Parašė Paulius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Laivų stebėjimas
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO kokie jo duomenys (tonažas, aukštis, greitis, grimzlė)?
Plotis: 23m
Pastatytas 1998 metais.
Daugiau info neturiu. 2006 metais ve.lt rašė, kad "Romuva" didžiausias krovininis laivas su Lietuvos vėliava. Dabar jau gali būti ir didesnių atsiradę.
Comment
-
O kokiu kuru laivai varomi? Ar jiems pakanka paprasčiausio dyzelino, ar reikia specialaus, kaip lėktuvams?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Kad beveik visi Tallink'o keltai puikiai tiktų bile kokio atstumo plaukiojimams.
Nes, pvz. tiek Star, tiek Superstar turi galybę kajučių, visą entertainment infrastruktūrą.
Galbūt toks pasirinkimas leidžia bet kada permest laivus ir į kitokius reisus nei Talinas - Helsinkis, kuriems pagal viską visai nebūtina tiek kajučių turėt savyje.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąpvz. tiek Star, tiek Superstar turi galybę kajučių...
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimą...pakanka paprasčiausio dyzelino, ar reikia specialaus, kaip lėktuvams?
Comment
-
Trečias galingesnis vilkikas - saugesnė laivyba uoste
Naujasis Klaipėdos uosto vilkikas "KLASCO-1" pradėjo dirbti lapkričio 17 d. Iki gruodžio 2 d. jis jau buvo dalyvavęs 11 operacijų.
AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijai (KLASCO) įsigijus vilkiką "KLASCO-1", dabar Klaipėdos uoste yra trys maždaug tokio paties galingumo vilkikai, tinkantys aptarnauti "Panamax" tipo laivus.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto kapitonas Viktoras Lukoševičius dar 2004 metais bandė atkreipti uosto krovos kompanijų dėmesį, kad į Klaipėdą plaukiant vis didesniems laivams metas keisti vilkikus. Todėl praėjusį penktadienį pristatant "KLASCO-1" visuomenei V. Lukoševičius dėkojo bendrovei už bendradarbiavimą padedant uoste užtikrinti saugią laivybą, mažinti laivų prastovas.
Kandidatas į susisiekimo ministrus Eligijus Masiulis pasidžiaugė, kad ir šiais sunkiais krizės laikais Klaipėdos uostas eina į priekį. Susisiekimo ministerijos sekretorius Arvydas Vaitkus atkreipė dėmesį į šios kompanijos investicijas tinkamu laiku.
Skelbia konkursą
Ne taip seniai galingiausiu ir moderniausiu vilkiku Klaipėdos uoste buvo laikomas Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos 2000 m. įsigytas vilkikas "Stumbras", kainavęs per 17,5 mln. Lt. Jo variklių galingumas - 4196 AG, vilkimo galia - beveik 52 tonos. Jis buvo išnuomotas KLASCO ir direkcijai jau uždirbo daugiau kaip 10 mln. Lt.
Kadangi "Stumbro" nuomos sutartis baigiasi, Uosto direkcija paskelbė jo nuomos konkursą. Pradinė nuomos per mėnesį kaina - 147500 Lt. Vilkikas bus nuomojamas 2 metams su galimybe pratęsti nuomos sutartį dar 2 metams. Manoma, kad konkurse KLASCO vėl turėtų dalyvauti. Ji ir privati bendra Lietuvos ir Vokietijos įmonė UAB "Towage & Marine Asisstance" vilkimo paslaugų rinką Klaipėdos uoste yra pasidalinusios beveik vienodai.
Kuris geriausias?
"Towage & Marine Asisstance", turinčiai daugiausia vilkikų Klaipėdos uoste, priklauso ir trečiasis galingiausias ir moderniausias Lietuvos uosto vilkikas TAK-9, kurio vilkimo galia - 50 t. Kuris iš minėtų trijų laivų geriausias, kai kurie uostininkai nesiima spręsti.
Jų vilkimo galia skiriasi tik keliomis tonomis. "KLASCO-1" statytas Sankt Peterbuge, bet specialistai įžiūri panašumų su olandų statomais vilkikais. Jis turi ledo klasę, t. y. jo korpusas yra papildomai sustiprintas, tad jis gali laužyti ledus. Užtat "Stumbras" statytas pačioje Olandijoje.
Kiti 11 vilkikų Klaipėdos uoste jau yra moraliai pasenę ir jų vilkimo galia gerokai mažesnė.
Beje, 2006 m. Olandijos laivų statykla "Damen" pradėjo statyti naujos kartos vilkikus, kurių vilkimo galia - 67 tonos, kaina - per 20 mln. Lt.
Džiaugiasi pirkiniu
Pasak KLASCO filialo "KLASCO Towage Assistance" direktoriaus Gedimino Rubio, Rusijos laivų statykloje "Pella" pastatytas vilkikas "KLASCO-1" pagal savo technines charakteristikas ir įrangą yra moderniausias ir galingiausias Klaipėdos uoste. Jame sumontuotų dviejų JAV kompanijos "Caterpillar" gamybos variklių bendras galingumas - 4520 arklio galių. Jo 55 tonų vilkimo galia yra 3 tonomis didesnė už "KLASCO Towage Assistance" eksploatuojamo vilkiko "Stumbras".
Naujajame vilkike sumontuota tarptautinius standartus atitinkanti moderniausia ir galingiausia Klaipėdos uoste gaisrų gesinimo įranga. Jis turi azimutinius varytuvus, dvi vilkimo gerves po 80 kilovatų galingumo.
"Klaipėdos uostas plečiasi, statomi nauji terminalai, tokie kaip UAB Krovinių terminalas, aptarnaujami vis didesni laivai, o "KLASCO-1" vilkiko galimybės leis tai daryti efektyviau, užtikrinant griežčiausius saugumo reikalavimus", - sako KLASCO generalinis direktorius Valentinas Greičiūnas.
Anot jo, įsigydama naujus vilkikus KLASCO bus konkurencingesnė rinkoje bei tiesiogiai prisidės prie Klaipėdos uosto prestižo ir įvaizdžio gerinimo.
Statyti du naujus to paties tipo vilkikus KLASCO užsakė prieš metus. Antrasis Klaipėdą turėtų pasiekti 2010 metų vasarą. Pasak V. Greičiūno, jis bus dar galingesnis, turės geresnes darbo jūroje savybes. Abiejų laivų statybai bendrovė skyrė 35 mln. litų.
Iš viso "KLASCO Towage Asisstance" eksploatuoja 4 vilkikus. Kiekvieno jų įgulą sudaro 12 žmonių. Naujojo vilkiko "KLASCO-1" kapitonas - Bronislavas Lūža.
Šaltinis: http://www.kelias.net/8325.htmlI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Metas prikelti šią gera temą. Kadangi gyvenu Klaipėdoje, tai shipspotting'as (laivų stebėjimas) man tapo mieliausia laisvalaikio praleidimo forma. Todėl nusprendžiau parodyti šiandien padarytas nuotraukas. Norėdami pamatyti nuotrauka originaliu dydžiu, paspauskite ant jos. Taigi pradedam.
NESCO REEFER, refrižeratorius (Reefer). Laivo registracijos vieta - San Vinčentas ir Grenadinai.
GREEN FREEZER, refrižeratorius (Reefer). Laivo registracijos vieta - Bahamai.
BALTIC FORCE, cheminių medžiagų ir produktų tankeris ( Chemical and Product Tanker). Laivo registracijos vieta - Kipras.
STENBERG, cheminių medžiagų ir produktų tankeris ( Chemical and Product Tanker). Laivo registracijos vieta - Gibraltaras.
BRIGIT MAERSK, cheminių medžiagų ir produktų tankeris ( Chemical and Product Tanker). Laivo registracijos vieta - Danija.
LISCO GLORIA - keleivinis ir krovininis keltas (RO/RO). Laivo registracijos vieta - Lietuva.
DIRHAMI - generalinių krovinių laivas (General Cargo Ship). Laivo registracijos vieta - Didžioji Britanija.
MAERSK VIGO - konteinerinis laivas (Containership). Laivo registracijos vieta - Gibraltaras.
Paskutinis taisė groundzer; 2009.06.25, 21:32.
Comment
-
Didžiausių konteinervežių pasaulyje, penketukas:
5 vieta
Axel Maersk. Pastatytas 2003 m. Ilgis 352,6 m. Maks. TEU talpa 9310.
4 vieta
MSC Danit. Pastatytas 2009 m. Ilgis 365,50 m. Maks. TEU talpa 14000.
3 vieta
MSC Beatrice. Pastatytas 2009 m. Ilgis 366 m. Maks. TEU talpa 14000.
2 vieta
Gudrun Maersk. Pastatytas 2005 m. Ilgis 367,3 m. Maks. TEU talpa 10150.
1 vieta
Emma Maersk. Pastatytas 2006 m. Ilgis 397,7 m. Maks. TEU talpa 15200.
Comment
-
Vizitas į gimtąjį uostą:
Kalachinsk
http://www.shipspotting.com/modules/...hp?lid=1107394
One of 65 stern trawlers proj.1332 Barentsevo More, built 1974-1985 by Baltiya shipyard, Klaipeda in two version.
rgds asnyk
Comment
-
Dabar gi vasara, puikiausias metas laivų stebėjimui. Štai kelios, naujausios, mano įamžintų laivų nuotraukos:
Fiderinis konteinervežis Containerships VI IMO: 9188518
Sausakrūvis NENA M IMO: 9114139
Cheminių produktų tankeris CESARIA IMO: 8716722
Cheminių produktų tankeris PRIMULA IMO: 9038593
Po kiekvieną nuotrauka rasite išsamias laivų technines charakteristikas
Comment
-
2010-06-12, Klaipėda:
1.
2.
3.
4.
Nieko negaliu apie juos pasakyti, man grazūs jie ir tiek...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
Comment