O kas čia linksmo? Japoniški ir kiti aziatiški automobiliai (išskyrus ekskliuzyvus tipo Lexus ir pan.) dažnai pasižymi palyginti archaiška ir primityvia konstrukcija.
Nu čia tai nusikalbėta "truputį" Būtent atvirkščiai viskas yra.
O kas čia linksmo? Japoniški ir kiti aziatiški automobiliai (išskyrus ekskliuzyvus tipo Lexus ir pan.) dažnai pasižymi palyginti archaiška ir primityvia konstrukcija.
O tai turi ir pliusų, ir minusų
Na, tai kad mano Toyota 1987 metų turėjo daugiau saugumo/komforto įrangos, negu dabartinė mano Škoda Octavia 2003 metų Abi standartinių komplektacijų.
/\
Ne šimtą metų dirbti, bet iškart gauti naujausias Volkswagen technologijas, kas po truputį manau jau vyksta. Jeigu tarkim pažiūrėsim į naujausią Superb.
/\
Ne šimtą metų dirbti, bet iškart gauti naujausias Volkswagen technologijas, kas po truputį manau jau vyksta. Jeigu tarkim pažiūrėsim į naujausią Superb.
Nesunku pastebėti, kad Avensis iš esmės turi 5 galimas komplektacijas beveik be jokių galimybių jas modifikuoti pagal savo įgeidžius. Tuo tarpu Superbas turi 4 komplektacijos "lygius" ir beveik neribotas papildomos įrangos komplektavimo galimybes. Kodėl taip yra? Viskas labai paprasta - Europos gamintojai jau labai senai (bent jau Europos rinkai skirtus) automobilius gamina konkrečiam klientui, pagal konkretų užsakymą. Japonai (kurių dauguma fabrikų yra Japonijoje) gamina labai ribotą modifikacijų skaičių "į sandėlį", nes gaminti automobilius pagal kiekvieno kliento įgeidžius ir paskui plukdyt per pusę pasaulio būtų tikras logistikos košmaras Štai kodėl susidaro įspūdis, kad vidutinis japoniškas automobilis yra "geriau" sukomplektuotas, nei vidutinis europietiškas. Tiesiog pirkdamas japonišką automobilį ir norėdamas kažkokio konkretaus navaroto, esi priverstas pirkti ir kitus, galbūt tau nelabai reikalingus, arba atsisakyti ir to ko ta reikia. Tuo tarpu nieko neturėtų stebinti pvz. S klasės MB, ar 7-os klasės BMW su irkliniais langais ar rankomis reguliuojamomis sėdynėmis - tiesiog toks buvo pirmojo pirkėjo noras.
Kalbant apie techninį primityvumą - pvz. tokios Hondos varikliuose dar visai nesenai nebuvo tokio išradimo kaip vožtuvų hidrokompensatoriai (standartas europietiškuose varikliuose paskutinius 30 metų). Dabar gal jau yra, bet nesu tuo įsitikinęs. Nesakau, kad tai blogai - tiesiog kitoks požiūris į tą patį dalyką. Europai sakyčiau labiau būdingas "overengineering'as" - sudėtingas paprastų dalykų sprendimas ir apskritai pernelyg didelis dėmesys dalykams, kurie vidutiniam pirkėjui mažai aktualūs.
Pvz. valdomumas, kelio laikymas ir t.t. ir pan. - svarbu, kad automobilinė spauda pagirtų ir TopGear'as per daug neišsityčiotų. Iš to atsiranda visokios komplikuotos pakabos ir t.t. ir pan. Japonai gi sėkmingai kepa skarbonkes nusigaut iš taško A į tašką B ir nesuka sau galvos - yra pirkėjų masė, kuriems tik to ir tereikia . Gal bendrame azijatų kontekste kiek išsiskiria Honda su savo pseudosportiškumu alia BMW ir Subaru su savo 4 ratų pavara ir opoziciniais varikliais. Visa kita japonų produkcija yra iš esmės muilas nepretenzingam pirkėjui
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Nesunku pastebėti, kad Avensis iš esmės turi 5 galimas komplektacijas beveik be jokių galimybių jas modifikuoti pagal savo įgeidžius. Tuo tarpu Superbas turi 4 komplektacijos "lygius" ir beveik neribotas papildomos įrangos komplektavimo galimybes. Kodėl taip yra? Viskas labai paprasta - Europos gamintojai jau labai senai (bent jau Europos rinkai skirtus) automobilius gamina konkrečiam klientui, pagal konkretų užsakymą. Japonai (kurių dauguma fabrikų yra Japonijoje) gamina labai ribotą modifikacijų skaičių "į sandėlį", nes gaminti automobilius pagal kiekvieno kliento įgeidžius ir paskui plukdyt per pusę pasaulio būtų tikras logistikos košmaras Štai kodėl susidaro įspūdis, kad vidutinis japoniškas automobilis yra "geriau" sukomplektuotas, nei vidutinis europietiškas. Tiesiog pirkdamas japonišką automobilį ir norėdamas kažkokio konkretaus navaroto, esi priverstas pirkti ir kitus, galbūt tau nelabai reikalingus, arba atsisakyti ir to ko ta reikia. Tuo tarpu nieko neturėtų stebinti pvz. S klasės MB, ar 7-os klasės BMW su irkliniais langais ar rankomis reguliuojamomis sėdynėmis - tiesiog toks buvo pirmojo pirkėjo noras.
Kalbant apie techninį primityvumą - pvz. tokios Hondos varikliuose dar visai nesenai nebuvo tokio išradimo kaip vožtuvų hidrokompensatoriai (standartas europietiškuose varikliuose paskutinius 30 metų). Dabar gal jau yra, bet nesu tuo įsitikinęs. Nesakau, kad tai blogai - tiesiog kitoks požiūris į tą patį dalyką. Europai sakyčiau labiau būdingas "overengineering'as" - sudėtingas paprastų dalykų sprendimas ir apskritai pernelyg didelis dėmesys dalykams, kurie vidutiniam pirkėjui mažai aktualūs.
Pvz. valdomumas, kelio laikymas ir t.t. ir pan. - svarbu, kad automobilinė spauda pagirtų ir TopGear'as per daug neišsityčiotų. Iš to atsiranda visokios komplikuotos pakabos ir t.t. ir pan. Japonai gi sėkmingai kepa skarbonkes nusigaut iš taško A į tašką B ir nesuka sau galvos - yra pirkėjų masė, kuriems tik to ir tereikia . Gal bendrame azijatų kontekste kiek išsiskiria Honda su savo pseudosportiškumu alia BMW ir Subaru su savo 4 ratų pavara ir opoziciniais varikliais. Visa kita japonų produkcija yra iš esmės muilas nepretenzingam pirkėjui
bullshit.. Superb'a reikia lygint ne su ekonomu Avensiu, o su Camriu. Del uzsienio gamyklu, tai irgi briedas, populiariausi modeliai surenkami europoje ir tik mazesne dalis plukdoma..Del tu "hidrokompensatoriu" tai irgi zinai, ne visuose modeliuose pavykes reikalas..Nu, o apie TOP GEAR'a is vis be komentaru
bullshit.. Superb'a reikia lygint ne su ekonomu Avensiu, o su Camriu.
Camry Europos rinkose neparduodamas
Del uzsienio gamyklu, tai irgi briedas, populiariausi modeliai surenkami europoje ir tik mazesne dalis plukdoma..Del tu "hidrokompensatoriu" tai irgi zinai, ne visuose modeliuose pavykes reikalas..Nu, o apie TOP GEAR'a is vis be komentaru
Kaip Toyota nežinau, bet Mazda rodos iki šiol beveik visus savo modelius gamina Japonijoj, Subaru taip pat ir t.t. Juk jei japoniškas automobilis renkamas ne Japonijoj, tai jau negausi japoniškos "kokibės"
Kaip Toyota nežinau, bet Mazda rodos iki šiol beveik visus savo modelius gamina Japonijoj, Subaru taip pat ir t.t. Juk jei japoniškas automobilis renkamas ne Japonijoj, tai jau negausi japoniškos "kokibės"
Avensis pagal kainą ir klasę reikia su atitinkamais modeliais ir lygint, su kokia Skoda Octavia tuomet. Komplektacija irgi skonio reikalas, jei mokėsi pinigus, pridės visokių pribumbasų, jei tik to iš vis reikia, nereikia daryti problemų ten kur jų nėra. Kai automobiliai genda, vat ten tai jau problema, o kas važinėja su Peugeot jų turi sočiai, nors automobiliai beveik nauji, dalys taip pat brangios. Mano Mazda 6 nors jau nemažai prasukus nei genda nei žiemą neužsiveda, ir kuro mažai ima. Ir man visai neskauda, dėl to, ką sako visokie geziukai iš humoro laidos Top Gear ar lakstantys su bmw 318 po Karaliaus Mindaugo prospektą, ir Jums nepatariu su automobiliu vaidinti Formulės-1 bolido
Mazda rodos iki šiol beveik visus savo modelius gamina Japonijoj, Subaru taip pat ir t.t. Juk jei japoniškas automobilis renkamas ne Japonijoj, tai jau negausi japoniškos "kokibės"
Netiesa. mano "Mazda" surinkta Vokietijos gamykloje ir dėl to net labiau pritaikyta mūsų klimatui (visokie ten cinkavimai ir panašiai).
Turiu jau antrą "Mazdą" per 15 metų ir jei pirksiu naują automobilį - tai tikrai bus irgi "Mazda".
Netiesa. mano "Mazda" surinkta Vokietijos gamykloje ir dėl to net labiau pritaikyta mūsų klimatui (visokie ten cinkavimai ir panašiai).
Turiu jau antrą "Mazdą" per 15 metų ir jei pirksiu naują automobilį - tai tikrai bus irgi "Mazda".
Turėjau mazdą, daugiau nepirksiu, pažįstamas nusipirko Mazda 6 (pats galvojau pirkti tokią), bet kai pavairavau, supratau ant kiek yra k*biras po E39 BMW 5. Dėl mechaninių problemų, tai negaliu lyginti, gal ir Mazda geriau. Bet apie patį vairavimą, nėra ką lyginti.
Avensis pagal kainą ir klasę reikia su atitinkamais modeliais ir lygint, su kokia Skoda Octavia tuomet.
Na ir kas nuo to pasikeis? http://new.skoda-auto.com/LTU/model/...A5_Octavia.pdf
Octavia turi 3 komplektacijos lygius ir begalę galimų tų lygių modifikacijų pagal savo skonį. O Avensis vis tiek teturi 5 standartines komplektacijas beveik be jokių opcijų.
Komplektacija irgi skonio reikalas, jei mokėsi pinigus, pridės visokių pribumbasų, jei tik to iš vis reikia, nereikia daryti problemų ten kur jų nėra.
Tai pala pala Visa šita pusiau rimta diskusija ir prasidėjo, nuo japonofiliško pareiškimo, kad 1987 Toyota turi daugiau pribumbasų, nei 2003 Škoda. Taigi jei mokėsi pinigus, į Škodą taip pat pridės tų pribumbasų. Ir dar būtent tokių kokių nori tu, o ne Toyotos, Hondos ar Mazdos marketingo skyrius.
Mano Mazda 6 nors jau nemažai prasukus nei genda nei žiemą neužsiveda, ir kuro mažai ima.
Aš netgi turėjau itališką automobilį, kuris be problemų užsivesdavo žiemą, taip kad tai ko gero ne rodiklis
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Turėjau mazdą, daugiau nepirksiu, pažįstamas nusipirko Mazda 6 (pats galvojau pirkti tokią), bet kai pavairavau, supratau ant kiek yra k*biras po E39 BMW 5. Dėl mechaninių problemų, tai negaliu lyginti, gal ir Mazda geriau. Bet apie patį vairavimą, nėra ką lyginti.
gal todėl tų bmw tiek prisidaužo, kad neadekvačiai lengvas vairavimas ir nenormalus greičio pojūtis?
Comment