visishkai teisingai supratai ziema atjungta vasara ijungta, nes vasara neslista masina kekviena diena
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
ABS sistemos privalumai ir trūkumai
Collapse
X
-
Parašė Bolidas Rodyti pranešimąo be situ dvieju masinu daugiau nera? kodel butent situos modelius imi?
Comment
-
Parašė Bolidas Rodyti pranešimąvisishkai teisingai supratai ziema atjungta vasara ijungta, nes vasara neslista masina kekviena diena
Tai tu pasirodo irgi viska darai atvirksciai:-))) kai sitemos reikalingiausios -jis jas atjungia. Kai vasara ABS beveik niekuomet nesudirba-jis ja laiko ijungta. Nesuprantu tavo logikos visiskai.
Comment
-
Parašė Bolidas Rodyti pranešimątai o kokie zmones vairuoja supercarus? bomzai? kazka tu cia bandai islement bet vistiek nesuprantu ka tu tuo nori pasiekt, as pasakiau savo nuomone jau seniai kad abs taiso ziopliu klaidas o visa kita cia jau
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąKam tu kitus zmones klaidini,jei nieko neismanai apie abs veikima??? Suveikia tada ,kai nenoretum......is kur tu trauki tokius kliedesius? Ar masina su abs ar be tu ja stabdai kaip paprasta masina. abs-'mieganciame rezime', ji nieko nedaro ir niekur neisikisa tol,kol tu nepadarai grubios stabdymo klaidos, t.y. uzblokuoji kazkuri rata. Tik tada isikisa abs ir istaiso tavo profo klaidas:-))) ir neklaidink zmoniu,kad abs visa laika dirba. Ji visa laika budinciame rezime,tol kol tu neapsizioplini ir nepradedi is baimes maigyti stabdzio pedalo kaip paseles:-)))
Nežinau kur tu perskaitei jog aš sakyčiau, kad abs visada dirba. Gal neinterpretuok kitų žodžių kaip tau parankiau.
Visos šitos pasakos panašesnės į vadybininko bandančio parduotu automobilį nieko neišmanančiam kilientui paskojimus. Netgi eksperimentų rezultatai nurašomi, nes tai tikriausiai rašymo klaida.
Ir šiaip kadangi į PM neatrašinėji, tai pakartosiu čia. Man keista kaip toks technikos žinovas gali kalbėti apie tokius dalykus kaip abs tik priekiniams ratams ir pan. Čia reik totaliai nesigaudyt situacijoj, kad kiltų tokios mintys.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Ir šiaip kadangi į PM neatrašinėji, tai pakartosiu čia. Man keista kaip toks technikos žinovas gali kalbėti apie tokius dalykus kaip abs tik priekiniams ratams ir pan. Čia reik totaliai nesigaudyt situacijoj, kad kiltų tokios mintys.
Apie abs tik priekiniams ratams sakiau saipydamasis is taves ,nes tu tvirtinai,kad abs skirta ne greitesniam ir stabilesniam automobilio sustabdymui ,o automobilio valdymui pagerinti:-))) tiesiog tu nesupratai mano sarkazmo ' apie priekinius ratus' :-)))
Comment
-
galvojau galvojau ir nesugalvojau prie ko ta lexusa ikisot, gal ir su priparkavimu irgi nekaip sekasi o mercedesas nes turit problemu su matymu esant rukui?Paskutinis taisė Bolidas; 2008.12.21, 18:55.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąApie abs tik priekiniams ratams sakiau saipydamasis is taves ,nes tu tvirtinai,kad abs skirta ne greitesniam ir stabilesniam automobilio sustabdymui ,o automobilio valdymui pagerinti:-))) tiesiog tu nesupratai mano sarkazmo ' apie priekinius ratus' :-)))
P.S. Kodėl nedrysti atsakyt į klausimą kokį technini išsilavinimą turi ir iš kur toks "išmanymas" ? Kai tik nežinant speliot ką aš moku, ko nemokų, bei ko neišmanau visuomet greitas. Tačiau pasakyt ką pats išmanai negali.
Tavo žodžiai apie abs pilnai atitinką teorinį modelį, bei matematinius skaičiavimus. Tačiau praktika atsižvelgiant į kelio paviršių yra kiek kitokia. Angliškai truputi aiškiau išdėstyta ką aš ir bandau pasakyt yra čia : http://www.pipstore.com/info/how-abs...namics-part-3/
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąNiekuom nepadetu, butu tik blogiau. dar karta kartoju,kad tai buvo tik pasisaipymas,negi neaisku.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTai oponuoji teisinga teiginį kažkokia nelogiška mintimi ir dar tai vadini pasišaipymu iš manęs ? DD
Tavo paties nurodytame straipsnyje parasytos tos pacios tiesos: abs duoda 20 proc trumpesni stabdymo kelia ir galimybe valdyti automobili. Ir nera cia del ko gincytis. Visi kas manote kitaip galite atjungti abs sistemas savo masinose ir vazinetis be ju:-))) Nes jus manote ,kad pries save sustumsite kruva sniego ar zvyro ir tai jums pades sustoti greiciau. O as manau,kad jus nevazinejate arimais,o naudojates daug maz nuvalytais keliais ,todel nieko reiksmingo kas jum padetu jus nesustumsite:-)
Comment
-
geros geros tos visos sistemos, ne bereikalo gi deda jas i tas masinas kaip kolega praeivis minejo
pvz paeme viena nuo gatves s mercedesa kuris elektronines sistemos padedamas labai graziai nesustojo
http://www.youtube.com/watch?v=4fQCwDiO3hc
ir paskui paziurim kaip tie lexusai su savo sistemom puikiai veikia
http://www.youtube.com/watch?v=iRHhVWVo7Rs
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTavo paties nurodytame straipsnyje parasytos tos pacios tiesos: abs duoda 20 proc trumpesni stabdymo kelia ir galimybe valdyti automobili. Ir nera cia del ko gincytis. Visi kas manote kitaip galite atjungti abs sistemas savo masinose ir vazinetis be ju:-))) Nes jus manote ,kad pries save sustumsite kruva sniego ar zvyro ir tai jums pades sustoti greiciau. O as manau,kad jus nevazinejate arimais,o naudojates daug maz nuvalytais keliais ,todel nieko reiksmingo kas jum padetu jus nesustumsite:-)
Tačiau kam taip hiperbolizuoti sniego ar smėlio sustumimą priešais ratus ? Nebūtina juk įsikasti gilyn metro ar 50 cm. O kelių yra visokių ir visaip valomu. Yra ir žvyrkelių, ir žiema nelabai valomų krašto kelių ar vietinės reikšmės vieškelių. Praeitos savaitės lijundros buvo puikus pavyzdys jog kartais ir miestuose kelių priežiūra būna nepakankama.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąO kelių yra visokių ir visaip valomu. Yra ir žvyrkelių, ir žiema nelabai valomų krašto kelių ar vietinės reikšmės vieškelių. Praeitos savaitės lijundros buvo puikus pavyzdys jog kartais ir miestuose kelių priežiūra būna nepakankama.
o butent ant tokio po lijundros apledejuio kelio, 'nieko nesustumsi' po ratais. padeti gali tik blaiviai mastanti galva ir abs.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąApie abs tik priekiniams ratams sakiau saipydamasis is taves ,nes tu tvirtinai,kad abs skirta ne greitesniam ir stabilesniam automobilio sustabdymui ,o automobilio valdymui pagerinti:-))) tiesiog tu nesupratai mano sarkazmo ' apie priekinius ratus' :-)))
seip teisybes yra. ABS turi dvi lygiagrecias funkcijas - stabdymo efektyvumo didinimas IR automobilio valdymo islikimui ekstremaliai stabdant.
tik va labai juokingai skamba kiti pasysakymai mols "as geriaus stabdau nei absas", vienas toks klounas rekavo rekavo kol nebuvo isodintas i masina ir liepta stabdyt nuo 80KMH su ijungtu abs ir isjungtu (isimtas saugiklis). stabdymo kelio skirtumas - 20 metru abs naudai. smagu ane?*censored*
Comment
-
ir beje niuansas - ABS jau pakankamai atidirbta sistema, ir paprasta. visos stabilumo kontroles jau yra kapitaliai sudetingesnes, ir vis dar "gydosi" vaikiskas ligas. problema tame kad jos neleidzia "nutrukti" gerokai ilgiau, bet va jeigu jau su tokia susimetei is esmes nebelabai yra sansu kazka istaisyt. tiesiog fizines zmogaus reakcijos galimybes neleidzia + masinai su stabilumo kontrole netekus sukibimo zmogaus reakcija taisant situacija ir esp nuomone gali laaabai nesutapt. teko vienam renginuke mokomajam praita ziema padalyvaut, kvailiojom su keliu nauju audi uzhnesimais ir pan - jei uzhsimetei gerai masina durniuot pradeda totaliai, be sansu ishsitaisyt. kitavertus ta pati slidu posuki su esp iveikinedavau ~10-15 kmh didesniu greiciu be nuotykiu. taigi savi minusai savi pliusai.*censored*
Comment
Comment