Visuomet piluosi Nestėj dyzeliną. Pernai teko keliom savaitėm palikti mašiną lauke prie namų. Pirmą kartą po savaitės su ~24-27 užkūriau be menkiausių problemų
Piluosi irgi tik ten pat dyzeli, nebuvo užšalęs niekada. O dėl dyzelio nesikūrimo, tai jei tvarkinga viskas, tai kursis be problemų. Žvakių nekeičia ir sako po to kad nesikuria.
nesvarbu kur automobilis pagamintas. Ziema svarbu: Pakaitinimo zvakes, jei jos yra komplektuojamos automobilyje nes esu mates dyzeliu ir be ju. Aisku akumuliatorius, starteris beabejo teisinga variklio kompresija ir dar keletas smulkmenu
Pas mane benzinas. Prie -20 kuriasi puikiausiai, tik gal kiek lėčiau starteris suka, jei ilgiau pastovi. Žinoma, tepalai sutirštėja, akumuliatoriaus vidinė varža padidėja ir kiti dalykai vyksta. Dyzelistams aktualu, kad ir patys degalai sutirštėja.
Apibendrinant galima pasakyti - svarbiausia tinkama automobilio priežiūra.
Jei kas dabar važiuosit nuo Vilniaus akropolio link Žirmūnų, tai būkit atsargūs, bo kažkoks debilas paliko savo mašiną Ozo g. pirmojoje juostoje beveik prieš išsukimą į GV, vos ne ant lėtėjimo juostos ir be JOKIO avarinio. Bent jau taip buvo prieš maždaug 15min.
Bet kas vakar po pūgos darėsi greitkelyje... Į Vilnių tai kuo puikiausiai nuvažiavau, tiesa viena mašiną griovy ant stogo gulėjo, tačiau tokio kelio kokiu grįžinėjau vakare, per savo kilometrais išreikštą nekuklų stažą, tikrai dar nebuvau matęs... Pirmoj juostoj net 70 per didelis greitis, provėžos panašu ledu padengtos buvo, nes mašina be perstojo skersai vaikščiojo, antroje juostoje kur vilkikų provėžų nėra sąlygos geresnės buvo, jokio krivuliavimo, tik lenkimo metu vėl kiek problematiška. Pažįstamas sakė ir nuo Klaipėdos važiuojant situacija buvo panaši, nes iki Kauno 15km nuo namų irgi važiavo ne daugiau 70
Šiandien apie 12:30 A2 Vilnius-Panevėžys ties Krikštėnais berods buvo sustojusios dvi fūros antroj juostoj. O pirmoj kaip tyčia kažkoks ubagas vilkosi...
Ir šiaip važiavimo sąlygos ne kažkokios buvo, 90 visas greitis net ir su labai gerom padangom ir tvarkinga mašina.
Na ką, jau savaitė kaip vairuoju 90-ųjų Hodnda Prelude (3 kartos). 2.0EX modelis, automatas, Classic edition. Pamačiau skelbimą, nostalgija apėmė, tai ir nuspirkau ir kol kas nei kiek nesigailiu. Kaip tokių metų automobilis - prižiūrėtas idealiai, rida tik 150k km, automatas veikia nepriekaištingai, tik kurą mėgsta, mieste ~12-13 ltr, trasoj apie 8. Kol kas kelios tokios nuotraukos, gražesnę fotosesiją padarysiu kai orai pagerės
1900 litų Tiesa, prie šios kainos dar turbūt reikėtų priskaičiuot kelionę Vilnius-Panevėžys (autobusu), Panevėžys - Rokiškis (1 automobiliu), Rokiškis - Panevėžys (2 automobiliais) ir Panevėžys - Vilnius (1 automobiliu). Tai dar kokius 200 reik pridėt
Nifiga. Ketvertukas išvis kažkoks nesusipratimas, iškrenta iš visos Prelude serijos. Gerai, kad bent 5 kartos Prelude grįžo į tiesos kelią ir tiek išore, tiek salono dizainu kur kas artimesnis 2 ar 3 kartai.
Nifiga. Ketvertukas išvis kažkoks nesusipratimas, iškrenta iš visos Prelude serijos. Gerai, kad bent 5 kartos Prelude grįžo į tiesos kelią ir tiek išore, tiek salono dizainu kur kas artimesnis 2 ar 3 kartai.
Ketvertuko interjera išdirbo Bang&Olufsen, kainavo nemažai bapkiu. Penktuko interjeras kaip ir trečiuko.
Ketvertuko interjera išdirbo Bang&Olufsen, kainavo nemažai bapkiu. Penktuko interjeras kaip ir trečiuko.
Na išties, aš nesakau, kad ketvertukas yra labai blogas, tiesiog - tai ne Prelude.. jei būtų tas modelis pavadintas kitu vardu, niekas neturėtų jokių priekaištų Manau, patys gamintojai suprato padarę klaidą ir todėl penktas atrodo kur pas panašesnis į trečią, negu į ketvirtą.
Comment