Šioje temoje padiskutuokime apie šias transporto priemones . Kadangi pats esu šioks toks motomanas ( turiu motorolerį ) ir domiuosi jais. Tai kas ką žinot pasidalinkit patirtimi
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Motociklai ir motoroleriai
Collapse
X
-
Pries pora metu, kai motoroleriu buvo pilnos gatves, zujo tarp masinu ir erzino vairuotojus, butu labai aktuali tema. Dabar gi, naujasis KET praktiskai eliminavo sias transporto priemones is miestu gatviu.
Beja apie KET. Manau smarkiai persistengta su salygomis. Kam dabar taip uzkelt reikalavimus ir prilygint viens prie vieno su kitomis transporto priemonemis? Ir registracija ir tech. apziura ir draudimas ir teises... Jau nekalbu, kad kai kurie parduodami net be tinkamu dokumentu ir iregistruot ne taip paprasta. Ir kas per kvailas skirstymas, kad motorolerio max. konstrukcinis greitis iki 45kmph? Tokiu isvis buna? Turbut dauguma parduodamu patenka i motociklo kategorija?Paskutinis taisė Ginthus; 2008.07.15, 07:12.
-
Ir ne tik užmušti... Pvz., Žvėryne, gyvenant pirmame aukšte, kelis metus teko kentėt didelį triukšmą ir nuolatinį vaikėzų įžūlumą su tais motoroleriais. Atseit nei duslintuvai reikalingi, ir šaligatviais ir prieš eismą, ir nieks realiai neatsakingas nes visi nepilnamečiai. Dabar viltis yra kad kažkas pasikeis.
Šiaip aš nieko prieš motorolerius, iš ekologinės pusės ir kamščių atžvilgiu ko gero jie labai geras dalykas, nu bet standartų kažkokių tikrai čia trūko...
Comment
-
Parašė testudo Rodyti pranešimąIr ne tik užmušti... Pvz., Žvėryne, gyvenant pirmame aukšte, kelis metus teko kentėt didelį triukšmą ir nuolatinį vaikėzų įžūlumą su tais motoroleriais. Atseit nei duslintuvai reikalingi, ir šaligatviais ir prieš eismą, ir nieks realiai neatsakingas nes visi nepilnamečiai. Dabar viltis yra kad kažkas pasikeis.
Šiaip aš nieko prieš motorolerius, iš ekologinės pusės ir kamščių atžvilgiu ko gero jie labai geras dalykas, nu bet standartų kažkokių tikrai čia trūko...
Sakykim dabar as, vidutinis pilietis, sumanau iskeisti automobili i ekologiskesne transporto priemone ir mazint kamscius gatveje. Taigi man reikia laikyt (nepamirstam medicinines pazymos per tris sveikatos istaigas ir kitu popieriu) nauja teisiu kategorija (kokio velnio motoroleriams isskirta atskira, jei visvien su mocu vienodi reikalavimai?), vezt (ant tralo?) registruot, eit technine apziura, apdraust (ple kazi kokia rizikos grupe paskaiciuos?). Tai sakykit kam man taip kankintis? Vat tau ir kova su kamsciais mieste...
O gal but uzteke tik dalies tu apribojimu? Beja, retorinis klausimas. O Segway nekelia pavojaus? Gal sakau reiktu ir jiem visas tas pacias salygas iskelt?
Comment
-
Tai reikia saugotis kažkiek ir pacukams. Kai lenkia per kairę pusę susėdę tryse tai kartais net nematai. Taip pat kaip as su lengvaja nelendu po sunkvežimiais ir autobusais. Bet čia jau vairuotojo įgūdžiai. Nors ir pagrindiniu važiuoju ir matau kad man į šoną nestoja sunkvežimis, tai kai žioplys nevažiuoju toliau, o stabdau ar kitaip bandau išvengt. Aišku reikia reakcijos turėt ir stebėt kur ir kaip vairuoji. Kas norėjo, tas suprato.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTai vat tame ir reikalas, kad pas mumi arba visiem dzin ir nieko nedaroma, arba ryskiai persistengiama ir uzdraudziama visais imanomais budais.
Sakykim dabar as, vidutinis pilietis, sumanau iskeisti automobili i ekologiskesne transporto priemone ir mazint kamscius gatveje. Taigi man reikia laikyt (nepamirstam medicinines pazymos per tris sveikatos istaigas ir kitu popieriu) nauja teisiu kategorija (kokio velnio motoroleriams isskirta atskira, jei visvien su mocu vienodi reikalavimai?), vezt (ant tralo?) registruot, eit technine apziura, apdraust (ple kazi kokia rizikos grupe paskaiciuos?). Tai sakykit kam man taip kankintis? Vat tau ir kova su kamsciais mieste...
O gal but uzteke tik dalies tu apribojimu? Beja, retorinis klausimas. O Segway nekelia pavojaus? Gal sakau reiktu ir jiem visas tas pacias salygas iskelt?
O kas liečia teisių kategorijas ir registraciją tai čia mano nuomone daug platesnė problema nei vien mopedams. Prikimšta visa aibė neaiškios paskirties reikalavimų. Labai įdomu pasiskaityt ES normatyvas dėl KET ir europinio standarto vairuotojo teisių. Kodėl vakarų Europoj tų pačių normatyvų pagrindu viskas labai logiškai ir suprantamai sustyguota, o pas mus atvirkščiai, neįsivaizduoju. Ir teisinamasi visada jog "ES taip reikalauja/neleidžią." Pasirodo ES ir amerikoniškas teises leidžia konvertuotis ir visą stažą patvirtina...
Comment
-
Siaip yra labai didelis pasirinkimas iki 50cc motoroleriu kuriems nereikia teisiu, aisku reikia draudimo ir technines dabar bet visu 100% uz tai, nes kas apmoketu zala padarytu vaikezu ir kt problemos kaip ir auksciau minejo del vazinejimo be duslintuvu, numeriu ir kitu nesamone. Siaip istatymai sulyginti su daugumos EC senbuviu kuriose labai panasios taisykles(bent jau jau UK atrodo ir Italijoje ir kitose kur tiksliai pasakyt negaliu, Rumunijoje atsilikusioje ten net irgi reikalauja draudimo, teisiu ir numeriu)
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąPries pora metu, kai motoroleriu buvo pilnos gatves, zujo tarp masinu ir erzino vairuotojus, butu labai aktuali tema. Dabar gi, naujasis KET praktiskai eliminavo sias transporto priemones is miestu gatviu.
Beja apie KET. Manau smarkiai persistengta su salygomis. Kam dabar taip uzkelt reikalavimus ir prilygint viens prie vieno su kitomis transporto priemonemis? Ir registracija ir tech. apziura ir draudimas ir teises... Jau nekalbu, kad kai kurie parduodami net be tinkamu dokumentu ir iregistruot ne taip paprasta. Ir kas per kvailas skirstymas, kad motorolerio max. konstrukcinis greitis iki 45kmph? Tokiu isvis buna? Turbut dauguma parduodamu patenka i motociklo kategorija?
O kaip klausei ar būna tokiu kur gali važiuoti 45km/h? ----buna. Tai dažniausiai yra visokie mopedai. Jiems ir tas 45km/h atrodo didelis. Ta taisyklė motoroleriams nelabai tinkaPaskutinis taisė _TuaReG_; 2008.07.15, 18:54.Не мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
Parašė pashka Rodyti pranešimąSiaip yra labai didelis pasirinkimas iki 50cc motoroleriu kuriems nereikia teisiu, aisku reikia draudimo ir technines dabar bet visu 100% uz tai, nes kas apmoketu zala padarytu vaikezu ir kt problemos kaip ir auksciau minejo del vazinejimo be duslintuvu, numeriu ir kitu nesamone. Siaip istatymai sulyginti su daugumos EC senbuviu kuriose labai panasios taisykles(bent jau jau UK atrodo ir Italijoje ir kitose kur tiksliai pasakyt negaliu, Rumunijoje atsilikusioje ten net irgi reikalauja draudimo, teisiu ir numeriu)
Tai tu teisiu jau reikia nuo 49ccНе мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
Tik ką per Deutsche Welle pamačiau įdomų naują išradimą:
http://www.gizmag.com/the-erockit--5...torcycle/9528/
arba tiesiog pagooglinkit "eROCKIT" ir rasit daugiau straipsnių
Va vardan tokių "motorolerių" tai tikrai būtų verta įstatymų lengvatas kažkokias daryt. Gaila kad dar mažai jų gamina ir brangūs.
Comment
-
Parašė testudo Rodyti pranešimąTik ką per Deutsche Welle pamačiau įdomų naują išradimą:
http://www.gizmag.com/the-erockit--5...torcycle/9528/
arba tiesiog pagooglinkit "eROCKIT" ir rasit daugiau straipsnių
Va vardan tokių "motorolerių" tai tikrai būtų verta įstatymų lengvatas kažkokias daryt. Gaila kad dar mažai jų gamina ir brangūs.
Tai čia yra grynas motorinis dviratis. Pedalai skirti ir užvedimui, ir padėt kai reikia varikliui. Dar CCCP tokius gamino.Не мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
Stai žemiškesnis pavyzdys- Rusiškas motorinis dviratis ''Ryga''. tech duomenys- kubatūra 49cc maksimalus gretis apie 35km/h , motoras dvitaktis, skirtas važiuoti vienam. foto yra senesnio modelio, nes bakas yra už sėdynės t.y. gale
Tokiam aparatui net 40km/h pasiekti yra ganėtinai sunku ( na nebent nuo kalno ), o jau jam reikia registracijos, teisiu, draudimo ir t.t.Paskutinis taisė _TuaReG_; 2008.07.15, 20:18.Не мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąTai čia yra grynas motorinis dviratis. Pedalai skirti ir užvedimui, ir padėt kai reikia varikliui. Dar CCCP tokius gamino.
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąAs su dviraciu didesni greiti isvystauНе мы такиe, жизнь такaя...
Comment
Comment