Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto žaidimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts






    Gražiai atrodo?

    Comment


      AP simuliatorius

      Sveiki visi. Esu developeris/programuotojas.

      Jau keleta menesiu kuriu kompiuterini zaidima apie tarpmiestini keleiviu pervezima. Zaidimo stilius: simuliacine ekonomine 2D strategija (Cities In Motion, Transport Tycoon ir panasiai). Zaidimo laikotarpis - Sovietmetis (pasirinkta tikrai ne del kazkokiu sentimentu, o tiesiog norisi istorines perspektyvos, egzotikos, klasikines technikos ir t.t.). Vieta - Lietuva.

      Nors zaidimas dar labai ankstyvoje stadijoje, bet jau kyla klausimu, kurie yra kertiniai pacio zaidimo mechanikai.

      Taigi, sakykime, norime mes paleisti marsruta: Siauliai-Bubiai. Kaip tai organizuojame? Ar yra sukuriamas marsrutas Siauliai-Aukstelke-Bubiai su trukmemis, kiek laiko autobusas turi vaziuoti iki Aukstelkes? Kiek joje stoveti? Kiek laiko vaziuoti iki Bubiu? O po to toks marsrutas Copy/Paste dedamas i tvarkarasti ir kopijuojamas kiek mes norim? Kaip skaiciuojamas autobuso greitis trasoje? Kazkokie normatyvai?

      Kitas klausimas: kaip organizuojama autobuso dienotvarke? Jei mano autobusas priklauso Siauliu AP ir is ryto vaziavo i Bubius. Tai ar butinai jis turi grizti i Siaulius ir imti kita marsruta? Kokia apskritai yra autobuso "bazes" svarba? Ar visi marsrutai prasideda ir baigiasi ja? Ar buna ir kitaip?

      Va, tiek klausimu pradziai. Noriu is karto atsiprasyti, kad jei kur forume sitie klausimai yra atsakyti. Tikrai nemazai ziurejau si foruma, bet tikrai ne viska. Tikiuosi suprasite, kad man geriau valanda zaidima programuoti, o ne visu nariu postus skaityti.

      Noretusi, kad i mano klausimus atsakytu zinantys zmones, o spekuliaciju butu kuo maziau. Zinoma, butu super, kad kas papasakotu gal dabartinis organizavimas visai skiriasi nuo sovietinio. O gal ne visa organizacija keitesi keleta kartu?

      Comment


        Parašė AidasM Rodyti pranešimą
        Sveiki visi. Esu developeris/programuotojas.

        Jau keleta menesiu kuriu kompiuterini zaidima apie tarpmiestini keleiviu pervezima. Zaidimo stilius: simuliacine ekonomine 2D strategija (Cities In Motion, Transport Tycoon ir panasiai). Zaidimo laikotarpis - Sovietmetis (pasirinkta tikrai ne del kazkokiu sentimentu, o tiesiog norisi istorines perspektyvos, egzotikos, klasikines technikos ir t.t.). Vieta - Lietuva.

        Nors zaidimas dar labai ankstyvoje stadijoje, bet jau kyla klausimu, kurie yra kertiniai pacio zaidimo mechanikai.

        Taigi, sakykime, norime mes paleisti marsruta: Siauliai-Bubiai. Kaip tai organizuojame? Ar yra sukuriamas marsrutas Siauliai-Aukstelke-Bubiai su trukmemis, kiek laiko autobusas turi vaziuoti iki Aukstelkes? Kiek joje stoveti? Kiek laiko vaziuoti iki Bubiu? O po to toks marsrutas Copy/Paste dedamas i tvarkarasti ir kopijuojamas kiek mes norim? Kaip skaiciuojamas autobuso greitis trasoje? Kazkokie normatyvai?

        Kitas klausimas: kaip organizuojama autobuso dienotvarke? Jei mano autobusas priklauso Siauliu AP ir is ryto vaziavo i Bubius. Tai ar butinai jis turi grizti i Siaulius ir imti kita marsruta? Kokia apskritai yra autobuso "bazes" svarba? Ar visi marsrutai prasideda ir baigiasi ja? Ar buna ir kitaip?

        Va, tiek klausimu pradziai. Noriu is karto atsiprasyti, kad jei kur forume sitie klausimai yra atsakyti. Tikrai nemazai ziurejau si foruma, bet tikrai ne viska. Tikiuosi suprasite, kad man geriau valanda zaidima programuoti, o ne visu nariu postus skaityti.

        Noretusi, kad i mano klausimus atsakytu zinantys zmones, o spekuliaciju butu kuo maziau. Zinoma, butu super, kad kas papasakotu gal dabartinis organizavimas visai skiriasi nuo sovietinio. O gal ne visa organizacija keitesi keleta kartu?
        Sveikas, labai džiaugiuosi ir noriu padėkoti už tokią iniciatyvą. Į daugelį klausimų galėtų atsakyti ir visokeriopai nuolatos konsultuoti nevyriausybinė nepelno organizacija Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Į vienus klausimus atsakytų vienas, į kitus - kitas žmogus, nes kiekvienas specializuojamės ir domimės savita sritimi. Gana neblogai išmanome su VT organizavimu susijusius teisės aktus, sekame jų pokyčius.

        Dalis klausimų yra platūs, tad nesupratau, ar jie skirti tiesiog pasidomėti, ar dėl kitų priežasčių, kadangi kuriant žaidimą, suprantu, kyla labai konkretūs specifiniai organizaciniai klausimai. Mūsų asociacija pasiruošusi prisidėti prie šios iniciatyvos ir suteikti labai konkrečius trumpus ir aiškius atsakymus.

        Nežinau, kaip tau patogiau, bet galime bandyti čia susirašinėti, bet žymiai išsamiau ir individualiau pritaikę pagal žaidimą galėtume bendrauti el. paštu ar Skype konferencijos būdu. Jei būtų įdomu su mumis bendradarbiauti, lauktume el.p. asociacija@nvtka.lt
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          OMSI 2 Autobusas: MAN NG272
          Click image for larger version  Name:	Ekrano kopija (8).png Views:	1 Size:	263,2 kB ID:	1625209
          Vairuotojo kabina
          Click image for larger version  Name:	Ekrano kopija (10).png Views:	1 Size:	232,8 kB ID:	1625210
          Salonas
          Click image for larger version  Name:	Ekrano kopija (11).png Views:	1 Size:	232,1 kB ID:	1625211

          Žemėlapis: Projekt Szczecin 4.0
          Paskutinis taisė Arnas Gar; 2018.03.11, 15:40.

          Comment


            Kelios akimirkos iš standartinio Berlyno žemėlapio (OMSI 2):






            Comment

            Working...
            X