Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

ABS sistemos privalumai ir trūkumai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    ABS sistemos privalumai ir trūkumai

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Manau elementari vairuotojo klaida. Jei jau slidu, tai kokio velnio reik isibegėt iki 50 km/h ? Atrodo Soliariuose yra ABS, taigi automatiškai stabdymo kelias pailgėja, nes be abs galima greičiau sustabdyt nei su šia sistema.

    Čia panašiai su soliariu buvo pernai žiema, kai jis pernelyg isibegėjas isuko į stotelę, užmynė stabdį, pravažiavo stotelę ir tik išsukęs iš jos gatvėje už kokiu 10-15 metrų sustojo.
    Ar su ABS tikrai prailgėja stabdymo kelias? Juk be ABS persisukinės ratai (jei vairuotojas nemoka gražiai stabdyt ir kelias slidus) ir mašina čiuoš, o su ABS stabdys stabiliau.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    #2
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Ar su ABS tikrai prailgėja stabdymo kelias? Juk be ABS persisukinės ratai (jei vairuotojas nemoka gražiai stabdyt ir kelias slidus) ir mašina čiuoš, o su ABS stabdys stabiliau.
    Taip, nors ne visada, bet dažniausiai stabdymo kelias būna ilgesnis Realiai jei važinėji be abs ir esi pripratęs neužkirst ratų gali sustabdyt greičiau. Šiaip abs ne stabdymo efektyvumui skirtas, o valdymui stabdymo metu. Be jo užmynęs stabdį nuslystum į šoną ar tiesiai, bet vairu nieko nepadarytum, kur slysi ten jau slysi, o su juom ir įmynęs stabdį iki galo gali dar kažkiek valdyt automobilį.

    Comment


      #3
      [QUOTE=sleader;310371]Taip, nors ne visada, bet dažniausiai stabdymo kelias būna ilgesnis Realiai jei važinėji be abs ir esi pripratęs neužkirst ratų gali sustabdyt greičiau.



      Visiski niekai. matomai tu esi labai tolimas nuo technikos jei sakai tokius dalykus. su abs slidziame kelyje sustosi greiciau . neuzkirsdamas ratu tu stabdai silpniau nei elektronika ,kuri palaiko visa laika stabdymo jega ties uzkirtimo riba. man tai juokas tik ima,kad tu isitikines jog savo sugebejimais perspjautum elektronika:-))))))

      Comment


        #4
        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
        Visiski niekai. matomai tu esi labai tolimas nuo technikos jei sakai tokius dalykus. su abs slidziame kelyje sustosi greiciau . neuzkirsdamas ratu tu stabdai silpniau nei elektronika ,kuri palaiko visa laika stabdymo jega ties uzkirtimo riba. man tai juokas tik ima,kad tu isitikines jog savo sugebejimais perspjautum elektronika:-))))))

        Tamsta jei esate toks artimas technikai, siūlau pačiam tai išbandyt ir tik poto svaičioti apie kitų suvokimus ir žinias. Išvis kažkodėl visuomenėje paplitusi mintis apie abs, kad jis skirtas greičiau sustabdyt, tačiau jo paskirtis kiek kitokia.

        Comment


          #5
          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Tamsta jei esate toks artimas technikai, siūlau pačiam tai išbandyt ir tik poto svaičioti apie kitų suvokimus ir žinias. Išvis kažkodėl visuomenėje paplitusi mintis apie abs, kad jis skirtas greičiau sustabdyt, tačiau jo paskirtis kiek kitokia.

          deja tu mastai visiskai atvirksciai ,nei yra realybeje:-))) abs buvo kuriama tam,kad padidinti stabdymo efektyvuma. Nes zmogus arba stabdi spaudzia maziau nei butu galima ,bijodamas uzblokuoti ratus, ir taip sumazina stabdymo efektyvuma arba spaudzia per smarkiai,ratai blokuojami,o kai jie slysta stabdymo efektyvumas vel gaunasi mazesnis nei ratams sukantis. elektronika islaiko ta optimalu stabdymo rezima ir dirba geriau uz zmogu. aisku tuo paciu si sistema padeda ir suvaldyti automobili,nes neleidzia ratams slysti. stai tokia yra tiesa :-)))
          aisku dabar tavo argumentas butu kaip ir visu megeju: o tai kodel tada sportininkai nededa i savo masinas abs sistemu ??? atspejau klausima ar ne:-)))

          Comment


            #6
            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
            deja tu mastai visiskai atvirksciai ,nei yra realybeje:-))) abs buvo kuriama tam,kad padidinti stabdymo efektyvuma. Nes zmogus arba stabdi spaudzia maziau nei butu galima ,bijodamas uzblokuoti ratus, ir taip sumazina stabdymo efektyvuma arba spaudzia per smarkiai,ratai blokuojami,o kai jie slysta stabdymo efektyvumas vel gaunasi mazesnis nei ratams sukantis. elektronika islaiko ta optimalu stabdymo rezima ir dirba geriau uz zmogu. aisku tuo paciu si sistema padeda ir suvaldyti automobili,nes neleidzia ratams slysti. stai tokia yra tiesa :-)))
            aisku dabar tavo argumentas butu kaip ir visu megeju: o tai kodel tada sportininkai nededa i savo masinas abs sistemu ??? atspejau klausima ar ne:-)))
            Aš šneku iš patirties ir iš to ką galima perskaityt kitų žmonių straipsniuose ir patarimuose. Abs nebuvo kuriama stabdžių efektyvumui didinti (iš kur tai ištraukta?). Tai konkrečiai anti-blokavimo sistema, kuri padeda išvengti to kas atsitiktu užsiblokavus ratams - automobilio nevaldymas. Vietoj tokių speliojimų kaip aš mastau, tai būtu įdomu pamatyt nors vieną straipsnį ar šaltinį, kuriame teigiama jog ABS mažina stabdymo kelią.
            Nežinau kaip stabdymo efektyvumas gali būti mažesnis esant tiesioginei trinčiai tarp kelio (padengto ledu ar sniegu, ty slidaus) ir padangų, už tokį kai trinties nėr ir ratai sukasi ? Tarp kitko užmynus stabdį ir veikiant abs'ui ratai ne tiek jau daug ir sukasi, tiesiog tas slydimas būna su trumpais pertraukimais, kas ir ilgina stabdymo kelią. Ši sistema tik suteikia pranašumą valdymo atžvilgiu, tamstos teorijos apie stabdymo efektyvumą prasilenkia su praktika.
            Nežinau kas čia iš mūsų daugiau susijęs su technika, todėl nedrysčiau nieko pavadint megėju. Bet prie ko čia abs ir sportas ? Mano klausimo neatspėjai, geriau pats sau mintyse atsakyk į šį klausimą, nes nematau, kad į kokį nors mano klausimą galėtum atsakyt teisingai.
            O kas liečia sportą ir abs - tai abs nėra geras dalykas, jis nebent praverčia susidūrus su netikėta kliūtimi ir staigiai spaudžiant pedalą. Kai veiksmai yra apgalvoti ir prognozuojami, tai abs - blogis.

            Comment


              #7
              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Kai veiksmai yra apgalvoti ir prognozuojami, tai abs - blogis.


              Juokiuosi:-)) tai demontuok is savo masinos ta abs sistema , busi gudresnis uz simtus inzinieriu,kurie sia sistema kure:-))))

              Comment


                #8
                Parašė Norbert
                Ta anekdota tai taip reikejo patalpinti i foruma Siaip linksma sutinku, o kad rasau su klaidom be nosiniu ir t.t. del to kad pas mane negalima rasiti lietuviskai.
                Tavo klaidos ne tik susijusios su nosinių ir kitų lietuviškų raidžių nerašymu. Beje, ir klaviatūroje lietuvių k. įdiegti labai paprasta... Šitame savo komentare vėl padarei klaidų, nepaisant lietuviškų raidžių nerašymo... Bet, tebūnie - rašysena juk reprezentuoja žmogų.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  #9
                  [QUOTE=sleader;310415] Abs nebuvo kuriama stabdžių efektyvumui didinti (iš kur tai ištraukta?). Tai konkrečiai anti-blokavimo sistema, kuri padeda išvengti to kas atsitiktu užsiblokavus ratams - automobilio nevaldymas.


                  tu esi susipykes su logika :-))) tokiu atveju uztektu tik priekiniams vairuojamiems ratams abs sistemos ,o tie kvaili inzinieriai nepaklause taves ir sia sistema idiege visiems ratams.

                  Comment


                    #10
                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                    tu esi susipykes su logika :-))) tokiu atveju uztektu tik priekiniams vairuojamiems ratams abs sistemos ,o tie kvaili inzinieriai nepaklause taves ir sia sistema idiege visiems ratams.
                    O tu su praktika ir jos skirtumais nuo teorijos. Galima ginčytis iki nugriūvimo, bet yra kaip yra. Gali juoktis nesijuokęs, tačiau tai tiesos nepakeis. Mažiau būk arogantiškas ir pernelyg užtikrintas savo žiniomis. Gal pateik nors vieną šaltinį, kuriame būtu aprašytas praktinis bandymas įrodantis tavo žodžius.

                    A Finnish car magazine, Tekniikan Maailma, tested a VW Golf V fitted with non-studded Continental ContiVikingContact 3 tires.
                    Braking distance from 80-0 km/h:
                    locked wheels ABS
                    dry pavement 45 m 32 m
                    snow 53 m 64 m
                    ice 255 m 404 m
                    P.s. Negi sunku normaliai pacituot neištrinant pusės kodo ir kitos nepaliekant ?
                    Paskutinis taisė sleader; 2008.12.19, 16:19.

                    Comment


                      #11
                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      P.s. Negi sunku normaliai pacituot neištrinant pusės kodo ir kitos nepaliekant ?

                      tiek to,cia ne ta tema, pasilik prie savo nuomones. tiesiog tu darai ta pacia klaida kaip ir dauguma megeju. ka norejai pasakyti situo pavyzdziu,kad stabdymo kelias ant ledo ilgesnis ,nei ant snigo ,tai is vis nesupratau???? tai elementarus dalykai,kuriuos zino kiekvienas vaikas, kas ten tau neaisku ir tave stebina???

                      Comment


                        #12
                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                        tiek to,cia ne ta tema, pasilik prie savo nuomones. tiesiog tu darai ta pacia klaida kaip ir dauguma megeju. ka norejai pasakyti situo pavyzdziu,kad stabdymo kelias ant ledo ilgesnis ,nei ant snigo ,tai is vis nesupratau???? tai elementarus dalykai,kuriuos zino kiekvienas vaikas, kas ten tau neaisku ir tave stebina???
                        Apsimeti ? Na jei taip, tai parodysiu konkrečiai: stabdymo kelias su abs ant ledo yra 150 metrų ilgesnis, nei užblokavus ratus Ar toliau neigsi tiesą ir remsiesi savo "išmanymu" ? Kur tavo argumentai ? Kolkas matau tik demagogiją ir totalų neigimą.
                        Arba gal pats atsakyk: Kodėl jei abs taip pagerina ir stabdymą, ir valdymą, jo nenaudoja autosporte ?

                        Comment


                          #13
                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Apsimeti ? Na jei taip, tai parodysiu konkrečiai: stabdymo kelias su abs ant ledo yra 150 metrų ilgesnis, nei užblokavus ratus Ar toliau neigsi tiesą ir remsiesi savo "išmanymu" ? Kur tavo argumentai ? Kolkas matau tik demagogiją ir totalų neigimą.
                          Arba gal pats atsakyk: Kodėl jei abs taip pagerina ir stabdymą, ir valdymą, jo nenaudoja autosporte ?

                          Tai tu dar ir anglu kalbos pasirodo nemoki:-) tame tavo pavyzdyje pateikti duomenys ,kad automobiliui nuo 80 km/h iki 0 km/h sustoti reikia ant dregno pagrindo tiek tai metru , ant sniego daugiau ,o ant ledo daugiausia. taip ir turi buti , viskas ten tvarkoje tik tu angliskai nesupranti.
                          autosporte kiek zinau lyg ir draudziama naudoti abs ,be to pas juos yra tokiu vaziavimo rezimu ,kai jiems reikalingas ratu slydimas ir visos tos elektronines sistemos jiems trukdytu.

                          Comment


                            #14
                            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                            Tai tu dar ir anglu kalbos pasirodo nemoki:-) tame tavo pavyzdyje pateikti duomenys ,kad automobiliui nuo 80 km/h iki 0 km/h sustoti reikia ant dregno pagrindo tiek tai metru , ant sniego daugiau ,o ant ledo daugiausia. taip ir turi buti , viskas ten tvarkoje tik tu angliskai nesupranti.
                            autosporte kiek zinau lyg ir draudziama naudoti abs ,be to pas juos yra tokiu vaziavimo rezimu ,kai jiems reikalingas ratu slydimas ir visos tos elektronines sistemos jiems trukdytu.
                            Pasirodo ir vėl viską neigti yra lengviausia. Jei paskaičius tos citatos 4 eilutę, ten galima pamatyti 2 stulpelių pavadinimus. Ty. užblokavus ratus ir su abs, tokie ir yra skaičiai, pirmasis užblokavus, antrasis su abs. Tiesiog neišėjo normaliai perkelti lentelės į forumą.

                            Comment


                              #15
                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Pasirodo ir vėl viską neigti yra lengviausia. Jei paskaičius tos citatos 4 eilutę, ten galima pamatyti 2 stulpelių pavadinimus. Ty. užblokavus ratus ir su abs, tokie ir yra skaičiai, pirmasis užblokavus, antrasis su abs. Tiesiog neišėjo normaliai perkelti lentelės į forumą.

                              nesamone. gal ten spausdinimo klaida padaryta,bet kai tu pats savo galva negalvoji tai priimi kaip uz gryna piniga. Jei nori kazkokios rimtesnes informacijos http://www.lbm.lt/abs.htm , susirask ten eilute ,kur aiskiai tau bus parasyta-abs uztikrina pati trumpiausia stabdymo kelia.

                              aisku pas mus yra tokiu ,kurie sustoja dar greiciau,bet tam labiau reikalingi ne stabdziai,o stulpai:-))

                              Comment


                                #16
                                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                nesamone. gal ten spausdinimo klaida padaryta,bet kai tu pats savo galva negalvoji tai priimi kaip uz gryna piniga. Jei nori kazkokios rimtesnes informacijos http://www.lbm.lt/abs.htm , susirask ten eilute ,kur aiskiai tau bus parasyta-abs uztikrina pati trumpiausia stabdymo kelia.

                                aisku pas mus yra tokiu ,kurie sustoja dar greiciau,bet tam labiau reikalingi ne stabdziai,o stulpai:-))
                                Tai gal užteks čia mane bandyt įžeist su tokiom frazėm "pats savo galva negalvoji", "nemoki anglų kalbos", "esi susipykes su logika", bei kitokiais pasisakymais kuriuose teigi kaip ir ką aš mastau. Jei grįžtant prie diskusijos, tai naudodis vienu abejotinu šaltiniu nėra gerai. Tokių kaip mano pateiktų palyginimo duomenų yra ir daugiau. Daugelis angliškų bei lietuviškų straipsnių yra apie tai, kad abs ant ledo ir sniego, kelio tikrai nesutrumpina, o gali jį ir pailgint. Beje kol čia "diskutavom", tai spėjau perskaityt ir tavo minimą šaltinį ir dar bent 5 kitus, kurių viename ir radau tą lentelę su stabdymo kelio reikšmėmis.

                                Comment


                                  #17
                                  Neseniai kai buvo pasale neblogai, silainiuose pries posuki buvo apledijes kelias, kadangi masina su ABS, zinojau kad tikrai prades kalt per pedala. Deja man ABS vos poksto neiskrete, masina kaip vaziavo taip vaziavo i sankryza. Gerai kad sugalvojau rankini uztraukt... Aisku ant ledo reikia sipuotu padangu, kad is ABS nauda isspaustum. Kitokiom oro salygom ABS labai gelbsti.

                                  Jus cia galit teorija destyt, bet praktika yra praktika.
                                  Paskutinis taisė Mjso; 2008.12.19, 17:36.

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                                    Neseniai kai buvo pasale neblogai, silainiuose pries posuki buvo apledijes kelias, kadangi masina su ABS, zinojau kad tikrai prades kalt per pedala. Deja man ABS vos poksto neiskrete, masina kaip vaziavo taip vaziavo i sankryza. Gerai kad sugalvojau rankini uztraukt... Aisku ant ledo reikia sipuotu padangu, kad is ABS nauda isspaustum. Kitokiom oro salygom ABS labai gelbsti.

                                    Jus cia galit teorija destyt, bet praktika yra praktika.
                                    Būtent. Praktika yra praktika ir bent jau mano praktika yra panaši, kai praeita žiema važiavau paskui vieną automobili tokiu pat greičiu ir jis pradėjo stabdyt, tai aš ABS dėka sugebėjau sustot tik ant borto ir netgi susilyginęs su juom.

                                    Comment


                                      #19
                                      ABS padeda vairuotojui suvaldyti automobilį staigaus stabdymo metu, sistema neleidžia automobiliui slysti, bei leidžia automobilio ratams suktis pirmyn, taip leisdama vairuotojui išlaikyti automobilio valdymą.

                                      Paprasta stabdžių sistema staigaus stabdymo metu užblokuoja automobilio ratus, automobilis tampa nevaldomas ir pradeda slysti kelio danga. Automobilyje su ABS sistema nuspaudus stabdžių pedalą ratai nėra užblokuojami iki tol kol vairuotojas atleis pedalą. Tipiška ABS sistema automobilio ratus užblokuoja ir atlaisvina iki 20 kartų per sekundę, taip išlaikydama automobilio stabilumą ir sukibimą su kelio danga, bei leidžia vairuotojui jį valdyti.

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė boo Rodyti pranešimą
                                        ABS padeda vairuotojui suvaldyti automobilį staigaus stabdymo metu, sistema neleidžia automobiliui slysti, bei leidžia automobilio ratams suktis pirmyn, taip leisdama vairuotojui išlaikyti automobilio valdymą.

                                        Paprasta stabdžių sistema staigaus stabdymo metu užblokuoja automobilio ratus, automobilis tampa nevaldomas ir pradeda slysti kelio danga. Automobilyje su ABS sistema nuspaudus stabdžių pedalą ratai nėra užblokuojami iki tol kol vairuotojas atleis pedalą. Tipiška ABS sistema automobilio ratus užblokuoja ir atlaisvina iki 20 kartų per sekundę, taip išlaikydama automobilio stabilumą ir sukibimą su kelio danga, bei leidžia vairuotojui jį valdyti.
                                        O ka daryt, kai vaziuoji gana letai ir stabdai ne staigiai, o masina vaziuoja ledu, o pedalas nereaguoja i spaudima? Gerai kai sniegas ir pan, kai ledas, truputi sudetingiau.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X