Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
ABS sistemos privalumai ir trūkumai
Collapse
X
-
ABS sistemos privalumai ir trūkumai
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi! -
Parašė amiko Rodyti pranešimąAr su ABS tikrai prailgėja stabdymo kelias? Juk be ABS persisukinės ratai (jei vairuotojas nemoka gražiai stabdyt ir kelias slidus) ir mašina čiuoš, o su ABS stabdys stabiliau.
-
[QUOTE=sleader;310371]Taip, nors ne visada, bet dažniausiai stabdymo kelias būna ilgesnis Realiai jei važinėji be abs ir esi pripratęs neužkirst ratų gali sustabdyt greičiau.
Visiski niekai. matomai tu esi labai tolimas nuo technikos jei sakai tokius dalykus. su abs slidziame kelyje sustosi greiciau . neuzkirsdamas ratu tu stabdai silpniau nei elektronika ,kuri palaiko visa laika stabdymo jega ties uzkirtimo riba. man tai juokas tik ima,kad tu isitikines jog savo sugebejimais perspjautum elektronika:-))))))
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąVisiski niekai. matomai tu esi labai tolimas nuo technikos jei sakai tokius dalykus. su abs slidziame kelyje sustosi greiciau . neuzkirsdamas ratu tu stabdai silpniau nei elektronika ,kuri palaiko visa laika stabdymo jega ties uzkirtimo riba. man tai juokas tik ima,kad tu isitikines jog savo sugebejimais perspjautum elektronika:-))))))
Tamsta jei esate toks artimas technikai, siūlau pačiam tai išbandyt ir tik poto svaičioti apie kitų suvokimus ir žinias. Išvis kažkodėl visuomenėje paplitusi mintis apie abs, kad jis skirtas greičiau sustabdyt, tačiau jo paskirtis kiek kitokia.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTamsta jei esate toks artimas technikai, siūlau pačiam tai išbandyt ir tik poto svaičioti apie kitų suvokimus ir žinias. Išvis kažkodėl visuomenėje paplitusi mintis apie abs, kad jis skirtas greičiau sustabdyt, tačiau jo paskirtis kiek kitokia.
deja tu mastai visiskai atvirksciai ,nei yra realybeje:-))) abs buvo kuriama tam,kad padidinti stabdymo efektyvuma. Nes zmogus arba stabdi spaudzia maziau nei butu galima ,bijodamas uzblokuoti ratus, ir taip sumazina stabdymo efektyvuma arba spaudzia per smarkiai,ratai blokuojami,o kai jie slysta stabdymo efektyvumas vel gaunasi mazesnis nei ratams sukantis. elektronika islaiko ta optimalu stabdymo rezima ir dirba geriau uz zmogu. aisku tuo paciu si sistema padeda ir suvaldyti automobili,nes neleidzia ratams slysti. stai tokia yra tiesa :-)))
aisku dabar tavo argumentas butu kaip ir visu megeju: o tai kodel tada sportininkai nededa i savo masinas abs sistemu ??? atspejau klausima ar ne:-)))
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimądeja tu mastai visiskai atvirksciai ,nei yra realybeje:-))) abs buvo kuriama tam,kad padidinti stabdymo efektyvuma. Nes zmogus arba stabdi spaudzia maziau nei butu galima ,bijodamas uzblokuoti ratus, ir taip sumazina stabdymo efektyvuma arba spaudzia per smarkiai,ratai blokuojami,o kai jie slysta stabdymo efektyvumas vel gaunasi mazesnis nei ratams sukantis. elektronika islaiko ta optimalu stabdymo rezima ir dirba geriau uz zmogu. aisku tuo paciu si sistema padeda ir suvaldyti automobili,nes neleidzia ratams slysti. stai tokia yra tiesa :-)))
aisku dabar tavo argumentas butu kaip ir visu megeju: o tai kodel tada sportininkai nededa i savo masinas abs sistemu ??? atspejau klausima ar ne:-)))
Nežinau kaip stabdymo efektyvumas gali būti mažesnis esant tiesioginei trinčiai tarp kelio (padengto ledu ar sniegu, ty slidaus) ir padangų, už tokį kai trinties nėr ir ratai sukasi ? Tarp kitko užmynus stabdį ir veikiant abs'ui ratai ne tiek jau daug ir sukasi, tiesiog tas slydimas būna su trumpais pertraukimais, kas ir ilgina stabdymo kelią. Ši sistema tik suteikia pranašumą valdymo atžvilgiu, tamstos teorijos apie stabdymo efektyvumą prasilenkia su praktika.
Nežinau kas čia iš mūsų daugiau susijęs su technika, todėl nedrysčiau nieko pavadint megėju. Bet prie ko čia abs ir sportas ? Mano klausimo neatspėjai, geriau pats sau mintyse atsakyk į šį klausimą, nes nematau, kad į kokį nors mano klausimą galėtum atsakyt teisingai.
O kas liečia sportą ir abs - tai abs nėra geras dalykas, jis nebent praverčia susidūrus su netikėta kliūtimi ir staigiai spaudžiant pedalą. Kai veiksmai yra apgalvoti ir prognozuojami, tai abs - blogis.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKai veiksmai yra apgalvoti ir prognozuojami, tai abs - blogis.
Juokiuosi:-)) tai demontuok is savo masinos ta abs sistema , busi gudresnis uz simtus inzinieriu,kurie sia sistema kure:-))))
Comment
-
Parašė NorbertTa anekdota tai taip reikejo patalpinti i foruma Siaip linksma sutinku, o kad rasau su klaidom be nosiniu ir t.t. del to kad pas mane negalima rasiti lietuviskai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
[QUOTE=sleader;310415] Abs nebuvo kuriama stabdžių efektyvumui didinti (iš kur tai ištraukta?). Tai konkrečiai anti-blokavimo sistema, kuri padeda išvengti to kas atsitiktu užsiblokavus ratams - automobilio nevaldymas.
tu esi susipykes su logika :-))) tokiu atveju uztektu tik priekiniams vairuojamiems ratams abs sistemos ,o tie kvaili inzinieriai nepaklause taves ir sia sistema idiege visiems ratams.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimątu esi susipykes su logika :-))) tokiu atveju uztektu tik priekiniams vairuojamiems ratams abs sistemos ,o tie kvaili inzinieriai nepaklause taves ir sia sistema idiege visiems ratams.
A Finnish car magazine, Tekniikan Maailma, tested a VW Golf V fitted with non-studded Continental ContiVikingContact 3 tires.
Braking distance from 80-0 km/h:
locked wheels ABS
dry pavement 45 m 32 m
snow 53 m 64 m
ice 255 m 404 mPaskutinis taisė sleader; 2008.12.19, 16:19.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąP.s. Negi sunku normaliai pacituot neištrinant pusės kodo ir kitos nepaliekant ?
tiek to,cia ne ta tema, pasilik prie savo nuomones. tiesiog tu darai ta pacia klaida kaip ir dauguma megeju. ka norejai pasakyti situo pavyzdziu,kad stabdymo kelias ant ledo ilgesnis ,nei ant snigo ,tai is vis nesupratau???? tai elementarus dalykai,kuriuos zino kiekvienas vaikas, kas ten tau neaisku ir tave stebina???
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimątiek to,cia ne ta tema, pasilik prie savo nuomones. tiesiog tu darai ta pacia klaida kaip ir dauguma megeju. ka norejai pasakyti situo pavyzdziu,kad stabdymo kelias ant ledo ilgesnis ,nei ant snigo ,tai is vis nesupratau???? tai elementarus dalykai,kuriuos zino kiekvienas vaikas, kas ten tau neaisku ir tave stebina???
Arba gal pats atsakyk: Kodėl jei abs taip pagerina ir stabdymą, ir valdymą, jo nenaudoja autosporte ?
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąApsimeti ? Na jei taip, tai parodysiu konkrečiai: stabdymo kelias su abs ant ledo yra 150 metrų ilgesnis, nei užblokavus ratus Ar toliau neigsi tiesą ir remsiesi savo "išmanymu" ? Kur tavo argumentai ? Kolkas matau tik demagogiją ir totalų neigimą.
Arba gal pats atsakyk: Kodėl jei abs taip pagerina ir stabdymą, ir valdymą, jo nenaudoja autosporte ?
Tai tu dar ir anglu kalbos pasirodo nemoki:-) tame tavo pavyzdyje pateikti duomenys ,kad automobiliui nuo 80 km/h iki 0 km/h sustoti reikia ant dregno pagrindo tiek tai metru , ant sniego daugiau ,o ant ledo daugiausia. taip ir turi buti , viskas ten tvarkoje tik tu angliskai nesupranti.
autosporte kiek zinau lyg ir draudziama naudoti abs ,be to pas juos yra tokiu vaziavimo rezimu ,kai jiems reikalingas ratu slydimas ir visos tos elektronines sistemos jiems trukdytu.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTai tu dar ir anglu kalbos pasirodo nemoki:-) tame tavo pavyzdyje pateikti duomenys ,kad automobiliui nuo 80 km/h iki 0 km/h sustoti reikia ant dregno pagrindo tiek tai metru , ant sniego daugiau ,o ant ledo daugiausia. taip ir turi buti , viskas ten tvarkoje tik tu angliskai nesupranti.
autosporte kiek zinau lyg ir draudziama naudoti abs ,be to pas juos yra tokiu vaziavimo rezimu ,kai jiems reikalingas ratu slydimas ir visos tos elektronines sistemos jiems trukdytu.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąPasirodo ir vėl viską neigti yra lengviausia. Jei paskaičius tos citatos 4 eilutę, ten galima pamatyti 2 stulpelių pavadinimus. Ty. užblokavus ratus ir su abs, tokie ir yra skaičiai, pirmasis užblokavus, antrasis su abs. Tiesiog neišėjo normaliai perkelti lentelės į forumą.
nesamone. gal ten spausdinimo klaida padaryta,bet kai tu pats savo galva negalvoji tai priimi kaip uz gryna piniga. Jei nori kazkokios rimtesnes informacijos http://www.lbm.lt/abs.htm , susirask ten eilute ,kur aiskiai tau bus parasyta-abs uztikrina pati trumpiausia stabdymo kelia.
aisku pas mus yra tokiu ,kurie sustoja dar greiciau,bet tam labiau reikalingi ne stabdziai,o stulpai:-))
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąnesamone. gal ten spausdinimo klaida padaryta,bet kai tu pats savo galva negalvoji tai priimi kaip uz gryna piniga. Jei nori kazkokios rimtesnes informacijos http://www.lbm.lt/abs.htm , susirask ten eilute ,kur aiskiai tau bus parasyta-abs uztikrina pati trumpiausia stabdymo kelia.
aisku pas mus yra tokiu ,kurie sustoja dar greiciau,bet tam labiau reikalingi ne stabdziai,o stulpai:-))
Comment
-
Neseniai kai buvo pasale neblogai, silainiuose pries posuki buvo apledijes kelias, kadangi masina su ABS, zinojau kad tikrai prades kalt per pedala. Deja man ABS vos poksto neiskrete, masina kaip vaziavo taip vaziavo i sankryza. Gerai kad sugalvojau rankini uztraukt... Aisku ant ledo reikia sipuotu padangu, kad is ABS nauda isspaustum. Kitokiom oro salygom ABS labai gelbsti.
Jus cia galit teorija destyt, bet praktika yra praktika.Paskutinis taisė Mjso; 2008.12.19, 17:36.
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąNeseniai kai buvo pasale neblogai, silainiuose pries posuki buvo apledijes kelias, kadangi masina su ABS, zinojau kad tikrai prades kalt per pedala. Deja man ABS vos poksto neiskrete, masina kaip vaziavo taip vaziavo i sankryza. Gerai kad sugalvojau rankini uztraukt... Aisku ant ledo reikia sipuotu padangu, kad is ABS nauda isspaustum. Kitokiom oro salygom ABS labai gelbsti.
Jus cia galit teorija destyt, bet praktika yra praktika.
Comment
-
ABS padeda vairuotojui suvaldyti automobilį staigaus stabdymo metu, sistema neleidžia automobiliui slysti, bei leidžia automobilio ratams suktis pirmyn, taip leisdama vairuotojui išlaikyti automobilio valdymą.
Paprasta stabdžių sistema staigaus stabdymo metu užblokuoja automobilio ratus, automobilis tampa nevaldomas ir pradeda slysti kelio danga. Automobilyje su ABS sistema nuspaudus stabdžių pedalą ratai nėra užblokuojami iki tol kol vairuotojas atleis pedalą. Tipiška ABS sistema automobilio ratus užblokuoja ir atlaisvina iki 20 kartų per sekundę, taip išlaikydama automobilio stabilumą ir sukibimą su kelio danga, bei leidžia vairuotojui jį valdyti.
Comment
-
Parašė boo Rodyti pranešimąABS padeda vairuotojui suvaldyti automobilį staigaus stabdymo metu, sistema neleidžia automobiliui slysti, bei leidžia automobilio ratams suktis pirmyn, taip leisdama vairuotojui išlaikyti automobilio valdymą.
Paprasta stabdžių sistema staigaus stabdymo metu užblokuoja automobilio ratus, automobilis tampa nevaldomas ir pradeda slysti kelio danga. Automobilyje su ABS sistema nuspaudus stabdžių pedalą ratai nėra užblokuojami iki tol kol vairuotojas atleis pedalą. Tipiška ABS sistema automobilio ratus užblokuoja ir atlaisvina iki 20 kartų per sekundę, taip išlaikydama automobilio stabilumą ir sukibimą su kelio danga, bei leidžia vairuotojui jį valdyti.
Comment
Comment