Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Forumiečių automobiliai
Collapse
X
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąDar reikėtų pridėti ir tokį faktorių kaip patikimumas prie kainos ir kokybės. Tada tas naujo automobilio pirkimas nebūtų toks jau ir baisus nuvertėjimo atžvilgiu.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąIs kur jus traukiat, kad naujo automobilio islaikymas nieko nekainuoja, o sena reikia kist tukstancius? Buna aisku ir taip, kad kol naujas auto, tai negailimas ir damusamas, paskui, kazkas toki 5metu "apynauji" nusiperka ir sukisa pinigus. Tada gal taipAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąIs kur jus traukiat, kad naujo automobilio islaikymas nieko nekainuoja, o sena reikia kist tukstancius? Buna aisku ir taip, kad kol naujas auto, tai negailimas ir damusamas, paskui, kazkas toki 5metu "apynauji" nusiperka ir sukisa pinigus. Tada gal taip
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąČia jau net nekalbant apie vairavimo malonumą ir komfortą, su darbiniu Opeliu pavažinėjus vieną valandą nuovargis kaip su savo auto visą dieną važinėjant nėra.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąNaujas automobilis yra fiksuoti kaštai ateinančiam penkmečiui. T.y. tu žinai kiek jis kainuos. Dėvėtas tuo tarpu - loterija .
Comment
-
dar nereikėtų pamiršti tokio dalyko, kaip degalų sąnaudos kas praktiškai visada bus privalumas mažesniame automobilyje. O jeigu kaip kažkas minėjo, kad dienomis prasėdi automobilyje, tai turbūt ir nuvažiuoja nemažai kilometrų, tai ir sumos susidaro jau gana solidžios, kurių galbūt užtenka padengti tam einamajam naujesnio automobilio remontui.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimą3-5metu labai didele tikimybe, kad bus pramynes 200k, o cia jau prasideda rimtesnis remontas. Naujas automobilis tikrai nelygu naujam automobiliui., bei lyginti su senu neziurint i marke.
Kas del miesto salygu, tai kaip ir minejau, nera Lietuvoj tokiu salygu, kad apsimoka turet maza masina.
Comment
-
Parašė 1926 Rodyti pranešimąDidžiausia tikimybė, kad 3-5 metų auto bus nuvažiavęs iki 100kkm. Aišku tokių ieškoti reikia ne Lietuvos autoturguose.
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąDidžiausia tikimybė, kad tokių metų automobilis bus nuvažiavęs mažiausiai 200kkm.Paskutinis taisė Lettered; 2014.07.04, 14:59.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą200k per tris metus yra po 180 km. kasdien visas 365 dienas per metus, arba 90 km. kasdien per 5 metus. Statistiškai žmonės tikrai važinėja žymiai mažiau. Aš pats kažkur po 10-15k per metus pravažiuoju, nors automobilis labai retai kurią dieną prastovi neišvažiavęs kur nors.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą200k per tris metus yra po 180 km. kasdien visas 365 dienas per metus, arba 90 km. kasdien per 5 metus. Statistiškai žmonės tikrai važinėja žymiai mažiau. Aš pats kažkur po 10-15k per metus pravažiuoju, nors automobilis labai retai kurią dieną prastovi neišvažiavęs kur nors.Paskutinis taisė dainiauskas; 2014.07.04, 15:17.
Comment
-
Grynai statistiškai manau, kad tikrai nenuvažiuoja tų 200k per pirmus keletą metų. Tačiau tų automobilių, kuriems tik keletas metų ir kurių rida keliasdešimt tūkstančių kilometrų niekas dažniausiai ir nepardavinėja. Tačiau yra tokių, kurie nuvažiuoja ir būtent tai ir būna priežastis kodėl jie būdami vos keletos metų senumo jau yra parduodami. Ir būtent tokie pas mus dažnai ir atklysta. Tokie pigesni, dėl to pas mus paklausesni.
Taip kad grynai statisiškai, jei žiūrėti į visus automobilius ir kiek jie per pirmus kelis eksplotacijos nuvažiuoja, tokių skaičių tikėtis tikrai nereikėtų. Jei vesti statistika tų, kurie importuojami pas mus, manau, kad skaičiai jau būtų visai kitokie .
Comment
-
Parašė 1926 Rodyti pranešimąTikslaus skaičiaus dabar nepasakysiu, bet vidutinė automobilio rida Vokietijoje yra keliolika kkm per metus.
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąPatys prieš metus pirkom 4 metų senumo automobilį iš Danijos. Pravažiuota buvo 192kkm, bet būklė gera.
Comment
-
Parašė 1926 Rodyti pranešimąVyrai, apsispręskit apie ką kalbat. Apie drožiamą tarnybinį automobilį ar apie asmeniniams ir šeimos poreikiams patenkinti skirtą transporto priemonę. Pabandykite nuvažiuoti į Nidą atostogų su Fiat Punto, kuriame turi tilpti žmona, bent du vaikai savo kėdutėse, šuo, krūva bagažo, greičiausiai vienas kitas dviratis ir t.t. ir pan. Ir tada suprasite, kodėl seni vokiški, prancūziški, švediški ar net ir itališki grabai taip pat turi savo vietą autoparke
O siaip, pakeisk fraze "Fiat Punto" i pvz "Ford Mondeo" ar "Toyota Avensis". Viskas telpa ir dar daugiau, vis dar manai, kad senas prabangus vokiskas grabas geriau?
Del ridos, tai nesuvokiu, kaip galima nuvaziuot tik po keliolika k per metus, jei turi darba ir dar laisvalaikiu kanors veiki. Niekur perdaug nevaziuodamas per metus prasuku vidutiniskai 25k
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąIs kur jus traukiat, kad naujo automobilio islaikymas nieko nekainuoja, o sena reikia kist tukstancius? Buna aisku ir taip, kad kol naujas auto, tai negailimas ir damusamas, paskui, kazkas toki 5metu "apynauji" nusiperka ir sukisa pinigus. Tada gal taipPaskutinis taisė ViR2; 2014.07.04, 20:03.
Comment
-
labai jau cia racionaliai ziurite O jei neracinaliai? Jei man patinka buteks toks ar toks automobilis ir as pasiryzes ji remontuoti? Juk visu pinigu i graba nenusinesi, o koks malonumas vaziuoti po 25K i metus su Punto? Tada ir drabuzius reikia pirkti is Maximos, ir maista is Cento, ir telefonus pigiausius LG, ir busta komunalkese ir t.t. Kas ko nori ir kas kam kaupia pinigus?
Comment
Comment