Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Motociklai ir motoroleriai
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Motociklų apmokestinimas sąmonė norint jų atsikratyti dėl triukšmo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Motociklų apmokestinimas - nesąmonė.
3 Eur/val prie oro uosto - dar viena nesąmonė.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Motociklai (net maži motoroleriai) daugiau smarvės skleidžia nei fūra ar autobusas, apie triukšmą ar saugumą net kalbu, čia visiškas transporto vėžys, kurį reiktų kuo greičiau uždrausti (neskaitant elektrinių).
Čia iš gatvės pacaniokai turi motorolerį. Sako ryja 5 l benzo ir 1 l tepalo 100 km. T.y. daugiau negu mano 20 kartų sunkesnė Toyota. Priedo, jos net beveik nesigirdi, o kai tie varinėja - girdi visas kvartalas. kartą net kvietėm policiją - nieko. Sakė, kad viskas OK. Berods tik naktį dabar negali varinėti, anksčiau net to ribojimo nebuvo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Man įdomu visiems tiems trantams taikomos kokios nors techninės ir ekologinės normos civilizuotame pasaulyje?
Čia iš gatvės pacaniokai turi motorolerį. Sako ryja 5 l benzo ir 1 l tepalo 100 km. T.y. daugiau negu mano 20 kartų sunkesnė Toyota. Priedo, jos net beveik nesigirdi, o kai tie varinėja - girdi visas kvartalas. kartą net kvietėm policiją - nieko. Sakė, kad viskas OK. Berods tik naktį dabar negali varinėti, anksčiau net to ribojimo nebuvo.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Man įdomu visiems tiems trantams taikomos kokios nors techninės ir ekologinės normos civilizuotame pasaulyje?
Čia iš gatvės pacaniokai turi motorolerį. Sako ryja 5 l benzo ir 1 l tepalo 100 km. T.y. daugiau negu mano 20 kartų sunkesnė Toyota. Priedo, jos net beveik nesigirdi, o kai tie varinėja - girdi visas kvartalas. kartą net kvietėm policiją - nieko. Sakė, kad viskas OK. Berods tik naktį dabar negali varinėti, anksčiau net to ribojimo nebuvo.
Beje, garso reikalavimai teoriškai yra, bet nėra tikrinami (tas pats ir automobiliams). Lietuvoje glaima oficialiose salonuose nusipikti motociklų kurie neatitiktų TA normos.Visiems viskas gerai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Bet šiuo atveju galbūt yra priežastis smerti? Motociklai yra pati nesaugiausia, taršiausia, triukšmingiausia transporto priemonė. Jų pagrindinis privalumas yra tai, kad jie užima mažai vietos ir yra pigūs.
Jų saugumas priklauso nuo to, ką lyginsi. Užlipk ant žirgo be tinkamos aprangos ir pasiruošimo - neišgyvensi nei valandos.
Pigumas - irgi santykinis. Autopliuse pilna automobilių < 500 €, bet yra tik keli motociklai (> 50 cc) už < 500 € ir dar klausimas kas iš jų taršesnis.
ir kaip ne kai, bet 4 motocklai užima maždaug 1 lengvojo automobilio vietą ir galėtų maksimaliai vežti 8 žmones.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Jei motociklai būtų reglamentuojami taip pat, kaip automobiliai, jie nebūtų nei taršiausi, nei triukšmingiausi.
Jų saugumas priklauso nuo to, ką lyginsi. Užlipk ant žirgo be tinkamos aprangos ir pasiruošimo - neišgyvensi nei valandos.
Pigumas - irgi santykinis. Autopliuse pilna automobilių < 500 €, bet yra tik keli motociklai (> 50 cc) už < 500 € ir dar klausimas kas iš jų taršesnis.
ir kaip ne kai, bet 4 motocklai užima maždaug 1 lengvojo automobilio vietą ir galėtų maksimaliai vežti 8 žmones.
Motociklininkai bent teoriškai turi turėti teises, todėl pasiruošimą turėtu turėti.
Dėl taršos, tai labai didelė tikimybė, kad tas senas automobilis mažiau taršėsnis, nebent ten taršos sistema yra visiškai išlupta ir idedama tik TA pravežti.
Dėl vietos tai sutinku, paminėjau tai kaip pagridinį privalumą.
Comment
Comment