atidarė pirmąją parduotuvę Lietuvoje, daugelį pirkėjų jie nustebino iki šiol Lietuvoje neregėta naujove- kainos patikrinimo automatais ir moderniomis elektroninėmis svarstyklėmis. Praėjo metai ir... neseniai "Akropolio" Maximoje mačiau lygiai tokius pat automatus! Paprastas sutapimas ar svetimų idėjų kopijavimas? Manau, nesunku atspėti
    Jokio pravalo ten nebuvo. Atėjo, nusipirko žemių, patyrinėjo rinką ir po kelių metų išėjo. Parduotuvių taip ir neatidarė. Panašu, kad išsigando Maximos arba gavo gerą duoklę, kad dingtų.

    Kilo klausimas - kainos patikrinimo automatai tau yra nematyta neregėta naujovė Lietuvoj? Juk kiekvienoj didžiausioj Maximos tokie aparatai pritaisyti prie sienų, tik ne tokie matomi, kaip Prismoje.
    O svarstyklės tai tokios pačios, kaip ir visur - jokio modernumo. Tiesiog pritaikytos kitokiai sistemai - svertis savitarna.
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Praėjo metai ir... neseniai "Akropolio" Maximoje mačiau lygiai tokius pat automatus! Paprastas sutapimas ar svetimų idėjų kopijavimas? Manau, nesunku atspėti
    Turbūt juokauji! Tie aparatai Maximoj nuo pat atidarymo stovi.
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Pravalo nebuvo, nes nebuvo atidaryta nė viena "Lidl" parduotuvė. Pikti liežuviai šneka, kad "Lidl" susižėrė gražaus pinigėlio iš spekuliacijų savo supirktais sklypais.
    Piktesni liežuviai šneka, kad "Lidl" susižėrė dar gražesnio pinigėlio iš konkurentų, kad apskritai pasitrauktų iš Lietuvos.
    Teisybė.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.29, 13:17.

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Beje, vieną labai patogų daiktą iš "Prismos" gavau Nežinau ar dar dalina juos nemokamai, bet pradžioje davė tokį plastikinį žetoną vežimėliams atrakinti. O gėris tame, kad jis tinka bet kurio PC vežimėliui ir labai lengvai išsitraukia Tad naudoju visose parduotuvėse. Be to, jo nei išleisi, nei į taupyklę įmesi, tad nešiojantis piniginės monetų skyrelyje visada turiu kuo atrakinti vežimėlį

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Lidl jau bandė įžengti į Lietuvos rinką, bet tai baigėsi visišku "pravalu".
    Pravalo nebuvo, nes nebuvo atidaryta nė viena "Lidl" parduotuvė. Pikti liežuviai šneka, kad "Lidl" susižėrė gražaus pinigėlio iš spekuliacijų savo supirktais sklypais.
    Piktesni liežuviai šneka, kad "Lidl" susižėrė dar gražesnio pinigėlio iš konkurentų, kad apskritai pasitrauktų iš Lietuvos.

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Įdomu- kai "Prisma" atidarė pirmąją parduotuvę Lietuvoje, daugelį pirkėjų jie nustebino iki šiol Lietuvoje neregėta naujove- kainos patikrinimo automatais ir moderniomis elektroninėmis svarstyklėmis. Praėjo metai ir... neseniai "Akropolio" Maximoje mačiau lygiai tokius pat automatus! Paprastas sutapimas ar svetimų idėjų kopijavimas? Manau, nesunku atspėti
    Kažką čia supainiojai. Ir kainos patikrinimo aparatai ir "modernios" elektroninės svarstyklės (kaip suprantu, kalba eina apie tas svarstykles, kur pats pirkėjas turi vaisius ir daržoves pasisvert?) jau seniai buvo beveik visose didesnėse parduotuvėse. Pvz., Hyper RIMI Šiaurės Miestelyje, kainos patikrinimo ekranai nuo pat atidarymo kabo (greit bus ~10 metų), o savitarnos svarstykles bandė įvedinėti, berods, IKI, bet tai baigėsi, cituoju, "visišku pravalu" Manau, kad ir "Prismoj" greit jos dings, nes kiek teko pastebėti, nuolat eilėje prie kasos atsiranda bent vienas pirkėjas, pamiršęs pasisverti ar pridaręs klaidų ir priverstas eiti ieškot tų svarstyklių.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė HSV Rodyti pranešimą
    Nusibodo jau tie skandinavai, laukiu nesulaukiu ko nors vokiško, kada PL/LT sieną peržengs... Lietuvaičiai juk Lekijoj kur daugiausiai maistą perka? Pas vokiečius: Kaufland, Lidl
    Lidl jau bandė įžengti į Lietuvos rinką, bet tai baigėsi visišku "pravalu".

    Įdomu- kai "Prisma" atidarė pirmąją parduotuvę Lietuvoje, daugelį pirkėjų jie nustebino iki šiol Lietuvoje neregėta naujove- kainos patikrinimo automatais ir moderniomis elektroninėmis svarstyklėmis. Praėjo metai ir... neseniai "Akropolio" Maximoje mačiau lygiai tokius pat automatus! Paprastas sutapimas ar svetimų idėjų kopijavimas? Manau, nesunku atspėti

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė LBP Rodyti pranešimą
    Na, Lidlai visokie ar Aldi... Praktiškai Maksimos lygis, jei ne Norfos netgi...
    Cha, iki Maximos lygio jiems dar toli toli. Vien kokios prekių lentynos Aldi ir Lidl, kasų mažai... Nieko nesusimanai apie PC, jei taip lygini. Norfa irgi aukštesnio lygio. Aldi ir Lidl Lietuvoje atitinka Supernetto ir iš dalies Cento.
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Dabar paklausite, o kodėl žmonės perka prekes mažais ar itin mažais kiekiais? Ogi kuo mažesnė šeima, tuo mažiau jai maisto reikia. Kam pirkti 350g sveriantį batoną, jeigu po 2 dienų pusę jo vis tiek sudžiuvusį išmesi?
    Mažas patarimas - šaldytuve laikoma duona ir batonas negenda keliskart ilgiau. Pvz., batonas duoninėje sugenda per 4 dienas, o šaldytuve gali išbūti drąsiai savaitę.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.29, 12:24.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Viskas gerai, bet paziurejus, kad kasininkes daugiau laiko praleidzia be klientu nei su klientais pamastai, kad nelabai efektyviai naudojama darbo jega. As diena pries kucias irgi apsilankiau apie 18val (kai visur kitur eiles) tai prismoj mano nuzvelgimo momentu is visu kasininkiu bent puse sedejo be kliento duotuoju momentu. Aisku pirkejui tai puiku.
    „Prismoje" taip ir turi būti, mat jie patys savo tinklapyje deklaruoja, kad jų parduotuvėse nėra eilių prie kasų. Lietuviai net nežino kas yra geras kasininko aptarnavimas, kaltina kasininkus nekultūringumu net nesusimąstę, kad dirbti konvejeriu 12h tik su viena pertraukėle yra nežmoniška. „Prisma" - vienintelis Lietuvoje prekybos tinklas, į kasininkus žiūrintis kaip į normalius lygiaverčius darbuotojus. O už tai jie yra lojalūs - mandagūs su klientais, ko nepasakysi apie kitų prekybos centrų kasininkus išvargėlius. Reikėtų nepamiršti, kad dirbti kasoje yra sunkiau, negu salės darbuotoju, nes pastarajam nereikia dirbti su pinigais ir nėra nuolatinio bendravimo su žmonėmis. O tai savaime jau yra dvi darbą sunkinančios aplinkybės.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.29, 12:17.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    Kad pigiau atrodytų?
    Juk tai senas triukas - pakuotė sumažėja, kaina lieka tokia pati (arba sumažėja mažiau).
    Nebūtinai. Pakuotės ir distribucijos kaina nuo pakuotės dydžio labai mažai tepriklauso. Labai grubiai skaičiuojant, 0,5l alaus butelis kainuoja 2Lt. Mažas (0,25l) buteliukas gamintojams kainuoja 30ct, o didelis (0,5l) — 40ct. Etiketė, klijai etiketei, kamštelis, reklama, distribucija kainuoja visiškai tiek pat, tarkim ~14ct buteliui, nepriklausomai nuo taros talpos. Vadinasi, 0,5l alaus skysčio kainuoja 1,46Lt, o 0,25l — 0,73Lt. Taip skaičiuojant, 0,25l alaus buteliukas kainuotų 0,73 + 0,44 = 1,17Lt. Kaip matote, net savikaina mažesnės taros buteliuko yra didesnė. Plius, verslininkas yra suinteresuotas, kad pirkėjas daugiau pirktų būtent jo, o ne verslo partnerių produkciją — šiuo atveju patį alų, o ne tarą, etiketę ar kamštelį, todėl dirbtinai pakelia 0,25l alaus kainą iki 1,19Lt, o 0,5l sumažina iki 1,99Lt. Atkreipkite dėmesį, kad pavyzdyje vardant paprastumo ignoruoju gamintojo ir prekybininko antkainius bei mokesčius valstybei.
    Dabar paklausite, o kodėl žmonės perka prekes mažais ar itin mažais kiekiais? Ogi kuo mažesnė šeima, tuo mažiau jai maisto reikia. Kam pirkti 350g sveriantį batoną, jeigu po 2 dienų pusę jo vis tiek sudžiuvusį išmesi? Nusiperki arba pusę batono (visas kainuoja 2,2Lt, o pusė — 1,2Lt), arba kaip alternatyvos bandelių be įdaro. Tas pats su gazuotais gėrimais, dešra, pieno produktais ir t.t..

    Komentuoti:


  • LBP
    replied
    Na, Lidlai visokie ar Aldi... Praktiškai Maksimos lygis, jei ne Norfos netgi...

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Nusibodo jau tie skandinavai, laukiu nesulaukiu ko nors vokiško, kada PL/LT sieną peržengs... Lietuvaičiai juk Lekijoj kur daugiausiai maistą perka? Pas vokiečius: Kaufland, Lidl

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Jeigu artimoje ateityje niekas nesikeis pc koncepcijoje, ilgainiui Prismoje daugės ir įvairės prabangos prekių (ikros, brangių alkoholinių gėrimų, egzotinių vaisių ir egzotinės mėsos, etc), o ir esamos mums įprastos maisto prekės dažniau bus pakuojamos į mažesnes pakuotes.
    Kad pigiau atrodytų?

    Juk tai senas triukas - pakuotė sumažėja, kaina lieka tokia pati (arba sumažėja mažiau).

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė HAMMER Rodyti pranešimą
    Na sakykit ką norit, bet ar parduotuvė egzistuos su 2-3proc. lojalių klientų imant nuo potencialios auditorijos? Aišku centras kai tiek investuota tikrai nedings iš čia ir bet kokiu atveju tai ilgalaikė suomių strategija siekiant atsiriekti dalį rinkos, tačiau šiam momentui nematau pelningos veiklos nei per kur... Aišku tik realūs skaičiai čia patvirtintų ar paneigtų mano nuomonę, tačiau esu beveik 100proc. tikras dėl nuostolingos veiklos ir mano minėto kuklaus pirkėjų procento.
    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
    /\ man visai po pimpaliuku, kad maxima neriasi iš kailio kankindama savo pirkėjus, bet žmonės ilgainiui atsirinks. o kurie neatsirinks, tai čia jau jų bėdos, bet dažniausiai tokie ir būna verksniukai, kuriems viskas blogai no offence prieš ką nors, tiesiog bendra nuomonė
    Jeigu visi operatoriai taikytų tik į vieną potencialių pirkėjų segmentą, ilgainiui jų liktų tik 1, na ne daugiau 2-ų. Jau dabar akivaizdu, kad Norfa taikosi į žemiausias pajamas turinčius pirkėjus (vaizdžiai pavadinus 'proletariatą'), to paties link suka ir Maxima. Rimi taikosi į aukštesnes pajamas gaunančius pirkėjus, ją lyg ir kartoja, bet tuo pačiu žvalgosi ir į Maximos klientus ir IKI. Prisma ateina pas dar kitus klientus — gaunančius vidutines, aukštesnes ir dideles pajamas. Tokie klientai mažiau garbina kainą, tačiau yra išrankesni prekių ir aptarnavimo kokybei. Palyginimui gali važiuoti dideliu autobusu 30min. už 2Lt, bet gali ir tą patį atstumą nuvažiuoti mažesniu mikroautobusu 20min. už 3Lt. Kiekvienam pagal poreikius ir kišenę. Pvz gali sugaišti 30min. apsipirkinėdamas už 20Lt, arba tą patį prekių krepšelį įsigyti per 20min. už 25Lt. Jeigu artimoje ateityje niekas nesikeis pc koncepcijoje, ilgainiui Prismoje daugės ir įvairės prabangos prekių (ikros, brangių alkoholinių gėrimų, egzotinių vaisių ir egzotinės mėsos, etc), o ir esamos mums įprastos maisto prekės dažniau bus pakuojamos į mažesnes pakuotes.

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    /\ man visai po pimpaliuku, kad maxima neriasi iš kailio kankindama savo pirkėjus, bet žmonės ilgainiui atsirinks. o kurie neatsirinks, tai čia jau jų bėdos, bet dažniausiai tokie ir būna verksniukai, kuriems viskas blogai no offence prieš ką nors, tiesiog bendra nuomonė

    Komentuoti:


  • HAMMER
    replied
    Na sakykit ką norit, bet ar parduotuvė egzistuos su 2-3proc. lojalių klientų imant nuo potencialios auditorijos? Aišku centras kai tiek investuota tikrai nedings iš čia ir bet kokiu atveju tai ilgalaikė suomių strategija siekiant atsiriekti dalį rinkos, tačiau šiam momentui nematau pelningos veiklos nei per kur... Aišku tik realūs skaičiai čia patvirtintų ar paneigtų mano nuomonę, tačiau esu beveik 100proc. tikras dėl nuostolingos veiklos ir mano minėto kuklaus pirkėjų procento.

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    hmm tai tipo drobės pastatus šluos lauk?..

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    "Prisma" Nr.2 (?) Kaune:
    http://www.contestus.lt/index.php/pa...e/0/itemid/196

    Komentuoti:

Working...
X