Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Forumiečių automobiliai
Collapse
X
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąO kas čia linksmo? Japoniški ir kiti aziatiški automobiliai (išskyrus ekskliuzyvus tipo Lexus ir pan.) dažnai pasižymi palyginti archaiška ir primityvia konstrukcija.
O tai turi ir pliusų, ir minusųP.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimą/\
Tačiau Škoda nelaimės atveju bus n kartų saugesnė vieta būti, nei senolė Toyota. Dėl komforto nesiginčyju .P.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimą/\
Ne šimtą metų dirbti, bet iškart gauti naujausias Volkswagen technologijas, kas po truputį manau jau vyksta. Jeigu tarkim pažiūrėsim į naujausią Superb.
Comment
-
Įdomu būtų sužinoti, kokia gi ypatinga įranga kurią turėjo japoniški automobiliai ir kurios negalėjo turėti europietiški?
Dėl komplektacijų. Paimkime konkretų pavyzdį - Škodos "flagmaną" Superb ir Toyotos "flagmaną" Avensis. Žiūrim ką turim:
http://www.toyota.lt/cars/new_cars/a...ment_2009.aspx
http://new.skoda-auto.com/LTU/model/..._3T_Superb.pdf
Nesunku pastebėti, kad Avensis iš esmės turi 5 galimas komplektacijas beveik be jokių galimybių jas modifikuoti pagal savo įgeidžius. Tuo tarpu Superbas turi 4 komplektacijos "lygius" ir beveik neribotas papildomos įrangos komplektavimo galimybes. Kodėl taip yra? Viskas labai paprasta - Europos gamintojai jau labai senai (bent jau Europos rinkai skirtus) automobilius gamina konkrečiam klientui, pagal konkretų užsakymą. Japonai (kurių dauguma fabrikų yra Japonijoje) gamina labai ribotą modifikacijų skaičių "į sandėlį", nes gaminti automobilius pagal kiekvieno kliento įgeidžius ir paskui plukdyt per pusę pasaulio būtų tikras logistikos košmaras Štai kodėl susidaro įspūdis, kad vidutinis japoniškas automobilis yra "geriau" sukomplektuotas, nei vidutinis europietiškas. Tiesiog pirkdamas japonišką automobilį ir norėdamas kažkokio konkretaus navaroto, esi priverstas pirkti ir kitus, galbūt tau nelabai reikalingus, arba atsisakyti ir to ko ta reikia. Tuo tarpu nieko neturėtų stebinti pvz. S klasės MB, ar 7-os klasės BMW su irkliniais langais ar rankomis reguliuojamomis sėdynėmis - tiesiog toks buvo pirmojo pirkėjo noras.
Kalbant apie techninį primityvumą - pvz. tokios Hondos varikliuose dar visai nesenai nebuvo tokio išradimo kaip vožtuvų hidrokompensatoriai (standartas europietiškuose varikliuose paskutinius 30 metų). Dabar gal jau yra, bet nesu tuo įsitikinęs. Nesakau, kad tai blogai - tiesiog kitoks požiūris į tą patį dalyką. Europai sakyčiau labiau būdingas "overengineering'as" - sudėtingas paprastų dalykų sprendimas ir apskritai pernelyg didelis dėmesys dalykams, kurie vidutiniam pirkėjui mažai aktualūs.
Pvz. valdomumas, kelio laikymas ir t.t. ir pan. - svarbu, kad automobilinė spauda pagirtų ir TopGear'as per daug neišsityčiotų. Iš to atsiranda visokios komplikuotos pakabos ir t.t. ir pan. Japonai gi sėkmingai kepa skarbonkes nusigaut iš taško A į tašką B ir nesuka sau galvos - yra pirkėjų masė, kuriems tik to ir tereikia . Gal bendrame azijatų kontekste kiek išsiskiria Honda su savo pseudosportiškumu alia BMW ir Subaru su savo 4 ratų pavara ir opoziciniais varikliais. Visa kita japonų produkcija yra iš esmės muilas nepretenzingam pirkėjuiIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąĮdomu būtų sužinoti, kokia gi ypatinga įranga kurią turėjo japoniški automobiliai ir kurios negalėjo turėti europietiški?
Dėl komplektacijų. Paimkime konkretų pavyzdį - Škodos "flagmaną" Superb ir Toyotos "flagmaną" Avensis. Žiūrim ką turim:
http://www.toyota.lt/cars/new_cars/a...ment_2009.aspx
http://new.skoda-auto.com/LTU/model/..._3T_Superb.pdf
Nesunku pastebėti, kad Avensis iš esmės turi 5 galimas komplektacijas beveik be jokių galimybių jas modifikuoti pagal savo įgeidžius. Tuo tarpu Superbas turi 4 komplektacijos "lygius" ir beveik neribotas papildomos įrangos komplektavimo galimybes. Kodėl taip yra? Viskas labai paprasta - Europos gamintojai jau labai senai (bent jau Europos rinkai skirtus) automobilius gamina konkrečiam klientui, pagal konkretų užsakymą. Japonai (kurių dauguma fabrikų yra Japonijoje) gamina labai ribotą modifikacijų skaičių "į sandėlį", nes gaminti automobilius pagal kiekvieno kliento įgeidžius ir paskui plukdyt per pusę pasaulio būtų tikras logistikos košmaras Štai kodėl susidaro įspūdis, kad vidutinis japoniškas automobilis yra "geriau" sukomplektuotas, nei vidutinis europietiškas. Tiesiog pirkdamas japonišką automobilį ir norėdamas kažkokio konkretaus navaroto, esi priverstas pirkti ir kitus, galbūt tau nelabai reikalingus, arba atsisakyti ir to ko ta reikia. Tuo tarpu nieko neturėtų stebinti pvz. S klasės MB, ar 7-os klasės BMW su irkliniais langais ar rankomis reguliuojamomis sėdynėmis - tiesiog toks buvo pirmojo pirkėjo noras.
Kalbant apie techninį primityvumą - pvz. tokios Hondos varikliuose dar visai nesenai nebuvo tokio išradimo kaip vožtuvų hidrokompensatoriai (standartas europietiškuose varikliuose paskutinius 30 metų). Dabar gal jau yra, bet nesu tuo įsitikinęs. Nesakau, kad tai blogai - tiesiog kitoks požiūris į tą patį dalyką. Europai sakyčiau labiau būdingas "overengineering'as" - sudėtingas paprastų dalykų sprendimas ir apskritai pernelyg didelis dėmesys dalykams, kurie vidutiniam pirkėjui mažai aktualūs.
Pvz. valdomumas, kelio laikymas ir t.t. ir pan. - svarbu, kad automobilinė spauda pagirtų ir TopGear'as per daug neišsityčiotų. Iš to atsiranda visokios komplikuotos pakabos ir t.t. ir pan. Japonai gi sėkmingai kepa skarbonkes nusigaut iš taško A į tašką B ir nesuka sau galvos - yra pirkėjų masė, kuriems tik to ir tereikia . Gal bendrame azijatų kontekste kiek išsiskiria Honda su savo pseudosportiškumu alia BMW ir Subaru su savo 4 ratų pavara ir opoziciniais varikliais. Visa kita japonų produkcija yra iš esmės muilas nepretenzingam pirkėjui
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąbullshit.. Superb'a reikia lygint ne su ekonomu Avensiu, o su Camriu.
Del uzsienio gamyklu, tai irgi briedas, populiariausi modeliai surenkami europoje ir tik mazesne dalis plukdoma..Del tu "hidrokompensatoriu" tai irgi zinai, ne visuose modeliuose pavykes reikalas..Nu, o apie TOP GEAR'a is vis be komentaru
Į tą pačią temą:
Populiarioji Mazda 6:
http://www.zoomzoom.fi/lt/modeli-gam.../kainorashtis/
4 komplektacijos ir beveik jokių šansų kažką pakeisti.
Palyginimui kad ir Peugeot 508 - kiek galimybių rinktis:
http://www.peugeot.lt/catalog/peugeot.php/508/ACTIVEIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąCamry Europos rinkose neparduodamas
Kaip Toyota nežinau, bet Mazda rodos iki šiol beveik visus savo modelius gamina Japonijoj, Subaru taip pat ir t.t. Juk jei japoniškas automobilis renkamas ne Japonijoj, tai jau negausi japoniškos "kokibės"
Į tą pačią temą:
Populiarioji Mazda 6:
http://www.zoomzoom.fi/lt/modeli-gam.../kainorashtis/
4 komplektacijos ir beveik jokių šansų kažką pakeisti.
Palyginimui kad ir Peugeot 508 - kiek galimybių rinktis:
http://www.peugeot.lt/catalog/peugeot.php/508/ACTIVEPaskutinis taisė Lettered; 2011.06.03, 12:43.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąMazda rodos iki šiol beveik visus savo modelius gamina Japonijoj, Subaru taip pat ir t.t. Juk jei japoniškas automobilis renkamas ne Japonijoj, tai jau negausi japoniškos "kokibės"
Turiu jau antrą "Mazdą" per 15 metų ir jei pirksiu naują automobilį - tai tikrai bus irgi "Mazda".
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąNetiesa. mano "Mazda" surinkta Vokietijos gamykloje ir dėl to net labiau pritaikyta mūsų klimatui (visokie ten cinkavimai ir panašiai).
Turiu jau antrą "Mazdą" per 15 metų ir jei pirksiu naują automobilį - tai tikrai bus irgi "Mazda".
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąAvensis pagal kainą ir klasę reikia su atitinkamais modeliais ir lygint, su kokia Skoda Octavia tuomet.
http://new.skoda-auto.com/LTU/model/...A5_Octavia.pdf
Octavia turi 3 komplektacijos lygius ir begalę galimų tų lygių modifikacijų pagal savo skonį. O Avensis vis tiek teturi 5 standartines komplektacijas beveik be jokių opcijų.
Komplektacija irgi skonio reikalas, jei mokėsi pinigus, pridės visokių pribumbasų, jei tik to iš vis reikia, nereikia daryti problemų ten kur jų nėra.
Mano Mazda 6 nors jau nemažai prasukus nei genda nei žiemą neužsiveda, ir kuro mažai ima.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Smauglys Rodyti pranešimąTurėjau mazdą, daugiau nepirksiu, pažįstamas nusipirko Mazda 6 (pats galvojau pirkti tokią), bet kai pavairavau, supratau ant kiek yra k*biras po E39 BMW 5. Dėl mechaninių problemų, tai negaliu lyginti, gal ir Mazda geriau. Bet apie patį vairavimą, nėra ką lyginti.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąGreičiau kainos ir kokybės santykis, ir dėl to masiškumas senų mašinų segmente.
Comment
Comment