Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Motociklai ir motoroleriai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Nesuprantu, bet smerkiu.
    Bet šiuo atveju galbūt yra priežastis smerti? Motociklai yra pati nesaugiausia, taršiausia, triukšmingiausia transporto priemonė. Jų pagrindinis privalumas yra tai, kad jie užima mažai vietos ir yra pigūs.

    Comment


      #42
      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Motociklų apmokestinimas sąmonė norint jų atsikratyti dėl triukšmo.
      Ir taršos (neelektrinių)

      Comment


        #43
        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

        Motociklų apmokestinimas - nesąmonė.

        3 Eur/val prie oro uosto - dar viena nesąmonė.
        Motociklai (net maži motoroleriai) daugiau smarvės skleidžia nei fūra ar autobusas, apie triukšmą ar saugumą net kalbu, čia visiškas transporto vėžys, kurį reiktų kuo greičiau uždrausti (neskaitant elektrinių).
        Flickr

        Comment


          #44
          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Motociklai (net maži motoroleriai) daugiau smarvės skleidžia nei fūra ar autobusas, apie triukšmą ar saugumą net kalbu, čia visiškas transporto vėžys, kurį reiktų kuo greičiau uždrausti (neskaitant elektrinių).
          Man įdomu visiems tiems trantams taikomos kokios nors techninės ir ekologinės normos civilizuotame pasaulyje?
          Čia iš gatvės pacaniokai turi motorolerį. Sako ryja 5 l benzo ir 1 l tepalo 100 km. T.y. daugiau negu mano 20 kartų sunkesnė Toyota. Priedo, jos net beveik nesigirdi, o kai tie varinėja - girdi visas kvartalas. kartą net kvietėm policiją - nieko. Sakė, kad viskas OK. Berods tik naktį dabar negali varinėti, anksčiau net to ribojimo nebuvo.

          Comment


            #45
            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Man įdomu visiems tiems trantams taikomos kokios nors techninės ir ekologinės normos civilizuotame pasaulyje?
            Čia iš gatvės pacaniokai turi motorolerį. Sako ryja 5 l benzo ir 1 l tepalo 100 km. T.y. daugiau negu mano 20 kartų sunkesnė Toyota. Priedo, jos net beveik nesigirdi, o kai tie varinėja - girdi visas kvartalas. kartą net kvietėm policiją - nieko. Sakė, kad viskas OK. Berods tik naktį dabar negali varinėti, anksčiau net to ribojimo nebuvo.
            Jeigu būtų bent kažkokie reikalavimai, tai turbūt nei vienas mocas jų nepraeitų, nes net vizualiai gana nauji ir tvarkingi belenkiek smirda, dūmyja ir garsiai veikia.
            Flickr

            Comment


              #46
              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Man įdomu visiems tiems trantams taikomos kokios nors techninės ir ekologinės normos civilizuotame pasaulyje?
              Čia iš gatvės pacaniokai turi motorolerį. Sako ryja 5 l benzo ir 1 l tepalo 100 km. T.y. daugiau negu mano 20 kartų sunkesnė Toyota. Priedo, jos net beveik nesigirdi, o kai tie varinėja - girdi visas kvartalas. kartą net kvietėm policiją - nieko. Sakė, kad viskas OK. Berods tik naktį dabar negali varinėti, anksčiau net to ribojimo nebuvo.
              Motociklams normos yra palengvintos, nes prie mažo motociklo didelių taršos mažinimo priemonių neprikabinsi.

              Beje, garso reikalavimai teoriškai yra, bet nėra tikrinami (tas pats ir automobiliams). Lietuvoje glaima oficialiose salonuose nusipikti motociklų kurie neatitiktų TA normos.Visiems viskas gerai.

              Comment


                #47
                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Bet šiuo atveju galbūt yra priežastis smerti? Motociklai yra pati nesaugiausia, taršiausia, triukšmingiausia transporto priemonė. Jų pagrindinis privalumas yra tai, kad jie užima mažai vietos ir yra pigūs.
                Jei motociklai būtų reglamentuojami taip pat, kaip automobiliai, jie nebūtų nei taršiausi, nei triukšmingiausi.
                Jų saugumas priklauso nuo to, ką lyginsi. Užlipk ant žirgo be tinkamos aprangos ir pasiruošimo - neišgyvensi nei valandos.

                Pigumas - irgi santykinis. Autopliuse pilna automobilių < 500 €, bet yra tik keli motociklai (> 50 cc) už < 500 € ir dar klausimas kas iš jų taršesnis.

                ir kaip ne kai, bet 4 motocklai užima maždaug 1 lengvojo automobilio vietą ir galėtų maksimaliai vežti 8 žmones.

                Comment


                  #48
                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                  Jei motociklai būtų reglamentuojami taip pat, kaip automobiliai, jie nebūtų nei taršiausi, nei triukšmingiausi.
                  Jų saugumas priklauso nuo to, ką lyginsi. Užlipk ant žirgo be tinkamos aprangos ir pasiruošimo - neišgyvensi nei valandos.

                  Pigumas - irgi santykinis. Autopliuse pilna automobilių < 500 €, bet yra tik keli motociklai (> 50 cc) už < 500 € ir dar klausimas kas iš jų taršesnis.

                  ir kaip ne kai, bet 4 motocklai užima maždaug 1 lengvojo automobilio vietą ir galėtų maksimaliai vežti 8 žmones.
                  Jei motociklai būtų reglamentuojami taip pat, kaip automobiliai, jie neegzistuotų.

                  Motociklininkai bent teoriškai turi turėti teises, todėl pasiruošimą turėtu turėti.

                  Dėl taršos, tai labai didelė tikimybė, kad tas senas automobilis mažiau taršėsnis, nebent ten taršos sistema yra visiškai išlupta ir idedama tik TA pravežti.

                  Dėl vietos tai sutinku, paminėjau tai kaip pagridinį privalumą.

                  Comment

                  Working...
                  X